منوعات

روايه كامله

اسرار اتخنقت منو وبعدت شويه وقالت..اووووف حل عني شوف لك حد غيري بقى
ضحك وقال هي وصلت لاووف ماشي انتي شكلك كده مش من النوع اللي بيحب الذوق انا جاي في اي سكه على فكره القوه نصها وقال مش هصبر عليك كتير ما تعمليش لنفسك سعر عشان انا مش تلميذ وعارف قيمه كل واحده
دفعته بقوه وبعدت وقالت ح تك لو ما بطلتش قله ادب وطلعت وبعدت عني انا هامشي ومش عايزه كل الشغل ده
لسه هتطلع من المطبخ شدها ليه جامد عند المطبخ وقال.. انتي انسي انك تسيبي الشغل ده اللي انا الي بعوزه باخده انا عساف النمر انتي متعرفيش عننا حاجه اللي بحطه في دماغي بعملها لسه هتتكلم ثبت دماغها بايده و ها بقوه شديده

اسرار بقت تحاول ت به وتزقه بس كان متمكن منها جدا وبيلتهم شفايفها بشده واديه بتتحرك على جسمها بطريقه وقحه جدا بقت تحاول تزقو وتبعد وما عرفتش  حطت ايدها على المطبخ جنبها كانت في اطباق كتير  من النوع التقيل مسكت الطبق و بتو بيه على دماغه اتكسر عليه واتفتحت دماغو واتالم وبعد عنها وهو حاطط ايده على دمـ,ـاغه وبيقول.. اه عملتي ايه يا حيـ,ـوان يا متخلفه بيحط ايده لقى دم نازل من دماغه اتسند على الطاوله وراه

اسرار رجعت لورا ب ف وهيه مرعوبه جدا من اللي عملته
عساف قعد على الكرسي وهي وقفت بعيد تبص عليه وتترعش من ال ف
عساف كان بيتالم جدا بص على حالتها لقاها بترتجف جامد وماسـ,ـكه في فستانها  بقوه وبتبكي اتنهد بضـ,ـيق شديد وقال… اهدي انا كويس..متخافيش

وطلع على اوضته وهو تعـ,ـبان جدا عشان يضمد حه اسرار
مقدرتش تفضل واقفه مكانها بعد ما شافت حالته كده رغم اللي عمله طلعت وراه ب ف.. لقيته قاعد على السـ,ـرير ومعاه علبه الاسعافات وكان الباب مفتوح بت عليه خبطتين بتوتر شديد..وقالت..احم  انا ممكن اساعدك

عساف كان حاطط قطن على راسه ودايس عليها بايده ابتسم بسخريه وقال.. تعالي ساعديني ما عنديش مانع

قربت منه واخدت القطن وحطت عليه المعقم وابتدت تربط له دماغه مكان ال ح قالت بصوت مهزوز انا خلصت ان شاء الله تخف بسرعه.. لسه بتقفل العلبه قال.. فتي عليا ولا ايه

قالت وهيه بتلم الحاجه..انا محبش حد يتأذي بسببي

وليه هتمشي شدها على رجله وبقى يبعد شعرها من على عيونها وقال ..فعلا انت رقيقه جدا ولما خدت بالي من رقتك رزعتيني على دماغي غيرتي افكاري.. بس انا ولا يهمني لا بطحه ولا غزه مدام فدا عيون المزه

اسرار اتنهدت ب وقالت لو سمحت سيبني بقى اعمل ايه اكتر من كده
بعد شعرها من عند رقبتها وقرب شفايفه منها وقال عند ودنها  تعملي اللي هقول لك عليه لو تسمعي الكلام ترتاحي قوي وتريحيني

اسرار بعدت عنو ب وقالت .. يعني هو اللي خلقني ما خلقش غيري يا جدعان ايه ده يا رب صبرني

عساف  ضحك ووقف وقال لا طبعا خلق غيرك كتير وفيه الي احسن منك وفي اللي اغنى وفيه اجمل منك   بس زيك مفيش

اسرار اتوترت من كلامه وقالت …على فكره فكك مني انا لا باجي بمحايله ولا عافيه والمره  الجايه ه ك خالص واروح فيك ابو زعبل وارتاح يمكن وقتها انت كمان ترتاح

لسه هتمشي ضحك وقال انا مش هرتاح غير لما تشرفيني على السرير ده راحتي هتبقى يوم ما اقوم من النوم الاقيكي قالعه في ي

بصيتله بزهول من كلامه الوقح وقالت بتوتر شديد انت سافل قوي الله يخرب بيتك

و يت بسرعه تحت ضحكاته العاليه
بعد شويه كان بيتفرج على التلفزيون بملل شديد لانو مش متعود يقعد في البيت

اسرار كانت شاغله نفسها في شغل البيت قوي وبتتحاشاه وهو بيتابعها مع كل حركه

اتنهد ب بسبب تجاهلها ليه ووقف وقرب منها وقال… انتي عارفه انتي بترفضي مين

اتنهدت بملل وقالت… انت عارف انت فتحت الموضوع ده كام مره
عساف قال ..برضو هكرر سؤالي انتي عارفه نفسك بترفضي مين يا بت ده غيرك الاف يتمنوا مكانك

قالت بسرعه.. ايوه روح لواحده من الالف دول ..انا واحده غلبانه حرام عليك اللي بتعمله ده

عساف قال.. حرام عليا ده ايه يا بت انا هدلعك هنغنغك هيه ليله واحده وهخلي جسمك الكرباج ده اللي مجنني يحلف بيا العمر كله

اسرار بصتلو بغيظ من وقاحتو وقالت ..الفلوس مش كل حاجه يعني انت واهلك عندكم فلوس اكوام مع ذلك ما اعرفوش يربوك

عساف بصلها بزهول من اتها وقال ب ..اسمعي الكلام علشان ما اوريكيش قله الادب شكلها ازاي

اسرار قالت ب ..هو فيه اكتر من كلامك الزباله الي بتقولهولي على الطالع والنازل وقح بجد

اسرار لسه هتمشي شدها عليه بقوه بقت في ه وقال ب ..لا فيه اكتر..و بها برجلو في رجلها كعبلها على الأرض وهجم عليها ب شديد

اسرار كانت بت به ومش قادره وما فيش اي حاجه حواليها ت بوا بيها وبقت تقول…يا باشا حرام والنبي سبني يا  بيه والنبي والنبي

بس عساف مش عايز يسيبها بقت ت خ وتقول.. يا حيوان سيبني يا كلب يا سـ,ـافل

عساف اتجـ,ـنن من كلامها و بها قلم قوي
اسرار بصتلو بدموع وهو استغرب نفسو انو مد ايده عليها فضل باصص في عيونها وهو معتليها في الوقت ده دخل شاب في ال 25 ومعاه شنطه سفر وقال مصطفى وصل يا ناس يا عسل بس ات بشده لما لقاهم عند الانتريه بالوضع ده

عساف وقف بسرعه وقال..احم ازيك يا مصطفى مفاجاه فعلا
مصطفى بص له وقال ده انت اللي استاذ المفاجأت في ال له

انت في الصفحة 2 من 7 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
0

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل