
🖤1
#صغيرتي ✨
…. احم زين
زين : خير ي مصطفي
حك مأخرة عنقة بتوتر…. بصراحة ي زين انا طالب إيد نبض بنت اختك
قام بمسكة من ملابسة بغضب : نعم ي روح أمك عاوز إي
ابعد يد زين بضيق : في إي ي زين هو انا بقولك عاوز امشي معاها في الحر*ام دا انا بقولك عاوز اتجوزها علي سنة الله ورسوله
لكمة زين في وجة بغضب ثم رجع مسكة من ملابسة تتجوز مين ي بن ال … وضر*بة مجدداا ….. أنت إزاي سمحت لنفسك تفكر فيها
حاول مصطفي أن يرد له اللكمات ولكن لم يستطع أن يضاهي قوة زين فهو قوي البنية عنه
اجتمع بعض الطلاب والدكاترة وحاولوا فض النزاع الذي خرج منة زين دون خدش
بعد أن قاموا بالفصل بينهم
مصطفي بغضب : أنت بتضر*بني ي زين عشان إي دا كله عشان طلبت إيد نبض
زين حاول التحرر من الأشخاص الذين يمسكونة : ما تجبش سيرتها علي لسانك نبض خط أحمر وإي حد يفكر فيها يبقا نها*يته علي إيدي
…. اهدوا ي جماعة
تحرر زين منة وصرخ في الجميع : الكل يطلع برا بررررا
بعد مغادرة المكتب وكل واحد فيهم يبرتم بكلمة شكل
قام زين برمي كل ما علي مكتبة بغضب ومسك الإطار الذي يحتوي علي صورة نبض وقال : أنتي بتاعتي فاااهمة
بتعتي أنا وبس أنا إللي ربيتك واهتميت بيكي ومش هسمح لحد يأخدك مني
قام بأخذ مفاتيح سيارته التي ألقاها علي الارض وقت غضبة ثم أخذ جاكيتة وخرج بسرعة لكي يأخذها من الجامعة ويغادور وإلا سيرتكب جر*يمة
عندما خرج وسأل عنها علم إنها في الكافية ذهب لها وجدها تقف مع شاب وتضحك……
زين بغضب : نبضضضض
نبض وقع قلبها محلة وبلعت ريقها ونظرت بإتجاة الصوت وابتسمت ابتسامة بلهاء : خالووو
اقترب زين منها بغضب ومسك ذراعها : تعالي يلا معايا
نبض بخوف : حاضر بس هاجيب حاجاتي الاول
أخذت شنطتها وجريت علي العربية
ركب زين العربية ورزع الباب : أنتي كدا مفكرة هتهربي مني
نبض ببراءة : والله ي خالو
زين بغضب : ما تقوليش ي زفت انا مش مليون مرة أقولك ما تقوليش ي زفت
نبض : حاضر ي زفت وضعت يدها علي فمها ونظرت له ببراءة …. سوري
انطلق بالسيارة بأقصي سرعة لانه لو تحدث الان سيأ*ذيها وهي اخر شخص يريد إذا*ئها
وهي قررت أن تصمت حتي لا يقوم برميها من السيارة
زين بحدة : اتنيلي أنزلي
ظلت جالسة بخوف
زين بحدة : قولت انزلي
نزلت نبض بتزمر : ما انت لو تسمعني
زين بعصبيه : اسمع إي ي هانم انا مش منبة عليكي مليون مرة مش تحتكي بالولاد
نبض قلبت عيونها بملل : هو إللي جة كلمني
زين بسخرية : لا والله ولما هو إللي جاي يكلمك ما صدتهوش لي ولا هي ميا*صة وخلاص
نبض بضيق : خالو لو سمحت إنت مربيني وعارف إني عارفة حدودي كويس
زين مسكها من ذراعها بغضب : ولما عارفة حدودك كويس كنتي قاعدة تتما*يصي علية وتضحكي لي
تجمعت الدموع في عيون نبض : أنا ما تميص*تش علي حد دا واحد زميلي دمة خفيف هو كان بيسألني علي حاجة وبعدين قال حاجة تضحك فى ضحكت
زين ضغط علي يدها أكثر وعيونة بتطق شرار وجز علي سنانة : وانتي عرفتي إن دمة خفيف منين ؟؟
نبض بوجع : خالو انت بتوجعني
زين قربها اكثر إليه بغضب وهمس لها : أنا مش قولت ليكي مليون مرة مش عاوز اسمعك تقولي ي خالو دي
نبض رفعت عيونها المليئة بالدموع : اه …. زين أنت بتوجعني
ابعد زين يدة وبلع ريقة فهي بمجرد نطق إسمة من بين شفتيها التي تشبة حبة الكرز تجعلة في عالم أخر لا يعلم اين ذهب
ذالك الغضب الذي كان يشعر به فمجرد أن نظر إلي شفتيها التي ترتعش وتهدد أنها علي وشك البكاء
بلع ريقة لشعر بجفاف في حلقة أغمض عيونة وتنفس بعمق شدة نفسة كيف يفكر هكذا
زين بهدوء وندم : نبض انا
لم تدعة نبض يكمل حديثة حيث جريت إلي المنزل
أعرفكوا بالشخصيات
✨زين 30 سنة دكتور نسا وتوليد اتكلف هو وولدتة براعية بنت أختة من وهي عندها ٣ سنين نتيجة لزواج اختة بعد طلاقها ومو*ت أبو الطفلة
نبض 19 سنة وذي ما عرفنا بتدرس طب لانها نفسها تتطلع ذي خالها هي بتعبره أبوها واخوها وكل حاجة في حياتها هي وجدتها لانها ما تعرفش حد غيرهم خاصة أنها ما بتشوفش امها إلا كل فين وفين
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤