منوعات

بقلم يمني محمد

الاوضه ملقتهوش قولت يكون هنا ضاحي. يمكن خرج يجيب حاجه وجاي مريم.. خلاص استناه هنا معاكي ياحاجه حكمت. وماله اقعدي ضاحي.. أنا هطلع بقا لمراتي يامه عايزه حاجه امه… لا يابني عايزه سلامتك وطلع ضاحي مريم.. على فكره ياحاجه. بسيمه كانت نازله مع قمر وانا طالعه ودلوك وانا نازله كانت قمر لوحدها حكمت. قبل. ماترد سمعت صوت ضاحي بيقول بسيمه بسيمه بصوت عالي كانت قمر في المطبخ صينيه كلابي الشاي وقعت من ايدها من الخضه وبسيمه وعدلان ………..ياترى ايه الا هيحصل وبسيمه هتعمل ايه في الداخله الا مستنياها دي بسيمه. يالهوي ه..ني بمني محمد جواز مصلحه البارت.. 7 اسفه علي

التأخير بذاكر والبرد قاتلني التفاعل كمان مش حلو ميشجعش اني انزل كل يوم انا بنزل على حسب تفاعلكم.. ممكن شويه تقدير واشوف تفاعل كويس علشان انزل بكره بارت بسيمه.. يالهوي ضاحي هي..ني ياعدلان عدلان… استنى اسكتي خلاص ووقف ورا الباب يبص حوالين منه لقا فازه محطوطه جمب مسكها في ايده ووقف ورا الباب بسيمه. بصدمه.. انت اتجننت انت هتعمل ايه انت عدلان.. اخرسي امال اسيبه يمـ,ـوتني بسيمه.. لو مبطلتش الجنان دا والله همـ,ـوت نفسي واو اصرخ وألم الناس عليك وابقى ا..ني انا كمان يمكن ارتاح عدلان سريعا حط ايده على بوق بسيمه علشان صوت ضاحي قرب اوي منهم في الخارج

بره الاوضه ضاحي… بسيمه بت يابسيمه قمر من ادخضه وقعت من يدها الكوبيات وطلعت جرب من المطبخ تردد است هت يارب وهات العواقب سليمه است ها يارب استمعت قوتها وقالت… في ايه بااخويه ضاحي.. بسيمه فين يابت مريم… في ايه يااخوا جوزي انت كمان مش لاقي مراتك زي ماانا مش لاقيه جوزي ياترى هما الاتنين راحوا فين بطريقه مش كويسه قمر… اهدي ياخوي هتروح فين يعني مراتك مريم.. الله مش كانت معاكي ياقمر ياخراشي ياناس ضاحي.. اخرسوا مش عايز اسمع صوت ثم نظر لقمر وقال.. بسيمه فين قمر بتـ,ـهتها.. موجوده بااخويه على خروج بسيمه فجأه من اوضه قمر بسيمه… ايوه

ياضاحي نعم انا هنا اهوا ضاحي. بعصبيه وش ها من درعها جامد انتي بتعملي ايه عندك ومش سامعني وانا بنادي دا كله بسيمه.. اه يا راعي حاسب دراعي قمر قالتلي تعالي اقعدي معايه شويه لما انت تخرج من عند امي الحاجه ابقا اطلع معاك فوق على اوضتنا وهي تنظر لقمر قمر بتاكد على كلامها ايوه ياضاحي دا حصل بس انا مش عارفه انطق ولا اتكلم منك ومن عصبيتك ضاحي.. بلا قدامي على فوق يابت المركوب انتي وشدها وطلعوا على اوضتهم مريم. وهي تقرب على اوضه قمر تنظر من بره فيها عندها شك أن بسيمه كانت مع جوزها في الاوضه بس

مش شايفه جوزها قمر.. في حاجه يامريم مريم… لا مفيش اديني قاعده مستنيه جوزي الما اشوفه فين هو كمان قمر. اطلعي يااختي استنى جوزك في اوضته مريم.. لا هستناه هنا في سط الدار وشدت الكرسي وقعدت قدام اوضه قمر عندها شك أن جوزها جوه و الاوضه مفهاش باب تاني أيه العمل بقا جواز مصلحه في اوضه ضاحي ضاحي بعصبيه وهو بحذف بسيمه على … فاكرني نسيت الداخله ولا ايه بسيمه… وانا مش برجع في كلامي قولتلك تجبلي حقي الأول ضاحي.. وانا مش بيتلوي دراعي وفتح الدولاب وطلع قميص وقالها غوري استحمي والبسيلي دا بسيمه.. وهي تنظر القميص بقرف وترد تقوله

لا مش لبسه حاجه ولا تلمسني اساسا ضاحي ضـ,ـربها بالقلم وشدها حذفها في وفتح عليها المياه قولتلك غوري البسيلي القميص بعصبيه تقولي امرك وتنفذي بدون وجع راسي بسيمه بدموع تعلن استسلمها هزت راسها دليل على الموافقه ضاحي انا بره هشرب حجر معسل لما انتي تخلصي عايزه روقان بال وليله حلوه استسلمت بسيمه وفعلا بدأت تتذوق لضاحي وتغير هدومها قمر.. طاب طالما انتي مطوله في القاعده انا هدخل انام وانتي بصي على امي بقا مريم.. ادخلي انتي وانا قاعده ولما يجي اخوكي هيدخل يشوف امه متخافيش قمر.. ماشي تصبحي على خير ودخلت الاوضه بتاعتها الإعدلان فيها اساسا عدلان.. وبعدين في الفقر

دي قمر.. معرفش انا قلبي وقع في رجلي من ضاحي انسي بقا وسيب بسيمه في حالها الله يرضى عليك امك هتموت عدلان.. مش هسيبها بسيمه بتاعتي ولو ضاحي قرب منها ه..ه يعني ه.. قمر.. يالهوي عليك وعلى سنينك ومراتك قاعده بره هتهرج ازي شكلها شاكه في حاجه عدلان.. أنا هتصرف متخافيش بسيمه فين قمر.. اخوك شدها وطلعوا على فوق عدلان بجنون.. راح يدخل عليها ه..ه لو حصل كده قمر.. اعدي ياعدلان دي مراته يعني حلاله انت هتكفر ولا ايه عدلان. اخرسي يابت واسكتي اطلعي بره تقفلي السـ,ـكينه الرئيسيه بتاعت الكهرباء علشان اعرف اخرج من هنا الحق المصـ,ـيبه دي قمر. لا

لا يااخويه خاليك هنا ربنا يهديك مراتك دلوك تزهق تطلع فوق أو انام تبقى تخرج انت عدلان.. اسمعي الكلام ويلا نفذي بدل مااولع في البيت كله قمر.. هتعمل ايه قولي الأول عدلان. هطلع انادي علي ضاحي اقوله بموت اقعد معايه اهم شي ميدخلش على بسيمه والصباح رباح قمر.. ماشي لو كده ماشي وفعلا خرجت قمر على اساس انها راحه تشري من المطبخ مريم.. انت لسه صاحيه ياقمر قمر. ايوه هشرب واجي انام.. واطلعي انتي كمان نامي مريم.. لا قاعده مستنيه عدلان قمر.. براحتك باقمرات اخويه وفعلا دخلت قمر نزلت سـ,ــ,ـكينه الكهرباء من غير ماحد ياخد باله كان النور قاطع مريم..

يوه كمان النور قطع قمر.. ايوه قومي اطلعي نامي في اوضتك لما جوزك يجي مريم.. اجي اناممعاكي في الاوضه علشان بخاف لما هو يجي قمر.. لا لا مش بحب حدد بنام جاري على مريم.. يااختي يلا مش هنام هنقعد نحكي هو حلال لبسبمه حرام ليا تعالي ووالعي اللمبه نقعد فيها دخلت قمر ومريم الاوضه كانت قمر على اعصابها خايفه مريم تشوف عدلان لكن ربنا ستر وكان عدلان خرج من الاوضه طلع على فوق قمر ولعت اللمبه وفضلت قاعده هي ومريم بس مكنتش مطمنه خايفه وطبعا النور فاضل قاطع كتير فضلت تقول لنفسها ليه عدلان لحد دلوك مرجعش النور ولا نادي

على ضاحي يمكن يكون خرج هاتي العواقب سليمه يا رب في اوضه ضاحي كانت بسيمه لبست القميص وخرجت تقول ضاحي انت ليه مولعتش اللمبه هنقعد في الضلمه كانت بتحسس الدنيا ظلمه خالص محدش يشوف حاجه علشان تقيد اللمبه الجاز حـ,ـسيت بأيد اتلفت على وسطها بطريقه مثيره بسيمه.. اتني ياراجل لما اولع اللمبه لكن بدون كلام شدها على لسرير وبدأ يمارس رجلته عليها وياكل في جسمها بطريقه مثيره بسيمه سابت نفسها خالص من كتر ….. اكيد انتوا فاهمين قصدي عدوا الحته دي مريم نامت وقامت قمر انسحبت رفعت سكـ,ــ,ـينه النور والنور رجع في الدوار تاني دخلت تبص على امها الا كانت

واخده علاج ومنوم علشان تهدي لقتها لسه نايمه ولد نبا كلها هاديه اطمنت وقالت اكيد عدلااطمنت وقالت اكيد عدلان خرج وبسبمه وضاحي في اوضـ,ـتهم ومريم نايمه. ادخل انام شويه انا كمان يدوبك دخلت وصوت صريخ بسيمه يملي المكان كله اتصرع من الصوت والصـ,ـريخ وكله طلع على فوق وكانت المصيبه ط وكان الدم مالي المكان وكانت المصيبه بمني محمد البارت ٨ جواز مصلحه …… بسيمه بصريخ الحقوني الحقوني ياناس ياخلق قمر ومريم وكل الا في للبيت طلعوا على صريخها في ايه يابسبمع في ايه يابت وااحاحه حكمت هي كمان فيه ياولاد حد يقولي وابتدا الصريخ يملي المكان والدنيا اتلمت بسبمه تصرخ

تصرخ الأرض عباره عن وضاحي جثه هامده في للارض مدبوح كيف الفراخ والاوض كلها وكل الا يطلع عمال يصرخ ويصوت حكمت في ايه ياولاد في ايه وهي تطلع السلم اول مادخلت وشافت المنظر يابني يابني فتلتيه يافاجره ..ي ابني يالهوي يالهوي بسيمه.. معرفش كان نايم معايه دلوقتي اول لما النور قاد لقيت الدم مغرق المكان بصرخ ولطم باضاحي متسبنيش الحقوني ومريم.. حطت ايدها غلي قلبها كيف كان نايم وحصل كده انتي اكيد مجنونه وانتي الا فتلتيه حكمت. وهي تهز في ضاحي قوم ياقلب امك قوم ياولدي باكسره طهري عليك يا ينه الشباب قوم يا دانيه قوم ياابني وبسيمه عماله تصوت

وتلطم وتقول الحقوني ياناس الحقوني قمر كل دا وعي مش مصدقه نزلت جري على السلم وتكلم نفسها وتق ل ق..ت اخوك ياعدلان وفضلت تجري وتصرخ وتشد في شعرها وتقول ازاي ت..ل اخوك يا عدلان انت اتجننت يا عدلان وتجري وتدور عليه في الجنينه لكن قبل ما تخرج من البوابه الرئيسيه حسيت بايد مسكته من ايديها بتبص وراها لا لقت عدلان اخوها في وشها جالها حاله من الجنان فضلت تصرخ في وشه وتهلفت باي كلام مش مفهوم ..ت اخوك بصريخ وغضب انت مش بنادام انت حيوان كيف يهون عليك اخوك لسن في عز شبابه عدلان. باستغراب وصدمه انتي مجنونه م..تش حد

يامجنونه قمر.. اخوك. سايح في دمه فوق اخوك ادبح اخوك ادبح عدلان غير المتوقع طلع على فوق جري اخويه مالك يااخويه جري على ضاحي حضنه والزم مغرق الدنيا بسيمه ياذباله ..ت اخوك ياقاتل انتي ياحيوان ..لت اخوك ضرـ,ـبها بالقلم انتي بتقولي ايه يامجنونه دا اخويه لحمي ودمي مريم.. انتي عملتي العمله وبتلبسها في ضاحي ..تي القتيل وهتمشي في جنازته بسيمه.. لا انا مجنونه ..ت جوزي في ليله دخلتي انا هبلغ عنك ياقاتل وبدأت انها تخرج والدم مسيطر على هدومها. وبدأت تخرج تبلغ عنه فعلا اتعـ,ـصبت مريم وشدتها انتي راحه فين هتبلغي عن جوزي وفامرتي هسكت لك ق..ي حوزك وعايزه تلبسيها

لجوزي بس بسيمه دقتها جامد لدرجه انها اتخبطت في الجدار انجرحت في رأسها. عدلان مسكتش عن الكلام دا شد بسيمه من شعرها وطلع بيها على اوضه تانيه وحدفها على بسيمه بحاله غير طبيعه انت الا نمت معايه يعني مش اخوك ظوافري اها معلمه على رقبتك يعني انت الا دخلت عليا. وكانت مين بره بيسنط على الكلام دا . وهنقف لحد هنا ط هدبحك لو فكرت تلمسني جواز مصلحه يمني محمد البارت 9 .. بعيد عن الروايه ماتحن بقا يامولانا بسيمه بجنان. وصريخ انت الا ..ت اخوك وانت الا دخلت عليا ضوافري معلمه في رقبتك اهي ياحيوان عدلان. بضحكه انتصار.. قولتلك

ه..ه لو فكر يقريلك بسيمه.. وهي تمسك الفازه وتحدفه بيها يعني انت ..ت اخوك ياقاتل الحقوني الحقوني ياخلق هوا بصوت عالي جدا مع صريخ باقي أفراد السرايا بسبب ضاحي عدلان مع نزول من راسه فقد الرؤيه مش شايف اوي خرجت بسيمه بصريخ في وسط السرايا قال اخوه الواطي علشان ينهش لحم مراته ودخل عليا بدل اخوه الواطي الحقوني ياناس افتحولي الابواب دي هلبغ عنك يافاجر على نزل قمر جري قمر.. بدموع اهدي يابسيمه مش هيبقى موت وخراب ديار اهدي ونبي بسيمه.. ه..له زي ما..ل جوزي ودخل عليا ياقمر الحقوني الحقوني محستش بنفسه غير بضـ,ـربه على رأسها فقدتها الوعي خالص عدلان

خبطها بحرف المسدس على رأسها وقعت مغمي عليها وشالها حطها في اوضه وربطها كمان في وقفل الاوضه ونادي على كل الشغالين وقال.. الباب دا الا هيجي عنده .. ممنوع حد يقرب من هنا جواز مصلحه يمني محمد على صريخ قمر في وشه..ت اخوك ياعدلان ليه ياعدلان وهي تمسك في خناقه ليه بس حرام عليك كنت سيبه يفرح بشبابه وانا بأيدي دي ساعدتك وطفيتلك النور علشان ..ه وتدخل على مراته بداله كان رده عليها ضـ,ـربها بالقلم على وشها وقال وهو يشدها من دراعها الكلام دا لو سمعته تاني هقطعك لسانك و حمه ابويه هدفنك في اخوكي الا من ابوكي بس

انت في الصفحة 4 من 7 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
2

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل