منوعات

صغيرتي

استوب 🙂 إي رأيكوا في تصرف زين ؟؟

انا عن نفسي شايفه انه تصرف صح لان اهم حاجه رضا اهلي حتي لو علي حساب نفسي

احب اشكر كل واحد وواحده نبهني علي الثغرات إللي ناقصه في الروايه عشان ميبقاش فيها حاجه حرام تمنع جواز زين من نبض

ثانيا : اتمني تكون الناس دلوقتي بقت راضيه ومش عندها مشكله في علاقه زين ونبض

وإللي عندة حاجه يقولها عشان ممكن مش اخدت بالي منها 🤗

وشكرااا ع تفاعلكم السكر زيكم ❤️🎶

يتبع ❤️

أماني المغربي 🎶❤️

🤎5🤎
روايه #صغيرتي🖤

تليفون نبض كان عمال يرن كتير برقم زين بس هي كانت بتكنسل : اوووف بقا

ساميه : ما تردي ي حبيبتي ممكن يكون عاوزك في حاجه مهمه تخص تيته

نبض بضيق : اوووف بقا الو انت عاوز اي

صرخت عندما استمعت للطرف الآخر : اي زين عمل حادثه

ساميه بخوف : حادثه استر يارب استر وجيب العواقب سليمه

نبض بخوف : هو في مستشفي إي.. تمام ثواني واكون عند حضرتك شكرا

نبض مسحت دموعها بسرعه : جابوة في المستشفي هنا انا هنزل اشوفه وانتي خلي بالك من تيته

قبل أن تستمع إلي الرد من والدتها ذهبت سريعا لكي تراه وظلت تدعي أن يكون بخير فمهما حصل بينهم فهو كل ما تملك في هذة الحياه ولا يمكن أن تتخيل حياتها بدونه

ذهبت نبض إلي الاستقبال للأستعلام عن الحاله التي اتت بحادث سيارة

نبض بخوف : لو سمحتي في حاله لسه داخله دلوقتي في حادثه عربيه ممكن اعرف هو في انهي اوضه

الممرضع : اوضه العمليات دور **** غرفه ****

نبض : تمام شكرا

توجهت نبض حيث اخبارتها وجدت شاب يقف أمام باب العمليات

نبض : حضرتك انت إللي جبت زين

الشاب : ايوة حضرتك انا إللي اتصلت بيكي

هزت رأسها بنعم

نبض : ممكن اعرف إي إللي حصل بالظبط

الشاب : كان سايق بسرعه كبيرة وفجأة لقينا العربيه اتقلبت جرينا عليه وطلعناه بالعافيه وجبناه المستشفي

نبض حطت إيدها علي بوقها وعيطت : طب هو عامل اي دلوقتي

الشاب : هو حاليا ذي ما انتي شايفه في العمليات ولسه محدش من الدكاترة طلع

🎶بعد مرور أكثر من ثلاث ساعات من التوتر والخوف 🎶

خرج الطبيب لتجري عليه نبض بخوف : طمني ي دكتور زين عامل اي

الدكتور : حضرتك تقربي للمريض إي

نبض : بيكون خال… احم قصدي جوزي

الدكتور : هو حاليا احنا عملنا إللي علينا والباقي علي ربنا حالته كانت جايه صعبه جدا احنا قدرنا نوقف نز*يف المخ وعلاجنا الكسور إللي في جسمه بس لسه مقدرش احدد ليكي حالته غير بعد ٢٤ ساعه الجاين وادعي له يتجاوز المرحله

وإلا للاسف هيدخل في غيبوبه لو مفقش خلال ٢٤ ساعه الجايه

عن إذنك

نبض غطت وشها بإيدها وعيطت وظلت تدعي أن ينجوا وإن يكون بخير

🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🖤🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶

عدي تلات ايام ولسه زين مفاقش امه عرفت وإنهارت وفضلت تأنب نفسها لأنها السبب

🖤في اوضه زين 🖤

نبض مسكت كف ايدة وباسته ودموعها بتنزل : مش ناوي تقوم بقا انت وحشتني انا اسفه ي خالو

مسحت دموعها انت بتزعل لما اقولك خالي صح خلاص انا مش هقولك خالو وهقولك زين

عيطت : مش انت بتقول انك بتحبني وعاوز تتجوزني انا موافقه اتجوزك بس انت قوم انا بحبك اوي ي زين بحبك

نبض نامت علي صدرة : انت عارف إني ماليش غيرك في الدنيا دي قوم عشان خاطري مش هضايقك وهسمع كلامك بس انت قوم

حسن بحركه فابعدت بسرعه وقلبها بدء يدق جامد

نبض بلهفه : زين انت اتحركت

بس للاسف لقته ذي ما هو رجعت عيطت تاني لما عرفت إنو بيتهيأ لها

في وسط بكائها سمعت صوت خفيف فتحت عيونها بسرعه لقت زين فاق

ضحكت وطلعت تجري تنادي مامتها : ماما زين فاق زين فاق ي تيته

الكل جري عنده بص زين للكل باستغراب : انا فين وانتوا مين !!؟

بصوا كلهم لبعضهم بصدمه

الام : زين ي حبيبي انا امك انت مش فاكرني

غمض عينه وهز راسه بالنفي

دخل الدكتور : حمد الله بسلامه ي د زين

زين : هو انا اسمي زين ؟

الدكتور : انا مش عارف اسمك

هز رأسه بالنفي

الدكتور : ولا تعرف مين دول

زين : لا

الدكتور : اممم يعني حضرتك مس فاكر إي حاجه

زين : لا

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🎶🖤🖤🖤🖤🖤🖤

انت في الصفحة 6 من 11 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
16

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل