منوعات

حنان

بص رعد لعنين حنان اللوزيتين انا معاكى ومش هسمح لأى حاجه تاخدك منى يا حنان

حنان

حنان بدلال رعد!! عاتكه قالت ممنوع اللمس!! صفحه رومانى مكرم عليها كل القصص الكامله تبعوها

احببته_رغما_عنى

13

حنان __ مش هينفع يا رعد كلها اسبوع ونبقى مع بعض

مش عايزه اخون ثقة عاتكه والدتى

وكان حنان بتسأل نفسها لحد امتى هقدر اقاوم تلك النظره

فقد كانت لرعد نظره غريبه

عيون ناعسه لامعه تجعل الحسد يتخدر

و لمسته أقرب لمسكن ديكلاك القوى

العيون ترمق بعضها الأيادي متشابكه كا اللبلاب وشفاه تقطر خمر

ثم سعله قويه قادمه

من الحقول انتفض رعد

يلا ياحنان حان وقت رحيلنا ركض رعد وجريت وراه حنان

قبل ما يوصلو البيت لقيو عاتكه واقفه هناك بتبص فى كل ناحيه

حنان قلتلك عاتكه هتقبض علينا هنعمل ايه دلوقتى

رعد يمكر انا هتصرف خليكى واقفه هنا متتحركيش لحد ما عاتكه تدخل البيت

عاتكه سمعت الصوت دخلت جوه البيت

لقيت رعد بيتدرب

عاتكه كنت فين يا رعد

عاتكه فين حنان

رعد معرفش تلاقيها كانت مخنوقه وخرجت تشم هوا

وسط كلامهم دخلت حنان من برا

ارتاح قلب عاتكه شويه لكن مش اووى وكانت هتسأل حنان كنتى فين

عقلها مصدع فيه شخص كان بيدرب ملاكمه قبل كده قدامها

حنان فاكره انها كانت هتطلب منه يعلمها البوكسينج

لكن مش الشخص ده مش رعد شخص تانى

جسم حنان مكنش على بعضه بيترنح اتسندت على الحيطه

وسألت رعد من امتى بتلعب ملاكمه

رعد من زمان اووى يا انسه حنان ليه فيه حاجه

حنان مش عارفه مش متأكده لكن انا نفسى العب ملاكمه

رعد _على فكره يا عاتكه بعد الجواز هعلم حنان ملاكمه عشان تعرف تتعامل معاكى

رمقت عاتكه وجه حنان بنظره عميقه مطوله اسمعى يا بنتى

متتغريش بالبدايات

الراجل ممكن يعمل اى حاجه عشان يوصل لست لحد ما يملكها

اختارى إلى يقف جنبك وقت انكسارك لان وقت سعادتك هيكونو كتار

وكأن عاتكه فهمت ما يقول صمت رعد فأبتسمت

ابتسم رعد

وابتسمت حنان

الحب يمنحنا بدايات جديده يخلق داخلنا شخص أخر

فضلت حنان واقفه بعد ما عاتكه مشيت

رعد غيرك هدومك يا حنان وتعالى البسى بنطال وتيشرت واتدربى معايا

حنان انت عايز عاتكه ټقتلنى

رعد وهو بيضرب كيس الملاكمه بقوه براحتك بقا

انتشر خبر جواز رعد من حنان وبداء الناس يهنو عاتكه ويدخلو عندها البيت

من بين الناس كانت بنت عمه من بعيد وفاء إلى كانت يوم التحطيب بتشجع رعد وتقول ولد عمى

لا تستطيع الأنثى اخفاء غيرتها على رجل تحبه مهما كانت العواقب

وسط المباركين كانت وفاء بتبص على حنان ايه المختلف فيها

مررت وفاء يدها على وشها الناعم ودقنها انا كمان جميله

وجسـ,ـمى جميل

وفاء بسخريه ليه يا عروسه ان شاء الله فقدتى الذاكره

حنان بخجل انا بس مش متذكره متزعليش

منى

وفاء تلاقيكى مش فاكره انك انتى الى ناديتى رعد

عشان يشـ,ـارك فى التحـ,ـطيب وبسبـ,ـبك كان ھيمـ,ـوت

تغيرت ملامح حنان وكانت هتبكى

عاتكه من بعيد حنان تعـ,ـالى هنا

قعدت حنان جنب عاتـ,ـكه

عاتكه البنت دى بتقـ,ـلك ايه

حنان وصداع هيفـ,ـرتك دماغها بتـ,ـقول رعد تعرض لاطلاق رصاص بسببى لكن انا مش فاكره حاجه

هو رعد كان ھيموت

وكانت عماله تفكر هى كانت تعرف رعد قبل كده

وقفت عاتكه بين المباركين وقالت بصوت عالي كتب كتاب رعد على حنان والفرح الليله

اصل العريس مش قادر يتحمل البعد عن عروسته

بدأت الاستعدادات بسرعه بعد قرار عاتكه

ذبح عجل كبير ودعيت فرقه موسيقيه محليه لاحياء الحفل

وشغلت الموسيقى قدام البيت

حنان فى غرفتها بتذمر ازاى عاتكه تعمل كده انا معنديش فستان فرح ولا حتى هدوم

كانت حنان قاعده حزينه فى غرفتها لحد ما رعد خبط عليها

فتحت حنان الباب بحزن وخنقه

رعد يلا غيرى هدومك بسرعه عاتكه طلبت منى اخدك على المركز اشتريلك فستان فرح وهدوم

رعد __هتلبسى ايه بقا

حنان هو انا عندى غير العبايات

انتظر رعد حنان فى العربيه لحد ما لبست ووصلت عنده

خدها على المركز اختارت الفستان إلى عجبها

واشترت شوية هدوم

القصه بقلم اسماعيل موسى

وحذرته اقسم بالله لو دخلت وانا جوه لاصړخ يا رعد

ارتفع الطبل والزمر امام منزل عاتكه وتوافد المعازيم وامتلاء الدار بالمباركين

ارتدت حنان فستان العرس والذى كان كأنه صمم لها

فيه ناس بتليق فى اى لبس حنان واحده منهم

وكان خديها متوردتين داخل تحجيبه قصيره تخطو كأنها لا تمشى

على نغمات دقات قلب رعد المنتظر بلهفه

عاتكه بصرامه رعد اطلع اقعد مع الرجاله

حنان هتفضل هنا مع الحريم لحد ما الفرح يخلص

وفعل الجميع مثل النعامه التى تخفى رأسها تحت الأرض لتقنع نفسها ان لا احد يراها

رافق رعد عروسته لغرفته الخاصه المنعزله انفتح الباب وانغلق

احببته_رغما_عنى

14

نزع رعد ملابسه داخل الغرفه امام نظر حنان إلى كانت بتبص للناحيه التانيه

حنان بفزع انت بتعمل ايه يا رعد

رعد بغير هدومى يا حنان

حنان مش بالشكل ده يا رعد من فضلك ادخل الحمام انا بتكسف

حنان مستحيل اغير هدومى قدامك اطلع بره لحد ما اخلص

رعد بره فين

الناس تقولى عليه ايه

حنان لو انت بتحبنى مش تزعلنى ومش هيهمك كلام الناس يا رعد

فكر رعد لحظه بعد كده ابتسم فتح باب الغرفه وخرج وقف قدامه

عاتكه ببصه غريبه بتعمل ايه هنا يا رعد

رعد بغير جو يا عاتكه يعنى شايفانى بعمل ايه

مستنى حنان تغير هدومها

امال هتعمل ايه بعد كده

رعد الظاهر هتخلينى انام فى الشارع بره

همست حنان ادخل يا رعد

رعد لعاتكه وهو بيدخل اعتذر يا جده لكن الواجب ينادينى

رعد وهو بيبص على حنان وعلى وشه نظره خطره

امال فين الهدوم إلى اشتريتيها وحلفتى لو دخلت عليا هصرخ

حنان بكسوف

دى حاجات خاصه بيا

رعد وهو بيقعد جنب حنان المرتعشه حنان حبيبتى احنا بقينا متجوزين مفيش كسوف بينا

حنان ببصه مرعبه انت بتقول ايه

طيب ممكن اقعد جنبك

انت في الصفحة 7 من 14 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
152

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل