منوعات

روايه كامله

فضـ,ـربته بركبتها في أسفل بطنه.
جاسر : بتألم ، اه اه فابتعد عنها.
دنيا : ضحكت بصوت عالي باستهزاء ، قال جاسر الحديدي قال ، طب ما انا دنيا الحديدي.
عض جاسر علي شفتيه بضيق فجرى عليها ، فجريت دنيا.
دنيا : يالهوي هتعمل ايه يامجنون.
دخلت التواليت واغلقت على نفسها من الداخل.
– ضحكت باستهزاء مش هتعرف تمسكني.
جاسر : والله انك عيله رسمي.
دنيا : بسخرية رسمي فهمي نظمي ههههههه.
جاسر : بقي كده ، ماشي.
اغلق الباب عليها من الخارج.
جاسر : ابقى باتي بقى في التواليت ، ان نازل اتغدى.
دنيا : لا يا آبيه جاسر متهزرش ، وخبطت على الباب.
جاسر : دلوقتي بقيت آبيه ، طب سلام ياقطة.
وتركها وذهب.
دنيا : خبطت على الباب بشدة ، افتح متهزرش علشان خاطري افتح.
ولكن جاسر كان ذهب ليتناول غداءه وهو يتمتم ،
– هو انا كنت ناقص شغل عيال.
ثم تالم من الضـ,ـربة ، اه دي بتو.جع قوي ، ماشي يادنيا نازلة بالبكيني فض,حتيني.
دنيا حاولت ان تهدئ من نفسها فهي عندها فوبيا الأماكن المغلقة وتسبب لها الاخ,,تناق.
دنيا : اهدي .. اهدي يا دنيا دول عشر دقايق وهيطلع يفتحلك تكوني اخذتي شاور لحد ما يطلع.
اخذت شاور وغنت لكي لا تشعر بالوقت وبصوت عال اندال اندال اندال ليه مصر انك تخسرني هو انا زعلتك يا ابني (تقطع الاغنيه بتصنع لا والله مزعلتوش عاااااااا ثم تكمل) عمال تكحتني فى ضهرى وتبصلي يا ابو الرجال (قال جاسر الحديدي قال وكمان بيبو,,سني المتو,,حش) وانا اقولهم اخويا براكوله دا ابن ابويا مع اني انا عارفك قلبك اسود يلا مدهون بالبويا ، اكر,هني ياصاحبي براحتك برضو انت ادرى بمصلحتك.
– اووف انا زهقت.
خرجت ونشفت جس,دها وشعرها ، يووه الهدو,م بره ، ثم لفت جس.دها بالفوطة.
– بضي,ق ، ايه ده اتاخر قوي كدة ليه ، ثم بدات تشعر بالاختن,اق حتى اغمي عليها عليه في ارضية التواليت.
انهي جاسر غداؤه وطلب لها غدا ، ثم ذهب لها وفتح باب الجناح وخبط علي باب التواليت وهو يفتح لها.
جاسر : اجهزي يلا عشان الغدا طالع.
ولكن دنيا لم ترد فكرر كلامه مرة اخرى ولكنها لم ترد ، فشعر بالقلق دخل فوجدها مغمي عليها وجس,دها مبلل أثر البخار وملفوفه بالفوطة ، حملها بسرعة ووضعها على الس,رير وجلس بجوارها.
جاسر : ضر,بها على وجهها ضر,ب خفيف لافاقتها ، دنيا فوقي مالك.
دنيا : فتحت عينها.
جاسر : اجيبلك دكتور ايه اللي حصلك.
دنيا : كنت همـ,ـوت.
جاسر : بلهفه ، بعد الش,ر.
دنيا : بد,موع انا عايزة اروح عند بابا ، انا بيحصل معايا كده ليه.
جاسر : ايه اللي حصل.
دنيا : عدلت نفسها وبحزن ، انا بيحصل معايا ليه كده ، ماما ماتت من وانا لسه في اللفة ، ملحقتش اشوفها واحبها وتحبني وتهتم بيا وتراعيني زي اي ام مع بنتها ، اتيتمت من وانا صغير من امي ، وبابا دلوقتي عايز ييتمني منه وهو لسه عايش.
جاسر : معلش يا دنيا اوقات القدر بيحكم علينا بحاجات لازم نتقبلها.
دنيا : يعني القدر يحكم عليا كمان اني اتجوز واحد مبحبوش ، دا ايه الظ,لم دا.
صمت جاسر ولم يرد حتى خبط الباب وكان الجرسون ، أخذ جاسر منه الطعام و أتي بالطعام إلى دنيا علي السر,ير.
جاسر : يله علشان تتغدى.
دنيا : لا مش عايزة ماليش نفس.
جاسر : ازاي ملكيش نفس ، انتي مفطرتيش.
دنيا : بدهشة ، انت عرفت ازاي اني مفطرتش.
جاسر : انا تحت سالتهم قالولي إنك طلبتي الفطار يجيلك بعد ما تطلعي من البول ، وانا طبعا جيت وخدتك ومفطرتيش.
دنيا : هزت راسها رافضه بزعل ، لا مليش نفسي اكل.
جاسر : جلس بجوارها ، مفيش حاجه اسمها مليش نفس.
مسك الشوكة واخذ قطعة من اللحم وادخلها بفمها ، فابعدته بيدها.
دنيا : قلتلك مليش نفس هو انا هاكل عافيه كمان.
جاسر : وضع قطعة اللحم بفمها غصب عنها.
دنيا : الله دي حلوه قوي.
جاسر : بابتسامة ، حلوه عجبتك.
دنيا : بعند ، لا.
جاسر : ابتسم واخذ قطعة اخرى من اللحم ، طيب فين الاسد اللي هياكل حته اللحمه دي ، هتدخل في بوق مين ها مين.
دنيا : فتحت فمها وهي تلتهمها ، فهي رائعه جدا وهي لم تاكل منذ امس ، هم هم دخلت في بوق الاسد.
جاسر : شطورة الاسد ده ، باين عليه جعان قوي.
دنيا : هزت رأسها بالتأكيد : قوي .. قوى ..
جاسر : اخذ قطعة من المكرونة طيب المكرونة دي هتروح لمين ، للغزالة افتحي بقك بسرعة ياغزال.
دنيا : بسعادة شاورت على نفسها بيدها ، انا الغزالة هم هم.
جاسر : بسخرية ، لا دي الغزال هتاكلني في الاخر كده.
دنيا : أشارت بعينيها على الصوص ، الغزالة عايزة صوص.
جاسر وضع الشوكه وأخذ المعلقة ليضعها في الصوص.
دنيا : لا مبحبهاش بالمعلقة بصباعك ، عايزة اكل الصوص بصباعك.
جاسر : صباعي ايه القرف ده ، انت هتكليي بجد ولا ايه وكمان هتبتدي بصباعي.
دنيا : وهي تضحك ، انا مبحبهاش غير وانا بلحسها.
جاسر : لا انا بقول انتي تاكلي بنفسك بقي.
دنيا : عااااا ، الغزالة عايزة صوص .. الغزالة عايزة صوص.
جاسر : خلاص استني اروح اغسل ايدي.
دنيا : بسرعه الغزالة جعانة قوي.
جاسر : بتمتمة ، انا اللي جبته لنفسي والله عيلة ، له حق عمي يخاف عليها.
غسل جاسر يده بسرعة وذهب لها.
جاسر : مد احد اصباعه في الصوص ، اوعي تاكلي ايدي.
دنيا : بابتسامة ، متخافش الغزالة مبتعضش ، بس لو اكلت الأسد هيعضك.
جاسر : لا وعلى ايه خلينا في الغزالة احسن ، الصوص رايح فين رايح فين.
دنيا : رايح للغزالة هم هم ، طعمه جميل قوي.
جاسر : الله يقر,,فك يا شيخة.
دنيا : بضح,ك ، عايزه صوص تاني.
جاسر : بقر,ف ، تاني.
دنيا : اه ، اه.
جاسر : اه اه ، ماشي ياختي.
دنيا : لا انا الغزالة.
جاسر مد احد اصبعه في الصوص وهو يضعه في فمها ، نظرت له برو.مانسية وهي تاكل الصوص بهدوء منه حتى انس,جم معها للحظات وهي أمامه بالفو,طة وشعرها مسترسل على جسدها ، قبل أن تخرج فمها ، عض,ته هي.

انت في الصفحة 10 من 13 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
4

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل