منوعات

صرخت بقوه

#موج_الرعد✨🩶
#البارت_التاني✨🩶
ولكن وهي بتجري جت شاحنه كبيرة ونورت الكشافات جامد قالت…لاااااااااااااا
فجأة ايد قوية شدتها عليه…
رعد بغضب…انتي غبييييه كنتي هتمو”تي
موج بوجع من دراعها الي ماسكها منو وحزن…انت السبب
رعد…انتي الي مديتي ايدك عليا الاول
موج بضيق…وانت الي اتعديت حدودك معاياااا
رعد بضيق…انتي اسمك ايه يابت انتي
موج بضيق…مسميش بت واسمي موج
رعد بصدمه…موج ايه
موج بملل…وانت مالك
رعد بغيظ…انجزي انطقي موج ايه
موج…موج المنيري ها حاجه تانيه انا ماشيه
رعد بصدمه لنفسه…يعني هي دي موج نفسها الي هتجوزها بكره
وبسرعه لحقها قبل ما تبعد وقالها…كنتي راحه فين
موج بعصبيه…اسمع يابني ادم انت انا معرفكش وانت اتعديت حدودك معايا اوي ابعد عن طريقي عشان بجد متعصبش اكتر من كدا دا ايه دا لا اخلاق ولا دين ولا غيرو لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم
ومشيت بسرعه وسابته…
رعد بغضب…والله لوريكي ياموج
༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻
وصلت بيت عمها…
مدحت بغضب…كنتي فين يا***في الجو دا
موج بعصبيه…عمي انت ازاي تغلط فيا كدا
مدحت بصلها بغضب وقال…انتي هتردي عليا يابت انتي
ولسه هيرفع ايدو عليها مسكها يمان…بابا لو سمحت ابعد عن موج
ونزل ايده قال مدحت…انت بتكلم ابوك كدا عشان البت دي
يمان بضيق…بابا ابعد عن موج ممكن
وخدها ودخل اوضتها وقالها…موج بكره تكوني جاهزه تمام
موج…تمام يا يمان يماااان
يمان…نعم
موج…شكرا ليك
يمان بأبتسامه…موج انتي اختي متقوليش كدا
»يمان٢٩سنه صديق رعد وبيشتغل معاه شريك معاه في شركته وسيم وطويل وجسده قوي مرح وفي نفس الوقت هادي وحنون«
يمان خرج من الاوضة وقابلته وهيبه…ها قولتلها
يمان…ايوه ياحبيبتي متقلقيش
وهيبه…ربنا يصلح لك حالك ياحبيبي
༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻
عند رعد رجع فيلته…
رعد لنفسه…بئا كدا انتي موج حلو اوي
قاطعه اخته الي جت بالكرسي المتحرك بتاعها…
رعد نزل لمستواها…رغد ازيك ياحبيبتي
رغد بتقطيع في الكلام…الـ الححمد لله و واانت
رعد…الحمدلله ياحبيبتي اكلتي
رغد…ل لا
رعد…ليه كدا طيب يلا ناكل سوا
رغد هزت راسها زقها بالكرسي ومشيوا ناحية السفره…
الدادة انعام…ازيك يارعد يابني اقعد يلا عشان ناكل
رعد بأبتسامه…الحمدلله ياحبيبتي انتي اخبار صحتك ايه
انعام…في نعمة الحمدلله يلا هخلي هنادي تجيب الاكل وناكل
راحت تنادي هنادي وجابوا الاكل وقعدوا ياكلوا…
»رغد ٢٠سنه بنت بريئه وجميلة جدا محجبه وقريبة من ربنا حصلها حادثه وليها سبب من ٣سنين بعد ما خلصت امتحانات ثانويتها ومن ساعتها جالها صدمه واصيبت بشلل بتحب الدادة انعام جدا ورعد«
»دادة انعام مربية رغد ورعد وعاشت معاهم من ساعة ما والد ووالدة رعد اتوفوا من ١٠سنين ورعد بيعتبرها امه هي حنونه وطيبة وبتحب رغد ورعد«
༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻
تاني يوم…
في بيت مدحت…
يمان…موج جهزتي
موج…ايوه جهزت اهو
خرجت بفستان ابيض لكن مش سواريه طويل ماسك من عند الوسط ونازل بنفشه بسيطه واكمام واسعه وعليه طرحه حمرا وجزمه حمرا ومش حاطه ميك اب…
وهيبه حض،نتها…ربنا يسعدك يابنتي ويكتبلك الخير وتعيشي في هنا هجيلك كتير ويمان في اي وقت جنبك لو احتاجتي
موج بدموع….هتوحشيني اوي ياماما
وهيبه بدموع وفرحه…ياااااا احلى ماما سمعتها منك ياموج ربنا يديمك ليا ياحبيبتي
يمان…يلا ياماما قبل ما بابا يجي
وهيبه…ايوه يلا ياحبيبتي روحي مع يمان
موج نزلت وركبت عربية يمان وراحت باتجاه مصيرها المجهول…
وقفوا قدام فيلا رعد بصت عليها كويس وحست انها جت هنا قبل كدا…
يمان…يلا ياموج انزلي
موج نزلت ويمان شال شنطتها…
يمان دخل الاول وهي وقفت تتأمل الجنينة…

انت في الصفحة 2 من 23 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
8

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل