
اعجبتها شخصيته الجاده مع الجميع حتي اخته لتنتبه ياسين لحور السارحه : وفي نفسه دي مش هتجبها لبر دى شويه كمان وهتقوم تبوسني ليتنهد انسه حور لم ترد ليكرر النداء بغضب حور لتنتبه حور وتقف بارتباك وتقف نعم اسفه ايه فيه ايه ليبتسم ياسين علي حركتها الطفوليه تلك : انتي الاولى علي جامعتك حور بخجل : ايوه طب اتفضلي بعد الاجتماع تيجي المكتب بتاعي علشان اوريكي المشروع ال هتدربوا عليه حور بتوتر: حاضر ليغادر ياسين المكان ويتركها وفي الخارج ياسين للحارس : خلي عينك عليها اي حد يضايقها تعرفني فاهم الحارس : حاضر ي فندم ياسين : مفيش اي ولد
يقرب منها الحارس : تمام ي فندم لتجلس حور ليذهب لها جاسر وهو زميلها ف الجامعه وصديقها الوحيد تقريبا جاسر ( شاب مفتول العضلات غني بعيون رصاصي واسعه وبشره بيضاء وشعر اسود طويل عريض الجسد يدرس مع حور لكن بعمر ٢٠ يحب حور منذ معرفته بها لكن لم يفصح عن مشاعره لها ابدا ) جاسر : مالك ي حور قلقانه كده لي حور : مفيش قلقانه شويه بس جاسر: تحبي اجي معاكي عند المدير حور بأبتسامه : لا انا هروح هكون كويسه متقلقش جاسر : تمام ويذهب من امامهاا غافله عن من يراقبهم من كاميرات المراقبه ويستشيط غضبا لتأتي ميرا
:متوصي جوزك عليا ي بت حور : بهمس متقوليش جوزك هو قال متخليش حد يعرف ميرا : وانتي زي العبيطه وصدقتي حور : مش فاهماكي صدقت اي ميرا : اصل اخويا ده انتي مسهلالوا الطريق خالص عارفه عايزك متعرفيش حد انكم متجوزين علشان جاسمين وال زيهاا يفضلو لازقين فيه وانتي زي الغبيه بتصدقي كده حور :بس ميرا : متقطعنيش واسمعي للاخر هو يعني هيبصلك علي ايه بصي للبسك وللبس جاسمين والنبي البت حاطه احمر واخضر ولابسه لازق وضيق وموزه وصاروخ في نفسها وانتي لابسه فستان ناقصه المصاصه والضفيره ي حور لازم تبقي موزه كده وتغريه وكمان تعرفي الكل انكم متجوزين
علشان ميبقاش علي حل شعره حور بضحك : يخربيتك دانتي هتطلعي عين ال هيتجوزك ميرا : يجي هو بس حور : والله موجود بس اتحركي بس ميرا بضحك : مش اما يتحرك هو الاول المهم بقا عندك لانجري حور : ينهار اسكتي لحد يسمعك ميرا : سيبي المهمه دي عليه واعلمك حركتين كده تعمليهم للواد مهمها كان دا اخويا بردو بس ايه شوقي ولا تدوقي تلوعيه كده حور بضحك : يخربيتك الفاظك دي مبفمهاش المهم انا هروح المكتب باي وتقترب من اذن ميرا : وهروح مع ياسين لتضحك ميرا بخفوت : روحي روحي لتذهب حور الي المكتب لتجد جاسمين جالسه
علي مكتبها حور : الاستاذ ياسين جوه جاسمين بغرور : ايوه استني اقولوا لتدلف جاسمين لتخبره عن قدوم حور ليأذن بدخولها لتدلف حور للمكتب لتجد ياسين يجلس علي مكتبه خالع لسترته ازرار قميصه مفتوحه يشمر ساعديه لتلوي شفاتيها بغضب من فكره ان جاسمين تراه هكذا كل يوم ياسين بغضب واضخ في صوته : قربي هنا لتقترب من ياسين وقلبها يرجف بسب حضوره القوي يؤثر عليها كثيرا لتقف بجانبه ليشدها لتجلس علي قدميه لتبلع حور ريقها : مالك انت غاضب لي ياسين : عدي اخطائك حور : بس انا معملتش حاجه ليقترب منها دافن رأسه في عنقها مشتم رأحتها التي تسكره
مين ال كنتي بتكلميه ده حور :دا جاسر ليقرصها ياسين في فخدها للتأوه بألم ياسين : مفيش اسم راجل غيري يجي علي لسانك حور بألم وهي تمسح مكان قرصته : حاضر لينزل ياسين برأسه ليقبل مكان قرصته ثم يصعد الي رقبتها ليقبلها قبل رطبه طويله لينتقل الي شفتيها ليأخدهم في روايه المتملك القاسي بقلم حور يوسف البارت الخامس لتقف امام القاعه وتترك علي الباب ليأتي صوت ياسين الغاضب وهو يصرخ ف الموظف امامها لانه تأخر حور : نهار اسوح دا هياكلني ربنا يستر ——— ياسين : وانتي ي انسه اي اخرك حور برجفه : اصل اصل مكنتش اعرف مكان القاعه
جاسمين في نفسها : احسن هتتهزق لتصدم من رد ياسين ياسين بهدوء لكي لا يخيفها : سماح علشان دي اول يوم حور بخجل : شكرا لتجلس حور وتستمع الي شرح ياسين الذي لم تركز في اي كلمه مما قالو بل كانت صافنه فيه اعجبتها شخصيتو الجاده مع الجميع حتي اخته لتننتبه ياسين لحور الصافنه : وفي نفسه دي مش هتحبها لبرا دا شويه كمان وهتقوم تبوسني ليتنهد انسه حور لم ترد ليكرر الندداء بغضب حور لتنتبه حور وتقف برتباك وتقف نعم اسفه اي في اي ليبتسم ياسين علي حراكتها الطفوليه تلك : انتي الاوله علي جامعتك حور بخجل : ايوه
طب اتفضلي بعد الاجتماع تيجي المكتب بتاعي علشان اوريكي المشروع ال هتدربو عليه حور بتوتر: حاضر ليغادر ياسين المكان ويتركها وفي الخارج ياسين للحارس : خلي عينك عليها اي حد يضايقها نعرفني فاهم الحارس : حاضر ي فندم ياسين : مفيش اي ولد يقرب منها الحارس : تمام ي فندم لتجلس حور ليذهب لها جاسر وهو زميلها ف الجامعه وصديقها الوحيد تقريبا جاسر ( شاب مفتول العضلات غني بعيون رصاصي واسعه وبشره بيضاء وشعر اسود طويل عريض الجسد يدرس مع حور لكن بعمر ٢٠ يحب حور منذ معرفتو بها لكن لم يفصح عن مشاعرو لها ابدا ) جاسر : مالك
ي حور عرقانه كده لي حور : مفيش قلقانه شويه بس جاسر: تحبي اجي معاكي عند المدير حور بأبتسامه : لا انا هروح هكون كويسه متقلقش جاسر : تمام ويذهب من امامهاا غافله عن من يراقبهم من كاميرات المراقبه ويستشيط غضبا لتأتي ميرا :متوصي جوزك عليا ي بت حور : بهمس متقوليش جوزك هو قال متخليش حد يعرف ميرا : وانتي زي العبيطه وصدقتي حور : مش فاهماكي صدقت اي ميرا : اصل اخويا ده انتي مسهلالو الطريق خالص عارفه عايزك متعرفيش حد انكم متجوزين علشان جاسمين وال زيهاا يفضلو لازقين فيه وانتي زي العبيه بتصدقي كده حور :بس ميرا
: متقطعنيش واسمعي للاخر هو يعني هيبصلك علي اي بصي لللبسك وللبس جاسمين والنبي البت حاطه احمر واخضر ولابسه لازق وضيق وموزه وصاروخ في نفسها وانتي لابسه فستان ناقصه المصاصه والضفيره ي حور لازم تبقي موزه كده وتغريه وكمان تعرفي الكل انكم متجوزين علشان ميبقاش علي حل شعرو حور بضحك : يخربيتك دانتي هتطلعي عين ال هيتجوزك ميرا : يجي هو بس حور : والله موجود بس اتحركي بس ميرا بضحك : مش اما يتحرك هو الاول المهم بقا عندك لانجري حور : ينهار اسكتي لحد يسمعك ميرا : سيبي المهمه دي عليه واعلمك حركتين كده تعمليهم للواد مهمها كان
دا اخويا بردو بس اي شوقي ولا تدوقي تلوعيه كده حور بضحك : يخربيتك الفاظك دي مبفمهاش المهم انا هروح المكتب باي وتقترب من اذن ميرا : وهروح مع ياسين لتضحك ميرا بخفوت : روحي روحي لتذهب حور الي المكتب لتجد جاسمين جالسه علي مكتبها حور : الاستاذ ياسين جوه جاسمين بغرور : ايوه استني اقولو لتدلف جاسمين لتخبرو عن قدوم حور ليأذن بدخولها لتدلف حور للمكتب لتجد ياسين يجلس علي مكتبه خالع لسترته ازرار قميصه مفتوحه يشمر ساعديه لتلوي شفاتيها بغضب من فكره ان جاسمين تراه هكذا كل يوم ياسين بغضب واضخ في صوته : قربي هنا لتقترب من
ياسين وقلبها يرجف بسبب حضوره القوي يؤثر عليها كثيرا لتقف بجانبه ليشدها لتجلس علي قدميه لتبلع حور ريقها : مالك انت غضبان ليه ياسين : عدي اخطائك حور : بس انا معملتش حاجه ليقترب منها دافن رأسه في عنقها مشتم رئحتها التي تسكره مين ال كنتي بتكلميه ده حور :دا جاسر ليقرصها ياسين في فخدها للتتأوه بألم ياسين : مفيش اسم راجل غيري يجي علي لسانك حور بألم وهي تمسح مكان قرصته : حاضر لينزل ياسين برأسه ليقبل مكان قرصته ثم يصعد الي رقبتها ليقبلها قبل رطبه طويله لينتقل الي شفتيها ليأخدهم في قبله عنيفه ممتص شفتيها السفليه الممتلئة بأثاره
ليرتجف جسد ياسين معلن عن فقدانه السيطره علي نفسه ليبتعد عنها ويشدها لاحضانه ويدفن رأسه في رقبتها ليهدأ قليلا ياسين :دا عقابك علي اي غلط تعمليه فاهمه حور بخجل : هممم ليبتسم ياسين ويشد علي احتضانها ياسين : متوقعتش طفله زيك تعمل فيا كل ده حور :بغضب طفله تاني لا بقا لازم اغير من نفسي علشان متقولش طفله دي تاني ياسين بضحك : هتعملي اي يعني حور : هشوف كده ————————— يتبع 😂😂❤ رأيكم اكمل ولا لا ووتتوقعو اي هيحصل وكدهو 🤗 😘 دا علشان خاطر المتابعين اهو فصلين هديه ❤🙈 المتملك القاسى .. بقلم حور يوسف – الفصل السادس
روايه المتملك القاسي البارت السادس بقلم حور يوسف حور :بغضب طفله تاني لا بقا لازم اغير من نفسي علشان متقولش طفله دي تاني ياسين بضحك : هتعملي اي يعني حور : هشوف كده بقا لتجلس حور بأحضان ياسين حور :مش هتوريني المشروع ياسين : مشروع ايه وكلام فاضي ايه سبينا في المهمه دي حور بضحك : انت مجنون ياسين بغضب مصطنع : عيدي تاني لترتعب حور : وبخوف اسفه مقصدش والله ليشدها ياسين لحضنه : انا مجنونك انتي وبس لتشد حور علي حضنه وتتكلم بخفوت : هي جاسمين دي هنا من زمان لينتبه ياسين لنبره الغيره في صوتها : ايوه
بتسألي ليه حور: مفيش عادي ياسين :اسمعي يا حور الشغل حاجه والتعامل فيه بيبقى بحدود ياريت تفهمي كده حور : فاهمه ممكن طلب ياسين :اطلبي طبعا حور: اروح اعمل شوبينج مع ميرا ياسين : وليه شوبينج مش لبسك جالك الشهر ده حور وهي تلف زراعها علي رقبته وتقبل خده بجراءه غير معهوده منها : اصل جدو زوقه مش بيعجبني ولبسه عواجيزي اصلا ياسين بخبث : اها واي كمان حور : وألوانه غامقه اوي وكنت اما اطلب منه اخرج اجيب لبس يقولي لا ياسين : ينهار اسود للدرجة دي زوقي وحش في اللبس حور ببراءه : لا زوق جدو اللى وحش
انت زوقك حلو ياسين : ي قلبي منا ال بجيب اللبس لتشهق حور بتوتر بس هو لبس محترم و اصلا و ووو ياسين بضحك علي منظرها الطفولي : اهدي خلاص خلاص يا ستي اطلعي جيبي لبس بس لو قصير يا حور صدقيني هتزعلي من اللى هعملو فيكي حور : هجيب لبس طويل واالله واسع كمان ياسين : ماشي هتروحوا بس هتاخدوا معاكو حرس حور بفرح :ماشي ياسين ؛ مستاهلش حاجه علشان هسيبك تمشي حور : حاجه ايه ياسين : بوسه مثلا حور بخجل : بطل قله ادب ياسين : خلاص منتيش خارجه حور بخجل : خلاص خلاص وتقبل خده برقه
ياسين : ابن اختك انا حور : امال عايز ايه بقا ياسين بخبث وهو يشير لشفتاه هنا لتظر حور بخجل ايه ايه لا طبعا عيب يا ياسين ياسين بضحك: دانا زي جوزك بردو بس خلاص طالما مكسوفه مفيش خروج انتي لسه صغننه لتغضب حور وتشد رأسه وتقبل وتغمض عيناها وتضع شفتيها علي خاصته لينصدم ياسين من جرائتها لتبتعد حور بخجل اهو ممكن أ… ليقطع ياسين كلامها وهو يقبلها بتمهل كأنه يمتلك كل الوقت في العالم لتتحرك يديه بحريه علي جسدها الي ان طرق الباب اللعين جعله يبتعد عنها علي مضض ياسين بلهاث وهو يشير الي بابا ف مكتبه ادخلي الحمام
ده ضبطي نفسك لتومأ حور بنعم وتذهب من امامه بخجل ليعتدل ياسين في جلسته ويعدل شعره الذى قامت حور بشده منه عده مرات ليأذن لجاسمين بالدخول لتدلف جاسمين وتعطيه الملف الخاص بالصفقه لينظر له بتمعن جاسمين : هيه فين الانسه ال كانت هنا ياسين بثبات :في الحمام ليه جاسمين : اصل اتأخرت عندك فقلت لتكون مش فاهمه ابعت حد غيرها يفهم اكتر ياسين بحزم : ومن امتى بتتدخلي في الاوامر اللى بصدرها جاسمين : ابدا ي ياسو بس ياسين : احنا في مكان شغل يا جاسمين ايه ياسو دي لتخرج حور من الحمام لتنظر لجاسمين بغضب ياسين : اتفضلي ي
انسه حور ودا ورق المشروع حور بغضب : لا انا هستناك نروح مع بعض وتجلس علي الكرسي لتنظر جاسمين بشك : تروحو مع بعض ازاي وقبل ان تنطق حور سبقها ياسين : اصل حور بنت عمي جاسمين : بشك اها تمام ياسين : اتفضلي انتي ي جاسمين علي مكتبك واما اعوزك هطلبك جاسمين : تمام يا فندم وتذهب من امامه ليبتسم ياسين علي طفلته هل اصبحت تقول له لا الأن ياسين : منتي لو فضلتي قاعده مش هشتغل النهارده خالص حور ببراءه: مش هعطلك والله هقعد هناك كده وبس والله ياسين : مش هقدر تفضلي جمبي ومخدكيش في حضني بس
اممم عندي فكره كل عشر دقايق تقومي تديني بوسه ولو مقومتيش بنفسك هقوم انا اديكي بدالها اتنين حور بضحك : طيب اشتغل انت بس كانوا فرحين غافلين عن من يرتب لهم المكائد ويريد السيطره علي قلوبهم الجامحه كحصان عربي اصيل غير قابل للترويض ولنتركهم معا يغرقون في طوفان حبهم غير المباح عنه من اي طرف منهم فحور تظن انه يفعل هذا لانه واجبه اتجاه عمه (والدها ) فقط وياسين يظن انها طفله غير مدركه لمشاعرها وتحبهض حب تعود كما كانت في طفولتها فهو كان امها وابيها انها لدوامه حقا 💔 —— وعند ميرا ذهبت ميرا الي مكتب زياد لمشاغبته مثل