منوعات

روايه كامله

وقفل السكه من تعصب أسر حدف التليفون في الأرض من كتر الجنان والغضب ……. دخل الاوضه عند فريده لقاها قاعده بتعيط زي الأطفال شدها من دراعها فريده. اها دراعي في ايه وهي تحاول تفلت منه أسر.. هو انا لسه عملت حاجه. دا انا هدفنك النهارده ايه دا وحدف في وشها صور مع شخص. وقعت الصور تحت رجليهم فريده وهي تنظر للصور ثم تنظر له وانت مالك مش انا مش فارقه معاك خلاص اعمل الا انا عايزه ضـ,ـربه بالقلم بقـ,ـسوه شديده وقعت ارضا جنب الصور اسر وهو يضغط على ايدها بجذمته ويقول..ع فتى انك حشره وممكن ادوس عليكي في اي وقت

فريده بصريخ دموع تركها ورراح بقفل باب الاوضه علشان سمع صوت رجل امه وابوه طلعين على السلم قفل الباب وراح جذبها من شعرها وحدفها على مكان الراحة قدامه وقال يعني انتي فاكره علشان انا قولتلك انك زي الشغالين الا هنا انك كده هتدوري على حل شعرك فاكرني هغلب ببكي دا انا ا…ك وادفنك بأيدي وتحلف واقول مشفتكيش. فريده.. انت بتعمل فيه كده ليه طالما مش عايزني بتتحوزني ليه أسر.. اسمعي بلاش تعيشي عليا دور البنت الطاهره الشريفه دي علشان مش هينفع معايه انا شفت كل حاجه بعيني وكمان اهوا باقي الحاجات اهي صور ويعالم لسه في ايه فريده.. انت مريض

نفسي والله بصريخ أسر. أنا. اسمعي باروح امك اظبطي معايه علشان تخرجي من هنا على رجلك بدل قسيمة جوازك الا انتي ماضيه عليها تبقى شهاده وفاتك الإمبراطور القاسي فريده انت عايز مني ايه أسر.. طالما كده كده جوازه محسوبه عليا يبقى عايز حقي الشرعي منك ولا تكوني مش بنت فريده بدموع انا أسر هدفعي عن نفسك تقولي ايه الإثبات مش كلام فريده.. لا ملهوش لازمه الدفاع عن نفسي طالما كده كده انت مصدق يبقا صدق أسر تصدقي انت بجحه اوي بس عادي بقا اهي جوازه والسلام فتره معينه فريده.. طـ,ـلقني أسر… عايزه تطلاقي مني علشان تروحي لحبيب القلب احلمي أسهل

من الطلاق انا هخليكي كده زي البيت الواقف لا منك مجوزه ولا منك مطلقه فريده.. خلاص انا همشي من هنا أسر وهو متعصب ليه راحه فين لحبيب القلب ولا انا مش مكفيكي ياعروسه فريده. كفايه بقا بصريخ أسر ضـ,ـربها تاني وحدفها على الأرض وقالها دا مكانك وهتنامي هنا على الأرض وهعلمك ازي بعد كده تعلي صوتك في وجودي على خبط الباب الهام.. افتح ياسر مش كده ياابني مرتضى..دا آخر تربيتي ليك بااسر أسر بجنان.. لو سمعتي ياماما انا بتكلم مع مراتي وانت يابابا مش كان كل الا همك اجوزها اديني احوزتها سبوني بقا بعد اذانك عايز انام الهام.. يابني اسمع

أسر.. بانفـ,ـعال قولت خلاص بدل ماا..ها دلوقتي على صوت الشغاله رامي بيه جاي يبارك لأسر بيه تحت نار ومسكت في أسر من الغضـ,ـب شد فريده من دراعها وقال انتي لسه بنت ولا الواد دا لمسك الواد دا لمسك او قربلك انطقي عارفه لما تتجوزى واحد وتضحي تلاقي نفسك في حضن واحد تاني خالص الإمبراطور القاسي بمني محمد البارت 5 فريده.. بخوف لا والله مفيش اي حاجه من الكلام دا أسر.. امال ايه الا جابه دلوقتي فريده.. معرفش أسر بصوت عالي انزلي باكوثر قدميله حاجه قوليله الباشا نازل اهوا كوثر. من وراء الباب تمام مرتضى.. خاليك انت وانا هنزل انا أسر.

بحدف فريده على مكان الراحة و يفتح الباب بابا لو سمعت انت وماما روحوا كملوا نومكم دا ضيفي انا وجاي يباركلي انا الهام.. يابني مش عايزين مشاكل أسر… ماما مجرد مجيه هنا في اليوم دا دا اهانه ليا لكن انا هعرف اردلهالو بالذوق كملوا نومك انتوا وانا هتصرف وفعلا مرتضى والهام دخلوا اوضتهم الهام.. أنا مش مطمنه خالص انا هتصل ب عبدالله اخويه يجي حاسه ان هيحصل نار مرتضى.. الموضوع مش مستاهل متقلقيش عبدالله في الوقت دا الهام.. لا مستاهل وبعدين أسر بيسمع كلامه انا هرن عليه أسر وهو يرتدي ملابسه علشان بنزل لرامي وريده قاعده على مكان الراحة خايفه

منه فتح الدولاب واختار بيبي دول يجنن وحدفه على مكان الراحة وقالها اطلعي الاقيكي لبسالي دا فريده. وهي تنظر لسه باشتمزار مش قولت مراتك على الورق بس لازمته ايه اللبس دا بقا شدها من دراعها بعنف لا ماانا غيرت كلامي هتمتع بيكي الأول في الفتره دي علشان هو إلا يبقا واخد فضلت أسر الدسوقي وحدفها على مكان الراحة وقالها بصوت عالي سمعتي انا قولت ايه لو طلعت لقيت كلامي مش متنفذ هزعلك وخرج وقفل الاوضه ونزل على تحتزيقابل رامي رامي.بضحكه صفراء . معلشي بقا ياعريس نزلتم يوم دخلتك اعذرني أسر… متقلقش الدخله خلصت من بدري اخوك جامد ومش بيضع وقت

رامي باستغراب.. ياراجل معقوله ع اني وصلني كلام انك نزلت وسبت عرستك يوم الداخله أسر. بضحكه.. دا انت متابع بقا رامي.. امال لو مش هتابع فريده هتابع مين أسر وهو يمسـ,ـكه من رقبته بعـ,ـنف لو سمعت اسم مراتي على لسانك تاني ه..ك رامي.. اهدي على نفسك انا مبخفش فريده دي بتاعتي انا وانت عارف ورغم كده اجوزتها انت فاكرني هسبهالك تبقا مـ,ـحنون مش رامي البحيري الأحد ياخد حاجه منه وهو لسه مشبعش منها او عينه فيها أسر وهو يضـ,ـربه باللكمه في وشه اخر مره اسمها لسانك ينطقه دلوقتي دي مراتي لما أطـ,ـلقها ابقا خدها دا طبعا مش بالساهل علشان احـ,ـرق

دمك غير كده على جثتي رامي وهو يسحب سلاحه خلاص تبقا على جثتك على دخول عبدالله خالي أسر على اخر لحظه وهو يشد المسدس من ايد رامي (عبدالله اخو الهام ام أسر يعني خالي أسر مش كبير في السن لسه اعزاب يعني أكبر من أسر ب ٥ سنين ولا حاجه ويشتغلوا سوا ) الإمبراطور القاسي بمني محمد عبدالله وهو يزعق في لاتنين هو لعب عيال ولا ايه ماتهدوا رامي.. بيقولي مش هتطولها ياعبدالله أسر. انسها خلاص بقت مراتي رامي.. بعصبيه ..لك يااسر ه..ك وخرج وعفاريت الدنيا كلها قدام وشه عبدالله.. يووووه يااسر انت بتنـ,ـرفزه لو بتردهاله أسر…. سيلك منه أعلى

مافي خيله يركبه عبدالله.. الموضوع مش سهل زي ماانت فاكر كده أسر.. فكك منه تعالي نشري كأس قبل ماتطلع لعرستي حرق دمي عبدالله.. بضحكه كده دا كده الدخله اتاخرت وبدأت اقلق عليك أسر.. عيب عليك ابن اختك أسد عبدالله.. طاب يلا بااسد علشان لحق تطلع ترتاح شويه علشان سفرك بكره انت وعرستك أسر.. مصمم على اني ارتاح برده وبدأت ضحكتهم تعلي وتعلي فريده كل دا في الأعلى قاعده على مكان الراحة بتعيـ,ـط وقدامه القـ,ـميص بتبصله وتعيط وتبص على الصور الا على الأرض وتعيط (انا فريده ٢٥ سنه مليش حد بابا وماما ماتوا معرفش حد خالص غير رامي. رامي كان خطيبى

بس كان بتاع بنات وانا كنت صابره برده وفضلت معاه بس كلن عنده مشاكل في شغله مع أسر الاهو جوزي دلوقتي هتسالوني ازي رامي كان خطيبك وأسر هو إلا بقا جوزك علشان أسر زمان كان بيحب بنت ورامي خدها منه ونام معاه في غرفه فندق وخلص وبعت لأسر أسر جه وشاف حبيبته في عناق رامي وضحكه انتصار رامي وعلشان رامي ميفصـ,ـحش أسر ويقول إن هو خد خطيبته ونام معاها اسز اتنازل عن صفقه لرامي علشان ميفضحهوش ولما أسر عرف بكده ..لها . بس طبعا الجرح في القلب لسه ) ولما حب ينقتم من رامي عامل ايه علشان بحوزني لبست فستان

لواحد ونمت في عـ,ـناق واحد تاني بس قبل مافريده تفوق من شردها لقت أسر قدامها اتنـ,ـفضت من الخـ,ـوف ولمت رجلها أسر.. وهو ينظر على القميص هو لسه متلبسش وضـ,ـربها بالقلم على وشها وش ها من شعرها وقالها بصوت يشبه فحيح الافاعي اقولك كده كده ملوش لازمه هو كده كده هيتخلع فريده. بدموع. لا ارحمني لا ابعد عني أسر وهو يضع يده على بوقها ووووووووو ولسه الجديد شديد لسه الحكايه شقيه ولذيذه التفاعل ياجدعان علشان اكمل البارت دا اساسا بتاع امبارح تمام والتأخير مش من عندي والله من عند حد كده بس دا احلى تأخير حصل المهم ياجدعان لو فيه تفاعل

كويس هنزلكم البارت الابعد دا الساعه ١٢ وعد مني نتفاعل بقا الإمبراطور القاسي بمني محمد عايز حقي الشرعي وانتي لسه مخلعتيش ولا ايه اخلعك انا الإمبراطور القاسي بمني محمد البارت 6 طبعا اسفه جدا على التأخير وهعوضكم ان شاء الله مذاكره وتعب اسفه فريده. بخـ,ـوف. وعدم رد وهي تنظر والدموع في عينيها أسر.. ايه ياعروسه مالك مش بتسمعي ولا ايه فريده… أسر انت عايز مني ايه أسر وهو. يقرب لها وبلكلها بعينه عايز حقي الشرعي منك بس طالما مش هتجي ذوق اخدك انا عافيه وجذبها له فريده.. بدموع.. بس انت اجوزتني علشان تغيظ رامي ولسه مكملتش كلامها فجاءت بقلم نازل

على وشها من أسر اوقعها ارضا أسر وهو يضـ,ـغط على وجهها بجذمته مش مرات أسر المنوافي الا تنطق اسم راجل تاني في اوضه نومه فريده.. ارحمني بقا أسر مفيش رحمه لازم اعلمك. الآداب عاشان الا ياخذك ورايه بعرف اني بعرف اربي جذبها من شعرها وقال تدخلي زي الشاطره تغيري هدومك وتلبسيلي البيبي دول دا وتلم شعرك وايديك وراكي وتجي قدامي هنا فريده.. بدمـ,ـوع ونبي با آسر ارحمني أسر… متطلببش الرحمه. مفيش في قلبي اساسا غوري يلا بعد معانه خدت فريده اللبس ودخلت غـ,ـرفة المياه فضلت تعـ,ـيط في غرفة المياه أسر سمع صوت عياـ,ـطها.. قام مزعق فيها وقالها انجزي دل ناادخل

اجيبك من شعرك فريده بدموع. حاضر أسر في الخارج ان مكسرت قلبك يا أمي على حبيبتك قلبك زي ماكـ,ـسرت قلبي زمان مبقاش انا أسر المنوافي فلاش باك الهام… قومي ياقلب ماما فيه عريس ينام احد دلوقتي آسر.. مرهق من السهر وعايز انام الهام.. ابقا نام النهارده أسر قلم منطور من على مكان الراحة وقال انام يوو الداخله دا عيب في حقي ياام أسر الهام. بضحك. احرم نفسك ياولد وبعدين الايام جايه كتيره أسر.. لا لا اليوم الا يغدي مع سها مش يرجع تاني وفضل يضحك وبهزر وصلته رساله على فونه فتح الرساله لقا شخص بيقوله ان عرستك مقضيه ليله في

عناق رامي البحيري في فندق أسر مكنش مصدق قال دي مكيده اكيد علشان يبوظوالي الفرح بس قلق فقال اروح اشوف الليله وياريت ماراح راح لقاها عروسته في عناق رامي رامي بكل بجاحه.. أنا كنت بساعدك ياصاحبي وطبعا صورها معاه أسر قال سها عاشان شرفه ولما القضيه انفتحت رامي استغلها ليه وبعت لأسر وقالها تتنازل عن شركه من شركات مقابل اني مش ابعت الفديو للحكومه وطبعا. أسر مكش قدامه حل علشان الفضيـ,ـحه غير أن وافق يعني كله تار وبايت ولسه بيحمل تفكثر سمع صوت فرسذه بتقوله انا جاهزه اهوا لف وجه لها نظر لها بلذذ من كتر ماهي حلو قرب عاليها

وحدفها على مكان الراحة ووضع رجله على مكان الراحة والتانيه على للارض وقالها مش تتحركي من هنا هاخد شور واجيلك علشان الداخله وقالها حطي دي في بوقك لحد ماطلع فريده… اسمعي الكلام فريده حطيت حبـ,ـابه في بوقها ودخل أسر ياخد شور بعد فتره طلع من الشور لقا المفاجاه لقا رامي ورجاله وفريده معاه رامي. برجوله… اخدها ولا اخدك روحك أسر. بكل هدوء خدها تبقى دخله جماعيه والكل ينبسط وهو يتلذذ بالضـ,ـرب الا على جسمها الإمبراطور القاسي بمني محمد البارت 7 أسر يشد فريده من يدها وبحدفهل على مكان الراحة ويقولها متتحركيش من هنا لحد مااجي فريده.. ارحمني ونبي يااسر أسر..

بضحكه. الرحمه في مكان الراحة قله بالراجل. بس فيه نعيم في مكان الراحة وجهنم في الأرض فريده.. أنا والله مليش ذنب أسر.. هاخد شور وارجعلك . دخل أسر ياخد شور ويستحلف لفريده على صوت صرخه فريده أسر… اخرسي فريده.. أنا خايفه من الضلمه التيار الكهربائي انقطع أسر. يتقيد الشموع يام تجي هنا فريده. لا عقيد الشـ,ـموع انا أسر.. بضحكه هي كذه كده ملهاش لازمه بدأت تتحرك فريده بحرص فهي تخاف جدا من الضـ,ـلمه ووصلت الشموع تقيدها وهي لبسه البيبي دول قدات الشموع ومحستش غير بيد تتلف حوالين واسطها وتجذبها لها بشده بدا أسر في وضع شفايفه على رقبه فريده ويشم

شعرها بس الوضع دا مستمرش كتير لان التيار الكهربائي عاد بسرعه بعدت فريده عن أسر مسرعه خايفه ولفت وشها ليه فهو كان عاري الصدر بارز العضلات قمحي البشره ولافف بشكير حوالين وسطه اول مافريده شافته كده خافت اكتر بدأت تتوجع للخلف حتى اتصدمت في الجدار وأسر قرب عليها خالص مبتسم وضع يده على شعرها بهدوء وقال بهدوء متصنع أيه رايك فيا انا ولا رامي فريده. بعدم اهتمام لسواله انت عايز مني ايه انت اجوزتني عند في رامي سبتي بقا بس محستش غير بقلم نزل على وشها فريده. بصرخه اه اه من الألم أسر.. مسكها من دراعها بشده وقال تاني بتـ,ـغـ,ـلطي

وتنطقي اسم راجل تاني في اوضه نومي شكل لسانك هيوحـ,ـشك فريده.. بدموع كفايه بقا أسر بعصبيه مجنونه اخرسي ياروح امك عايزه ايه تروح لحبيب القلب مش مكفايكي انا ولا ايه انطقي انا ولا هو. فريده بدمع وعدم رد أسر.. مكان الراحة هو إلا هيقولك دلوقتي انا ولا هو فريده. بصريخ والله مالمسني ولا جاي جانبي خالص أسر. وهو يحذفها على مكان الراحة هنشوف دلوقتي وشد رباط قماش من على مكان الراحة وقرب على الشمع وفضل يقرب الرباط من الـ,ـشمع الربـ,ـاط امتزج بحراره الشمع كل دا وفريده مش عارفه هو بيعمل ايه ثم بدا أسر في طفي الشمع بايده وبصوابعه وفريده

هتموت من ااخـ,ـوف اكتر واكتر قرب عليها ووضع يده في رقبتها والتهم شفايفها بعنف لدرجه انه حس بطـ,ـعم الـ,ـدم في بوقه وفريده دموعـ,ـها نازله علي خدها كان بيبوسها بطريقه سافله جدا ثم وضع الرباط القماش على عينها حجب الروايه عنها خالص فريده.. بدموع.. ارجوك يا أسر أسر.. لا يسمع ولا يبالي فبدا بالتهامها وقرب من ودنها وقال ايدك لو اتحركت هكسرها فاهمه فريده تهز دماغها وبدأ أسر في مـ,ـمارسه رجلته عليها بعنف شديد وهي تصـ,ـرخ وتبكي لكن لا أحد يستـ,ـجري ينقذها من يده الإمبراطور القاسي. يمني محمد في شركه رامي كان رامي عامل زي المجنون بسبب فريده وفضل يكـ,ـسر في

المكتب ويشرب ويقول انا اولى بيها منه دي حبيبتي انا ازي ياخدها بكل سهوله كده انا مش هسيبك يااسر لو وصلت لموتك على دخول احد من رجلته رامي. بلهفه.. عملت ايه الرجل.. عبدالله بيه محدش الحجز على طياره الليله بتاعت أسر بيه هو مراته رامي. . بعصبيه متقولش مراته الراجل انا اسف ياباشا قصدي فريده هانم رامي…يعني مفيش سفر. امال الشغاله قالتلي هسافر بليل ليه كوثر الشغاله الا هناك ادها فلوس وقالها تخلي بالك من فريده وتقوليلي كل إلا بيحصل …. سكت شويه ثم قال انزل جهزالي الرجاله بسلاحهم. عندنا مصلحه لما انت افوق واجهز وفعلا جهزت الرجاله وقال هستني

هنا جنب الفيلا بتاعت أسر يشوف ايه الابيحصل …. أسر قام من فوق فريده وهي تبكي وتصرخ من الألم أسر بضحكه… الصراحه كنت شاكك تكون سليمه بس ظني خاب وطلعتي سليمه فريده سبني بقا امشي خدت الا انت عايزه سبني بقا أسر. انا لسه شبعت منك قومي قدام ٢٠ دقايق اظبطي نفسك وتغير هدومك علشان هنمشي من هنا فريده.. أنا مش عايز اروح معاك مكان أسر.. خلاص مترحيش نكمل احتا كونا بنعمل ايه وهو يقرب عليها فريده. لا خلاص حاضر أسر.. أنا نازل تحت وسيبلك غرفة المياه دا وهاخد شور انا تحت اطلع الاقيك جاهزه علشان نمشي ونزل فعلا أسر

يكلم عبدالله خاله فتره بسيطه سمع صوت عالي فوق وهبد وخبط قفل مع خاله وطلع على فوق جري فتح الباب لاقي فريده في عناق رامي ورجاله رامي في الاوضه ومحوطبنه بالسلاح رامي شد الزناد وقاله تتشاهد على روحك وكل دا وفريده في حضنه قدام أسر والجديد شديد نتفاعل بقا علشان الدنيا ولعت والحديد جامد تصدقوا بالله دا تالت مره اكتب البارت دا ويتخدف متى مرتين بس مش خساره فيكم وروني تفاعل بقا بمني محمد الإمبراطور القاسي هاتلك دجال يعملك عمل يمكن يلحقك خلصانه بحصانه عايز حقي الشرعي عايز دخله جماعيه هو يلتذد بجسمها الإمبراطور القاسي بمني محمد البارت 8 أسير

طلع على فوق جري على صوت ضجه عاليه فوق اول ما فتح باب الاوضه لقا فريده مراته في عناق رامي أسر وقلبك جابك تجي هنا وكمان تحضن مراتي وهو يضع يده على فريده رامي.. وهنام معاها قدامك كمان فريده وهي تنظر بوقـ,ـاحه لرامي على كلامه انت بتقول ايه بارامي انت جاي تاخدني من هنا ولا جاي تنام معايه قدامه أسر رد عليها بقلم على وشها وقالها اصلك رخيصه مش فارقه معاه وهو ارخص منك وهو يـ,ـضـ,ـربه لكمه في وجهه وقع رامي وشد فريده من شعرها بشده قبل مايكمل لقا مسدس في دماغه رجاله رامي كان معاه رجلين دا غير باقي

الرجاله الا محوطه المكان رامي وهو يضع يده على بوقه آثار اللكـ,ـمه اهدي ياوحش انت اتعصبت من كلمه ماانا حقيقي هنام معاه قدامك دلوقتي وهتشوف وكمان الرجاله تتمتع وتعتبر دا واجب الضيافه منك انك تسيب مراتك ننام معاها أسر.. بجنان انت كده بتعد في عداد عمرك عايز تدخل بيتي وتنـ,ـام مع مراتي كمان قدامي يابجحتك ياخي رامي.. لا وكمان هتتنازلي على صفقه بكره أسر.. وهو يضحك بصوت عالي دا انت العشم واخدك اوي شكلك متعرفش انا هعمل فيك ايه راميز.. ولا هتقدر تعمل حاجه. أنا كلام وخلاص كنت عملت ايام كأنما مع خطيبتك زمان فاكر يااسر طبعا الكلام دا زاد

جنان أسر وانت جايب رجلتك تتحامي فيها طالما انت راجل مجتش لوحدك ليه رامي وصوت ضحكاته تعلي وتعلي بقولك ياسر نتفق اتفاق جميل وهو يضع يده على شعر فريده أسر. بجنان نزل ايدك من على مراتي بدل ماكـ,ـسرلك ايدك رامي.. مش هتبقي ايد بس دا جسمه كله هيبقى فوقها أسر زق ايد الراجل إلا حاطط المسدس عليه وراح ضـ,ـارب رامي بالرجل في بطنه وشد فريده في حضنه وقرب لودنها وقاله شوفتي مش هو دا الا انتي كنتي هتموت وتروحيلخ عايز يكشف جـ,ـسمك قدام الكل ايوه انتي تستاهلي الحـ,ـرق بس اسمك اتخط جمب اسمي يعني لآخر نقطه جروح فيه هدافعك عنك

فريده.. خايفه بدموع ولسه مكملتش كلامها وهي في عـ,ـناق أسر. رصاصه تطلع من مسـ,ـدس رامي في كتف أسر يقع ارضا وحاطط ايده على كتف طبعا مسدس كاتم الصوت فريده.. أسر أسر بصريخ بس رامي شدها من شعرها بقوه وقالها رايحه فين ياعروسه خاليكي هنا فريده نفتكر ايام زمان فاكره لما صوت صـ,ـريخك كان ببملي المكان هو انتي مقولتيش لجوزك ان احنا كونا مقضينها خلف وهو يضحك بصوت عالي جدا أسر… ه..لك ه..ك يارامي مش هبلقوا فيك جثه يدفنوها رامي.. مستني بس حقيقي كونا مـ,ـقضينها كده فريده بدموع.. كفايه يارامي انت طلعت حيوان اوي على صوت هبط الباب احد رجال رامي

بيبلغه ان ام أسر وابوه اتخدروا واتربطوا رامي بمنتهى الوقاحه سيب ابوه متهدر بس هاتلي امه نجيب لأسر اخ حرام دا امه وهو يضغط على شفته السفلى أسر.. وهو يحاول يقوم بس مش قادر من الطلقه وكمان رجاله رامي محوطينه أسر.. ه..لك يارامي اهلي لا ياحيوان اهلي لا ياحيـ,ـوان لا على دخول احد رجاله شايلين الهام ام أسر فريده بدموع.. لا يارامي ونبي بلاش طنط رامي.. دوراي على نفسك ياعسل شاور لاحد من رجلته واحد نايم الهام على مكان الراحة وشق ملابسها وبدأ في التهام شفايفها ورامي مسـ,ـك اول حرف لبس فريده وقال نبدأ حفله ا..ب فريده بصريخ لا وهي

نحاول تفلت منه وقعت على الأرض شدها من رجلها وفتح رجلها وووووووو أسر مش عارف بعمل حاجه ياحيوان ه..لك شاور رجاله وقالهم احذفوا من البلكونه بس طبعا الا حصل هو نتفاعل نتفاعل شدها من رجلها جامد اوي وقعت تحت منه وثبت ايدها الاتنين وربطها وهي تصـ,ـرخ وتصـ,ـرخ ولكن هو. بتلذذ بصربخها ويتمتع اكتر بشكلها وهي تترجه وتـ,ـصرخ قرب على شفايفها التهامها جامد بشده وحط ايده علي بدايه حرف البلوزه وشدها وبص لرجالته وقالها بقيتي ببلاش اهوا يعني بقيتي للجميع في الوقت دا بص رجلتله أسر مكنش قادر بتحرك. ن الرصـ,ـاصه ومن الضـ,ـرب بس من كتر صريخ فريده ودموعها الحقني يااسر

الحقني قام أسر مره واحده بطاقه غريبه بس لاسف قابله رامي بطلـ,ـقه في صدره وكان وراها البلكونه نطرته بره الاوضه وقع من البلكونه في الجنينه بمني محمد الإمبراطور القاسي اول مافريده شافت كده جالها صدمه وصوتها مش راضي يطلع حط رامي ايده في رقبتها وقالها هاخدك. هناك هاخدك معايه علشان اتمتع بكل حته فيكي وهو ينظر لكل حته في جسمها بشهوه فريده فاقده النطق والحركه من إلا حصل رامي وهو بخبط فريده بحـ,ـرف المسـ,ـدس فقدت الوعي وبص لرجالته قالهم خلصتوا كان بيصورا وهي عـ,ـريانه وا….وها كمان الرجاله.. ايوه ياباشا كله تمام رامي وهو بحكل فريده بين يده قال. علقوها الشخص..يعني

ن..له رامي.. بدون رحمه بجوا يلاقوها متعلقه من رقبتها في الوضع دا .. امرك ياباشا رامي….. والفيلا تتولع كلها لما تخلص .. امرك وشال فريده ونزل بحطها في العربيه بص على أسر من بعيد وهو مرمى في الجنيه غرقان في دمه وابتسم وحط فريده غي العربيه وقال للسواق انا هسوق انا ونادي على احد رجاله أمري يابيه رامي.. عايز كرباج وشويه أدوات كده علشان الحفله الا هعملها علي جـ,ـسم مرات البيه هو ينظر لفريده بوحـ,ـشبه …………… التفاعل….. نبدأ عرض الا….ب بالكرباج الإمبراطور القاسي بمني محمد البارت 9 رامي خد فريده وحطها في عربيته فقده الوعي وطار بالعربيه بسرعه الصـ,ـروخ وصل

الفيلا بتاعته شالها بنظره شـ,ـهوه فكانت بالبرنص وشعرها متساب وطلع بيها اوضته فوق وحهازعاي مكان الراحة خلع الجاكت بتاعته وشعرها ودماغها كانوا مدلدلين من مكان الراحة قاعد على حرف مكان الراحة جمبه وبدأ يتحسس على جسمها وعيونه تاكل جـ,ـسمها من كتر اللذه فهو يتلذذ بعلامات الضـ,ـرب التي على جسمها تم وضع ركبته على الأرض وانحناء وقرب على ودنها وقال انتي بتاعي بافريده محدش هيقدر ياخدك مني ومش قادر يسيطر على نفسه عايز ينام معاها على صوت تليفونه رامي. ايه واحد من رجالته. ولعنا. في الفيلا ياباشا رامي. تعالوا بسرعه وقفل السكه كان خد كوثر الشغاله معاه من فيلا أسر للفيلا

بتاعته نداه عليه بصوت عالي :..دي مسابقه اتمنى تختارني بالنيابه عن الروايه دي ياعسلات علشان انزلكم بارت جديد ممكن كوثر كوثر جات كوثر جري نعم ياباشا رامي. وهو ينظر إلى فريده تفضلي قاعده جمب الهانم لنا تفوق وحاولي تغيرلها هدومها كوثر. امرك ياباشا رامي. اتا هخرج شويه واجي الاقيكي غيرتلها هدومها وخرج وسايها كوثر.. وهي تنظر لفريده ياعيني عليكي وعلى حظك المهبب في سرايا أسر النار بقت تاكل في جميع أنحاء السرايا من الداخل وأسر فاقد الوعي في الجنينه مضروب بالرصاص وفاقد الوعي وسايح في دمه على دخول خالو عبدالله ومعاه رجالته في المكان عبدالله جري على أسر بجنان.

أسر أسر فوق يااسر اتصلوا بالاسعاف بسرعه والمطافي. سليون من هنا علشان النار لما اشوف الناس الا جوه بعض رجلته شالت أسر ووالبعض للآخر دخل الفيلا مع عبدالله يشوفوا الا جوه دخل عبدالله زي المجـ,ـنون هو من ناحيه والرجاله التانيه من ناحيه طلع على اوضه أسر يشوف فريده بس اول مادخل انصـ,ـدم ووقف مكانه لقا الهام اخته متعلقه من. رقبتها مخـ,ـنوقه عريانه عبدالله.. واقف مبرق من بعيد مصدوم مش عارف يعمل ايه مش فاق من الدم فيو على صوت احد رجالته بيقرب منه ويقوله ياباشا لقانا طلعت باشا بس حللته الصحيه مش كويسه عبدالله… غوروا من هنا شوفوا بقيت الناس

علشان محدش يشوف اخته عـ,ـريانه قرب منها ومسك ف جلها. فضل يصرخ ويقول الهام الهام وبدأت النار في التزايد قطع الحبل ولف الملايه على جثت آخته علشان يسترها. وشالها ونزل تحت كانت جات الإسعاف نار بتاكل في عبدالله بس مش قادر بتكلم جات الإسعاف اخدت أسر والهام وطلعت وبعدها جات المطافي عبدالله.. لاحد رجاله.. اقفوا لما النـ,ـار تطفي وتخليكم هنا مش تتحركوا فريده فين.. احد الرجال رضا .. ملهاش أثر عبدالله.. دورت ا كويس بصوت عالي رضا.. ياباشا البيت اتقلب من فوق لتحت مفيش حاجه ومفيش حد هنا حتى الشغالين مفيش حد عبدالله… حلو كده اوي كده بانت اوي ياويلك

انت في الصفحة 2 من 3 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
22

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل