منوعات

روايه كامله

مني ياويلك مني يارامي خاليك مع الرجاله هنا يارضا وركب وراح وراهم المستشفى الإمبراطور القاسي بمني محمد في فيلا رامي كانت فريده بتحاول تفوق لسه بتفتح شويه بشويه وحط ايده علي دماغها اه اه بتعب ووجع بحاول تفرق وتركز او تفتكر حاجه لانه من كتر التعب مش فاكره حاجه كوثر.. حمد الله على السلامة يا فريده هانم فريده.. اول اشافت كوثر اطمنت فاكره نفسها في بيت أسر وان كل دا كان حلم فريده. بدموع. أسر فين باكوثر على دخول رامي وانتي فايقه مش فاكره أسر فريده.. بصريخ أسر فين ياكوثر رامي. اطلع بره باكوثر فريده.. وهي تمسك ايد كوثر انطقي

باكوثر فبن أسر يااسر يااسر بصـ,ـريخ يملي المكان كوثر. اهدي يابنتي كده متعمليش في نفسك كده رامي. بانفعـ,ـال قولتك بره وهو يجذب فريده من دراعها بشده في حـ,ـضـ,ـنها فريده.. وهي تحاول تبعد عنه بدموع متسبنيش باكوثر قولي لأسر انا بحبه والله ونبي باكوثر. كوثر.. وهي تخرج من الاوضه وتكلم بصوت واطي محزن. مش بأيدي والله يابنتي غصـ,ـب عني ربنا بتولاكي رامي.. وهو يشدها ليه بشده أيه الواد كان حلو كده مش عارفه تنسيه وهو يبدأ في لمس جسـ,ـمها فريده. ابعد عني ياحيـ,ـوان انا عايزه أسر رامي.. أسر مات خلاص اقري عليه الفاتحه فريده. لا اا انا عايزه أسر رامي.. أنا

هنسيكي أسر وكل حاجه بس اسمعي الكلام واخلعي فريده.. ابعد عني انا بكـ,ـرهك بكـ,ـرهك رامي بعصـ,ـبيه. ماهو مش بمزاجك بافريده وهو بحذفها على مكان الراحة فريده.. وهي تحاول انا تثبت ملابسها رامي وهو بخلع ملابسه بشده ثم يشده ملابسها وهي تصـ,ـرخ وتصـ,ـرخ بقا شبهه عريانه قدامه بدا في التهام جسـ,ـمها متل الكلاب كان ببمارس رجلته عليها بعنف وهي تصرخ وتتوسل وهو لا يبالي ولا يرحم رامي. تعب من كتر صريخها باسم باسر غـ,ـصب والـ,ـدم كان هـ,ـيطرشك من عـ,ـروقه قام من عليها وقالها مش عجبك انا طاب انا تخليكي تتمنى تجي تحتي شدها من شعرها وهي لفه الملايه عليها ونزل الجنينه

وحدفها لرجالته وقالهم استمتعوا بيه. رجالته مبرقه عينهم مش مصدقين الكلام. فريده. بدموـ,ـع.. أسر الحقني رامي. بقولكم دي هديه مني ليكم اتمتـ,ـعوا بيه بس قدامي هنا وشد كرسي وقعد وهما بقا شدوها وشدوا الملابس من عليها وبدأ في أكلها وا….ها ورامي يستمتع بما يحصل ويشاور لاحد رجاله ويقوله هاتلي ااكرباج من جوا . في المستشفى الدكتور. البقاء لله في اسر بيه البارت 10 انا اساسا شخص سادي بعشق العنف والمتعه واللذه قالها والشر والغضب مالين عينه وهو ينظر لفريده ورجلته تنهشم في جسمها هي لما فقدت الأمل ان حد يساعدها بدأت تـ,ـصرخ وتقول خلاص يارامي ارحمني.. ارحمني ارحمني رامي… مفيش

وإمكانياتك بتلـ,ـذذ الإمبراطور القاسي بمني محمد البارت 11 اسفه على التأخير بس رجلي انكـ,ـسـ,ـرت رامي وهو يتلذذ وحدفها على مكان الراحة عاريه وبمشي على جسمها الكراج بلذه ومتـ,ـعه ثم يرمـ,ـي ااكرباج عليها وبجلس على كرسي امامها عاري. ويقول اعرضي نفسك عليا وريني قدراتك فريده.. بدموع معرفش معرفش عايز تنام معايه انا قدامك اهوا بس معرفش والله رامي.. هتعصب كده والتعـ,ـصب مش حلو علشانك فريده.. معرفش يارامي ارحمني ونبي ارحمني رامي.. شوفتي انا قلبي طيب أرى بس الرحمه في مكان الراحة مش حلوه في حق الراجل وقام شدها وعدلها ليه وانفض عليهم كان بيبرسها بطريقه سافله جدا وغبيه وبخـ,ـربش في جـ,ـسـ,ـمها

ويترك آثار وعلامات وهي تصـ,ـرخ وتصـ,ـرخ وهو يزيد في العقاب وبتلذذ بالصراخ والدموع انقض عليه افترسـ,ـها زي التعب لما ياكل فريـ,ـستها مسبهاش غير اما خلاص فقدت الوعي والدم غرق مكان الراحة قام بنظره انتصار انه خدها من أسر ومـ,ـوت أسر وأهلي كملن ونفخ وقال كده الخـ,ـرب خلـ,ـصت وانا الكسبان وانتي هنا لما اشبع منك وبعذين ادافنك ودخل ياخد شور وفريده فاقده الوعي على مكان الراحة. خلص الشور وخرج لبس هدومه ونداء على كوثر وقالها شوفها مالها وفوقها وهاتلها اكل هنا اول لما كوثر شافتها صـ,ـرخـ,ـت وقالت دي غرقانه جروح. دمها هيصفي كذه رامي.. تتصرفي معاها وخرج وسابها بمني محمد فضلت

كوثر تفوق فيها بافريده بافريده وفريده فاقده الوعي خالص في دنيا غير الدنيا حاولت تفوقها وسندتها دخلتها غرفة المياه وحطتها في قلب البانيو وفريده بقت بتخرف يااسر ياسر انا عايزه أسر كوثر. بدموع اهدي يابنتي فريده انا عايزه أسر ونبي كوثر.. اهدي بس وهو هيجي دلوقتي وفضلت تعدي فيها وتطبطب عليها ما هدت في المستشفى أسر كان نايم على سـ,ـرير فاقد الوعي بقاله كام يوم في دنيا تانيه كل لما يفتكر للا بيحصل يتنفض اكتر واكتر وعبدالله جمبه لما الدكتور جه لعبدالله وقاله الباقي لله كان قصده على مرتضى ابو أسر بعني ابوه وأمه ماتوا ومراته اتخطفت وهو بين الخيل

والموت بدا أسر يفوق ويحس بالا جمبه هو يقول فريده فريده ماما ياماما ثم فجأه اتنفض وبدأ يفوق عبدالله طبعا جمبه عبدالله. حمد الله على السلامة يا حبيبي أسر وهو يحاول يقوم ويستجمع قوته فريده.. وامي. عبدالله. اهدي بس وهما بخير قوم انت بالسلامه أسر.. أنا عايز امشي من هنا عبدالله.. انت مرهق لسه أسر… أنا عايز اخرج وهو يشد السلوك الا على جـ,ـسمه تبع اجهزه المستشفى عايز اخرج من هنا مراتي فين وأهلي بجنان بطريقه خارج عن السيطره عبدالله. استنى الدكتور جاي اهو وشاور الممرضه تقف جمبه لحد لما يجيب الدكتور أسر وهو ينطر للممرضه بانفعال.. عايز مسكن يسكلي

الجرح مش عايز احس بحاجه فاهمه الممرضه. حاضر أسر. اسمعي مش عايز مهدي للاعصاب عايز أقوى مساكن عندكم لالم الممرضه. حاضر امرك وفعلا بدأت تجيب مسكن ليها لما لبس اي لبس موجود قدامه جابت المسكن وخد منه وخد الباقي معاها. سالها عن حاله امه وابوه قالتله تعيش انت الله يرحمهم أسر………. محسش بنفسها غير انه بيجري زي المـ,ـجـ,ـنون على بيت رامي دخل عنده الفيلا ومعاه سـ,ـلاح بدون رجالته وصحته نص ونص عبدالله طبعا لما عرف انه خرج من المستشفى بالطريقه دي اتأكد انه راح هناك خد الرجاله وراحله على هناك بس الكـ,ـارثه بقا ان أسر كان واقف في الجنينه فجأ

لقا رامي ماسك فريده من شعرها على سطح الفيلا وببحدفها والجديد شديد نتفاعل علشان لو مش فيه تفاعل انا هوقف الروايه يمني محمد الإمبراطور القاسي نوفيلا أسر محسش غير بفريده متعلقه في الهوا والـ,ـدم مالي المكان الإمبراطور القاسي بمني محمد البارت 12 طبعا أسر راح فيلا راني علشان ياخد فريده وياخد حقه من رامي وبعد مادخل الفيلا وهو في منتصف الحديقه لاقي لبس لفريده محدوف فوق دماغه. جـ,ـسمه ارتعش فجأه وخاف لتكون هي فريده الا وقعت بقا عامل زي المجنون بدا يتلفت حواله من الخوف والقلق نظر الي الأعلى وجد رامي ماسك فريده وواقفه على حرف السطح وبيقول.. تطلع تأخذها

وتمضي الصفقه والا ابعتها لك انا اسر.. لا ه..لك انا طالع انا وخد السلم في ثواني جري علشان فريده اول ماطلع كان عامل زي المجنون وعينه جات في عين فريده بدا يزيد جنانه من كتر الضـ,ـرب الا على وجهها بدا يمشي ناحيه فريده ورامي أسر.. ه…لك يارامي رامي. بضحكه بجد يعني جيلي وسط رجالتي وفي بيتي ومعايه مراتك وكل دا وانت الا هت..ي انت أسر.. أنا مش ه..لك انا هشرب من دمـ,ـك علشان ارتاح رامي.. طاب اقولك حل احلى طاب مانشرب قهوه على روح القمر دي وهو يشاور على فريده كل دا وهو حاطط ايده على بوق فريده أسر.. فريده

لا ابعد عنها فريده بلهفه انتي كويسه وهو يقرب لها ومش هامه سلاح ولا رجاله رامي… اهي عندك اهي اشبع منها وحذف فريده جات في عناق أسر أسر.. فريده وهو يحضنها مالك يافريده فريده..انت بخير قالولي انك مت انا استسلمت قولت هعيش امين بقا أسر.. أنا كويس انتي فريده.. امشي ايه الا جابك هنا أسر. جاي علشانك ومش همشي من غيرك لو فيها موتى رامي.. من غير موت كام امضي منك كده والدنيا هتبقي حلوه أسر.. وهو بنظر للورق وينظر لفريده خد فريده في حضنه جامد وضغط عليها اوي أسر.. قرب على ودنها.. وقالها متخافيش هتبقي كويسه فريده امشي انت

أسر اسكتي متخافيش أسر.. همشي واتنازل بس فريده تمشي من هنا قبال الامضاء رامي. بضحكه عاليه وهو يقرب ياخد فريده من عناق أسر لا مفيش الكلام دا ياما تمضي وتاخذها وتمشي ياما تسبها وتمضي وتموت أسر وهو ينظر له بانفعال ابعد عنها كل دا وفريده مـ,ـاسـ,ـكه في أسر جامد اوي خايفه من رامي بعد الا عمله فيها أسر.. موافق.. همضي بس فريده ترجع معايه فاهم لو فيه حركه نداله ه…ك يارامي رامي.. متقلقش امضي هاتها من حضنك علشان تعرف تمضي فريده برعشه أسر.. ابعد ايدك عنها لاكسرها رامي حاب يستفذ أسر قاله ايدي هتمسرها علشان يشدها انا نمت مع مراتك

دا جنن أسرر بس قبل أي رد فعل كان فيه مشادة نار من الجنينه رجاله عبدالله اشتبكوا مع رجاله رامي لحظه بس ان رامي شاف كده امر الرجاله الا معاها تنزل في الاشتباك رامي استغل اللحظه دي وخد فريده ونزل جري لقا كوثر في وشه كوثر.. كويس انك بخير ياابني أسر.. فريده تختفي دلوقتي كوثر. هاتها مش تخاف ولا تقلق هنروح مكان محدش يعرفه فريده.. مش تسبني انا خايفه اسر…….. مش تخافي انا هاخد حقنا منه واجي على طول وحضن فريده ومشي وحسابها طلع تاني ل رامي كوثر. تعالي يافريده معايه مش تخافي وخدتها وراحت مكان في المخزن امان يعن

الإمبراطور القاسي بمني محمد بس لما أسر طلع لر امي مش لاقيه فضل يبص حواليه لاحظه بيجري في الجنينه هناك نزل بجرب وراه جري وطبعا عبدالله من الي باقي الرجاله هو والناس الا معاه رامي كان عنده تلاجه كبيره في الجنينه معلق فبها خرفان مدبوحه وحاجات دخل جوه وأسر دخل وراه والباب اتقفل عليهم الاتنين وبدأت الحكايه أسر.. اخيرا بقيت في أيدي ه..ك يارامي رامي.. أنا ق.ك على الحياء دت مراتك ….ها حتي امك رجالتي ظبطتها وكمان موتها وحتى ابوك مت من القهر مين فين بقا إنهاء الحياة التاني بالحياة انا معلم عليك يااسر وكمان علما على جـ,ـسم مراتك طبعا

أسر على آخره ابتدا الاشتباك أسر كان أثر التعب باين عليه وطبعا رامي استغل كده وفضل يضـ,ـربه مكان الجرح لما اسر كان بدا يفقد الوعي بس طبعا استجـ,ـمع قوته ونزل مشادة في رامي على آخره مسبش حته فيه سليمه ثم رفعه ودهب الشيخ الحديد في ظهرها او علقه في الشيخ الا الخرفان بتعلق فيه والدم غرق المكان وكمل مشادة عليه لما طلعت روحه ومات في داهيه عقبال كل الناس الا خنقاني فصل يبص عليه من بعيد وبعض الجروح تنزف من أسر على دخول خاله عبدالله عليه. لقاه حاول يخرجه من التلاجه علشان درجه تحميدها عاليه جدا وطلعوا فعلا عبدالله. اهوا

غار في داهيه وارتحني منه أسر.. فريده فين عبدالله متخافش فريده في الغربيه تعالي يلا انت كمان أسر. الدنيا دي كله عايز اشوفها عباره عن فحم عبدالله. اعتبره حصل بس يلا من هنا علشان مراتك وفعلا عبدالله قال لرجالته والفيل كلها اتحرقت وأسر راح الفيلا بتاعته وشال فريده طالعها فوق وبدأ بحطها على مكان الراحة كانت هي مرهقه وتعبانه وباين عليها آثار التعـ,ـب والضـ,ـرب فريده. مسكت ايد أسر وقالتله دلوقتي فيش حاجه تخليني معاكراني اهوا مـ,ـات ارتحنا منه طلقني بقا اسر. لما تخفي فريده هنخف لوحدي متخفش ولا علشان عرفت ان هو لمسني بس والله غـ,ـصب عني أسر.. شوفت الكاميرات

عارف انه غـ,ـصب عنك وكمان كوثر كانت هناك علشان تاخد بالها منك فريده.. بدمـ,ـوع خلاس ا..ني علشان ترتاح أسر.. ه..ك في حبي انا بحبك وهعوصك كل إلا فات وطبع الدنيا أطبطت عليهم واير حب فريده وعاشوا سوا سوا في تبات ونبات وخلف ا صبيان وبنات وخلصت كده الإمبراطور القاسي نلتقيزفي روايه جديده ان شاء الله خير با بت مس علشان الاخيره الاقيها زفـ,ـت. لسه علشان الخاتمه بتاعت الروايه مستنيه رايكم بمني محمد الامبرطور القاسي نوفيلا

انت في الصفحة 3 من 3 صفحاتالتالي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
22

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل