منوعات

الجزء التاني داليا علي

روايه حكايه ارمله عانس مطلقه
تأليف داليا علي الفصل 19

ابو ريهام بعصبيه اول م,شاف ريهام قام وقف قوليلي ناويه ع ايه
ريهام وعي ضعيفه ودبلانه في ايه يابابا
ابو ريهام من امتي والناس لعبة في ايدينا
ريهام بعد,م فهم في ايه
ابو ريهام خطيبك اارجل المحترم ايه ظروفه
ريهام نزلت راسها وسكتت
راويه في اي ياابو ريهام صلي ع النبي
ابو ريهام ممكن تسبينا لوحدنا
راويه بضحكه م,ستفزة ههههههههههههههه انا عارفه كل حاجه هو انا هعيش في البيت كده زي كوز الدورة
ابوريهام انا كلمت خطيبكك وزمانه ع وصول هننهي الخطوبه النهارده
ريهام الي تشوفه يابابا وكأن حمل ع قلبها وهيتشال
راويه لا طبعا بطلو هبل ده احنا مصدقنا ان بنتك عقدتها اتفكت واتخطبت لواحد زي ده
ابو ريهام راويه اسكتي انتي م,ش فاهمه حاجه
راويه قلتلكم انا عارفه كل حاجه م,ش عشان الاستاذ ابن صح,بك الود المحاسب ده طب مهو في غيبوبه وحالته وحشه وممكن يمـ,ـوت
ريهام قلبها وجعها من الكلمه بس سكتت عشان لو اتكلمت ممكن تنفجر فيها
لو عاش خير وبركه نبقي نفسخ الخطوبه
لو مات مخسرناش حاجه يتكل ع الله وهي تتجوز وتعيش حياتها
ابو ريهام بعصبيه ايه الي بتقولي ده
دي م,ش اخلاقنا ولا احنا كده ولا انا ولا بنتي خطيبها يشوف نصيبه وهي تشوف نصيبها طلما مفيش ح,ب ولا حتي اعجاب مينفعش تكمل كريم عاش او لقدر الله مات بنتي م,ش هينفع تكمل بنتي لازم تتجوز ياايما عن ح,ب او وهو مفيش حد في حياتها وربنا يشفي كريم عشان اهله وشبابه. وبص لريهام وعشان ح,بيبته
ريهام ملقتش كلام يعبر عن ح,بها لابوها واجترامه ليها والقيام والاخلاق الي ماشي بيها غير انها تح,ضنه وتقوله ربنا يخليك ليا يابابا
راويه بطلو المثاليه الي انتم عايشين فيها دي
والباب خبط
ابوريهام افتحي الباب وملكيش دعوه بالمثاليه بتاعتنا دي
ريهام ابتسمت
خطيب ريهام جيه السلام عليكم
ابو ريهام اتفضل يابني انا كنت عايز اتكلم معك في موضوع
خطيب ريهام طبعا طبعا اتفضل
ريهام بعد اذنك يابابا ممكن اتكلم مع حسام انا
ابو ريهام طبعا. وسبهم وخرج
حسام بقلق في ايه قلقتوني هو الموضوع كبير كده
ريهام باابتسامه ابدا بس هو موضوع مصيري شويه
حسام كملي
ريهام حسام انت الف بنت تتمناك وانت حلم لكل بنت
حسام بصلها بستفهام ؟
ريهام حسام للاسف انا م,س حاسه نحيتك بحاجه وياريت ننهي الخطوبه
حسام بحزن انا عملت حاجه زعلتكم
ريهام ابدا بس انت عارف ده جوز ولازم يبقي في ح,ب او حتي اعجب بس انا م,ش حاسه نحيتك بحاجه
حسام كنت متوقع اننا م,ش هنكمل من بديه خطوبتنا محستش معكي بحاجه ولا احساس اتنين مخطوبين خالص
ريهام والاحساس الزمب تعبها انا اسفه وعشان كده ح,بيت انك تشوف نصيبك احسن مخدعك حسام ع الرغم من ان حزين واشد حزن كمان بس انتي انسانه محترمه ومعيشتنيش في وهم
ريهام باابتسامه اتمنلك كل خير
حسام بدلها الابتسامه وانا اتمنلك كل خير
ريهام بعد اذنك ثانيه واحده ريهام خرجت راحت اوضتها بابها دخل وراها
ها عملتي ايه
ريهام في قمه الاحترام وبدئت تلم الهدايا والفلوس الي اهله نقطوها بيها وعلبه الدهب جمعتهم كلهم وراحت لحسام اتفضل
حسام باابتسامه حزن خليهم زكري
ريهام بإصرار لا ياحسام ينفعوك وربتا يكرمك بالي تسعدك وتستهلك
حسام يارب لو احتاجتي اي حاجه كلميني انتي من النهارده اختي
ريهام طبعا طبعا ياحسام تسلملي سعيده ان قب,لت انسان بأخلاقك الي زيك قليلين
حسام ابتسم شكرا ولسه هيم,شي ممكن اسالك سؤال ريهام اتفضل
حسام في حد في حياتك
ريهام دي حاجه شخصيه وبح,ب احتفظ بيها لنفسي ممكن متزعلش
حسام ابتسام م,ش زعلان ربنا يسعدك وخرج م,شي وهو حزين ان خطوبته اتفشكلت بس حمد ربنا ان ريهام مخدعتهوش وكملت معه ومفيش بينهم ح,ب
ريهام جواها فرحه انها مخدعتش حسام ودعيت من قلبها لكريم بابها اي الي حصل
ريهام الحمد الله الموضوع انتهي وهو انسان محترم جدا وقدر م,شاعري
راويه عوجت بقها خربتوها انتي وابوكي العيب م,ش عليكي العيب ع ابوكي الي ماشي. وراكي في اي حاجه عارفه هو الي عنسك وانتي ولا هتتجوزي ولا تشوفي جوز خليكي لحد متبقي اربعين سنه
ابو ريهام بزعيق اخرسي ياراويه
روايه حطيت ايديها ع بقها خرست خرست انا مالي اصلا بيكم وسبتهم وخرجت
ريهام وبابها فضلو يضحكو ع راويه واسلوبها بس من جوه ريهام الكلام لم,سها
ابو ريهام اوعي تكوني قلتلي علاقتك بكريم
ريهام لا طبعا يابابا الي يخصنا ويخصك م,ش حديث لاي حد دي حاجه شخصيه وهو ملهوش فيها وكمان عشان ميبقاش حاسس ان فضلت حد عليه ويفقد الثقه في نفسه واكون انا السبب
ابو ريهام ربنا يكملك بعقلك
ريهام يارب
*******••••••••••••••••••••***
كارما لبست احسن ماعندها وراحت عياده ياسين وهناك طلبت تقابله
ياسين اتفجئ بيها
كارما انا جيتلك نروح لكريم سو
ياسين قد,مي ساعه ياكارما وانتي تجي في اي وقت
كارما هستنك
ياسين ماشي
كارما جبت كرسي وقعدت جمبه ع المكتب ياسين اديق من قرب كارما الزياده منه بس حاول يتعامل عادي
اميرة سالت الممرضة عن ياسين عنده اطفال
الممرضه لا لسه مرنش الجرس عشان ادخله حد
اميرة فتحت الباب ومبتسمه انا جيت
اتفجئت بكارما
كارما بتبصلها بصات غيرة وغضب
ياسين ادخلي يااميرة
اميرة معرفش ان حد عندك
ياسين انتي تدخلي في اي وقت
كارما بديق هي مديرة الاعمال ليها صالحيات ذياده انا ملاحظه
ياسين في خبر مكنتش ناوي اعلن عنده دلوقتي م,ستني لما كريم يقوم بالسلامه
كارما قلبها اتقبض خير
ياسين بعد مكريم يتحسن انا واميرة هنتجوز
اميرة ابتسمت
كارما مبروك انا ماشيه
ياسين استني تعالي معانا الم,ستشفى
كارما بديق لا خليكم براحتكم وسبتهم وم,شيت
اميرة ليه قولت دلوقتي هتظن انك م,ش زعلان ع كريم

ياسين يعلم ربنا انا كريم بالنسبالي ايه بس كارما لازم تعرف
اميرة عشان بتفكر فيك ح,بيب
ياسين برفو عليكي عرفتي ازاي
اميرة الست بتعرف الست الي زيها
ياسين ههههههههه ماشي شابو لزكائك
اميرة من بعض معندكم يادكتور
###########>>#>>>
ريهام دخلت لكريم العنايه وفضلت تتكلم معه كتيررررررررر
فوق بقي ياكريم انا تعبت من غيرك حرام كده ياكريم لو بتختبر ح,بي فاانا بعش,قك م,ش بح,بك كريم انا سبت خطيبي كريم انت بس الي ليا كريم قوم عشاني كريم حس بيا بقي انا م,ش قادرة اعيش من غيرك
كريم وحشني جنانك وحشني مفجائتك م,سكت ايده وانهارت من البكاء حسيت بر,عشه
ريهام كذبت نفسها فكرت انها بتتوهم الر,عشه بتزيد بتزيد جهاز القلب بيعمل صوووووت شكلها النهايه
ريهام وقفت تصوووووت دكتوردكتور بسر,عه
الدكاترة جوم يجرو وبيحولو يحلقو
خرجو ريهام وقفت بنهيار اودام شباك العنايه كارما جات لقيت المنظر فضلت تعيط وضح اوووو ي انه بيفارق الحياه
اهئ اهئ

سعد في الورشه بيشتغل لقي محسن دخل عليه هو وام مي
سعد اتفجي بيهم اهلا وسلان ازيك ياخالتي
ازيك يامحسن .
محسن بالاح,ضان ياصاح,بي
سعد م,ستغرب من رد فعل محسن هو بيح,ب سعد بس النهارده زياده شويه
سعد تعالو نروح البيت
ام محسن بصوت وطي لمحسن لا مراته وامه هناك
محسن حرك راسه بالموفقه
محسن لا ياابو النسب
سعد م,ستغرب وضحك بسخريه ده الموضوع كبير بقي
محسن بصراحه اه
سعد خيرر
محسن مي
سعد بسخريه اشمعنا
محسن تعبانه وجالها السكر وند,مانه ع الي حصل وليل ونهار اسمك ع لسانها
ام محسن م,ش بس كده دي الكاوبيس م,سكها نفسها فيك وفي بيتها
سعد الله يشفيها ومن امتي التغير ده
محسن من زمان بتح,بك بس كانت بتدلع عليك ياسعد
سعد الله ده في الحلم ولا ايه اخيرا فكرت في ولادها بس للاسف متاخر
ام محسن يابني انت الي في قلبها انت هترجعني مكسورة الخاطر انا نفسي تتلم انت ومراتك وولادك.
سعد كللمك متاخر بس م,ش قصدي اكسفك بس خلاص انا اتجوزت ومراتي مريحاني وشايله امي وولادي
كانت فين بنتك وانا قعدت لوحدي سمه و8شهور اخد,م امي وولادي وانا متبهدل وانا كل يوم اجي اتحايل عليها متخربش البيت عشان العيال كنت كل يوم ببعت ناس تتحايل عليها انا اكتر واحد كنت باقي ع بنتك ومكنتش عايز البيت يخرب
كانت فين بينتك عارفه كانت فين كانت بتخرج كل يوم مع ابن خالتها وترفع حاله واتس وفيس وتكتب ح,بيبي عارف يعني ايه مراتي الي ع زمتي تكتب كده والدنيا بحالها كانت بتشوف
كنت فين انت يامحسن واختك كل يوم بتخرج مع ابن خالتك كنت فين فاكر لما كنت بجيلك اقولك دي ع زمتي مينفعش كده كنت باقي عليها وم,ش عايز البيت يخرب
محسن ده زي اخوها كانت بتغيظك
سعد الكلام ده م,ش صح فاكر لما جتلك وقلتلك انا باقي عليها وعايزها عشان
ولادها
وهي خرجت تقولي انت معندكش كارما م,ش عايزك

محسن كان شيطان واهو ابن خالتها خطب وهيتجوز
سعد بغيط اه عشان كده بقي
محسن متفهم,ش غلاط قولتلك كان اخوها ياجدع
ام مي بكت يابني عشان خطري هتكسفني طب رجعها تربي عيالها وانت واتجوزت خلاص
سعد خلاص ماشي موفق بس هتقعد مع امي في الدور الارضي وهتخد,م امي ولو كشرت بس في وشها هرجعهلكم تاني
محسن وشقتها
سعد مراتي فيها وم,ش هخرجها منها
ام محسن بصت لمحسن موفقين
سعد لا شوفي رئيها ودلوقتي اتصلو عليها
ام محسن اتصلت وخرجت برا عن اذنك عشان الشبكه وحشه حكت لمي كل حاجه
مي نعم
ام محسن ايه موغقه ولا اجي انا واخوكي
مي بتذمر خلاص موفقه بس انا مبطقش امه وهي هتقعد فوق
ام محسن ارجعي انتي بس وبعد كده انتي وشطرتك وذكائك انتي او العيال هتعرفي تطفشيها وتبقي انتي الي هنا والي هناك
مي بضحكه كلها شر ماشي موفقه ههههههههههههههه قوليله امتي
ام محسن قفلت وبلغت سعد بالموفقه سعد تمام بكره هجي بالمؤذون
ام محسن بفرحه ماشي يابني
محسن هنستناك متتاخرش

سعد بازن الله
محسن وامه م,شيو
سعد روح بيته لقي هدير قاعده مع امه وبيضحكو اول م,شفت سعد قالت لامه اوعي تقوليه
سعد دخل مكشر هدير وقفت مالك
سعد اقعد
هدير قعدت في ايه
سعد انا هرجع مي
امه خبطت ع صدرها يالهوووي هو انت شوفت منها يوم عدل دي كل يوم كانت بتسبلك البيت وتم,شي واخر مرة كان مقربه ع سنتين هدير وبعدين
سعد هي هتقعد هنا مع امي بالعيال وانتي زي ماانتي فوق
هدير كلها قهر وكأن الدنيا مبتسبهاش تفرح
زي نظام الحاج متولي كده كل واحده يوم
سعد بتهزري
هدير ههههههههههههههه اهزار ده وقت هزار
سعد هرجعها عشان بس تربي عيالها
ام سعد انا م,ش هدخل عشان مبقاش حماه خرابه بيتوت بس انت براحتك
هدير انا لما وفقت اتجوزك وفقت اتجوزك ع اساس انك مطلق مقب,لتش اتجوزك وانت معك واحده م,ستحيل كنت اقب,ل اتجوزك وانت متجوز انا مقب,لش الوضع ده. ولا انا ست خطافه رجاله
سعد عارف واتجوزنا وانا مطلق بس خلاص هي عايزة ترجع. وعايزة ولادها وانا مقدرش اقولها لا حتي لو هرجعها عشان ولادها بس
هدير وانا م,ش هقب,ل الوضع ده
سعد ده اخر كلامك
هدير من غير تفكير طبعا
سعد طب ايه يرضيكي
هدير بكل ثقه وراس مرفغه ود,موع مانعها بالعافيه عايزة تفضل محافظه ع كبريائها
يرضيني انك لو مصمم ع في د,مغك تطلقني
سعد طبعا مصمم بس فكري
هدير بنظرة تحدي هو حطم قلبها م,ش هينفع تبقي ضيعفه ولا تدوس ع نفسها للمرة التانيه حاولت ولو لمرة واحده تحافظ ع كرمتها وكيانها كاست وتختار الصح الي هتعرف تستحمه وتعيش معه نسيت الناس وكلامهم هما م,ش هيعيشه معها هي بس الي هتعيش حياتها وهي خلاص خدت قرار انها يتعيش صح يامتعش
فكرت وبقولك لو مصمم طلقني
سعد ماشي موفق
هدير قلبها بيجوعها جامد اه ع وجع الروح شعور صعب بس كل الي حاسه انه كـ,ـسرها دس عليه ودس بكل قوته القسوة لما تجي من حد ميهمكش مبتوجعش انما لو جات من حد انت بتعش,قه بتبقي صعبه متتنسيش
والاصعب انه فضل ست عليها اد اي جـ,ـرح كرمتها يااااه ع العذاب والتعب الي هي حاسه بي
هدير بكل كبرياء انا هطلع الم هدومي وام,شي
سعد لا استني بكرة اطلقك وام,شي
هدير بصتله بنظره كلها حزن ماشي
سعد هبلغهم يجو هنا بكرة اطلقك وارجعها لعصمتي واطلقك
الكلام نازل ع هدير كانه جمر نا,ر بيحرقها ويحرق قلبها وانوثتها وكرامتها كاانثي
اكرام كان بيض,,ربها ليل ونهار بس مكنتش بتتوجع اوووي كده
سعد مض,,ربهاش ولاهانها بس حسسها بالوجع اصعب وجع والم وجع الروح وجع القلب اه ياقلبي اه الي حسسني بلامان والحنان والح,ب فضل عليا طلقته تنهدت بحزن اه ياقلبي وقفت بكل كبرياء انا طالعه انام م,ستنتش حد يرد عليها وطلعت شقتها بتبص لشقه بكل حزن كل ركن في الشقه في زكري ضحكه ابتسامه لحظات خاصه د,موعها نزلت بحرقه هي قضت مع اكرم سنين بس لحظه الطلاق كان من اجمل اللحظات احساس الحريه حلو
انما سعد قضت معه شهور عيشها اجمل ايام عمرها صعبان عليها تسيبه افتكرت انها مصعبتش عليه ومح,بهاش اد مح,بته د,موعها ذادت وانهارت من البكاء قفلت ع نفسها الباب بالمفتاح وانهارت من البكاء
بعد مطلعت
مامت سعد بزعل حقيقي فعلا القط ميح,بش الاخناقه فضلت الي كانت معيشك في عذاب وكل يوم تسبلك البيت والعيال وكل يوم م,شاكل وقرف فضلت الي احتفلت بخطوبتها وهي ع زمتك
سعد امي عشان عيالي ودي امهم لازم اغمل كده
ام سعد انت كده بتنتحر فكر كويس يابني البنت دي كويسه وجدعه ومريحاك هتسبها عشان الي كانت مبهدلك
سعد تنفس بخنقه وسبها وطلع سقته دخل عينه بتبص ع هدير في كل مكان وقف عند اوضته النوم بكل هدوء سمع صوت شهقاتها وبكاءها
سعد الحزن ملي قلبه وقرار ميتكلم,ش معها ودخل الاوضه التانيه وبيحاول ينام بس د,موع هدير طيرت النوم من عينه احساسه بالزمب تجهها تعبه جداااااا

ريهام هتتجن وبتدعي ربنا
الحمدالله القلب موقفش والدكاتره بصو للجهز النبض ابتدي يرجع تاني
ريهام سجدت للارض شكر لله
كارما حمدت ربنا بصت لريهام بستغرب هي بتح,به اوووي كده قرارت تكلمها
كارما بتح,بي
ريهام بهيام انا عايشه عشانه انا عايشه بي
كارما يااه لدرجه دي
ريهام اكتر من الدرجه دي بكتيررر بمراحل كمان
كارما الدكتور قال ان كريم لما يستعيد وعيه احتمال ميبقاش زي الاول
ريهام بردو عايزة وم,ش هكمل غير معه ياررررب يستعيد وعيه وهفضل معه ع اي حال واي وضع
كارما باابتسامه ربنا يخليكيم لبعض كريم عرف يختار
ريهام انا متاكده ان انا الي عرفت اختار
كارما ممكن اسألك سؤال
ريهام اتفضلي
كارما لما تبقي انسه صغيرة وتح,بي واحد جداا وهو ميبقاش حاسس بيكي واكتر من مرة تلمحيله وهو يرفض العلاقه لا ويخطب ويتجوز وانتي تفقدي الامل وتتجوزي وتمررررر الايام والشهور والسنين وهو ميكملش في جوزته وانتي متكمليش وبردو ترجعي تلمحيله تاني ويرفضك للمرة التانيه وقالك انه هيخطب تعملي ايه تحربي عشان بكل الوسائل لحد ميحس بح,بك ولا اي لان ولدته عايزني احارب عشانه
ريهام ياااه ولسه بتسائلي طبعا تسبي بلا تفكير وتنسي خالص ومتسمعيش كلام اي حد ده باعك مرتين يعني مح,بكيش متشتريش الي بايعك واوعي تفكري في تاني
الح,ب ده بتاع ربنا هو الي بيزر,عه في القلوب م,ش باايده انه مح,بكيش ممكن يكون قلبه مدقش ليكي
كارما فعلا عندك حق متشكرة لنصحتك واسفه لو عطلتك
ريهام ههه هههههههههههههههههه ابدا مفيش حاجه
الدكتور خرج
ريهام وكارما جريو عليه
الدكتور الحمدالله بخير وفاق من الغيبوبه وادناله منوم
ريهام وكارما بفرحه الحمدالله
الدكتور بس وارتبك
ريهام بس اي يادكتور
الدكتور الرصا,صه جات في منطقه حساسه في الرجل و
ريهام الخوف ابتدي يمتلك قلبها وايه يادكتور
الدكتور واحتمال ميقدرش يدوس ع رجاله الشمال
كارما بحزن واستفسار نهائيا
الدكتور وفي علاج الحمدالله وناس كتير اتحسنت وبقيت كويسه دكتور العظام هو الي يقدر يحكم ع الحاله ويشخصها اذا كان يقدر يم,شي تاني اولا ومحتاج عمليه او لا هو دكتور العظام
ولما يفوق ويتحسن ونكشف ع جميع الوظائف ونتاكد انه بخير باذن الله نقدر نختارله دكتور عظام كويس في الوقت ده جيه ياسين واميرة خير يادكتور
الدكتور دكتور ياسين تعالي ع مكتبي هوريك تقرير الحاله
ياسين اوك يادكتور وم,شي مع الدكتور
ريهام ح,ضنت اميرة
اميرة وضح ان حالته اتحسنت وابتسمت
ريهام بفرحه الحمدالله
كارما بتبص لامير بصت ليها الف معني فضلها ليه عليا فيها اي احسن مني ولا عشاان اصغر مني ولا يمكن عشان شعرها طويل يووووووه بقي وافتكرت كلمه ريهام الح,ب م,ش باايدينا ربنا هو الي بيزر,ع الح,ب في القلوب ابتسمت بثقه انا م,ش فيا اي حاجه ولا هي متميزة عني بس ربنا مأزر,عش ح,بي في قلب ياسين اكيد باذن الله هيزر,ع ح,بي في قلب حد تاني يمكن ياسين م,ش خير ليا وربنا عالم ان م,ش حمل صد,مات تاني وكفايه الي حصلي زمان الحمدالله ع كل حال وقفت بكل ثقه ونفضت كل الافكار السلبيه من د,مغها وفكرت في كريم ومامتها واتصلت ع مامتها وفرحتها مامت كريم فرحت جدا وقرارت تروح الم,ستشفى
ريهام بلغت بابها وقلبها مليان بالفرحه
ولد ريهام قرار يزور كريم
عدي الوقت الكل وقف منتظر كريم واخيرا فاق واكتر من تلات دكاترة دخلو يقيمو حالته وكشفو عليه كشف دقيق وبعد اكتر من نصف ساعه فحص نظر ةقلب وباطنه الحمدالله حالته كويسه وجميع الوظائف سليمه نقلو اوضه تانيه وهو ع الترول خرج بيبص ع الي وقفين لقي ريهام بصلها وابتسم
ريهام بصلتله بالهفه وابتسمت دخل اوضه عاديه اول واحد دخل ياسين ح,بيبي ياكيمو الف سلامه كده تخضنا عليك
كريم بصوت ضعيف وابتسم ههههههههههههههه خوفت عليا
ياسين طبعا ياابن عمي واخويا
كريم ههههههههههههههه كل بعقله حلوة يادك
ياسين ههههههههه والله ابدا ده انا حتي قرارت اتجوز واجلت لحد ماانت اتحسنت
كريم بفرحه بجد وغمز بعينه مديرة الاعمال
ياسين بضحك ايواه ههههههههههههههه
كريم مبروك ياح,بيبي
ياسين الف سلامه انا لازم اخرج بدل ميقيمو عليا الحد عشان هيدخلو
ياسين خرج واخد اميرة من ايديها الحمدالله بقي كويس انا هروح ياجماعه
ام كريم بتبصلو بستغراب
ياسين اح,ب اقولكم جميعا انشاء الله انا نويت اتجوز اميرة بكرة بازن الله
ريهام مبروووك يااميره
ام كريم بحزن حولت تدري مبروووك يا ياسين وبصيت لكارما لقيتها مبتسمه قلبها اطمن ودخلو لكريم كلهم الكل مبسوط وفرحان
كريم بين لحظه والتانيه عيونه تقايل عيون ريهام
ريهام تبتسمله وتنزل راسها للارض والفرحه ماليه قلبها
الكل لاحظ ع كريم الح,ب والغرم وضح اوووي انه بيح,بها الح,ب قليل بالنسبه لنظرتهم
ام كريم مبسوطه جدااااااا بعلاقه كريم وريهام
ابو ريهام حمدالله ع السلامه ياكريم
كريم الله يسلمك ياعمي
ريهام بصوت وطي وابتسامه رقيقه الف سلامه عليك يااستاذ كريم
كريم بص نحيه ايديها ملقاش دبله في ايديها ابتسم اووووي قلب الاستاذ كريم
ابو ريهام باابتسامه بتعاكس بنتي قد,مي
كريم انا قدام الكل بطلب ايد ريهام بعد اذن الحاجه وشاور لامه
ام كريم طبعا لينا الشرف
ابو ريهام بنتي عمري مااعزها عن ابني كريم بس قوم انت بالسلامه ونتكلم
كريم هههه ع كده اقوم دلوقتي ههههههههههههههه
كارما ههههههههههههههه شكلك م,ستعجل ياكوكو
كريم جدااااا ياقلبي كوكو وم,ستعد اقف دلوقتي اهو وحاول انه يحرك رجله الشمال مبتتحركش
كريم بخوف شكلي لسه تعبان
كارما بصيت لريهام
ريهام القلق والر,عب وخوفها من رد فعل كريم تملك من قلبها

ام كريم بكره تعرف تقف ع رجلك ياح,بيبي
كريم ياررررب ياامي
ابو ريهام نستأذن احنا بقي يابني وبكرة نجي نطمن عليك
كريم اتفضلو ياعمي يس عايز اخد منك كلمه ان انا وريهام في حكم المخطوبين
ابو ريهام طبعا يابني بازن الله
كريم طب ممكن نقرء فاتحه
ابو ريهام بأبتسمه طب اما تخرج
كريم بعد اذنك ياعمي عشان تعرف تجيلي الم,ستشفى بدون كلام ليك او ليها
ابو ريهام ع خيره الله
ام كريم لولولولولوي
قرئو الفاتحه وريهام مبتسمه ومكثوفه
حقيقي فرحه من القلب
ابو ريهام اخد ريهام. وم,شي
الكل م,شي وقلبهم فرحان ووعدو كريم يجيو بكرة

انت في الصفحة 9 من 11 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
10

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل