منوعات

فاطمه ج 1

#الحلقة_الثامنة

دينا بعياط:سيييييييييف
سيف بصدمة:دينا انتي ايه اللي جابك هنا
دينا:سيف متسيبيش
سيف:دينا انتي عارفة ردي في الموضو
قاطعته
دينا:انا عرفت سبب رفضك
سيف بصدمة:ايه عرفتي…اااا عرفتي ايه
دينا:سيف انا بحبك
سيف:دينا امشي
دينا:بحبك
سيف بزعيق:دينااااااا امشي
دينا:بحبك
سيف:هتقدري تكملي معايا وانتي عارفة ان ممكن في اي لحظة اموت
دينا:هقدر
سيف:هتقدري تكملي معايا وانتي عارفة ان ممكن ادخل العمليات صاحي اخرج ميت
دينا:هقدر ملكش دعوة بيا انا عارفة نفسي كويس انا هقدر وان شاء الله هتعمل العمليه وتبقا كويس وانا مش هسيبك
سيف بيبص لدينا وساكت
دينا:سيف متسيبنيش
سيف بصلها شوية وفجاة شدها لحضنه
سيف بحنيه:وانا بموت فيكي
دينا بدموع:مش هتسيبني
سيف:لا
دينا:بحبك
سيف:بموت فيكي
فاطمة ومحمد:احم احم
فاطمة:نحن هنا
سيف بعد عن دينا بحرج
سيف بحرج:اااا انا اسف يافندم
وطبعا دينا واقفة عاملة زي الطمطماية
محمد:محصلش حاجة…سيف انت تعرف حاجة عن شغل يوسف
سيف:حاجة زى ايه
محمد:يعني مين في وشغلكوا مش بيحبكوا او مين ليكوا مشاكل معاه
سيف:في واحد اسمه رشاد الشهاوي ده واحد كان بينافس يوسف علي اخر صفقة
وفي واحد اسمه جلال نور الدين ده كان ابو مراته الاولانية وبرده كان بينافس علي اخر صفقة
محمد:طب تقدر تقولي سبب الانفصال بينه وبين مراته هو صحيح اسمها ايه
سيف:جيهان ووالسبب مقدرش اقوله لكن كان سبب قوي جدا
محمد:طب الانفصال حصل يوم ايه والساعة كام
سيف:يوم الفرح الساعة 3 الصبح
محمد بصدمة:يعني بعد ماروحوا .ووو احم تمام انا كده تقريبا فهمت السبب تمام
فاطمة:هي الرسالة كان فيها ايه
محمد:مكتوب ان دي ارست ودن بسيطة عشان تتحدانا تاني وتاذي بنتي
ف انا كده مش قدامي غير اتنين بس رشاد الشهاوى وجلال نور الدين…بس الاحتمال الاكبر ان يبقا جلال مور الدين هو اللي عمل كده عموما هنعمل تحريتنا واستجواب معاهم وهنشوف هيحصل ايه بعد اذنكوا
فاطمة وسيف:اتفضل
فاطمة:سيف يلا نرجع ليوسف
سيف:يلا بينا…يلا يادينا عشان اوصلك بالمرة
دينا:لا انا هاجي معاكوا
سيف:تيجي معانا فين هي رحلة
دينا:هاجى معاكوا ياسيف
سيف بصرامة:اسمعي الكلام وبعدين انا هوصل فاطمة وهمشي تاني
دينا بدموع وطفولة:خلاص هروح
فاطمة بصوت واطي:ياجزمة انتوا لحقتوا زعلت البت وهتخليها تعيط صالحها يلا وهاتها معانا وياسيدي ابقا روحها بدري
سيف:انتي متعرفيش دينا من ساعة ماعرفتها وهي بتشبط في اي حاجة وعاملة زى الاطفال
فاطمة:معلش صالحها بقا
سيف:حاضر
فاطمة:انا هستناك في العربية وانت صالحها وهاتها وتعالا
سيف:ماشي
وبعد مافاطمة خرجت
سيف:بت
دينا:……..
سيف:دينا
دينا:……..
سيف بضحك:انتي ياجزمة ردى بدل مارزعك بوسة
دينا:قليل الادب
سيف بضحك جامد:ماانا لازم ابقا قليل الادب عشان تردي…المهم متزعليش مني وياستي يلا عشان تروحي معانادينا:انا هاجي معاكوا بس بردوا زعلانة منك
سيف:ياسلام
دينا:وحياة عبسلام
سيف:فكرتيني بالمزمار بتاعه
دينا:اوعي تكون هتشغله
سيف:ايوة طبعا
وركبوا العربية ومشيوا
عند احمد
احمد بحنية:سمر
سمر لفت راسها لقت احمد في وشها
سمر:ايه اللي جابك
احمد:يعني ايه ايه اللي جابك…جاي اطمن عليكي واتاسفلك
سمر بضحكة وجع:ههههههه تتاسفلي…تتاسف علي ايه ها علي اهانتي قدام خالتك وبنتها ولا علي بيعك ليا ولا علي انك السبب ان اكون هنا
احمد:عارف اني غلط انا اسف وحقك عليا وليكي عليا هجبلك حقك وهردلك كرامتك كمان بالطريقة اللي انتي عايزاها بس ترجعي معايا
سمر:وانا موافقة يدبس هقعد عند بابا
احمد:لا والنبي ارجعي معايا وصدقيني مش هعمل اي حاجة تدايقك وهنفز كل اللي انتي عايزاه
سمر بصتله وحست بصدق في كلامه
سمر:موافقة

انت في الصفحة 10 من 15 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
4

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل