منوعات

بقلم الاء عزيز ج2

ياسين:ايوا يا جلال
جلال:ياسين بيه زينب ا[اعتداء]ت بالنار في القصر
يتبع……………
بقلم الاء ابو العز❤️
#يتبع
#بقلمي القاسي والبريئة

(الجزء الحادي عشر)
ياسين وقف وبحده:انت بتقول ايه
جلال:وهي في المطبخ ا[اعتداء]ت بقناص وماتت بس احنا مسكنا ال[اعتداء]ها
ياسين:خليه عندك لحد ما اجيلك حالا
قفل ياسين وبص لرمزي
ياسين:قوم معايا
رمزي:في ايه
ياسين:زينب اتقلت في قصري
اروي بص[نزف]ه:انت بتقول ايه

ياسين بحده:اقفلوا الباب عليكوا و متفتحوش لمخلوق لحد ما اجيلك
قالها ياسين وخرج مع رمزي
اروي بعياط:انا كنت لسه بكلمها النهارده يا منه
منه:اهدي يا حبيبتي وادعلها بالرحمه الحمد لله انك مش كنت هناك
اروي:ربنا يرحمها يارب
…………………….
وصل ياسين ورمزي القصر قابله جلال
جلال:الواد في المخزن
ياسين:زينب فين
جلال بحزن: دخلتها اوضتها
ياسين:ماتت ازي

جلال:اخدة رصاصه في رسها
سمع ياسين ورمزي صوت تلفون القناص بيرن في المخزن
رمزي لياسين:سبهولي انا هظبطة
دخل رمزي عليه شافه بيجيب [نزف] من كل حته في جسمه بص لجلال
رمزي:قمت بالواجب انت يا جلال
القناص بضعف:رمزي بيه
رمزي:انت تعرفني
القناص:انا تلميذك
رمزي:تلميذي ازاي
القناص:انا كنت متدرب تحت ايدك يا فن[نزف]
رمزي:وانت لما اتدربت تحت ايدي انا دربتك ت[إيذاء] كل من هب ودب او ناس ملهاش زنب
القناص:دا كان امر وانا معرفش حاجه
رمزي:طيب وفر علي نفسك و عليا المجهود وقولي مين الباعتك

القناص:واحد اسمه صبري و معاه واحده كدا بس معرفش هي مين
ياسين:صبري ايه
القناص:معرفش يا بيه احنا مش بنسال كتير لان اغلب المعلومات بتكون كدب
رمزي:شكل امهم اي
القناص:هو رفيع وطويل كدا وشكله ابن ناس بس الزمن اجه عليه وهي شكلها نضيف اوي وباين عليها العز
كان ياسين لسه هيتكلم رن تلفون القناص تاني
رمزي:رد بس ورحمة امي اي حاجه تحسسهم ان جنبك هدفنك افتكر لازم تطلع باي معلومه منه
القناص:حاضر

رد القناص:الو يا باشا
صبري:عملت ايه
القناص:ماتت وشبعت موت
صبري:وانت فين الوقتي
القناص بقضي مصلحه كدا
صبري:تمام
القناص:هي الهانم فين
صبري:وانت عايزها ليه

القناص:اسمها ايه صحيح
صبري:وانت مال امك
القناص:انا مستعد اسيبلك بقيت الفلوس بس اقضي يوم معاها
صبري بطمع:وانا موافق
القناص:اسمها ايه بقا
صبري:رندا هبلغها واكلمك
القناص:تمام يا بيه بالسلامه
كان رمزي و ياسين مصدومين بعد سماع اسم رندا
ياسين:رندا ولي رندا ت[إيذاء] زينب

رمزي:مش عارف تكون شاكه ان هي المغيراك معاها
ياسين:استني استني مش زينب المقصوده
رمزي:اومال مين
ياسين بص[نزف]ه:اروي المقصوده
رمزي:اروي ليه
ياسين:رندا شافت اروي في القصر وانا مردتش اقولها حاجه عنها عشان كدا فكرة ان بيني وبينها حاجه فكانت عايزه ت[إيذاء]ها
رمزي:معني كدا لو رندا شافت اروي هتعرف ان مش هي الماتت وهتكون في [تحدي]
القناص:يا بهوات في حاجه كمان لازم تعرفوها
ياسين اخلص

القناص:هما لما اتفقوا معايا من الاول اتفقوا علي [إيذاء] ياسين بيه مش البنت دي وكلموني من يومين ان انفز عليها هي
ياسين:ولاد الكلب لي رندا عيزه موتي
رمزي:دا اللي لازم نعرفه
ياسين:اسمع يالا انت هتكلم صبري دا وتتفق معاه يجبلك رندا علي عنوان هدهولك وهو اللي يجبهالك و بكره بليل
القناص:حاضر يا بيه
لف ياسين وبص لجلال:وريه واجب ضيافتنا عشان يمشي
خرج ياسين ورمزي وبداء جلال ورجالته ب[اعتداء] القناص
………………………
كانت اروي قاعده متوتره هي ومنه
اروي:بقولك ايه كلمي رمزي
منه:حاضر
رنت منه علي رمزي ورد بسرعه
رمزي:حبيبتي
منه:انتم كويسين

رمزي:الحمد لله قلقانه ليه بس
منه:مش عارفه بس خايفه عليك
رمزي:متخافيش انا كويس
ياسين واروي في نفس الوقت
اروي:اساليه علي ياسين

انت في الصفحة 8 من 10 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
42

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل