منوعات

روايه كامله

بصتله تغراب بعنيها الوايعه  المتكحله رباني بلونهم الرمادي الفاتح نظره بت قلبو في م …اتنهد وقال يخربيتك..دي مش عيون ..دي افيون

اسرار كانت عايزه تضحك من كلامه حاولت تزقو وقالت سيبني يا بيه واتطلع من هنا كفايه فضايح لاحسن حد يكون شافك وانت داخل

مد ايده وهو محوطها بايده الثانيه من وسطها وشال الفوطه اللي على شعرها ونزل شعرها على كتافها مبلول ويجنن فضل تايه في جمالها وبص في عيونها وشعرها في ملامحها اللي تجنن وقال بتوهان انتي جميله قوي يا اسرار واسم على مسمى كلك اسرار انا عمري ما خدت بالي من جمال عنيكي

اسرار نزلت عينيها بكسوف وعساف رفع وشها ليه  وقال.. لا من هنا ورايح ما تبعدهمش ابدا عني..خليني دايما اشوفهم

اسرار  فضلت ب له شويه بتوهان بس افتكرت  اللي عمله امبارح واتضايقت جدا دفعته بكل قوتها وقالت بزعيق انت فاكر اني نسيت اللي عملته امبارح طب ايه رايك بقى لو ما مشيت لاصوت والم  عليك الدنيا ويشوفوا الباشا جاي ايه يعمل هنا في اوضه الخدم

عساف ضحك بشده وقعد على السرير وقال انت هبله قوي يا اسرار بجد والله هو انتي فاكره ان في حد هنا ممكن حتى يسألني..ولو  سألني ممكن اجاوب ولو اتكلم عليا في ضهري من غير ما يجيب سيره قدامي هيهمني يعني..بس  اعتقد بقى ان كل الحاجات دي هتهمك انتي وتخدش سمعتك

اسرار بصتلو بغيظ وقالت طب انت عايز ايه من الاخر

عض على شفايفو بوقاحه وقال اخدش انا  قبل ما حد يخدش قبلي

اسرار قربت منه وهي في قمه الغيظ وقالت في حاجه نفسي اديهالك من اول يوم شوفتك فيه لو تقبلها مني يعني

ابتسم وداس على شفايفه وقال اقبلها قوي وقرب منها  فاكرها هت وا بس اتفاجئ بشده لما طرقعت بايدها على خده  بقلم جامد جدا وقالت…بالشفاء ان شاء الله

عساف حرفيا اتجمد مكانه وحط ايده على خده وهو بيبصلها بزهول شديد ومش مصدق اللي عملته ابدا وقال ب ه.. هو انت بتيني بجد

بلعت ريقها بارتباك وقالت بقوه مصطنعه..ان شاء الله

بصلها بزهول اكبر ومسكها من شعرها فجأه وقال.. انتي عارفه نفسك مديتي ايدك على مين ..ده انا ابويا ما عملهاش يا زباله و زقها ب على السرير

وقال ب .. انت فاكره نفسك ايه يا بت ده انتي خدامه عارفه يعني ايه خدامه يعني ما حالتكش غير جسمك ده ولولاه محدش يعبرك

بصتله بدموع وقالت.. يبقى تسيبهولي يا باشا مدام ما عنديش غيره  وانت عندك كتير يبقى تتقي ربنا وتسيبهولي.. ولا ما تعرفش ربنا

عساف الكلمه اثرت فيه جدا فضل باصص لها ولدموعها الي بتلمع في عينيها وقال… هتجوزك ..لو خايفه من الحلال والحرام اتجوزيني قولتي ايه

اسرار اتسعت عينيها بزهول وقالت تجوزني انا تتجوزني انا ليه

قرب منها وقال قدام عينيها علشان نفسي فيكي ومش هسيبك قلتي ايه هكتب عليكي من غير ما حد يعرف اناخذ لنا يومين تبسطيني واوريكي الدنيا وكل واحد يروح لحاله وهتطلعيلك في الموضوع ده بقرشين حلوين قوي

اسرار ضحكت بشده وقالت..يا  سلام على الايمان انت بتضحك على مين اسمع يا بتاع انت انا مش عايزه اتجوز تمام يوم ما اتجوز هتجوز في النور قدام امة لا الاه الا الله  كلها انا مش ناقصه ايده ولا ناقصه رجل علشان اتجوزك في السر

عساف بص على رجليها بوقاحه وقال لا من الناحيه دي مش ناقصه خالص

اسرار استغربت نظراتو كانت ناسيه انها لسه بالفوطه  شهقت و يت على الدولاب جابت عبايه مفتوحه لبستها زي الجاكيت بسرعه وقفلتها وقالت بتوتر.. يلا اتفضل..احم كفايه اللي عملته النهارده يلا قبل ما حد يشوفك

ابتسم ونام على السرير وقال خليهم يجوا يشوفوني وقتها هتتحايلي عليا علشان اتجوزك

اسرار بصتلو وقالت.. يا ابن الناس اطلع بالذوق متخلينيش اتعامل معاك بطريقه مش هتعجبك

بصلها وقال بابتسامه… تصدقي بقيت احب مناقراتك دي قوي وببقى  مبسوط قوي لما بتكوني جنبي

ايرار اتوعرت من كلامو وقالت ..احم ده على اساس اني هصدقك كده على فكره انا مبيتاكلش بعقلي حلاوه

قرب وقال.. انا ما قلتش غير الحقيقه لما باجي اضايقك وقربلك وتبصيلي بحس ان كياني اتهد ومش بلاقي نفسي غير عايز ا ك واطمنك وبس

اسرار فصلت باصه غي عيونه بس فاقت لنفيها  وحاولت ما تهتمش بكلامه وقالت… وانا لاخر مره هقول لك هتمشي ولا لا

قعد  برود وقال لا مش همشي مرات ابوكي قاعده هناك هتطول النهارده خلينا نتفاهم يا  اقنعك يا تقنـ,ـعيني

بصتلو ب شديد وقالت..بس  انا عندي حل تالت

عساف بصلها تغراب وقال.. حل ايه

بس فاجأتو لما شـ,ـقت عبايتها من فوق
عساف صفر وقال… فعلا ده اجمد حل

بس ات لما خت بعلو صوتها وبقت تقول…لا والنبي يا بيه والنبي …والنبي سيبني ياعساف بيه حرام عليك

عساف ات من اللي بتعمله و فضل واقف يبص لها بزهول وقال بسرعه…بس يا بت بتعملي ايه الله يخرب بيتك هتتفضحي

قالت ب شديد انا عايزه اتفضح واخلص منك …ياللااااااااااااهوي

وفي الوقت ده جت نوال ومرات ابوها ومصطفى على صوتها وبقم يخبطو جامد على الباب

عساف لسه هيمسكها يت بسرعه وراحت فتحت لهم الباب وهبه متبهدله و ت مرات ابوها و قالت..وانبي  حشوه عني يا مرات ابويا والنبي

محاسن ات ت ان الباشا بنفسه جيه  لحد بيتها ووالدته شهقت بزهول وهيه مصدومه ازاي ابنها يعمل كده

عساف بقى في موقف لا يحسب عليه ابدا ومصطفى كان عايز يضحك عليه اتنهد وقال هنتكلم في البيت يا ماما

امه ب لو ب وقالت اطلع قدامي

عساف بص لاسرار بتوعد ومشي هو والدته ومصطفى

اسرار ابتسمت لما مشي واتنهدت بارتاح وقفلت الباب

في البيت كان  واقف قدام والدته بحرج شديد وهيه  قالت ..انا قلبي كان هيقف لما عرفت انك انت..  ازاي تعمل ت ف زي ده وتروح تتهجم على البنت ليه تعمل كده ناقصك ايه

اتمهد وقال يا ماما انا روحت علشان….

بس سكت و معرفش يقول ايه وما كانش عايز يقول انها كذابه لانو هو اللي راحلها لحد بيتها وفي نفس الوقت ما كانش عايز يكدبها

نزل راسو بحرج شديده وقال..احم   مش هتتكرر

امه قالت بغض…طبعا مش هتتكرر لهو انت ناوي تكررها ايمع انا هروح للناس واعتذرر لهم.. ولو في حاجه ترضيهم للفضايح دي غير الاعتذار هنعملها يا عساف اظن فهمتني

بصلها بزهول وقال.. قصدك ايه اوعي يكون الي وصلني عايزاني اتجوز دي الخدامه

بصتله وقالت مش هي دي الخدامه نفسها اللي روحت لحد بيتها تعتدي عليها

انت في الصفحة 4 من 7 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل