روايات

علي

عند ليلي راحت الشركه وبتقنع نفسها انها رايحه علشان تقدم استقالتها لكن في نفسها هي كان نفسها تطمن علي صقر من ساعة ما تسنيم كلمتها وهي نفسها تطمن عليه ليلي دخلت الشركه

وراحت علي مكتبها تسنيم دخلت عليها

تسنيم صباح الخير علي جميل

ليلي بشرود صباح النور

تسنيم مالك ياليلو

ليلي احم هو صقر بيه جه

تسنيم صقر بيه ايوه جه

ليلي طب هو

عامل اي

تسنيم في اي يا ليلي

ليلي في اي

تسنيم انتي بتحبي صقر بيه

ليلي انتي بتقولي اي لا طبعا

تسنيم ليلي

ليلي لا….. اي صوت ده

تسنيم ليكون حصل مشكله تعالي نشوف

ليلي وتسنيم طلعوا برا بس لقو اللي صدمهم……….

مالك كان قاعد مع حور في بيتها بيتكلموا اصر انه هو يطلع معاهم علشان يفاتح ماما حور في موضوع تسريع الجواز مع ان عارف انها اكيد مش تتوافق وهتعمل مشكله لكن قال يكلمها حتي يعملوا كتب كتاب هو اصر علي كده خصوصا بعد ما سليم اتكلم مع حور

حور هو انت مستعجل ليه يامالك

مالك انتي مش عايزه ياحور

حور مش عايزه اي ده انا ھموت علي اليوم ده اني اتكتب فيه

علي اسمك بس انت عارف ماما مش هتوافق

مالك ان شاء الله هتوافق متخفيش

حور بتوتر يارب

دخلت هنادي وقعدت علي الكرسي من غير حتي ما تسلم علي مالك

هنادي خير

مالك بضيق منها خير انا كنت جاي عايزه اقول لحضرتك اننا يعني نقدم في موضوع الجواز ده وانا وحور عارفين بعض كويس يعين الخطوبه ملهاش لازم

هنادي لا

ليها طبعا لو حور عرفاك فأنا مش عرفاك الخطوبه هتكمل لو مش عجبك ياحبيبي الباب يفوت جمل وبكرا تتجوز سيد سيدك

مالك عرف انها عايزه تهينه وخصوصا قدام حور نظر لحور اللي كانت بتبص علي الارض و دمعه نزلت منها

مالك پحده وهو بيقف اقسم بالله لولا غلاوة بنتك في قلبي وان انا امي ربتني اني مهنش الكبير حتي لو هو مش محترم نفسه . هنادي عند الكلمه دي برقة وشهقت پصدمه

مالك لكن اقسم بالله

هنادي بتقسم بأيه ياابن سعاد طب اي رأيك بقا مفيش خطوبه اقلع. ي الدبله يابت اقلعي ها

حور فضلت ساكته متتكلمش لكن مالك نظر لأم حور بكره ومشي

حور پبكاء وكانت عايزه تجري علشان تلحق مالك لكن هنادي شدتها

هنادي الخطوبه دي مش هتكمل هاتي الدبله دي والاسبوع الجاي هتبقي خطوبتك علي سليم انا بقولك اهو

في نفس الوقت عند سليم كان خارج هو قمر من عند المأذون بعد ان تم طلاقهم………….

يتبع

تفتكروا اي اللي هيحصل

يجماعه انا معرفتش اخلص الروايه عند 30 هطولها شويه علشان اعرف اظبط الاحداث انا بعتذر اني منزلتش الرواية امبارح بسبب اني تعبانه والله مكنتش قادره اكتب

التفاعل يا قمامير رأيكم

رويةخذلانالحب

بقلميميرفتسعيدالبارت

ليلي وتسنيم خرجوا واتصدموا لما لقوا الشرطه واقف وبتكلم مع صقر

ليلي بقلق هو في اي

تسنيم مش عارفه

الظابط استاذ صقر فين هايدي كرم

صقر بكل برود شاور علي هايدي اللي كانت واقفه مړعوبه اهي

هايدي پخوف وصدمه انا عملت اي

الظابط هاتوها هتعرفي في القسم يلا

الظابط اخد هايدي ومشيوا وسط صړاخ هايدي واستنجدها بصير اللي كان واقف جامد وفجأة اتكلم ممكن ثانية بس حضرتك

هايدي ابتسمت بأمل معتقده ان صقر مش هيسيبها لكن اختفت ابتسامتها لما لقت صقر بيقلع الدوله ورميها في وشها

قائلا بهدوء تقدر تاخدها ولف علشان يدخل مكتبه ولكن شاف ليلي واقفه بتنظر اليه باستغراب من فعلته وهو نظر لها نظره مفهمتهاش ودخل مكتبه بس دخلت وراه

انت في الصفحة 16 من 23 صفحات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
28

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل