
كده يسطا لحد يدخل علينا ادهم بصـ,ـدمه :يسطا تقي بابتسامه :احلى يسطا في حياتي كمان ادهم بحب : احلى سرسجيه في حياتي.. تقي بغـ,ـيظ : انا سرسيجه ي ادهم ادهم بضحك : ايوه تقي بحزن مزيف : ماش ادهم بضحك في واحده تقول لجوزها يسطا تقي بابتسامه :انا ادهم بابتسامه :بحبك تقي فتحت عينها على وسعها تقي بصدمه :انت بتقول ايه ادهم بضحك :بحبك يا مجنونتي تقي بسعاده : وانا كمان بحبك يا مجنوني مر شهرين على الأحداث دي وادهم رجع شغله تاني تقي كانت قاعده بتفرج على التلفزيون لحد ما ابعتلها مسدج من رقم مجهول جوزك اللي بيحبك موجود
في شقتي عشان نقضي سهرتنا مع بعض يا عسل.. لو عايزه تيجي تشوفيه وهو بيخونك العنوان اهو يتبع روما_محمد البارت_الثامن قبل ما تبدوا قراءه استغفروا… تقي كانت قاعده بتتفرج على التليفزيون لحد اما ابعت لها مسدج من رقم مجهول وكان مضمونه جوزك اللي بيحبك موجود في شقتي عشان نقضي سهرتنا مع بعض يا عسل.. لو عايزه تيجي تشوفيه وهو بيخونك العنوان اهو تقي مهتمتيش برساله اوي قامت جهزت نفسها ولبست فستان شيك لحد الركبه واستنت أدهم لحد ما يجي ولكنه اتأخر.. بعد مرور ساعتين من الانتظار أدهم رجع لقي تقي مستنيه.. ادهم بابتسامه : انتي لسه صاحيه يا حبيبتي.. تقي
بابتسامه : كنت بستناك… ادهم بحب حضنها وتقي حضنته واتفجت بروج علي هدومه و علي رقبته.. أدهم بحب : تقي انا عاوزك.. تقي ابتسمت بخجل وادهم شلها ودخل بيها اوضتهم وتسكت شهرازد عن الك الغير مباح.. في صباح يوم جديد.. ادهم صحي من النوم مبسوط لانه تمم زواجه علي تقي.. أدهم بابتسامه :صباح الجمال يا روحي ولكن اتصـ,ـدم لما ملقاش تقي جمبه.. فضل يدور عليها بس هي مش موجوده في البيت.. رجع الاوضه وفتح الدولاب ملقاش هدوم تقي موجوده ولقي رساله من تقي ياريت مش تدور عليا أدهم علي قد ما انا حبيبتك علي قد ما انا كرهتك علي خيانتك
ليا جن جنون ادهم من فكره ان تقي مشيت وسبته وبقا بيكـ,ـسر كل حاجه في الاوضه ادهم بصراخ :لييييه يا تقي تعملي فيا كده لدرجه دي معندكيش ثقه فيا انك تسمعي مبرراتي طلع حبك ليا مجرد كذبه لان لو فعلا حبتني مكنتيش هتتخلي عني بطريقه دي -قام بسرعه خد مفاتيح سيارته وراح بيت عمه على اساس انها ممكن تكون هناك ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ في منزل اهل تقي.. ادهم كان بيخبط علي الباب بعصبيه.. سميحه : استر يارب قوم شوف مين يا عاصم.. عاصم بهدوء :طيب.. عاصم فتح الباب واتفاجا بادهم.. عاصم بخـ,ـوف:في ايه يا أدهم بتـ,ـخـ,ـبط كده ليه.. أدهم بعصبيه :هي فين
يا عمي عاصم بدون فهم:هي مين يابني ادهم بعصـ,ـبيه :تقي فين سميحه بخوف:تقي مش هنا يابني عاصم بهدوء :تقي فين يا ادهم ادهم بسخريه :معرفش الهانم سابت البيت ومشيت وسابت الرساله دي عاصم شد الرساله من أدهم بعـ,ـصبيه وبدأ يقراها واتصدم من اللي قرأه.. عاصم بعصبيه :بنتي لو حصلها حاجه مش هسامحك يا أدهم.. سميحه بدمـ,ـوع : انا عايزه بنتي يا عاصم يتبع عارفه ان البارت صغير بس اعذروني يا سكرات وادعولي كتير ولو لقيت تشجيع حلو منكم هيبـ,ـقي في بارت بكره دمتم في حفظ الله ورعايته البارت_التاسع الجميله_والعاجز قبل ما تبدوا قراءة صلو على أشرف خلق الله… ادهم:الهانم سابت
البيت ومشيت وسابت الرساله دي عاصم شد الرساله من ادهم بعصبيه وبدأ يقراها واتصدم من اللي قرأه… عاصم بعصبيه :بنتي لو حصلها حاجه مش هسامحك يا ادهم سميحه بدموع:انا عايزه بنتي يا عاصم عاصم بهدوء:اهدي يا سميحه واكمل لادهم تقدر تقولي تقي تقصد اي بكلامها ده انت فعلا خونتها ادهم بعصبيه شديده :متزفتيش خونتها ما هي لو بنتك كانت استنيت فهمت مني اللي حصل مكنش وصلنا لكده سميحه بدموع:مش وقته الكلام ده أهم حاجه انا عايزه بنتي رجعولي تقي ادهم بهدوء:اهدي يا أمي وصدقيني تقي هترجع خليكي واثقه فيا ممكن سميحه بهدوء:ممكن بس صدقني يا ادهم تقي فيها حاجه هي
تسيب البيت بالطريقه دي ادهم بوجع:لا تقي فعلا سابت البيت بمزاجها بس صدقيني هرجعها وبعدها انا من طريق وهي من طريق لان العلاقه اللي مش بتبنا على ثقه مش بتدوم كتير وتقى مكنيش عندها ثقه فيا خالص لدرجه انها صدقت ان انا ممكن اخونها عاصم بعصبيه:هو ده اللي كان هيحصل انا أمن علي بنتي معاك تاني بعد كده يا سياده المقدم.. ادهم بحزن:تمام يا عمي.. في مكان بعيد عن أنظار الناس.. مجهوله بخبث:عجبتك ضيفتنا يا مدام تقي.. مش مدام برضو.. تقي بغيظ:انتي مين وعايزه مني ايه يا حيوانه مجهوله بخبث:انا اللي جوزك كان بيقضي باقي يومه في حضني وفي سريري
كماان.. تقي بدموع:انتي كدابه أدهم يعمل كده انتي فاهمه.. مجهوله بخبث:لا عمل يا حبيتي وعمل كتير وفتحت فيديو وكان عباره عنها هي وادهم وهم في حضن بعض.. تقي بصدمه ودموع:لا أدهم يعمل فيا كده أدهم بيحبني.. مجهوله بضحك :ما هو واضح يا حبيبتي انو بيحبك وسبتها وخرجت ــــــــــــــــــــــــــــــــــ في شقه ادهم يجلس ادهم علي كنبه الصالون بحزن علي حاله وفجاه يرن هاتفه ادهم بهدوء: مين معايا هي بخبث: تو تو يا بيبي معقول مش عارف صوتي ده حتي احنا كنا سواء امبارح يعني ملحقتش تنسني يعني اخص عليك يا ادهومي بجد زعلت منك ادهم بصدمه: نسرين نسرين بحقد: ايوه نسرين
اي كنت مفكر انك هتقدر تحبسني يا سياده المقدم لو فكرت كده تبقي غلطان ادهم: ازاي انا مسلمك ليهم امبارح نسرين بخبث: ما هو يحرام حراسك طلعوا اغبياء اوي واكملت بخبث وبعدين انا عندي حلوه اوي ليك استنا هبعتهلك ومتاكده انها هتعجبك اوي _اعلن هاتف ادهم عن وصول رساله واذا بادهم يفتحها ويتفاجا بصوره لي تقي وهي مربوطه نسرين بحقد: اي المفاجأه عجبتك يا ادهومي ادهم بعـ,ـصبيه: تقي فين يا نسرين وقسما عظما لو حصل ليها اترحمي علي نفسك واكمل بصراخ انطقيييي تقي فين نسرين بخبث: صوتك يا بيبي وبعدين كله بشروط ادهم بنفاذ صبر: شروطك اي…. نسرين بابتسامه: تهربني
بره مصر وقتها حبيبه القلب هترجعلك ادهم بجمود: تمام هنفذلك شرطك بس اعملي حسابك لو تقي حصلها حاجه هنسفك من علي وجه الارض نسرين بسخريه: لا متخفش يا بيبي مش هيحصلها حاجه واكملت بس خلي بالك انت منها لانها كانت هربانه منك ولا انا غـ,ـلطانه يا سياده المقدم وبعدين قالت بهدوء هبعتلك المكان اللي هنتقابل فيه يا بيبي أدهم ببرود: تمام بعد مرور ساعتين.. علي الطريق الصحراوي. ادهم كان واقف قدام نسرين ببرود شديد.. نسرين بابتسامه جيت في المعاد المناسب يا روحى ادهم ببرود فين تقي يا نسرين نسرين شورت بأيديها لاحدي حارسها نسرين ببرود هاتها من العربيه وتعالي.. الحارس
بطاعه.. تمام ذهب الحارس واحضر تقي من السياره.. تقي بعـ,ـصبيه: سيبي ايدي يا حيوان الحارس بعصبـ,ـيه ولسه هيمد ايده عليها اخرسي بقا ادهم ببرود لو حصلت ابقا استشهاد علي روحك الحارس بخوف نزل ايده تقي بدمـ,ـوع جرت علي أدهم وحضنته ادهم ببرود وقف تقي ورا ضهره وفي لحظه عناصر اقتحـ,ـمت المكان نسرين بصـ,ـراخ: هتندم يا ادهم صدقني هتندم ادهم بسخريه: ده في حاله لو طلعتي من السجن شكلك نسيتي انك اكبر تاجره مخدرات وسلاح وكمان بتبيعي البنات الصغيره يعني اخرك اعـ,ـدام تقي بدموع:ادهم ادهم مهتمش بيها وراح ركب عربيته ادهم بهدوء: اركبي تقي بدموع: ادهم اسمعني ادهم بعصـ,ـبيه: اتزفتي اركبي