
[٣٠/١٠, ١٢:٥٣ ص] نودي: البارت 8
روايه مليكة القارس،
تنفست عشقك
بقلمي ملكة ،ميرا اسماعيل
عند نصار ومليكة
نصار قعد جنب مليكة وجسمها كله كدمااااات وبهزيان يعني ايه كل السنين اللي فاتت كانت ايه كنت مستني املكك وانا مش قادر علي دا دا انا قتلت بنات كتير وكنت بقول انهم مش،انت ان جسمي رافض اي واحدة غيرك لكن لكن وبغل بس لا هتفضلي،معايا ايووووه هو السبب قلبك مش،ملكي لو قلبك بقا ليا جسمي هيستجيب ليكي ويملكك
وقرب عليها ولمس خدها انت هتبقي ليا ساااامعه ودخل الحمام خد دوش،وجهز البانيو وخرج فك مليكة وشالها وحطها ف الماية مليكة بدات تفوق اااااه
وبصت شافت نصار واقف من خوفها منه حاولت تنحرك معرفتش غطست جوا المايه
مليكة برعب ووالله ما عملت حاجة واللله العظيم ااانا
نصار مسك شعرها بحنيه وبعدين شدوا جااامد اللي،حصل هنا لو ف حد عرفه هدفنك ودي مش،اول مرة ادفن بنات قبلك دفنت كتير سااااااامعه
مليكة ااايه يعني ايه ؟؟؟؟!!!!!
نصار يعني قلبك دا لازم املكه علشان جسمي يملكك
مليكة الاول مفهمتش،وبعدين استوعبت ان نصار عاجز
نصار بجنون بقا يغطسها ف المايه انا مش عاجز النظرة دي،مشفهاش تااااني سااااامعه
مليكة بتحاول تقوم لانها بتموت فعلا
نصار ساب،ايده وهي،رفعت راسها وخدت نفسها بالعافيه
نصلر ساااامعه اللي قولته
مليكة ااااه سسمعت سمعت
نصار شاطرة انا برة خلصي وتعالي
نصار خرج ومليكة فضلت مرعوبة وبعدين انفجرت من العياط بعد مده خرجت وقفت قدام المرايا جسمها كله كدمات ووجع رهيب هي حاسه بيه
خرجت وهي بتتلفت من خوفها
نصار كان بيدخن سيجارة البسي وتعالي علشان ناكل
مليكة كانت هتعترض
نصار مفيش ف قاموس نصار لا يلا
مليكة حححاضر لبست وراحت قعدت شعرها كان مبلول نصار قرب الاكل ليها يلا كلي
وجاب المجفف وبدا ينشف شعرها مليكة كانت بتموت من الرعب ولمسته كانت بتخلق جواها رعب اكبر بكتير من اللي شفته ف حياتها
نصار كدا بقا احسن صح
مليكة اااااه شششكرا
نصار بيشم ف شعرها لدرجه انها خافت انه يحاول تاني وتتعرض للعذاب دا تاني كلتي
مليكة ااااه
نصار تعالي معايا
مليكة بخوف ففففين؟ ؟؟
نصار هنام ولا انت متعبتيش
مليكة مش فاهمه كلامه بس نطقت لا تعبت وعععايزة انام
نصار تعالي وشالها ونايمه وهي كانت خلاص من الرعب انتهت حرفيا
وجاب كريم للكدمات وفيه مخدر وبدا يدهن جسمها وهي دموعها نازله ف صمت ورعب
نصار كدا بقا تنامي وترتاحي
مليكة شششكرا وفعلا مليكة هربت من خوفها ووجعها ونامت ف اقل من ثواني اما نصار فضل يبص ليها لغايه ما نام
مليكة كان كل امالها تبقي مع فارس،وبس،
كان فارس نائم ودخلت مليكة عليه
مليكة بهمس فارس اصحي
فارس فتح عينه مللليكة
مليكة وحشتني،
فارس انت هنا ازاي،
مليكة اوعي،تتخلي عني كان غصب عني صدقني
فارس بتركيز دا حلم صح
مليكة ايوة حلم بس حتي لو حلم اوعي تتخلي عني وتنساني
فارس اسكتي اخرجي برة احلامي ارحميني
مليكة حضنته بتملك اوعي تصحي خليني ف حضنك حتي لو كذب او خيال برده عايزة افضل ف حضنك
فارس اسكتي ابعدي انت كدبه كبيرة غرقت فيها
مليكة بحبك اوعي تصدق غير دا ان بحبك
فارس انت قتلتيني
مليكة دمعت انا اتخليت عنك صح لكن مبطلتش احبك
فارس انا بطلت احبك
مليكة بصدمه نستيني
فارس بكره نسيتك سامعه نسيت حبك نسيتك انا بطلت احبك انا مبقتش احبك انا مش بحبك
بطلت حبك بطلت حبك
انتفض فارس من حلمه ونظر حوله وعلم انه كان فعلا حلم نظر الي صورتها علي المكتب عمري ما هبطل احبك بس وعد هتتمني تشوفيني ف احلامك مش هتعرفي
عند مليكة
مليكة انتفضت من نومها
مليكة لاااااا
نصار مالك يا مليكة فيكي ايه؟ ؟؟؟؟
مليكة كانت بتسترجع الحلم وتذكرت قول فارس انه مبقاش يحبها انهارت باكيه
نصار بلهفه مليكة كفاية دا كابوس
مليكة بقله حيله صح كابوس واكيد هفوق منه اكيد
ورجعت نامت تاني
عند فارس صوت فونه مش،مبطل رن كان متخيل انها والدته لكن استغرب لانه سيف
سيف فااارس،الحقني بابا تعب وانا جايبه وجاي الحقني
فارس سيف اهدي انا ف المستشفي،هستناك بس،اهدي تمام
بعد شوية سيف وصل هو والده وفارس استلمه وبدا يشوف حالته ايه بالظبط
سيف حاول يتصل ب طارق كتير لكن ملك كانت منعته انه يرد وهو استجاب ل دا فعلا سيف قعد علي الارض وكان الخوف والقلق بينهشوا ف قلبه
فارس خرج وهو حزين
سيف بابا كويس،صح بابا جتله ازمه وعدت صح يا فااارس
فارس انا اسف بس هو وصل كان اصلا مي
سيف بمقاطعه لا متقولش كدا ابوس ايدك بابا انا مليش،غيرة فارس قوله قوله انا هسمع الكلام وهتجوز وهعمل كل حاجة بس قوله يقوم بابا بااااابا فارس خد سيف ف حضنه وسيف فضل يعيط زي العيال الصغيرة
تاني يوم فارس جهز كل حاجة وسيف بيحاول يوصل ل طارق لكن مع الاسف
لغايه ما الخبر انتشر والناس اتصلت تعزي مجدي،فعرف وعرف ملك وطارق طبعا جري علي ابوه
ف المقابر
طارق سيييف بابا لا مش هو اللي هنا صح انطق
سيف بغل كنت فين هااارد عارف اتصلت بيك كام مره عارف انه قبل ما يقع طلبك بالاسم وانت كنت فين مع الهانم امشي،انت ملكش حد هنا اااامشي،
فارس قرب من سيف اهدي كفايه هو برده ابوه
سيف لا دا خلاص بقا منهم هما وشاور علي ملك ومجدي يلا روح ليهم بس لعلمك كلها ايام ويرموك زي الكلب عارررف ليه لان اللي كان السبب ان الجوازه دي تتم بقا هنااااااا وشاور علي قبر والده يلا يا فارس واوعي اوعي اشوفك ف العزا سااامع
عند مليكة ونصار
نصار مليكة قلبي يلا اصحي،كل دا نوووم قومي
مليكة فتحت عينها اول ما شافت نصار اترعبت ورجعت لورا معملتش حاجة والله ما عملت حاجة
نصار عارف يا قلبي يلا علشان نفطر علشان عندي ليكي مفاجاه قووووية جداااا
مليكة ب استغراب منه هو مين دا واللي كان بليل مين
نصار يلا يا قلبي،
بعد الفطار
نصار كلتي
مليكة ااااه
نصار يلا غيري هدومك هوديكي مكان يجنن عامله مخصوص علشانك
مليكة علشاني اناااا !!!!!!
نصار ايوة يلا
مليكة تمام ولبست وجهزت
نصار ب انبهار كل مره بشوفك فيها بتخطفي قلبي،اكتر وباسها وهي ساكته
نصار يلا بينا
بعد اكتر من ساعتين
مليكة احنا فين هناااا؟
نصار هتعرفي حالا تعالي وخدها ودخلوا فيلا ف الصحرا المكان مرعب كله رؤوس حيوانات وجلود صور ل اسود ونمور
وسمعت صوت نورت القصر يا باشا
مليكة بفزع اااااه الراجل كان مشوه جدا لا دا مش مشوه دا ملوش ملامح
نصار شكرا جهزت كل حاجة
الراجل حصل
مليكة بخوف من الشخص والمكان عععايزة امشي،ارورجوك
نصار ههههه انت خايفه منه انت مش عارفه دا مين
مليكة لا طبعا معرفوش
الراجل مليكة انا اسف والله اسف
نصار. بصوت مرعب دي مدام مليكة وانت اتكتم خالص
مليكة نصار ابوس ايدك عايزة امشي ارجوووك
نصار غور دلوقت مالك بس بصي،يا ستي هنا هتلاقي كل واحد فكر ف يوم انه بس،يضايقك اللي كان هنا دا مدرب السباحه اللي،قالك انك غبيه وفيه مدرس،العلوم اللي اتريق علي لون عينك وف كمان الولد اللي اول يوم الجامعه حاول يتحرش،بيكي
مليكة برقت ااايه ازاااااي
نصار وغيرهم كتير هنا اي حد فكر بس،ينزل دمعه من عينك دي، او اتعرضتي لموقف وحش بسببه هنا
مليكة مش ممكن انت ازاي كدا ازاي اصلا انا مش،مستوعبه اي حاجة مشيني ابوس ايدك انا عايزة امشي
نصار انا قولت انك هتفرحي انا وجعت كل اللي ضايقك
مليكة اديك قولت موقف اي حد يتعرض ليه ههههه عادي دا ميدكش الحق انك تعمل كدا تحاولهم مسخ وتنهي حياتهم علشان كلمه انت مين محدش يعمل دا غير ربنا وبس،
نصار تمام تمام انت عايزة تخلصي،منهم اوك انا همشيهم
مليكة بجد
نصار طبعا انت تؤمري واهووو. علشان اثبتلك عمااااد
عماد دخل امرك يا باشا فضي الفيلا مس عايز حد واقولك كمان مدام مليكة هتجدد الفيلا هنا
عماد والناس اللي هنا هيروحوا فين
نصار بطل غباء مكان اللي قبلهم راحوا
عماد امرك
وخرج نصار ايه رايك بقا وعندك الفيلا جدديها علي زوقك تمام
مليكة شششكرا بس ياريت تعوضهم
نصار حضن مليكة احسن تعويض كمان يلا بينا
مليكة اااه ياريت
عند سيف
سيف وفارس وصلوا وعايدة ونورا كانوا ف الفيلا
سيف اترمي ف حضن عايدة خلاص،مبقاش،ليا حد بقيت لوحدي
عايدة اوعي تقول كدا انا وفارس معاك واخوك كمان
نورا ايوة ادعيله علي الاقل انت ليك معاه ذكريات لكن عندك انا مثلا معرفش حتي شكله ادعيله بالرحمه
فارس ايوة ومتسبش اخوك لو كلامك عن ملك صح هيحتاجك الفتره الجاية
سيف محدش يجيب سيرته اصلا هو السبب
عايدة دي،اعمار الواحد عمره بيخلص خلاص كلمت ربنا هي العليا
سيف ونعمه بالله بس ف اسباب بابا الله يرحمه عرف ان الاستاذ بيستغل اسم بابا ومنصبه ويمشي شغل وثفاقات ل مجدي ويهدد محلات وياخد رشوه مجوهورات وفلوس وطبعا كل دا علشان ملك الزفت واللي كلم بابا عرفه انهم رفدوه من غير تحقيق حفاظا علي اسم بابا ليس الا
عايدة لا اله الا الله صحيح عايله مفيش فيها حد نضيف
فارس ماما مش وقته وحد الله يا سيف برده هو اخوك مينفعش تبعدوا عن بعض اصلا قوم ارتاح علشان العزا بليل
نورا ايوة ماما عملت ليك غدا اطلع وهنطلعه ليك
سيف حاضر
عايدة ايه دا مجدي ربا ولاده ازاي وعلي ايه بس دا لا اخلاق ولا ضمير ولا قلب كمان
نورا ماما خلاص كفايه
نورا خدت الاكل وطلعت ل سيف كان ماسك صورة لوالده والدته نورا سابت الاكل عارفه انه صعب عارف طول السنين اللي فاتت بتحايل علي ماما اشوف صورة ل بابا صحيح فارس وماما مخليني مش عايزة حاجة بس احساس الاب دا حاجة تاتيه نعمه كبيررررة بس لما يكون ليك ذكريات حكايات تفتكرها مع الايام هتهديك لكن انا معرفش هو مين عارف زمان العيال كانوا بيضحكوا عليا ويقولوا ليا ان البقال اللي علي باب المدرسه دا بابا انا كنت عارفه انهم كدابين بس علشان عايزة ادوق الحضن دا اجري عليه واحضنه لكن انت دوقته وعرفت طعمه احمد ربنا ادعيله
سيف كان كل حاجة بعد موت ماما وراح
نورا خليك قوي علشان يبقا فخور بيك وتعلم ولادك يحبوه من كلامك عنه
سيف عندك حق
نورا يلا كل ونام علشان بليل لازم تبقي سيف وفيق وصفي فاهم
سيف فاهم نورا
نورا نعم
سيف شكرا بجد
نورا نحن ف الخدمه سعر الشحن ثابت سعر البيع ثابت
سيف ماشي يا لمضه
عند مجدي
محدي جوزك فين؟
ملك معرفش
زهرة ازاي يا بنتي ابوه مات وانت متعرفيش جوزك فين
ملك اه وبعدين انت شغال بالك بيه ليه دلوقت يرجع
مجدي وناويه علي ايه
زهرة ناويه ايه ف ايه؟ ؟؟؟
محدي تعرفي تسكتي طالما مش فاهمه البيه اترفد وابوه ومات يعني طارق حاليا ميسواش حاجة
ملك فعلا انا هتقهر بس لا مش هكمل انسوا خالص الموضوع دا لما يرجع تبلغه بالذوق انه يطلق
زهرة يطلقك؟ !!!!!!!
ملك امال انت فاكرة ايه طارق بقا كارت محروق انا بالنسبه ليا ملعبش علي الحصان الخسران ابداااااا
مجدي تمام خلي حد يلم هدومه ولما يظهر انا هتصرف
ملك تمام هروح النادي باي
زهرة مش ممكن انت عملت فيهم ايه واحدة من غير قلب والتانيه بتخاف من خيالها ربنا ينتقم منك
مجدي زهههههرة اخرصي انا طايقك بس علشان نصار مش اكتر مش ناقص قرفك سامعه
مجيدة قربت وبصت ليه بكره واضح وهو معبرهاش ومشي
زهرة بناتي دول وصيتك يا مجيدة دا انا شفت دا كله علشان انت تاخدي بالك منهم ازاي يا مجيدة
مجيدة عندك حق انا معرفتش اربي ل ملك ولا مليكة حقك عليا
زهرة بناتي الاتنين راحوا مني ياريت مخرجت رجعيني يا مجيدة انا عايزة ارجع جوا تاني رجعيني الوحيد اللي كان هيوقفه راح وبناتي راحوا والغلابه التنين راحوا كل دا علشان احمي بناتي وانت انت وعدتيني فين وعدك دا
مجيدة سكتت ومنتطقتش فعلا هي مكنتش قد الوعد دا
عند مليكة ونصار
مليكة داخله ف وشها
نصار لا تعالي عايز اوريكي حاجة تانيه
مليكة بتعب من اللي حصل حاجة ايه؟؟؟؟
نصار تعالي هعرفك علي عايلتي
مليكة عايلتك! !!!!!!!!!
نصار اااه تعالي بس
مليكة اوك
نصار خد مليكة ورش حاجة علي جسمها مليكة ااايه دا
نصار تعالي وهتعرفي
خد مليكة وخرجوا وكانت الصدمة ااااااه اااااايه دا
نصار قرب دا سكر شبل لسه متخافيش
مليكة بتبص حواليها كان ف اسود ونمور وتعابين وعقارب حيوانات مفترسه جت تجري نصار مسكها هششششش اهدي مش،هيقربوا طالما انت راشه اللي العلاج اللي رشاته
مليكة بخوف ععععايز ارجع ااابعده ارررجوك وبدات تتلج ف ايده
نصلر هتتعودي تعالي هما اتغدوا يا عماد
عماد حصل يا باشا
نصار امال ضرغام لحمته ليه قدامه
عماد معرفش،يا باشا مش راضي ياكل
نصار تعالي
مليكة برعب بترجع لورا لا لااااا ابوس ايدك انا قلبي هيقف من الخوووف ارجججوك
نصار تعالي وشالها وهي بتصرخ ونصار عمال يضحك وهي بتتحرك بهستريا ف ايده نزلها قدام الاسد
نصار ماسك مليكة ب ايد ووايده التانيه علي دماغ الاسد الاكل مش عاجبك طيب ايه رايك تاكل من ايد حد غير عماد شايف دي،مليكة عارفه يا مليكة ضرغام اول اسد عندي
مليكة سسسسيب ايدي،مليكة فعلا مكنتش قادرة تاخد نفسها من الرعب وهي اصلا عندها فوبيا من اي حيوانات ازاي تبقي وسط دول
نصار شال اللحمه نت الارض وحطها ف ايد،مليكه اكليه
مليكة لا لا انت مجنون اوعي ابعد عني
نصار بامر اكلي ضرغام ولا اخليه ياكل عماد قدامك ههههههه
مليكة حرام عليك اااانا مممش قادرة ااااتنفس مليكة شفايفها ازرقت جدا وعينها برقت وبتجيب،نفسها بالعافيه بس،نصار مش،شايف غير ان امره يتنفذ زقها للاسد اللي،اول ما مد انيابه مليكة صرخت واغمي،عليها
نصار شفت قلبها ضعيف ازاي،الاسد كان بياكل اللحمه من ايد مليكة وهي واقعه ف حضن نصار
نصار شبعت يلا روح وشال مليكة وطلع بيها علي فووق
عماد ف سره شكلك بنت غلبانه ايه بس واقعك ف طريقه
بليل مليكة قامت مفزوعه وبتصرخ
نصار ههههههه ايه كل دا من اسد لا انت قلبك خفيف قوووي
مليكة انت مش بني ادم انت ايه شيطاااان لا انت اي حاجة من غير روووح حرام عليك انا عملت فيك ايه عملت فيك ااااااااااايه
نصار عذبتيني بحبك ليالي،وف الاخر جاية ليا وقلبك مش معاكي، وبصوت مرعب مليييييكة اوعي تعلي صوتك تاني،ولا انك تتكلمي،كدا ساعتها هتبقي،غدا لللاسود تحت فاهممممه
مليكة طلقني ابوس ايدك طلقني ارحمني انا مش هقدر والله العظيم ما هقدر اررججحوك
نصار اطلقك امممممم وضربها بالقلم وشد شعرها انت مليكي،انا وبس،سااامعه خلاص هتفضلي،معايا للابد مهما حصل مهما حصل
مليكة سيب شعري حرام عليك
نصار قولي انك ملكي
مليكة ممملكك بس،سبني
نصار ف كلمتين تنسيهم خالص انك تقولي،لا وتطلبي،الطلب،دا تاني،تماممممم
مليكة تمام تمااااام
نصار اه نسيت اقولك العايله تحت كلوا الناس اللي،انت طلبتي،يمشوا. من الفيلا هناك بقت فاضيه
مليكة مستحملتش،ودخلت جري علي الحمام
عدا الليل مليكة مش،مستوعبه ايه بيحصلها وليه اصلا
فارس،مسبش،سيف والغزا خلص،وطارق رجع وعرف قرار ملك وقرر انه يطلقها فعلا لانها متستهلش،فهم دا متاخر
عند فارس
نورا ابيه
فارس عيوني،
نورا بابا كان شبهك اكتر ولا شبهي
فارس،وانا اعرف منين علي يدك امك بتتعامل،معاه كانه سر حربي،
نورا ودا ليه؟؟؟؟؟؟؟
فارس،انت مالك موت والد سيف قلب،عليكي المواجع
عايدة دخلت واحتمال تكون كبرت وجه الوقت اللي،تعرفرا فيه الحقيقه الكامله
فارس ههههه ايه دا طلع سر بجد احكي يا ام فارس
عايدة هقول بس،انت وسيف وطارق طاركم واحد
نورا ازاي،؟؟!!!!!!!
فارس انا مش،فاهم براحه وفهميني،وطار ايه اصلا
عند مجدي
مجيدة دخلت مكتبه تفتش،فيه زي عادتها يمكن تلاقي طوق النجاه وفعلا لقته بس،مش ممكن طوق النجاه ممكن يغرق الكل ازاي دا
زهرة دخلت انت بتعملي ايه انت اتجننتي
مجيدة تعالي شوفي المصيبه دي زهرة شافت الورق مش ممكن مللليكة بنتي
محيدة شفتي
زهرة تعالي نخرح قبل ما يرجع صورا الورق وخرجوا بسرعه
نصار خد مليكة وخرجوا راحوا النادي
نصار ل عماد كله تمام
عماد حصل يا باشا
مليكة وهي بتتمشي خبطت ف بنت
مليكة سوري
البنت ولا يهمك
مليكة انا مليكة العش مليكة المغربي
البنت انا شذي شذي الامام تحبي،نتمشي،سوا
مليكة اتفضلي،مليكة صحيح مكنتش،مرتاحه بس،اي حد بعيد عن نصار احسن
مليكة حست بصداع رهيب
شذي،مالك
مليكة مصدعه جداااا تيجي،نشرب كوفي،
شذي لا كوفي ايه معايا برشام لصداع يجنن تاخدي،حبايه
مليكة كانت هترفض،بس،قالت لا هاتي مليكة مسكت القرص،وبصلته عارفه انا عارفه انه مش مسكن وانه مخدرات بس،لو تعرفي،انا محتاجاه قد ايه وخدت الحبايه وكانت بدايه طريق مليكة للادمان
عماد ونصار بيراقبوا اللي حصل
عماد حصل يا باشا
نصلر عايز البنت متعلمهاش،انواع كتير كفايه دا او البودره سامع
عماد انت تؤمر
نصار رجع وهو بيضحك كدا هتبقي،ملكي،طول ما انت ناسيه نفسك وبتجري،ورا المخدرات هتنسي،كلمه ان اطلقك دي للابد
بعد 7سنووووووووووووووووات
الكل اتغير للاحسن وللاسوء
مليكة بقت مطفيه ومكسورة وطبعا جربت كل انواع المخدرات
نصار زي،ما هو كل شوية يسافر يجرب علاج ويرجه يفشل يكرر اللي،حصل اول يوم مع مليكة لدرجه انها حفظت كتر الضرب مع المخدرات مبقتش،بتحس،بيه اصلا
فارس،بقي،اكبر جراح معروف بالاسم سيف كمان بقي،دكتور وشاطر بس،قلبه دايما هيموت علي،مليكة
طارق بيشتغل محامي،واتعلم الدرس،بس،بعد فوات الاوان وعلاقته ب سيف اتحسنت حاول يقول ل فارس الحقيقه بس فارس كان رافض اسم مليكة يتذكر تامي
زهرة ومجيدة هيتجننوا علي مليكة اللي،بتروح خصوصا انهم عرفوا انها بتتعاطي مخدرات
ملك زي ما هي اتجوزت مرتين وبعد المصلحه ما تخلص،ترميهم
ف فيلا مجدي،
ملك انا مش،فاهمه اجتماع ايه دا يا مامي،
زهرة دلوقتي تعرفوا كلكم مجيدة فين مليكة
مجيدة فووق هطلع اجيبها
ملك بسرعه علشان عندي مشوار مهم
مجدي ههههه حلو دا السنين اللي،فاتت خلتك تفتكري انك هانم المكان وبتتامري،كمان
زهرة مردتش،بتوفر طاقتها المواجهة
عند مليكة نصار كان بيكلمها ف الفون
نصلر كلها يومين وارجع
مليكة اوك
نصلر ترجهي،قبل ما اوصل المرة دي انا واثق ان هنجح
مليكة ههه تمام باي
قفلت وطلعت حاجة مم الدرج وشمتها وبترفع عينها شافت محيدة
مليكة بتوهان ميجا كدا تخضيني ينفع
مجيدة قربت منها وبعدين يا بنتي اخرت دا ايه
مليكة بتكمل اخرته فل الفل هههههههه ايه اجتماع زهرة هانم بدا
مجيدة مليكة ارجوكي بلاش الللي هيحصل تحت بقالنا سنين بنجهز ليه علشانك انت ويس
مليكة ههههههه ليه ها
مجيدة علشان ترجعي لينا ترجعي مليكة بنتي
مليكة مليكة هي فين مليييكة مجدي العشري قتلها ونصار دفنها مليكة رجعت راسها علي الكرسي
مجيدة واللي هيحصل هيخرجك من القبر دا قومي معايا يلا
مليكة تمام تمام انا اصلا كدا فله يلا ونزلوا سوا
والكل قعد والغريب ان مجيدة قعدت
ملك انت هتقعدي معانا
مجيدة قربت منها وضربتها بالقلم
ملك انت اتجننتي
مليكة ليه كدا يا ميجا
مجيدة علشان انا معرفتش اربيها لبقت انسانه ولا بقت اخت ولا حتي ابنه
ملك دا ميدكيش الحق انك تمدي ايدك بابي اطردها
مليكة ملك خلاص ارجووكي
مجدي ساكت لان ف حاجة هو شاكك فيها
زهرة يطرد مين هو غبي ابوكي ذكي جدااااااا عمره ما هيطرد مجيدة ليه بقا! !!!!! لانه باختصار مجيدة تبقا مجيدة العشري
ملك ومليكة اااااايه
مجيدة ايوة ولا ايه يا مجدي،
مجدي مجيييدة لازمت الفيلم دا ايه
مجيدة لازمته رجوع الحق لاصحابه
مجدي،هههههه انت اللي اختارتي تنكري
مليكة ثواني ثواني ازاي انت مين
مجيدة قربت ليها انا عمتك مجيدة اللي علشان اربيكم وافقت ابقي مجرد داده وامك تتحبس،ف القبر اللي تحت
ملك ازاي؟ !!!!!!!! مامي،خانت بابي
مجيدة قعلا خانته عارفين ازاي،لانها كانت عارفه ماجد الله يرحمه كان متجوز مين وفين
مليكة مين ماجد ؟؟؟!!!!!!!
زهرة دا عمك ولاد العشري 3 مجدي،وماجد ومجيدة
بس لان ابوكي طماع وجشع عايز ياخد كل حاجة ليه عرف ينهي ماجد بس نسي ان ماجد ليه سلاسال،انا هددته ان هفضحه عمل اللي عمله ورماني ف القبر دا. طلبت من مجيدة تفضل علشانكم وهي،وافقت وعلشاني،وعلشانكك وعلشان ولاد ماجد اللي كانوا مجرد اسامي لينا وبس،وافقت وبقت من مجيدة هانم العشري،ل داده مجيدة
مليكة مش،ممكن ازاي،
مجدي ايوة حصل حصل علشان اضمن ليكم كل دا انت خلفتك بنات وهو من اول مرة خلف ولد اللي،هيقش علشان وصيه ابويا اول حفيد ذكر يبقا هو المتحكم ف راس المال اول حفيد يجي،من خدامه قولت لا وعملت كل حاجة
زهرة فعلا كل حاجة تدليس،وتزوير وتهديد لفاية نا بقي هو وبس ملك مملكه العشري،
مليكة قعدت مكانها وملك كمان
زهرة الورق دا يثبت حق ولاد ماجد ف كل مليم
مجدي ههههه وهما فين ولاده دول بغباء امهم ميعرفوش،حتي انهم احفاد العشري،وامهم مدياهم لقب اهلها
مجيدة زي ما انت بتلعب احنا كمان بنلعب ودلوقت وقت ظهور الحق ورجوع الحق لاصحابه
مجيدة فتحت الباب،اتفضلوا الملوك الاحق للملكه العشري
الكل عينه علي الباب
ودخلوا الثلاثه بهيبه كبيرة وقوووووويه
ملك مش،ممممكن
مليكة اااايه ااازاي،
مجيدة اقدم ليكم عائله ماجد العشري
الزوجه عايدة العشري،
نورا العشري،
وبوجع علي حاله مليكة وفارس،العشري
مجدي عملتيها يا مجيدة
فارس تتكلم مع عمتي كويس،والا انت عارف مصيرك ايه
فارس قرب من زهرة وشكرها وبعدين راح ل ملك وسلم عليها وهي كانت مش،مستوعبه نهائي،
فارس قرب من مليكة
فارس،اهلا يا بنت عمي
مليكة بصدمه ففففارس،اااازاي
فارس هتسيبي،ايدي كتير كدا
مليكة دا حلم صح دا حلم لا كاااااابوس،ايوة
فارس مسك ايد مليكة وحطها ف ايدها وداس عليها جامد مع الاسف دا واقع يا مدام مليكة
مليكة رفعت عينها وشافت نظرة كره ليها
الكل كان واقف وساكت تمام
by Queen Mera esmil ✍✍✍✍
#مليكة الفارس
تنفست عشقك
ملكة الدراما ميرا اسماعيل
[٣٠/١٠, ١٢:٥٤ ص] نودي: البارت 9
رواية مليكة الفارس تنفست عشقك
بقلمي ميرا اسماعيل
ملك اول حد قطع الصمت دا يعني ايه انت ابن عمي وداده تبقي عمتي انا مش فاهمه
فارس بقوه نقعد وكلنا هنفهم
الكل قعد
مجيدة انا الاخت الاصغر ل ولاد العشري ماجد اخويا الله يرحمه كان بيحب السفر والفسح والرسم مكنش ليه ف الفلوس والمال عايدة كانت شغاله هنا بنت صغيرة وحلوة وعجبت ماجد قرر انه يتجوزها بس مجدي هدده انه هيقتلها ماجد خاف ومثل انه موافق علي كلامه واتجوز من ورا مجدي. وطبعا كان قبلها طرد عايده وماجد ةصل ليها انا وزهرة اللي كنا عارفين لغاية ما فارس اتولد واتسجل. ماجد كام مش معرف اي حد مكانه كنا بنعرف الاخبار منن وبس وبعدها اتعرف ان جدكم كان عامل وصيه بيقول ان اول حفيد ذكو هو اللي يمسك راس المال ويسلمه لاول حفيد ذكر تاني وهكذا مجدي اتجنن وكان لازم يعرف مكان عايدة وفارس بس ماجد كان ذكي كانوا ف مكان بعيد عن الكل وفعلا محدش وصل ليهم لغاية ما عايدة حملت ف نورا ماجد كان بيرتب يظهر فارس وعايلته واتفق مع زهرة وهي وافقت وساعدته وسرقت الوصيه وادتها ل ماجد بس وهو رايح للمحامي العربيه اتقلبت ومات زهرة كانت عارفخ كل حاجة وطبعا مجدي قرر يعذبها ويعقبها علشان تنطق بس هي رفضت حتي تعرفني لغاية ما الف كذبة انها خاينه وحبسها وهي رفضت تنطق علي امل ظهور فارس ويخرجها ويرجع كل شئ مكانه بس عايدة خافت والوقت طال مجدي قرر يخلص مني انا كمان. لانه شك ان بدور علي عايدة وفارس طبعا حبسني معاها وخيرني وافقت اتكسر غير كل الخدامين وجاب جداد ونمت ف يوم مجيدة هانم صحيت داده مجيدة لما رفضت حبسني مع زهرة زهرة اترجتني ان اوافق واخرج علشان اربيكم وعلشان ابقي عين علي مجدي وفعلا وفقت ونسيت ان مجيدة العشري كنت بحاول ورصل ل عايدة باي شكل
مليكة ليه كل دا ليه؟ ؟؟؟
زهرة كملت لما عدا خمس سنين من غير اخبار خفت وقولت ل مجيدة علي الوصيه وانها نحاول تلاقي اي ورق لان ممكن جدا ان ابوكم وصل ل فارس وخلص منه تماما افتكرنا ان كل اللي عملاناه راح علي الفاضي. مجيدة لغاية من سبع سنين كنت بقلب ف مكتب مجدي كالعاده ولقيت الورق وشهادات ميلاد فارس ونورا وعرفت ان فارس هو ابن ماجد العشري ف نفس التوقيت عايدة قررت تتكلم مع ولادها وعرفوا اصلهم وروحت ليهم واتفقنا انهم يظهروا بس بالتدريج علشان مجدي ميحسش وفارس وافق وبدانا
ملك دا فيلم هندي
مليكة ههههه والمؤلف والمخرج مجدي العشري واو برافو بجد ليه بعد كل السنين دي
فارس لان كنت بامن كل حاجة كويس،عمتو جابت كل الورق الاول غيرنا اللقب وكان لازم نصبر وبعدها وثقنا العقود بنائ علي الوصيه كل خطوة كنا بنعملها نقعد سنه او اتنين علشان نتاكد ان الباشا مخدش،بيها خبر
عايدة وانا هفتح قضيه قتل ماجد لان متاكده انك ورا قتله
ملك انت اتجننتي انت مين علشان تكلمي بابي،كدا
فارس ملللللك اخر مره هسمح بتجاوز ف حقي او حق امي وانا يا امي دورت لقيت انه موته قضاء وقدر
مليكة ل مجدي انت من البداية كنت عارف هو مين من زمان من قبل حتي ما دا قصدي عمتو تعرف صح
مجدي بغل خلصتم ايوه كنت عارف وانت صحيح لعبت بمساعدتهم صح لكن اوعي تنسي انا مجدي العشري اوعي
فارس مش هنسا زي ما انت متنساش ان بقيت المتحكم الاول للامبرطواريه دي وعلشان انا غيرك نصيبك ونصيب بناتك وعمتي انا هتابعه بمنتهي الامانه ومن النهاردة احنا هنا وللابد
مليكة هههههههههههه ههههههههههه هههههههههه
فارس ايه بيضحك ف اللي قولته !!!!!!!
مليكة بضحك عليك وعلي انك هتجنن علي مملكة العشري احب اطمنك دي مش مملكة دا جحيم دي جهنم العشري،
فارس طبعا انت مالكتي المغربي،
مليكة بوجع صح انا مش من دول وشاورت علي كل اللي موجودين انا من اللي هناك ههههههه ومشيت وبصوت عالي،مبرررروك عليك مبروك جهنم
فارس كان مستغرب طريقتها بس معلقش كمل كلامه المحامي وصل وعرف كل واحد مكانه ونصيبه
مجيدة انت يا عايدة هتدخلي غرفه ماجد ونورا تختااز عندها اوض كتير
نورا ممكن غرفه مليكة
مجيدة مممليكة بس دي بتاعتها وكمممان دي،ممكن ترجعها تاني
عايدة هتسيب مال جوزها وتيجي هنا
ملك يلا جت علي اوضه مليكة انا هغور بدل مالقي،اوضتي اتاخدت
مجيدة نورا الفيلا فيها اوض كتير بلاش مليكة
فارس وهي اختارت خلاص يا عمتو تعالي يا ماما نطلع فوق
مجدي برافو يا مجيدة جبتي كلاب سعرانه هتنهش فينا كلنا ومشي،
زهرة بقلق مجيدة انا ساعدتك بس دا مش ناوي خير ل مليكة هيساعدها ازاي
مجيدة ربنا هيسترها تعالي نطلع
فارس دخل اوضه مليكة وهي كانت ف البلكونه ايه رايك شوفي عايزة تغيري ايه واغيره
نورا مش عيزاها اصلا انا كنت عايزة افهم طبيعه وجودها هنا ايه
مليكة خرجت ايه دا ف ايه؟؟؟؟!!!!
فارس ببرود نورا اختارت الاوضه دي علشان تاخدها
مليكة متغلاش عليكي هلم حاجتي،ممكن
فارس ف نفسه ايه دا مش بتثور ولا تزعق ليه مالها
نورا انا مكنش قصدي
مليكة ب مقاطعه وهي بتلم ورقها ولا قصدك اصلا انت تختاري اللي يعجبك مجيدة وصلت
مليكة ميجا ممكن ينقل الحاجات دي المرسم تحت
مجيدة من عنيا
مليكة عن اذنكم
نورا مليكة انت كويسه
مليكة استغربت السؤال ااااه تمام
نورا دي مش مليكة دي حد تاني
فارس كنت متخيل هتقلب الدنيا بس دي هاديه بشكل مرعب
عند مجيدة تعالي يا مليكة
وخدت مليكة ودخلوا غرفه تانيه
ايه رايك حليت كل حاجة هنقول ل فارس الحقيقه وانك كدبتي بسبب مجدي وتطلبي،الطلاق من نصار وترجعي زي الاول ايه رايك
مليكة امممممم تجنن افكارك كلها تجنن يا ميجا بس ف مشكلة صغيرة قوووي عارفه ايه
مجيدة بقلق لان مليكة مفرحتش ايه
مليكة ان نصار مش هيطلق عارفه ليه اقولك نصار عاجز من يوم جوزنا وهو كل يوم بيحاول ويفشل،ويرمي التهمه عليا مرة طلبت منه الطلاق هددني عارفه ب ايه انه ياكلني للاسود بتوعه هتقولي،ميعملاهاش اقولك انا زماااان خدني فيلا كان لامم كل الناس اللي زعلت مليكة شوهم حولهم مسخ وف الاخر طلبت منه يشيهم عارفه وافق،ومشاهم وخلاني اكلتهم ب ايدي للاسد مستوعبه انا اكلت ناس ل اسود ب ايددددددددي مرة قالي،ان اللي ملك قلبي،مش هيرتاح غير لما يدفنه عارفه مين عارفه قصده مين فارس،فااااارس،اللي،بمنتهي البساطة عايزة ان انا اقوله وهو يحارب ونصار يقتله ممكن نصار يتقبض عليه ممكن وممكن لا وافضل زي،ما انا مع نصار. ل الابدددددد نهاية تجنن صح نهاية ولا اروع من كداااااا انت مش حلتيها انت عقدتيها عقدتيها قوووي انا اتحكم عليا افضل كدا ملك نصار واثبت ل فارس ان زباله زباله قوووووي،علشان يبعد عني وافضل اشم لغاية لما اموووت وارتاح واخلص من كل الارف دا انت عقدتيها عقدتيها قوووي
مجيدة بصدمه مش،ممكن انت استحملتي كل دا ازاي
مليكة بالمخدرات علشان اسكت قلبي اللي،بيصرخ علي فارس واسكت عقلي،اللي،بيقولي اخلص. مت نصار واغيب عن الدنيا وانسي الدنيا كلها وارتاااااااح عرفتي ليه مش،هبطل عمري ما هبطل وب انهيار وفارس لو قولتي ليه كلمه هكدبك سامعه هكدبك فارس لازم يفضل شايف ان وحشه لازم والا نصار مش،هيرحمه. وبتعب ودموع شلال مشيه يا ميجا مش هقدر اكمل وهو هنا
مجيدة ازاي دا بيته
مليكة بانهيار مشيه ابوس مشيه نصار نصار مش،هيرحمه نصاااار
مجيدة برعب عليها وعلي شكلها مليكة بتتخنق مليكة ردي عليا
مليكة ننننص ففف
مجيدة فااااارس نوراار حد يلحقني
فارس وصل والكل وراه ف ايه وشاف مليكة بتتنفس،ومش قادرة تمام تمام اهدي،يا مليكة اهدي اتنفسي براحه نورا هاتي حقنه منومه بسرعه نورا خرجت جري
فاري اتنفسي،يا مليكه وخدها ف حضنه اهدي مليكة بدات تهدا
ملك يا دي النيله نصار بيتصل مليكة اسم نصار خلا جسمها اتشنج تاني،
فارس اهدي اهدي مش،عايز نفس ولا صوت اسكتوا مليكة اتنفسي اتنفسي يا مليكة
نورا الحقنه
فارس،اصبري،اتنفسي انا جنبك اهدي براحه
مليكة هديت واتنفست ونورا حقنتها ومليكة نامت ف حضن فارس
فارس،حصل ايه وصلت كدا ازاي
مجيدة سكتت لانه هتقول ايه مليكة انتهت خلاص فارس شالها
زهرة هتوديها فين
فارس اوضتها وانت يا عمتو رجعي حاجاتها
مجيدة بحزن حاضر
فارس دخل مليكة وحطها علي السرير ومن غير وعي لمس علي خدها وافتكر لون عيونها اللي،كان بيظهر من لمسه ايده
عايدة نامت يلا قوم
فارس هههه خايفه علي ابنك دي نايمه
عايدة فارس ابعد عنها هي وخلاص بقت ل غيرك فوق انت كمان لنفسك
نورا بس،شكلها صعب نوبه الذعر دي ايه سببها
فارس بغموض وبرود نصار
مجيدة قصدك ايه ؟؟؟؟؟
فارس اسم نصار رعبها لما ملك نطقته
نورا ممكن
الكل خرج وفضلت مجيدة وزهرة اللي عرفت اللي،بنتها فيه
عدا اليومين مليكة مبتخرجش،قبل وصول نصار مشيت ومكنش،ف حد ودا كان احسن
فارس حط نظام للشركة والكل مشي عليه حتي،مجدي، بس اعلان منصب اتاجل لوصول نصار
عند نصار ومليكة
ف اوضتهم
نصار رجع وحشتيني
مليكة شكرا
نصار المرة دي انا واثق
مليكة بمقاطعه عارف انا لاول مرة اكره فشلك
مصار هبهرك مليكة من غير كلام راحت علي السرير وورفعت ايدها وهو ربطها وقفل بوقها باللزق
نصار حبيبي بقا شاطر وحافظ
نصار بدات محاولته واللي بعد مده اتاكد انه فشل كالعاده مليكة كانت جامدة مستنيه اللي بيحصل فعلا نصار هجم عليها بالضرب ومكتفاس المرة دي حبسها ف مكان بينها وبين الاسود خطوات وهي كانت بتنمني انهم ياكلوها فعلا
ف المستشفي،
سيف اخبارك يا ملك ؟؟؟؟؟؟
فارس ملك مرة واحدة عموما كويس،
سيف شفت مليكة
فارس،بجمود اااه
سيف فارس انت هتقدر
فارس،اكيد دي واحدة متجوزة وانتهت من حياتي،اصلا
سيف ياريت شفت اختك عملت ايه؟؟؟؟؟؟
فارس هي مغلطتش انت اللي مصمم تتحكم فيها اعترف وبطل مكابرة
سبف حاضر هعترف اختك دي رخمه وغلثه
نورا دخلت انت اكتر
فارس اهلا نورتي
نورا طول عمري
سبف مفيش،دخول عمليات مع حسام تمام
نورا هدخل وكمان ساعه كمان عندنا عمليه
فارس لا عندي مرور مش فاضي،لخناقكم
سبف نورا بطلي عيند
نورا وانت بطل تكابر
سيف تمام خلاص غيران ارتاحتي
نورا وتغير ليه اصلا
سبف علشان انت غيرتي سيف وبقي بيعشقك ونفسي تحني علي اهلي،وتوافقي
نورا ممكن تتقدم علي فكرة محدش،ماسكك
سبف وحياه امك قصدي احلفي
نورت وحياه سيف علي فكرة اعتذرت عن العمليه من امبارح بس،كان لازم اطلع عينك
سبف طلعت والله عيني،وروحي يا نواره سيف
نورا فارس حكي ليك حاجة
سيف خالص بقي غامض قوووووي،
نورا ومليكة بقت واحدة هاشه مكسورة معرفش،فيها حاجة غريبه
سيف ربنا يصلح الحال
عند مليكة
نصار خرجها من الحبس،وهي دخلت جري خدت جرعه المخدر ونامت من التعب
عدا اسبوع مليكة مختفيه علشان جروحها
ف فيلا العشري،
علي الغدا
نورا غريبه مليكة من اسبوع مظهرتش،
ملك ابدا طالما نصار كان مسافر ورجع بتغيب اسبوع عشر ايام بيعوضها غيابه بقي
مجيدة ف سرها اللي ميعرفش،يقول عدس،
فارس كمل اكل عادي وكانه مش،سامع اصلا
ملك فارس خد حته اللحمه دي هتعجبك متبله ب طريقه جديدة التتبيله انا اللي جبتها من علي النت
فارس كلها تجنن
مجدي جاتله رساله من نصار انه هيجي علي العشا علشان يتعرف علي فارس مجدي بلغهم
مجيدة ربنا يستر
اليل عدا مليكة جهزت
نصار تجنني وفتح علبه دا اشتريته مخصوص ليكي،من اخر سفريه
مليكة مرسي،ولفت وهو لبسها العقد ااااااه يا مليكة انت بتقلبي،كياني
مليكة نصار
نصار افندم
مليكة انت عايز ايه من فارس ققصدي يعني تتعرف عليه ليه ؟؟؟؟؟
نصار ابدا انت ناسيه انه بقا اكبر راس ف المجموعه وانا شريك ف اغلب الثفاقات وكمان مسؤل عن نصيبك وبشك بس ليه ؟؟؟؟
مليكة اابدا اصلك مستغربتش وجوده وانه ابن عمي
نصار لبس ساعته عادي انت بس اللي قلبك متحكم فيكي عن عقلك يلا ومتنسيش اوعي صوتك يعلي،او. اي تصرف مرفوض
مليكة حفظت 7سنين نفس الجمله
حفظت
نصار باكد شطورة يا قلبي يلا
عند فيلا العشري
مجيدة هتجنن علي مليكة من اسبوع لصوت ولا نفس
زهرة ربنا يستر ميكنش اذاها جامد
فارس قرب بتنمو ف سيرة مين
مجيدة ابدا يا حبيبي فارس انت هتعمل ايه مع نصار
فارس ولا حاجة جوز بنت عمي وشريكنا مش اكتر
زهرة. بغيظ من فارس وبروده تعالي نتاكد من الاكل
زهرة بهمس انا هقوله البنت مش ناقصه
مجيدة اوعي انت شفتي بنتك عملت ايه لما حست ان هحكي لا اكيد ف حل اكيد
مليكة وصلت هي ونصار
عايدة ل فارس جاهز
فارس جداااااا.
الكل استقبل مليكة ونصار ماعدا فارس
نورا وحشتيني
مليكة. بقلق من المقابله وووووانت كمان
ملك طبعا دي حد قدها اكيد اسبوع عسل يجنن
مليكة اه اه جدااااا
نورا ف سرها مليكة تتجوز دا دا يرعب دا طالع من فيلم رعب
نصار امال فين الحصان الاسود ؟؟؟؟؟
عايدة قصدك مين؟ ؟؟؟
نصار الاسد فارس العشري
مليكة كانت هتجنن وميته من الرعب فارس وصل
فارس كويس انك عارف انا مين ومد ايده فارس العشري
نصار اهلا نصار المغربي ابقي
فارس بمقاطعه عارف نصار المغربي شريك رئيسي ف المجموعه والاهم جوز مليكة بنت عمي
مليكة رفعت عينها كان نفسها تصرخ وتقوله هي مش بنته عمه انا حبيبتك ودا مش جوزي دا سجان
فارس ازيك يا مليكة
مليكة اااهلا بخير
مجدي يلا نكمل كلامنا علي العشا
ملك واو مليكة الطقم دا يجنن جديد صح
نصار اه اول ما شفته قولت ميلقش غير ب مليكة
ملك يا بختك يا موكا انا بحسدك كل سفريه ب الماظ وعربيات
مليكة اااه عقبالك
نصار طبعا مفيش حاجة خسارة ف مليكة عرش قلبي
وباس ايدها وهي عينها راحت علي فارس اللي نظرته كانت جامدة سحبت ايدها ونزلتها تحت الطربيزة
فارس بقصف مقصود بس مش غريبه انك تبقا شريك من مده طويله مع مجدي العشري ومتسالش مين مجيدة اللي اسمها علي اغلب العقود
فارس رمي السؤال وعارف اجابته وكان عينه علي مليكة
نصار ببروده لا طبعا كنت عارف وكنت عارف هي مين
مليكة بصوت عالي افندم كنت عارف ان ميجا تبقي عمتي طيب ازاي وليه معرفتنيش،
نصار نزل ايده وضغط علي ايد مليكة بقوه لدرجه انها برقت من الوجع وبتتنفس بسرعه فارس شاف ملامحها حس انها بتتالم
نصار ايوة ازاي يعني اكرهك ف والدك وهو كان مرتب انه اكيد هيبلغكم ولا ايه يا روحي
مليكة اااه اااااه اكككيد
نصار ساب ايدها وهي هديت بس لسه بتتالم شوية واستئذنت انها عايزة مشروب معين ودخلت جري جابت تلج وحطتها علي ايدها
نصار قام وراها
نصار بهمس مرعب مليييكة
مليكة نننعم
نصار انا قولت ايه مفيش معارضه ولا تعلي صوتك صح
مليكة ااااسفه بببس،المفاجاه اااسفه
نصار عقاب ايدك دا ولا حاجة لما نروح لينا عقاب تاني
مليكة حححاضر
وقرب منها بس وحشتيني هي ما اتصدمتش دا االعادي بيقلب،ف ثانيه وقرب منها وباسها وحصنها برغبه وهي ثابته كالعاده فارس كان داخل شاف المتظر وقف مكانه مصدوم مليكة ف حضن غيرة هو منحقه يبوسها يملكها ااااااه يا مليكة ااااه وبعد شويه نصار خرج وهي قعدت علي الكرسي تنظم نفسها
فارس دخل برااافو بجد اختارتي راجل يجنن
مليكة كانت مش قادرة تتناقش اصلا فارس ارجوك انا مش فايقه من فضلك
فارس ههههه انت فاكرة ان انا زعلان من اللي حصل عارفه انا ممكن اقوله عادي جدااا انا ومراتك زمان عشنا مشاعر رخيصه وهي لانها رخيصه باعتني
مليكة خلصت عن اذنك
فارس شدها من ايدها وهي اتالمت
مليكه ااااه
فارس مالك؟ !!!!
مليكة مفيش واه لو انت بتعمل دا علشان تنتقم للي حصل زمان ف وفر اللي بتعمله مهما عملته انا مش هتقدر تكسرني
فارس هههههه انت شايفه انك حاجة مهمه انت ولا حاجة عارفه قلبي دا اللي حبك انا رميته من زمان
مليكة تمام طالما رميت قلبك وانا قبله يلا امشي،واقف قدامي بتحوم حوليا ليه ها عارف ليه لاني لسه مليكة اللي بتقلب كيانك لسه بتحبني واكتر
فارس بحب واكتر بحبك كل ثانيه اكتر انا من غيرك ميت غرقان وبعدها ههههههههه دا اللي عايزة تسمعيه بس بعينك
مليكة مش محتاج تسمعه ليا قلبك صرخ بيه انا بين ضلوعك انا مدوتش جرحك مني ابدا
وسابته وخرجت كانت لمسته وحشاها همسه كانت بتدعي ربنا عينها متغيرش لونها علشان متتكشفش،
الكل قعد والسهرة كانت كلها ضرب بالكلام نصار خد مليكة ومشيوا
مجدي ملك عايزك
ملك اوك
الكل طلع
مجدي ل ملك عملتي ايه؟؟؟؟
ملك بدات بعامله حلو بس صعب قوي،
مجدي مفيش،صعب عليكي لازم تبقي مراته وبسرعه لواحده تاخده
ملك تاخده وتاخد كل دا انا اقتله اسهل
مجدي لا تتجوزيه وتخلفي الولد كمان
ملك امرك اوامرتانيه
مجدي لا يلا اطلعي
مجدي اه لو كان زمان نصار بقا ل ملك مكنتش،وصلت ل دا ووافقت علي،فارس لكن ظهرت ف وقت كان لازم اخلص منك لانك كنت هضيع مني،نصار وملك كانت مع طارق يلا بس،نصيبك مع ملك انا واثق
مجيدة عند عايدة
مجيدة انا عارفه انك بتكرهي مليكة بس
عايدة لا بكرها ولا بحبها طول ما هي بعيد عن ابني زي الفل
مجيدة بس مليكة فعلا
عايدة متزعليش،مني بس انت البنتين تربيتهم اوحش من بعض طول ما هي بعيد عننا احسن لينا وليها
مجيدة خرجت من غير اضافه ندمت انها رجعتهم لان مع الاسف عايدة حقدها عليهم نساها انها انسانه وبتلعب ف دماغ فارس وفارس وجعه مساعده
نورا بتكلم سيف
نورا بس دا كل اللي حصل
سيف نصار دا كدا طول عمرة المهم حبي هاجي اتقدم ليه امتا
نورا حدد مع ابيه
سيف وحشتيني جدااااا
نورا سيف انت ازاي حبتني كدا
سبف علشان كلمه اخوكي قالها ااحب مرض ملوش علاج
نورا انا مرض يا سيف
سيف احلي مرض ف الدنيا مش عايز اخف منه ابداااااا
نورا ولا انا
سبف تصبحي علي خير
نورا وانت من اهله
طارق دي نورا
سيف اااه
طارق مفيش اخبار عن ملك
سيف لا مفيش انت لسه بتفكر فيها
طارق ما انت لسه قايل الحب مرض ملوش علاج ادعيلي
سيف بس الناس بتتكبم علي قضيتك وانك جبت البراءه بسهوله
طارق فهم ان اخوه بيتوه ف الكلام واتمادي،معاه لان مفيش،فايده من الكلام
عند نصار ومليكة
نصار مليكة
مليكو انا اعتذرت ارجوك انا بجد تعبانه
نصار شد شعرها انا هعدي اللي حصل بعقاب صغير قوي وقعدها علي الارض وربطها وقلعها الهدوم كلها وفتح التكيف علي الاخر
مليكة انا هموت من البرد نصار
نصار هششششش ولا كلمه عايز انام
مليكة فضلت تعيط مت البرد ومن كره فارس ليها ومن خوفها وبعدين سكتت وهمست اسباب دموعك كترت يا مليكة يا تري ايه تاني مستنيكي ونامت او اغمي عليها الاتنين واحد
تاني يوم
نصار فكها وصحاه
مليكه ااااااه جسمي
نصار انت اللي بتجبريني المهم النهاردة لازم تحضري الاجتماع ف الشركه
مليكة مش قادرة جسمي
نصار ملييييييكة من امتا بتقولي لا
مليكة حاضر حاضر
نصار ايوة كدا
ف الشركة الكل حضر الاجتماع واعلان منصب فارس،ومجدي ونصار بقا مسؤل عن نصيب،مليكة
مليكة طول الوقت باين انها تعبانه ومش،بتتكلم
الكل اتحرك
مليكة اللي فضلت ف غرفه الاجتماع وبعدها
ف غرفه فارس
فارس كان مالها بس،شكلها
وانت مالك ومال شكلها انسي،دي مليكة اللي،كسرتك انسي بقا
الباب خبط ومليكة دخلت
مليكة ممبروك
فارس بجمود شكرا
مليكة فارس ممكن طلب
فارس هههههه هتتنزلي وتطلبي،مني خير
مليكة مش،عايزة وجت تخرج وهو مسكها وهي من تعبها وقعت بسرعه ف حضنه وكانت سخنه جدااااااا
فارس مليكة انت مولعه مستحمله كدا ازاي
مليكة بضياع ف قربه زي ما استحملت بعدك زي ما استحملت نظرة الكره دي زي ما استحملت حاجات كتير
فارس انت اللي اخترتي
مليكة تفتكر
فارس قصدك ايه
مليكة فارس اقولك سر
فارس ايه
مليكة انت قلبي انت روحي انت النفس اللي،بتنفسه انت قلبي،ودموعها نزلت
فارس مليكة انت مالك
مليكة انا بح وواغمي عليها
نصار دخل وشاف مليكة ف حضن فارس
نصار بغضب مليييييكة
فارس مكنش،فاهم معني كلامها
by Queen Mera esmil ✍✍✍
#مليكة الفارس
#تنفست عشقك
#ملكة الدراما ميرا اسماعيل
[٣٠/١٠, ١٢:٥٤ ص] نودي: البارت 10
رواية مليكة الفارس،
تنفست عشقك
بقلمي ملكة الدراما ميرا اسماعيل
ف الشركة بعد الاجتماع الكل اتحرك لمكانه وفضلت مليكة مكانها قامت تقف علشان تروح ل فارس،وقعت علي طول،
عند فارس،كان هيتجنن عليها لان كان شكلها تعبان جداااااا فضل يانب نفسه هو ليه قلقان عليها كدا بس عقله وقفه وقلبه هو اللي،حركه ورجع تاني،
مليكة كانت وهي مغمي عليها كانت عايزة فارس ينقذها من ايد نصار ب اي،شكل وحلمت ب دا
الباب
خبط ومليكة دخلت
مليكة ممبروك
فارس بجمود شكرا
مليكة فارس ممكن طلب
فارس هههههه هتتنزلي وتطلبي،مني خير
مليكة مش،عايزة وجت تخرج وهو مسكها وهي من تعبها وقعت بسرعه ف حضنه وكانت سخنه جدااااااا
فارس مليكة انت مولعه مستحمله كدا ازاي
مليكة بضياع ف قربه زي ما استحملت بعدك زي ما استحملت نظرة المره دي زي ما استحملت حاجات كتير
فارس انت اللي اخترتي
مليكة تفتكر
فارس قصدك ايه
مليكة فارس اقولك سر
فارس ايه
مليكة انت قلبي انت روحي انت النفس اللي،بتنفسه انت قلبي،ودموعها نزلت
فارس مليكة انت مالك
مليكة انا بح
ف الوقت دا فارس استسلم ل قلبه وراح ل مليكة
فارس،دخل وشاف مليكة علي الارض وعرقانه جداااا وبتهزي بكلام
فارس قرب بسرعه ولهفه عاشق مليكة مليكة
مليكة بتحاول تفتح عينها اللي حصل هو اللي،هزيان ولا دا هو اللي هزيان
مليكة ااااتاخخرت. قوووووي وغابت عن وعيها
فارس،مليكة ردي عليا مليييييييكة
نصار دخل بغضب ملييييييييييكة ايه دا ف ايه
فارس بقلق وهي ف حضنه ،دخلت كانت كدا
نصار. بغل ابعد وقرب هو و شالها وخرج بيها وفارس،وجعه علي مليكة نساه كل حاجه نساه انها مع جوزها وهو ايه صلته لكن دي،مليكه مليكته وبس،خرجوا الاتنين ونصار شال مليكة
ف مكتب مجدي،
ملك بابي،فارس،دا قفل مش عارفه اخترقه
مجدي مفيش حاجه اسمها مش عارفه لازم يبقي،جوزك وف اقرب،وقت وكمان تجيبي،الوريث سامعه
ملك اوك هحاول
السكرتيرة دخلت مجدي،باشا
مجدي خير انت كمان
السكرتيرة احم مليكة هانم تعبت وخرجت مغمي،عليها مع نصار باشا ودكتور فارس،
ملك انت بتقولي،ايه ازاي وامتا
السكرتيرة من دقايق
خرج مجدي وملك واتصلوا ونصار انه هينقلها المستشفي ل فارس
اتحركوا هناك
ف المستشفي،نورا قبلتهم
نصار تخرج وبسرعه فاهمه
نورا. ب استغراب افندم عن اذنك عندي،شغل
نصار بقولك ايه سمعتي كلامي
فارس نصاااار لا دي اللي تامرها واللي،جوا دي بتدلع علشان تخرج وبسرعه تمام
نصار وفارس،واجهوا بعض بنظره كلها كره نصار لانه لمس،مليكة وفارس،لانه شايفه نصار وبس،
نورا خرجت بعد شويه
نورا التهاب رئوي شديد ودرجه حرارتها عاليه جدااااا حاليا بتاخد مضادات وكمان خافض للحرارة بس،لسه مفقتش ومعتقدش،هتفوق حاليا عن اذنكم
فارس اتحرك ورا نورا
فارس،نورا ايه سبب الالتهاب
نورا واضح انها خدت دور برد واهملته معرفش بس،ف حاجة
فارس حاجة ايه
نورا احم ف علامات غريبه ف جسمها
فارس ازاي،؟!!!!!!!
نورا علامات ضرب ربط معرفتش،احدد بالظبط
فارس ضضضضرب انت متاكده
نورا ايوة وايدها ف اثار ربط علامه زرقا ف الايدين واخر رجلها
فارس،اوعي تقولي،ل حد خصوصا عمتك ولا امك
نورا اكيد بس،انت هتتصرف ازاي
فارس انا وبعدين شاف عينه دم هي كانت مخبيها هفهم ايه دا
نورا عينه دم ف حاجه شاكه فيها
فارس حاجه ايه حححامل
نورا لا مش دا قصدي بص هو شك بس ردود افعال مليكة غريبه وتصرفاتها انا شاكه انها بتاخد حاجه
فارس،فهم قعد مكانه مش ممكن مليكة ازاي
نورا هتاكد اما معرفتش حد ان هعمل تحليل وانت كمان لغايه ما نتاكد
فارس تمام نورا اتحركت علشان تتابع التحليل ام فارس هيتجنن مليكة وصلت كدا ازاي،وامتا وليه ااااه يا مليكة بس لا لازم اتاكد بس،نصار
راح هناك يحاول يبعد نصار عن مليكة بس الغريب ان نصار مكنش موجود دخل علي مليكة كانت نايمه
قرب وشال الغطا وكشف جزئ،من ايدها وفعلا كان ف علامات ربط ورجلها كمان لقي،نفسه بيتجرا اكتر ويكشف وشاف علامات ضرب فعلا قديمه وجديدة مبقاش فاهم ايه ياصبرها علي،نصار
مليكة وهي نايمه كانت بتحلم ب فارس
ف حلمها
مليكة كانت نايمه وفارس،جنبها هي،قامت وفضلت تتاكد انه معاها وتلمس علي دقنه وشفايفه هو فتح عينه
فارس لو كل يوم هصحي علي،عيونك دي،اكيد هعيش عمر فوق عمري
مليكة انت جنبي صح
فارس طبعا جنبك وقرب عليها حتي بتنفس،نفسك اهو بس انت لازم تقومي
مليكة لا كدا احسن انت معايا لم افوق هتبعد
فارس عايزني،جنبك
مليكة اه
فارس يبقي اصحي
مليكة هتبقي جنبي، هفتح عيني واشوفك
فارس اه قومي يا مليكة قومي
وقام يبعد عنها
مليكة متبعدش،عني انا مصدقت فارس،
فارس،قومي يا مليكة قومي
مليكة فارس،متبعدش عني فارس،فارس اختفي،تمام
مليكة فاقت وهي بتنادي علي علي فارس
مليكة فارس،
فارس افندم
مليكة انت بجد هنا
فارس شايفه ايه
مليكة سكتت وركزت وعرفت هي فين انا جيت ازاي هنا
فارس اغمي عليكي،وانا ونصار جبناكي،هنا وقرب حرارتك نزلت
مليكة بضعف من قربه فففارس ااابعد
فارس خايفه
مليكة لا بس
فارس مليكة تعبتي ازاي بليل كنتي كويسة
مليكة ممش فاكرة ننصار فين؟ ؟؟؟؟
فارس بغيظ معرفش اختفي
مليكة تمام عايزة امشي
فارس بلاش هروب
مليكة مش بهرب ابعد تمام ابعد
فارس هبعد رجع ل ورا وهي حاولت تقوم وداخت ف مسكها بلاش عيند يا مليكة انت تعبانه
مليكة سكتت بس تخيلت انها بتتكلم انا تعبانه من بعدك يا فارس اوعي تبعد تاني ارجوك احم مش عيند لازم امشي لازم
فارس براحتك مليكة اتحركت بالعافيه بعد ما ساب ايده
فارس نادي عليها مليكة
مليكة اتلفت ليه افندم
فارس ايه العلامات اللي ف ايدك ورجلك دي
مليكة علامات ايه ممش فاهمه
فارس مليكة ردي عليا ايه دا
مليكة انت مالك ها مالك بقولك ايه انسي خالص تسالني عن حاجة تخصني اوعي تفكر لانك بقيت فارس العشري دا هيغير حاجة هتفضل برده فارس وبس عن اذنك
وخرجت مليكة
فارس غبيه غبيه بس انا هخليكي تنطقي
ف المعمل
الدكتور المعمل زي ما شكيتي،ف نسبه مخدرات وعاليه جدا دي تقريبا عايشه عليها
نورا خدت التحاليل مش ممكن تمام مش عايزة مخلوق يعرف ولا حتي،دكتور فارس تمام
دكاور تمام
خرجت وهي خارجه خبطت ف سيف،
سيف قلبي،هنا ليه
نورا مليكة
سيف مالها
نورا مدمنه
سيف هههههعع ايه الهبل دا
نورا اهو سيف شاف التحليل مش،ممكن انت متاكده
نورا ايوه والاغرب اللي شفته
سيف شفتي ايه
نورا قبل اي حاجة هتساعدني،وتنسي خالص ان دي مليكة اللي،وجعت فارس،
سيف اكيد طبعا
نورا حكت اللي شافته علي جسمها ونوبه الذعر الاولي،وان مجيدة طول الوقت كان كلامها انها عايزة فارس لهدف اهم من انه يثبت انه حفيد العشري
سيف مفتاح اللغز عند عمتك
نورا صح
سيف اتفقي،معاها ف حاجة بقالها سنين مخبيها عن فارس بس،جه الوقت اللي،اقولها
نورا ايه
سيف بعدين المهم نقعد كلنا ونفهم
مليكة راحت للغرفه اللي كانت حجزاها تولد فيها اول بيبي،ل فارس الباب كان محروق استغربت انه جدد كل حاجة ليه دا لا
فارس من وراها بقت انقاض زي ما عملتي فيا
مليكة افتكرت شكل النار وهو جواها ومجدي بيهددها
مليكة الانقاض عمرها متتقاس بالشكل مع الاسف
فارس تفتكري،وفعلا عندك حق انا كنت حطام ومش،باين عليا
مليكة بالظبط
فارس مش هتقولي
مليكة معنديش ردود علي التخاريف دي،
نصار وصل مليكة خدها ف حضنه وفضل يشم فيها اسف حقك عليا اااااه مليكة اسف
فارس لاول مره يلاحظ مليكة نافره من نصار بعد من غير كلام
مليكة تمام محصلش،حاجة
نصار اخر مرة مش هتكرر
مليكة كنت فين
نصلر كنت بعاقب،نصار
مليكة ايه مش فاهمه
نصار رفع ايده وشافت كميه حروق مرعبه
مليكة ايه دا
نصار اقل عقاب ل ايد نصار وحضنها تاني،مش هتكرر تمام
مليكة بتخرج من حضنه تمام يلا نمشي،
نصار يلا
فارس انا مش،فاهم حاجة
نورا كلمته وقالت انها هتسبقه ولازم يحصلها دخل مكتبه كانت ملك هناك
فارس،ملك! !!!! افتكرتك مشيتي،
ملك لا مستنياك
فارس غريبه ليه
ملك مش،ابن عمي ايه اهون عليك بابي،جاله فون مهم وانا من غير عربيتي،
فارس،بس،
ملك تؤ،مش بس،كمان عايزاك
فارس افندم
ملك ههههههه عايزة اتعرف عليك ايه مش،ابن عمي
فارس ااااه وماله نتعرف
ملك بفرحه بجد
فارس اكيد وتحت امرك ف اي،وقت
ملك حلو يلا نمشي،
فارس،يلا
فارس قرر يلعب علي،مشاعر مليكة بالغيرة و ملك عايزة هدف معين
ف فيلا مجدي
نورا عمتو انت فين
مجيدة انا هنا اااهلا سيف ازيك
نورا مش وقته عايزاكي،ضروري
سيق نستني فارس
نورا لا افهم الاول
مجيدة في،ايه
نورا في دا
مجيدة ايه دا
نورا مليكة مدمنه
مجيدة ااانت مين قالك
سيق قولت انك اكيد عارفه
مجيدة تعالول معايا
مجيدة حصل ايه
نورا مليكة تعبت وانا شكيت وعملت تحليل،ودي النتيجه وقبلهم نوبه الخوف وكمان علامات ضرب ف جسمها عمتو مليكه اتجوزت نصار ليه
مجيدة بتحبه
سيف كدب،مليكة حبت فارس،فكرة المستشفي منها ساعدتني بقلوس،علشان فارس
نورا ايه
سيغ ايوة الاول كان وعد،وبغدين قولت مفيش فايدة اتجوزت وخلاص
مجيدة يا قلبي عليه
نورا فهمينا
مجيدة فارس نصار مش هيرحمه
سيف دا مش فارس بتاع زمان
مجيدة الخوف من نصار
نورا افهم
مجيدة امري لله الموضوع بدا يوم الافتتاح
وحكت كل حاجة حصلت وبتحصل،ل،مليكة
نورا كنت متاكدة قولت ف لغز
سيف مش ممكن دا مش مريض لا دا الهن
مجيدة فارس،مش لازم يعرف
سيف ازاي هو بس اللي يقدر يخرجها من الجحيم دا
تورا عمتو صح
سيق يعني ايه هنسكت
نورا لا نعالج نشوف حل بعيد عن فارس دا اخويا الوحيد وبالنسبه ليه نسيها
مجيدة تفتكري،
نورا هي،حماته ودلوقت انا عليا الدور
فارس،دخل ايه التجمع دا خير
نورا اابدا اه سيف عايز يطلب،ايدي
فارس،هنا من عمتو ف الجنينه
سيف ااصل قولت ليها تمهد ل مجدي،انت عارف
فارس علي،اساس،ان انا مش اخوها عموما ماشي نبقا نقرا الفاتحه
فارس،نورا نتيجه ظهرت
نورا اااه سليمه مفيش حاجه
فارس،الحمد لله هطلع اغير اه كنت عايزة ايه
نورا االليه تتكلم مع سيف،شبكة مؤخر كدا
فارس،هههههه تمام هبقي،ابيعه اللي،حيلته وطلع فارس،
سيق انانيه
نورا مش،مهم المهم اخويا
مجيدة لاول مره مقدرش،اقول انك غلط ولا صح
سيف انا ماشي
نورا سوري،اني،دبستك
سيق مش هرد اصلا سلام اشوفك بليل
ف فيلا نصار
مليكة جابت ليه كريم حروقد هيريحك
نصتر بعشقك من شويه
مليكة اتفضل نصار دهن ايده،وهي قامت
نصار. مسكها ب ايدة ماتبعديش بحبك يا مليكة
مليكة تعبانه
نصار نايمني،ف،حضنك
مليكة ثبتت وهو دخل حضنها ونام وهي،جامدة
بليل سيف،وصل،واتفقوا علي كل حاجة
سيف بس،انا مش عاوز خطوبة نتجوز علي طول،
فارس،موافق،حددوا سوا
عايدة اه بس،كله بالاصول،يعني،شبكتها ايه
فارس،ماما دي،حاجه خاصه بيهم
عايدة دي،بنت ماجد العشري،ولا ايه
سيف اااه طبعا
نورا انا وسيف،عارفين عتيزين ايه ومش،هنعمل فرح هنلف الدنيا بالفلوس ايه رايكم
مجيدة فكرة تجنن
فارس،انتم حرين
عايدة لا دا جنان ليه،مطلقه ولا ارمله لو مش،معاه فلوس،اخوكي يعملك
سيف طنط الفكرة ان الفرح مش هدفنا مش توفير فلوس،خالص
عايدة بنتي،يتعمل ليها احسن فرح اه
فارس،نتكلم بعدين نقرا الفاتحه
الكل قرا الفاتحه عايدة كانت رافضه اللي،ييحصل بس،سكتت
مجيدة عايدة عايزاكي
عايدة خير
مجيدة انت مالك ها حاطه راسك ف،اليما كدا ليه
عايدة مرات ماجد العشري ولا نسيتي
مجيدة عايدة فوقي بدل ما تدفعي التمن بلاش،جحيم المال يزغلل عينك وينسيكي
عايدة هههههه طبعا لازم تقولي كدا بس انت جربتي من هانم لخدامه قولي ليا احساسك ايه
مجيدة انا عند ظروف وانت بجد كل يوم بتثبتي انك فعلا متستهليش اللي عملناه
عايدة اللي عملتيه علشان نفسك وبس
مجيدة غبيه وهضيعي كل حاجة بما فيهم ابنك هضيغيه ب انانيتك
عايدة مش مهم المهم ميبقاش ضعيف ويتكسر
مجيدة اه دا خوفك انه اضعف من مواجهة مليكة صح
عايدة بغل لو بان ليا انها لسه بتفكر فيه هقتلها انا تعبت علشان يجيب حقي وحق النار اللي جوايا مش علشان مليكة تكسره
مجيدة الكلام معاكي ملوش،لازمه بس،هقفلك لو وصلت وزي،ما دخلتك اخرجك بلاش، تلعبي معايا انا بردة مجيدة العشري،
عايدة سكتت ومجيدة خرجت لا كدا مينفعش،لازم حل وبسرعه
عند سيف،ونورا
نورا متزعلش،بس،ماما فعلا اتغيرت جدا ليه معرفش،
سيف المال شهوة المال اصهب من اي،شهوة
نورا المهم انا معاك
سيف عارفه انا خايف
نورا من ايه
سيف من لعنه المال يا نورا لو غيرتك
نورا ههههههههه تغيرني،انا مش،ممكن انا واحدة شايفه المال دا اخر حاجة ف الدنيا يلا نحد فرحنا ولا ايه
سيف،موافق،
عدا يومين من غير احداث،
ف الشركة
نصار ومجدي،وفارس،عندهم اجتماع
مجدي،نهد البيوت نجيب امر ازاله مش،مهم
نصار اشتري،الناس،هيخرجوا ووقتها نعمل الكمبوند
فارس،خلصتوا الناس مش،سلعه والاراضي،كتير ولو دي،المطلوبه يبقا بالاصول ل بالجبر ولا بالغصب،دا اخر كلام. وقام خرج
نصار الدنيا كدا هتوقف
مجدي هحاول معاه منفعش،هنمضيه من غير ما يعرف
مليكة وصلت وسمعت
نصار المشروع دا اهم مشروع لينا لو وصلت اننا ننفيه بره المجموعه هعملها
مجدي،سيب الورق وبس،ليا وانا هتصرف
نصار ساب الورق وخرج ومجدي سابه علي،مكتبه مليكة فكرت تاخده بس،لقت انها تنصحه احسن لو الورق اختفي هتبقا باينه
كانت هتتحرك نصار شافها خارجه
نصار مليكة خير
مليكة ااااه مملك كنت جايه ل ملك قولت اشوف بابي،
نصار اااه تمام تعالي،معايا
مليكة تمام
عند فارس
سيف كلمه وحددوا الميعاد بعد تلات ايام وجهزوا كل حاجة وهو وافق
ملك دخلت عليه
فارس،تمام يا سيف،نكمل بعدين
ملك بقالي،يومين بحاول اتلم عليك
فارس،معلش الشغل،المستشفي
ملك اه الله يكون ف عونك
فارس تشربي،حاجة
ملك لا قلت اطمن عليك وبس،
فارس قام قدامها وهي،وقفت بس،متاكده
ملك الحقيقه لا وحطت ايدها علي،كتفه وحشتني،
فارس،عارف
ملك هههه ازاي
فارس اصل انا لا اقوام
ملك اااه وهي عينها علي شفايفه بجراه عارف نفسي ف ايه حاليا
فارس،اه عارف بس معندكيش،الشجاعه
ملك شايف كدا
فارس جربي،
عند مليكة ااستغلت انشغال نصار وخرجت علشان تبلغ فارس،وصلت وفتحت بسرعه من غير ما تخبط وشافت ملك وهي بتبوس،فارس،
فارس،بعد بسرعه وملك كمان
مليكة سكتت تمام من غير اي،رد فعل عيونها اتحجرت اتصدمت لا دي كلمه قليله عرفت احساسه لما شافها ف الفرح بس،هي غيرة هي ضحت لكن هو وملك ازاااي،
ملك ممليكة ايه مفيش،باب،
مليكة ااااه اااصل ككنت انا انا انا خارجه
فارس،مليكة راحه فين
مليكة مماشيه
ملك امال جيتي،ليه
مليكة ااه اسلم بس
خرجت مليكة جري علي الحمام وقفلته عليها وطلعت بودرة وشمتها ههههههههه فارس،وملك ههههههههه واضح ان هجرب انواع جديدة علشان اسكت اوجاع جديدة ورجعت تشم تاني،
عند فارس
ملك مالك اللي،يشوفك يقول مراتك قفشتك
فارس،امشي،يا ملك بليل نتكلم حاليا انا مش،قادر
ملك تمام خرجت وفارس خرج يدور علي مليكة وعرف انها ف الحمام
وصل وكان هيدخل هي كانت خارجه زقها ودخلوا جوا وقفل الباب
مليكة انت اتجننت افتح الباب دا
فارس،مالك هربانه ليه ايه مش،مصدقه ان ممكن اكون مع اختك مستغربه موجوعه
مليكة لا ولا اي هبل بس،مستغرب انك وصلت لدا فعلا لعنه العشري،طالتك
فارس رجعها للحيطة جامد ومسكها بغل ايوه مش،من دلوقت من زمان لما صدقتك وصدقت كدبك لما خليتك بدل قلبي،وانت بكل جبروت دبحتيني
مليكة هههه شايف نفسك وبس،مش شايف وجع غيرك اطمنك كلنا بندوق نفس الكاس،فوق يا فارس،فوق قبل ما تبقي،زيهم
فارس،هههههه انا منهم انا عشري،برده قريب زي،ما شفتك ف حضنه هتشوفيني،ف حضنها
مليكة تبقي،بتوجع قلبك مش انا انت مش فارق اصلا معايا وزقته وخرجت قبل ما تفتح الباب اه متقدرش،تقول مين وجع مين ولا مين عايش،ازاي وخرجت بسرعه
فارس،ااااه منك يا مليكة ااااااه قربك بيوجعني وبعدك بيكسرني انت لعنتي،اللي،مش،عايزها تنتهي،ابداااااااا ابدا
عدا الايام وفرح سيف ونورا كان فعلا رمزي،جدا
عايدة فرح المطلقه احسن من دا
فارس وعد اعمل ليا فرح متعملش ابداااا
عايدة خلاص قررت
فارس،وهنفذ كمان
نصار مالك ايه الفرح عجبك
مليكة صحيح مش،مبهج زي الافراح بس،فيه حب
نصار شدها فرحنا احلي
مليكة عندي حل او اختيار اكيد احلي
فارس ممكن ثانيه كله يركز معايا
الكل سكت طبعا مبروك ل احلي واجمل اخت وبنت ف الدنيا
نورا حبيبي،
فارس ومبروك علي،صاحب عمري،بس،يوم تزعلها هتحول عليك
سيف مقدرش،دي روحي
فارس،اخيرا انا قررت بما ان وصيه جدي،ان اجيب وريث ذكر من صلبي،ف اكيد لازم اتحوز
مليكة بصت بسرعه ونفسها تصرخ وتقوله لا
مجيدة تتجوز مين وازاي
عايدة ايه ازاي شايفه ناقصه ايد ولا مال
زهرة اكيد مش قصدها المفاجاه بس
ملك عاملة مكسوفه ومجدي خلاص وصل
فارس،اما مين ف اكيد مفيش،احسن من بنت عمي ملك
سيف ونورا ايه مين
فارس مالكم
زهرة ملك بنتي
فارس،ايوة موافق يا عمي
مجدي الراي ل ملك
ملك اللي تسوفه
مجدي،علي،خير الف مبروك
مليكة كان نفسها تصرخ تموت اكيد اي وجع اهون من دا حب عمرها كله بيروح من ايدها ول مين ملك
مليكة عيونها كلها عتاب ولوووم وهو كل نظراته تحدي وقرب من ملك ولبسها خاتم الخطوبه
مليكة ننننصار ععايزة امشي،
نصار مالك
مليكة مممشيني ارجووك
نصار مبروك ليكم جميعا بس،لازم نستاذن مبروك
مليكة مممبروك ومشيت مع نصار
سيف ونورا مشيوا ورفضوا فارس،يوصلهم لان طارق هيوصلهم كفاية انه محضرش،علشان ملك
الكل اتحرك
مجيدة فعلا كنت غلطانه كنت فاكره عندك قلب،وبصيرة لكن للاسف
فارس قصدك ايه
مجيدة متاخر سؤالك متاخر يا ابن العشري،عايدة سممتك وانا ندمت ان رجعتك رجوعك زود الوجع مش قلله
فارس عمتو يعني،ايه مجيدة طلعت وهو فضل يتمشي،ف الجنينه مخنوق وشاف المرسم بتاع مليكة دخله وقلب ف الصور كانت عاديه لغاية صورة كبيرة متغطيه وكانت ليه وليها،بشكلهم ف الفرح اللي،بتحلم بيه
فارس مممليكة ازاي،ايه دا ازااااي،انا مش،فاهم حاجة مش فاهم
عند نصار مليكة دخلت والغريب مطلعتش دخلت ل للاسود وخلت الحرس يفتح ليهم
نصار مليكة تعالي هنااااا
مليكة ممكن ياكلوني ارجوك خليهم ياكلوني،ارججووووك
نصار مليكة مليكة انت بتخافي
مليكة انا مفيش،حاجة خفت منها ومحصلتش،انا ميته نفس وبس،وبقي،بيوجع قوووي،
نصار مليكككككة حاسبي وبيقرب وهي،بتبعد ومش واخده بالها من اللي،هدوس عليه
نصار مليكة الافعي،
بس،الافعي كانت لقيت صيده ورمت فيها سمها
مليكة وقعت اخيرا ياااااا اول مره اشوف الموت متعه
نصار ليه كدا لييييييه هلحقك مش هتروحي
مليكة اوعي اوعي ممممش ععععايزة ااععيش اوووعي،وغمضت عينها
نصار ملييييكة مليييييييكة لااااااااااا
by Queen Mera esmil ✍✍✍✍
#نليكة الفارس
#تنفست عشقك
#ملكة الدراما ميرا اسماعيل
[٣٠/١٠, ١٢:٥٤ ص] نودي: البارت 11
روايه مليكة الفارس
تنفست عشقك
بقلمي ملكة الدراما ميرا اسماعيل
عند فارس
فارس ازاي ازاي كانت بتخطط ل دا وتعمل اللي عملته
زهرة دخلت صحيح كنت بعيدة بس بنتي محبتش غيرك
فارس ونصار وكلامها
زهرة كان لازم تدور تتاكد بس كالعادة اتاخرت اتاخرت قوي
فارس عن ايه انا عايز افهم
زهرة وبعد ما تفهم انت خلاص قررت تبقي منتقم
فارس انت مش عارفه بنتك عملت فيا ايه
زعرة وانت متعرفش هي فيها ايه
فارس هعرف دليني
زهرة مليكة محبوسه مسجونه ف ايدك انت بس مفتاحه بس الليله انت دمرت الحلم دا
فارس لو بتحبني سابتني ليه كسرتني ليه
زهرة لان الدنيا طلبت دا تحط حبكم ف اختيار مليكة اختارت حسب عقلها
فارس تمام فهميني ارجووووكي
زهرة منها هي وبس الحقها يمكن وسابته وخرحت دور ف المكان وشاف ليه صور تانيه وسال نفسه مليكة فين مليكة اتحولت ازاي سابت حلمها وانا ف سر ايوة قلبي عمره ما كدب عليا مليكة ليا ولسه ليا
عند نصار
شال مليكة وهو عنده مصل لكل انواع سموم الافاعي اللي عنده حقنها بيه وفضل جنبها
عدا الليل بفرح علي ناس ووجع علي ناس وحيرة علي ناس
مليكة فاقت لللليه حرام عليك
نصلر عايزة تسبيني عيندك دا جحيمي
مليكة عيندي هو فين دا حتي الموت خدته مني انا بكرهك يا نصار سامع بكررررهك ابعد عني بقا
نصار مش هيحصل انت ملكي
مليكة اعتقني عايزة ابعد ارحمني من حبسي اعتقني،من خوفي انا تعبت
نصار نفس النظرة عيند كره بس،هتتغير هتبقي،ليا ووريثي،منك
مليكة ههههههه ودا ازاي ها انت مصدق انك مش قادر علشان قلبي،مش،ملكك تمام عمره مهيكون ملكك انا ملكه وهفضل كدا لاخر ثانيه تماااااام بكرهك مكنتش تعرف انها كدا حضرت عفريت نصار
نصار هقتلك سامعه
مليكة دا تهديدك انت وجعتني،منه وموافقه اروحه
نصار هقتلك بطريقتي وقرب منها وحاول معاها بفشل وبعدها فضل يضرب فيها لغاية مبقت جسد من غير نفس ولاروح
مليكة ببببكرررهك
نصار وانا بحبك ساااااامعه
عدا اسبوع كل حاجة ماشيه ومليكة مختفيه وبيجهزوا للخطوبه ومستنين رجوع نورا وسيف
ف الشركة
نصار يعني ايه ممضاش،لازم يمضي
مجدي ف حل واحد
نصار ايه الكل يوافق كل الاعضائ
نصار سهله انا نسبتي،ونسبه مليكة وانت وملك
مجدي لا مليكة المشروع دا قديم لازم هي توافق سلطتك من المشاريع بعد اعلان فارس
نصار برده سهله جهز الاحتماع
مجدي تمام
نصار كلم مليكة
ملكية افندم
نصار دقايق تكوني قدامي
مليكة فين؟ !!!!
نصار ف الشركة بسرعه
مليكة خافت علي فارس تمام جايه
ف الشركة
مليكة وصلت واتقابلت مع فارس،
فارس اخيرا
مليكة احم ايه اخيرا ايه
فارس مختفيه ليه
مليكة عادي ملل يلا ندخل
فارس مليكة وشدها بس مليكة كان جسمها لسه بيوجعها
مليكة اااااه
فارس مالك
مليكة مفيش،
فارس لا فيه وشد الكم رفعه بسرعه وشاف العلامات
ايه دا
مليكة اتخبط
فارس ههههه والله ف قطر
مليكة من غير تريقه وبعدين انت مالك ها مالك بيا
ودخلت الاسانسير وهو دخل
فارس عارفه ليه لان لسه قلبي،بيقول انك ليا
مليكة وملك ها تبقي،ايه
فارس غيراااانه
مليكة ههههههه غيرانه عليك بتحلم
فارس قرب عليها
كليكة انت بتعمل ايه ااااابعد
فارس غيرانه
مليكة لا
فارس كذابه غيرانه وجداااااا
مليكة فارس ابعد
فارس طيب لو بعدت عيني هبعد قلبي ازاي
مليكة ففففارس
فارس كان هيقرب منها الباب اتفتح ومليكة فاقت
مليكة انا هعدي اللي حصل بمزاجي لو اتكرر صدقني هتندم وخرجت
فارس غبيه غبيييييه بس هعرف السر هعرفه
ف الاجتماع
ملك انا شايفه ان نصار صح ندفع ليهم
فارس المبلغ اقل من انهم يجيبوا شقه ف نفس،المستوي او حتي اقل
مجدي اكتر من كدا المشروع يخسر وبهدين خلاص لو ماضينا كلنا انت مش هتقدر توقف المشروع
ملك انا اسفه
فارس فرح افتكر انها هتقف معاه
ملك كملت انا همضي،ومضت ومجدي مضي،ونصار مضي،وقرب الملف ل مليكة اللي كانت جنب فارس ونصار قدامها ب امر امضي،
مليكة مسكت القلم وكانت هتمضي،بس نظرة فارس رجعتها ونستها خوفها من نصار ل تاني مره تقف قدامه مليكة بتحدي حطت القلم مش،همضي انا مع فارس،دا ظلم وانا مش هظلم وقفلت الملف ورمت الورق ل نصار انا مش همضي
فارس فرح وبكده المشروع انتهي مليكة خرجت ونصار وراها بس قبل ما يخرج ريشك طول بدري،ودا غلط
ملك فارس انا
فارس عارف متبرريش انتهي الحوار
مليكة خرجت صحيح وقفت ل نصار بس،عارفه ان دا هلاك
نصار ملييييييكة
مليكة اتنفست ولفت ليه نعم
نصار قدامي علشان اللي حصل
مليكة هههههه اتفضل
فارس حاول يحصلهم بس ملحقش ولاول مرة يقلق علي مليكة من نصار ورد فعله
كلم عمته
فارس عمتو عايزك ف حاجة ضروري
محيدة خير
فارس مليكة روحي ل مليكة ب اي حجه وخرجيها
مجيدة بشك ليه
فارس هقولك بس اتحركي بسرعه نصار ممكن ياذيها
مجيدة ااايه طيب طيب
خرجت محيدة بسرعه ومعرفتش حد حاجة
وفارس هيتجنن
ف فيلا نصار
مليكة انا جاهزة ها حبس ولا ضرب ولا ايه
نصار يااااه مبقتيش تخافي
مليكة بالظبط خلاص مبقتش اخاف
نصار قرب وشد شعرها جامد انت بطلتي تخافي تمام هنشوف
مليكة قصدك ايه
نصار انا عايز وريث
مليكة ااااه قديمه
نصار لا اسمعي الجديدة انا عايزة ب اي شكل
مليكة بتزق ايده بس ايده حديد علي شعرها هنشوف حد وهتخلفي منه
مليكة. بصدمه دا جنان انت مجنون
نصار ضربها بالقلم ووقعت لسه عارفه انا مش هسيب مال المغربي يروح
مليكة تقوم تجيب وريث بالكدب وترميني لحد اااانت مش طبيعي بجد انت مجنون
نصار هتجيبي ليا وطالما انا مش عارف اللي يعرفوا كتير وكتير جداااااا جرس الفيلا بيضرب بسرعه الخدامين فاتحوا مجيدة دخلت ومليكة كانت واقعه علي الارض
مجيدة مليكة عملت فيها ايه
نصار ابدا اتكعبلت وسابهم ودخل
مجيدة انت كويسه
مليمة عايز وريث هيرميني لراجل علشان يخلف عمتو الحقيني
مجيدة اهدي اهدي تمام تعالي معايا قومي
مجيده خدت مليكة وخرجوا
محيدو اهدي بعدنا خالص عنه فهميني
مليكة بيعاقبني علشان وقفت مع فارس
مجيدة علشان المشروع
مليكة ايوه علشانه عايز يخلف اصلا بقاله اسبوع دا كلامه عايز يخلف وبيحاول ويفشل ودا اللي وصله انا اموت ولا اعمل كدا عمتو شفيلي حل
مجيدة فارس معندكيش حل غيره
مليكه فارس ونصار الموت اهون اهون صدقيني
مجيدة امال ايه خلاص نرفع قضيه نثبت انه مش زوج وتطلقي
مليكة هههههه افكارك تودي للموت لا بس استني لقيتها ايوه انا هدده ب دا وان افضحه
مجيدة غبيه ساعتها هيقتلك
مليمة اعمل ايه بس وعلي اساس ان انا عايشه
مجيدة استني دا فارس
مليكة ففارس
مجيدة ردت ايوة يا قلبي لا كويسه قدامي اهي
فارس تمام
مجيدة قفلت
مليكة كان عايز ايه
مجيدة هو اللي بعتني ليكي اصلا خاف عليكي من نصار
مليكة عارفه النهاردة كان هيبوسني
مجيدة ههههه مجنون بس بيحبك وجعه منك عميه
مليكة وانا لا انا خوفي عليه هو اللي ربطني خوفي من نصار ل ياذيه
مجيدة ليها حل هدي اللعب مع نصار لغاية ما نشوف طريقه تمام
مليكة هحاول مع ان نصار خلاص جننته طلعت
مجيدة يلا نرجع ونسيبها علي ربنا اه نورا راجعه بكرة
مليكة لحقت
مجيدة اه بتقول ان مصر احلي هيحضروا الخطوبه ويكملوا سفر الاقصر واسوان وكدا
مليكة ااااه الخطوبه
مجيدة فارس بيحبك ومش بيحب ملك
مليكة مش دا قصدي لو كنت اعرف من زمان ان فارس دا هو فارس العشري كان زمان كل حاجة الظبط
مجيدة ابوكي كان عا رف بس هدفه كان نصار كان فاكره حاجة عدله بس ممكن طلب
مليكة مش هتعالج تمام متفتحيش الموضوع تاني بليز
وعدا اليومين ووصلوا ليوم الخطوبه ومليكة متجنبه نصار وهو سكت ومتكلمش تاني
نصار اختك مش،بضيع وقت
مليكة اخر حاجة تخيلتها ان دا يحصل
نصار بشك ليه يا قلبي
مليكة احم ابدا حاجات كتير الواحد بيتخيل انها مستحيل وتطلع واقع واقع مر كمان
نصار. عيبك يا مراتي انك لغاية دلوقت مش عارفه مجدي،وملك بيفكروا ازاي تعالي نبارك ليهم
مليكة هزت راسها تمام
نصار مبروووك دكتور فارس مبروك ي ملك
فارس مرسي
مليكة مبرووك يا فارس مبروك يا لوكا
ملك مرسي شفتي الخاتم يجنن مش،كدا
مليكة اه تحفه مبروك هروح ل سيف
ملك معرفش،مين عزمه بس
فارس ااانا دا برده شريكي واللي كان بينك وبين طارق ميخصنيش وقبل دا جوز نورا يعني،وجوده هنا اصل تمام
مليكة بتتامل فارس معقول دا فارس مش ممكن
مليكة اتحركت و نصار وراها
نصار حضنها من ضهرها روحي قلب،وشه ليه ؟؟؟؟؟
مليكة نزل ايدك ومفيش،حاجة تمام
نصار مليكة انا بتعامل معاكي كويس،لاننا ف مكان عام ايه مزعلك
مليكة ويا تري اي نوع العقاب اللي هتعاقبه علي،اجابتي اي كانت
نصار انت مراتي،وهتفضلي،دايما كدا
مليكة هو دا اكبر عقاااااب بطل تحلم ب اكتر منه لان مش،هيحصل
ودخلت الحمام
سيف قرب مبروك يا صاحبي مع ان تستاهل احسن من كدا
ملك وطالما شايف كدا جيت ليه؟ !!!!!!
فارس،ملك ف ناس،ف حياتي خط احمر سيف اولهم سيف بعد وفارس،كمل اوعي تفتكري ان هموت عليكي زي،طارق واضعف قصادك انا فارس اوعي تنسي دا او تقللي احترام لحد انا بحبه عن اذنك
ملك حست بخوف منه بس بسرعه اتحكمت ف ملامحها
مليكة كانت ف المرسم القديم بتاعها وهي خارجه فارس شدها عليه
مليكة نزل ايدك
فارس لمستي دي موحشتكيش،
مليكة ههههههه عارف يا فارس لم ببص ليك بشوف ايه
فارس ايه؟ !!!!
مليكة بشوف اللي خسرته وازاي بقيت كدا
فارس من كتر الاشتياق ليكي من كتر ما بتيجي وتحطمي قلبي بكلمه من شفايفك من 7سنين كنت بدوبي ف ايدي انت ايه غيرك
مليكة انا زي ما انا لكن انت انت الانتقام عماك لدرجه انك بتخسر فارس نفسه بقيت نسخه من العشري ونصار وغيرهم ميزتك انك مختلف راحت
فارس زق مليكة علي الحيطة ولمس خدها بنعومة وضحك فعلا انت هي مليكة مليكتي حتي بلون عينك لون الفارس،
مليكة ههههه عارف ايه اخر حاجة ممكن شفايفك تلمسها تخصني
فارس كان تاه من كلامها ولون عيونها اللي،وحشوه ااايه؟
مليكة اسمي وبس انتقامك دايما هيبقي ناقص لانك عمرك ما هتملكني عمري ما هكون مليكة الفارس علشان كدا بقولك مبروك عليك الخسارة واااه مبروك خطوبتك من اختي باااااي
فارس،انا دخلت المرسم وشفت صورنا
مليكة احم عادي،
فارس،وعادي،وجودك دلوقت جوا وحشتك ووحشك وف سر وهعرفه
مليكة قربت بغل قبل ما تلبس دي كنت فكرت انت قررت وجاي دلوقت تقول ان ف سر تمام فيه عايز تعرفه عندك الشجاعه رررد عندك الشجاعه انك تعرف والاهم تكسره معتقدش عارف ليه لانك بيقيت منهم بقيت زيهم بتتكلم بالمال والقوة
فارس انا بينهم لكن مش زيهم
مليكة مش،من حقك تحكم عليا انا غيرك وغيرهم انا كنت ملكك ومتقدرش،تعرف اذا كنت لسه ولا لاء بس الاكيد ان مش منهم وكان نفسي تفضل كدا فارس،فارسي،انا وبس،
فارس وانا اهو ومديت ايدي هاتي ايدك اخرجك برة الدايرة دي صدقيني،
مليكة خوفي السبب عليك ومنك
فارس مني!!!!!!!!!!!!!
مليكة ان اكون خرجت من قلبك دا موتي بجد
فارس تفتكري انا لو خرجتك من قلبي ليه هتخبط علشان ابقي قصادك وجنبك ليه بموت ف بعدك وبنهار ف قربك مليكة انا متاكد انك محتاجاني
مليكة هجم عليها صداع شديد وعرفت انها عايزة الجرعه بعدين وعد هحكيلك وعد تمام عن اذنك
فارس مالك فيكي ايه
مليكة ممفيش هرجع علي طول
فارس قبل ما يرد كانت جريت هو خرج وراها وسابو الباب،مفتوح
نصار كان قالب،عليها الفرح وشاف نور المرسم افتكر انها هناك وصل وفتح الباب بس المكان فاضي وشاف. اللوح الفضول غلبه وخصوصا انها اكيد رسمت حبيبها القديم قلب ف الصور وكانت الصدمه فارس وشاف صورة الفرح كمان وعرف ان فارس هو هو اللي حبيته زمان مليكة لا ولسه بنحبه
فارس استغرب ان مليكة دخلت الحمام قلق وراح يفتح وفعلا اتفتح بسهوله لان مليكة مقفلتش الباب ودخل وشاف مليكة وهي بتشم البوردرة
فارس مممليكة
مليكة رفعت راسها بخوف ففارس
فارس ااااااايه دا ليييييه يا مليكة ليييييييه
مليكة علشان اعيش تمام علشان انسي واعيش انت جاي ورايا ليه جاي ليه تمام عرفت عرفت انا بقيت فين
فارس اخر حاجه ليه يا مليكة ليه
مليكة متسالش علشان مش هجاوب اللي شفته كفيل يكرهك ف مليكة اكتر
فارس انا عمري،ماكرهت مليكة بس،ازاي،مليكة فهمني،
مليكة اطلع برة تمام بررررره
فارس،علشان الزفت دا وشد البودرة ورماها
مليكة هههههه برافوا كدا هبطل ها كدا خلاص مليكة نبقي زي زمان مش،بقولك لو كنت سالت من الاول يمكن كنا ف مكان تاني،سبني،ف حالي،تمام
فارس لا ساااااامعه لا وانت هتفهميني،كل حاجة من قبل حتي،قرار جوازك ب نصار وليه وصلتي،للارف دا وليه اصلا مستحمله نصار
مليكة فارس،انا ضايعه سبني،وحاولت تتحرك هو وقفها
فارس،انت مش،ضايعه انت تايها
مليكة ايوة تمام تايها هتعمل ايه مفيش،حد يقدر يعمل حاجة فارس،ابعد كل حاجة بتقول انك تبعد لازم تبعد
فارس،زمان بعدت وصدقتك دلوقت لا هعرف سرك وسببه
مليكة بخمول من الجرعه انقذني
فارس هيحصل
مليكة اوعي تتخلي عني عارف
فارس ايه
مليكة بحلم باليوم اللي،تبقي،معايا فيه وليا
فارس،ههههههه انا عايش،علي،الامل دا اصلا فارس مش،مصدق ان مليكة بين ايديه وكمان كلها بتقول انها ملكه وليه
مليكة صدمته بحبك لجات لدا علشان اهدي،قلبي،علي،وجعه عليك بحبك
فارس،مردش،بالكلام رد بالفعل ساب شفايفه هي،اللي،تعرف مليكة قد ايه هي،وحشاه وقد ايه بيحبها
ومليكة اتجوبت معاه زي،الغريق اللي،لقي،منقذه اللي،كان مستنيه
نصار قلب،الدنيا عليها ودخل الحمام لانه شك ف انها بتاخد الجرعه وهناك شاف المنظر ومليكة وفارس،روح واحدة كيان واحد
نصار بغضب هدفعكم تمن انكم لعبتوا بيا وهتشوفوا وخرج تاني
by Queen Mera esmil ✍✍✍
#مليكة الفارس
#تنفست عشقك
#ملكة الدراما ميرا اسماعيل
[٣٠/١٠, ١٢:٥٤ ص] نودي: البارت 12
رواية مليكة الفارس تنفست عشقك
بقلمي،ملكة الدراما ميرا اسماعيل
عند مليكة وفارس
فارس كان مش قادر يوقف اللي بيعمله وعارف انه لازم يقف هدي نفسه وبعد وبيحاول يتكلم احم مليكة لازم نبعد
مليكة عارفه بس انا بقيت محتاجة قوة علشان اتحمل علشان اكمل لو ذنب انا موافقه يبقا عليا بس،تبقي معايا جنبي الليلة دي ارجوووووك وبعدها وعد وعد هخرج من حياتك لو عايز
فارس هشششششش مليكة حياتي،اصلا ملكك مينفعش،تخرجي منها مش،هسمحلك اصلا احنا هنجتمع ونبقي،مع بعض للابد
مليكة حضنته جامد بحبك وهمدت
فارس،عرف انها نامت شالها وخرج وطلع غرفتها من غير ما حد يعرف نيمها ف السرير وسابها وخرج علشان يشوف حل ل نصار هو خارج قابل مجيدة
مجيدة. ب استغراب فارس،انت بتعمل ايه هنا
فارس مليكة نامت وهتبات هنا تعالي،نشوف طريقه ل نصار
مجيدة مليكة !!!! اصلا نصار سافر جاله شغل مفاجئ،وطلب ان مليكة تفضل وانا بدور عليها علشان اعرفها
فارس،تمام
مجيدة بس،انت هنا ليه ؟؟؟؟!!!!!
فارس انا اتاكدت ان فيه لغز مليكة لسه بتحبني
مجيدة لسه عارف عموما تمام بس هي حكت ليك
فارس لا لسه معرفتش،اصل الحكاية بس كفايه ان صح قلبي صح حبها وحس بيها
مجيدة بس خد بالك لو زمان كان واحد رافض،دلوقت كتييييير
فارس واحد مين وعموما ،ميهمنيش،المهم مليكة اه خليكي،جدعه انا ف المستشفي،هبات مع مليكة
مجيدة تبات ازاي فارس مليكة مش،
فارس بمقاطعه عمتو اهدي انا وعدتها افضل جمبها الليله ومش هرجع ف كلامي،علشان من بكرة عندنا حاجات كتير
مجيدة طيب ونزلت مجيدة ودخل فارس،ل مليكة
نام جنبها بس مليكة حست بيه دخلت جوا حصنه ونامت
فارس نامي يا قلبي نامي
وفضل هو كمان حضنها لغايه ماغاب،ونام
ف الاسفل
محدي،خلاص يا ملك دا شغله برده
ملك تمام بس،مش هتعدي بالساهل
مجيدة عمليه ولازم يروح المستشفي يعمل ايه
عايدة قافل فونه ليه بس،سيف كلم المستشفي،اطمن عليه
سيف كلمهم ةعرف ان فارس مش،موجود ولا ليه عمليات اصلا قفل احم فارس،ف العمليات
نورا يبقا مش هيرد غير لما يطمن علي حالته دا طبع مش،هيتغير
عايدة المهم ان اطمنت عليه والكل طلع
زهرة بهمس مالك يا مجيدة
مجيدة اصبري وبعد ماالكل طلع مليكة وفارس،اتصالحوا ومليكة هتحكي ليه وفارس،مصدق انها لسه بتحبه
زهرة بجد الحمد لله بنتي كدا هترجع تاني،
مجيدة والمرة دي لازم نقف معاها
زهرة طبعا بس،عايدة ونصار نصار هيقلب،الدنيا
مجيدة كان زمان فارس،هيقف ليه ونخلص منه
زهرة يارب يارب بنتي ترتاح منه بقي احسن خلاص دي بضيع خالص
مجيدة فارس،هيحل كل حاجة كل حاجة انا متفائلة
زهرة يارررب
عند نصار ف فيلا الصحرواي
نصار عمااااد الورقه دي فيها اسم معمل وتحاليل بكره الصبح تعملها
عماد ليه يا باشا
نصلر من غير ليه انت تنفذ وبس،سااااامع
عماد امرك يا باشا بكره اروح
نصار مش عايز مخلوق يعرف ان انا هنا ف مصر ورجالتك عينهم علي مليكة وفارس مفهوم
عماد مفهوووم يا باشا
خرج عماد
نصار بغل هدفعك تمن كل ثانيه كدبتي عليا فيها وفارس دا انا هنسفه هنسسسسسسفه
ااااااااه يا مليكة اااااااااااه
عدا الليل
عند مليكة وفارس
مليكة قلقت وشافت فارس جنبها بصت ليه ب اشتياق وووحشتني
فارس ة هو مغمض مش قدي بس انت موحشتنيش زيك
مليكة انت صاحي وقصدك ايه ،؟؟؟؟
فارس فتح عينه ورفع شعرها ل ورا اه انام ازاي ومليكتي،ف حضني وبعدين توحشيني،ازاي وانت بتجري ف عروقي بدل دمي وانت مكان قلبي،انت سبب وجودي
مليكة فرحت من كلامه لسه بتحبني،لسه مليكتك
فارس،لسه بعشقك ولسه مليكتي،وانا فارسك بس عايز اعرف ليه
مليكة خفت ب اختصار خفت
فارس من ايه
مليكة من كتييييير قوي،
فارس من حقي اعرف ولا لسه مش واثقه فيا
مليكة خايفه تكرهني تكره ضعفي
فارس احكي وسيبي ليا الحكم
مليكة كنت عاجزة احساسي وانت بتتخنق من النار
فارس نار ايه قصدك حريق المستشفي زمان
مليكة قامت وجابت كشكول كبير ومدته ل فارس دا سري خوفي فيه كل حاجة
فارس مسكه منها وبدا يقرا مليكة كانت مسجله كل حاجه كل نظرة وهمسه فارس كان مبسوط لغايه ما وصل ليوم الافتتاح فارس كل كلمه بيقراها بيتخيل مليكة عاشت دا ازاي
مليكة بدا الصداع يهجم عليها علشان جرعه المخدر فارس وصل ليوم فرحها وااااااه من نصار وحياتها معاها حكت كل التفاصيل لكن كان واثق اي كلام ميجيش جنب وجعها قفل الكشكول ورفع عيونه كانت كلها دموع ووجع
فارس استحملتي دا ازاي ازاي
مليكة بتعب ياريت كنت واثقت فيك كنت حكيت قومت بس غصب عني
فارس انت كويسه
مليكة ممكن تخرج ثواني من فضلك
فارس فهم هي عايزة ايه
لا مش،هبعد تاني من النهاردة مش هسيبك ابداااااا
مليكة فارس ارجوووووك مش عايزاك تشفني كدا
فارس مش هبعد مليكة كانت مقومتها انتهت طلعت البودرة وشمتها فارس واقف بيتقطع عليها وعلي حالتها مليكة مليكته بقت كدا ازاي وامتا من الجرعه واضح انها مش هتتعالج بسهوله
مليكة خلصت ورفعت وشها واول ما شافت فارس حطت وشها ف الارض
فارس قعد قدامها مليكتي متحطش وشها ف الارض ابداااااا
مليكة لسه مليكتك بعد اللي شفته وعرفته
فارس،مليكتي وقلبي كمان ودي اخر جرعه هنتعالج وننواجه
مليكة هتعترض
فارس ولا كلمه هتتعالجي علشان نفوق ل حربنا ضدد مجدي ونصار
مليكة بخوف لا بلاش
فارس مفيش،خوف تاني يا مليكة خلاص انا امانك وجنبك هنتعالج ونقف ل نصار ولدنيا كلها وندوس علي اي حد يفرقنا تاني
مليكة حضنته بحبك اوعي تسبني،يا فارس ارجووووووك
فارس هنزل اشوف الفطار علشان بعدها نرتب كل حاجة وشيلي،نصار من دماغك انا هتصرف تمام
مليكة تمام تمام مليكة كانت عارفه انه لازم يبعد اللي عرفه مش،سهل قامت تجهز علشان تنزل
فارس خرج لان مقوامته انتهت اللي شافه وعرفه نهوا وقف وسند علي الباب وخد نفس مجيدة جت عليه
مجيدة فارس في ايه
فارس مسح دموعه تعالي معايا
ف غرفه فارس
فارس كنت عارفه كنت عارفه لما جيتي،كان همك الفلوس،وبس،
مجيدة لا لا والله انا لم شفت الورق ف مكتب مجدي،مصدقتش بس انت كنت بتكرها وانا حاولت وانت دايما رافض قولت لما تتقابلوا هي هتضعف ودا البي حصل
قارس كنت عارفه عن ادمانها
مجيدة اايوة عرفت بس،من سنتين وانت كنت بترتب ظهورك حاولت معاها
فارس حاولتي ااااااااايه كان لازم تفوقيني،تخليني استعجل مليكة انتهت مليكة نامت علي الارف دا وصحيت عليه عارفه معناه ايه انها ممكن ممتعالجش،اصلا ههههه ظهوري كل اللي عمله انه راجعك مجيده هانم وبس،لكن مليكة محدش،فكر فيها محدش،حتي اانااااااا
مجيدة عندك حق يمكن فكرنا غلط انا وزهرة بس،مكنش ف ايدنا حلول
فارس زهرة هانم عارفه ان بنتها كدا وسكتت عارفه معامله نصار وسكتت انتم ايه مش،بشرررررر مش،بشررررر رجعت وخليت كل واحد مكانه ليه مقولتيش،ليه سبتيني،دايس،عليها ليييييييه
مجيدة علشان هي طلبت دا نوبه الذعر علشان قولت اعرفك خافت عليك من نصار
فارس هي معرفتش،انا بقيت ايه وخافت وانت وزهرة وبشك نورا عارفه كانت شاكه صح عاررررفه
مجيدة متظلمهاش اختك خافت عليك
فارس رمي كل اللي قدامه عيل انا كلكم خفتوا عليا محدش،فكر فيها طالما ساكته ومش،بتنطق مش،مهم مليكة صح
مجيدة مليكة دي،بنتي ربتها لو كنت خلفت كنت حبيتها هي اكتر
فارس،كدب كله كدب بس،من النهاردة مش،هسمح لحد يجي علي مليكة تاني هتتعالج وتبقي،معايا وانا هخلص من نصار تمن كل دمعه نزلت منها تمن كل رعبه وليله قضتها برعب ومن النهاردة انت وزهرة ونورا تبعدوا عن مليكة مليكة عايزة حد يحبها بجد مش تمثيل
مجيدة فارس مليكة حته مني
فارس ومحستيش بيها لييييييه مرحمتهاش لييييييييه مليكة ممكن مترجعش،ممكن متكملش،وقعد ع الارض حتي اختي شافت وجعي،عليها وعرفت وجعها ومتحركتش حبكم ليها غريب حب يقتل سبيني،لوحدي ارجوكي اخرجي
مجيدة خرجت من غير كلام
عايدة دخلت انت رجعت امتا
فارس بضياع مرجعتش لسه لسه
عايدة بتقول ايه وبعدين ايه قلب الحاجات دي وانت قاعد كدا ليه
فارس،مفيش
عايدة اختك تحت هتسافر هتسلم عليها
فارس نازل وراكي
عايدة خرجت وفارس،جمع نفسه فوق يا فارس،منهرتش لما مليكة راحت ودلوقت مينفعش،تنهار مهما كان الثمن مليكة اهم
قام خد شاور وغير هدومه وخرج وهو خارج قابل مليكة كانت غيرت هي،كمان ووشها صحيح بيضحك بس،مش دا اللي عايزة فارس،
مليكة سرحت في ايه
فارس،ف مليكتي يلا ننزل
مليكة يلا فارس،
فارس قلبه
مليكة هتعمل ايه مع ملك
فارس باس جبينها بحبك يلا ننزل ملك زمانها ف عاشر نومه يلاااااا
مليكة تمام
نزلوا وسيف فهم انهم اتصالحوا
فارس،قعد من غير كلام
نورا مش،هتسلم عليا يا ابيه
فارس ازاي وقام خدها ف حضنن افرحي دلوقت لان لما ترجعي هحاسبك علي،موضع مليكة
نورا ابيه انا
فارس بعد وبصوت عالي انبسطي تمام
سيف يلا بينا
مليكة انتم هتسافروا فين؟؟؟؟
سيف اسوان والاقصر كدا
مليكة مبروك ربنا يسعدكم
سيف ويسعدك وغمز ليها
مليكة ضحكت وسكتت وداخت وكانت هتقع فارس،مسكها
فارس،مالك
مليكة ممفيش،دوخت
فارس،اكيد من قله الاكل يلا نفطر
الكل فطر وبعدها نورا وسيف مشيوا وفارس خرج ومليكة حصلته
مليكة هنروح فين؟؟؟،،
فارس قبل هنروح فين مليكة الخطوة دي هيقف عليها مستقبلنا واننا نبقي،سوا لازم تقومي،وتقاومي،
مليكة مسكت ايده مش انت معايا يبقي هنجح
فارس،وانا واثق فيكي،يلا
مليكة يلا
ف الطائرة
سيف مالك
نورا فارس،عرف كل حاجة
سيف ايه المشكله قصدك انه
نورا عرف ان عرفت قالي،انبسط علشان لما ارجع هيعقبني كويس
سيف قولت ليكي انت اللي صممتي
نورا اعمل ايه خفت عليه
سيف ودي النتيجه استحملوا بقا المهم يقدر يعالجها نتيجه تحليلها مش،مطمئنه خالص لسه هيتصدم اكتر
نورا عايزاه يسامحني،
سيف هيسامحك فارس،بس،مصدوم مجرد ما يهدي انا واثق انه هينسي،وهيفهم
نورا يارب يا سيف
سيف وليكي عليا اول ما ننزل هكلمه وافهمه تمام
نورا بحبك
سيف والله لسه فاكرة عموما انا اكتر يا نواره حياه سيف
نورا انت بتجيب الكلام دا منين
سيف من قلبي يا روح قلبي
نورا دخلت جوا حضنه واتمنت تشوف فارس،ومليكة كدا
عند نصار
نصار عملتهم
عماد ايوه لسه خارج من المعمل علي هنا
نصار مليكة
عماد حاليا هي وفارس رايحين ناحيه مدينه ف الصحرا لسه محددناش بالظبط ندخل
نصار بغموض لا اوعي سيبها
عماد خرج هو مش فاهم حاجة نهائي
نصار اعرف بتخططوا ل ايه وهتصرف
عند مليكة وفارس
فارس وصلنا
مليكة ايه دا دي الشقه
فارس اااه تعالي
مليكة هعمل ايه هنا
فارس هنا هتتعالجي،وخدها وطلعوا
وفتح الباب،مليكة بفرحه ايه دا عملت كل الالوان والديكور زي ما حلمت
فارس طبعا انت فاكرة ايه ودا انسب مكان انك تتعالجي وانت مبسوطة فيه
مليكة انا خايفه
فارس مليكة قولنا ايه
مليكة عارفه بس خايفه انا عمري ما جربت ابطل وكمان بسمع انهم بيتعبوا قووووي
فارس فعلا هتتعبي،بس علشان نرتاح منستهلش،حلمنا ميستهلش،
مليكة يستاهل وانت معايا صح
فارس عمري ما هسيبك تاني
كليكة ااااه
فترس مالك
مليكة ممفيش،صدعت
فارس هاتي الشنطة دي
مليكة ليه
فارس مليكة هاتي
مليكة ادتلوا الشنطة وطلع كل المسكنات والبودرة ورماهم ف الحوض
مليكة فارس،طيب لغايه ما ابدا بس
فاوس احنا بدانا اصلا اخر جرعه كانت الصبح انتهي الكلام
مليكة بس،بجد انا تعبت ولسه هيزيد عليا ارجوك
فارس خلاص مفيش،
فارس بتوهان تعالي،شوفي،البلكونه بقت تجنن زرعت كل الورد اللي،بتحبيه كل يوم كنت باجي،اسقيه
مليكة دخلت معاه وقفوا سوا وفارس،بيتكلم ومليكة ساكته لغاية ما صرخت مره واحدة
مليكة مش،قادرة بجد والله ما قادرة وراحت تجري،وتفتح الباب فارس كان قفله
مليكة افتح الباب دا
فارس لا يا مليكة مش هفتح
مليكة فضلت تخبط علي الباب افتحه مش،من حقك تحبسني
فارس لا من حقي واللي،بتعمليه دا مش هيغير راي
وطلع شريط برشام وطلع حبايه واحده هو دا علاجك مليكة مسكته مش،هيعمل حاجة فارس،انا دماااااااااغي هتنفجر ابووووووس،ايدك ااااااااااااه وحياتي،هنزل مره واحدة
فارس لا انسي،خلاص
مليكة فضلت تصرخ لغاية ما همدت علي الارض،وقعدت ساكته خالص
فارس،قرب منها بحذر عارف انك موجوعه بس لازم تقومي علشاني و علشانك علشان البيت دا يتملي،عيال،كتير عيالنا يا مليكة
مليكة سكتت تمام وبعدين تعباااااانه هموووووت يا فارس دماغي ابوس ايدك سبني اخرج ارجووووووك والله اخر مرة
فارس لاااااااا مليكة انسي مفيش زفت تاني سامعه انت واخده الارف دا الصبح ومعداش ساعتين وعايزة تاني فين ارادتك فين ريحي نفسك وخدي العلاج وبس
مليكة انت مش حاسس بيا تمام مش هيعمل حاجة علاجك دا فارس
فارس قرب منها مليكة اسمعيني انت لازم تقومي من الارف دا ولا مش عايزة نجتمع ونبقا مع بعض
مليكة تعبااااااانه بمووووووت صداااااع جاااااامد
فارس استحملي يا قلبي وحياتي ومد ايده بالقرص خدي يا مليكة
مليكة بضعف وايدها بتترعش مددت ايدها وخدت القرص
وهو خدها ف حضنه ونيمها وهي بعد تعب،ومعافرة وصداع شديد نامت حتي بعد نومها دموعها نازله
شوية الباب،خبط قام فارس بهدوء
فارس فتح كل دا كنت فين
دخل رجل ميقلش عن جمال فارس لكن عيونه حاده
ورد عليه اهدي مش لما جهزت كل حاجة والممرضين المهم الحاله فين
فارس ساهر مليكة مش حاله عاديه دي حته مني فاهم انا اخترتك لان مش هستحمل وجعها لكن انت دا شغلك
ساهر تمام اهدي مالك هي اول واحدة يعني المهم انا فعلا رجعت المعمل ولقيت نسخه من تحاليها ونتيجه علشان نكون متفقين صعبه جدااااااا
فارس يعني ايه
ساهر هي فين الاول
فارس خدت المسكن اللي قولت عليه ونامت
ساهر من امتا
فارس دقايق
ساهر وريني مكانها ووجه كلامن للمرضه حبيبه ورايا
فارس خد ساهر ودخلوا وساهر بدا يعلق محاليل ل مليكة وطلب ان كل الادوات تتشال من الغرفه وحبيبه نفذت
فارس ليه؟ ؟؟؟
ساهر حالات اللي زي دي بتوصل لمرحله من الانهيار انها ممكن تنتحر
فارس تنتحر ساهر لو مش هتقدر علي مليكة انا هتصرف
حبيبه دكتور فارس اهدي احنا معاها وبنامن ان دا ميحصلش متقلقش
فارس كمل نتيجه تحليلها مالها
ساهر حالتك بتتعاطي من سنيني وعمرها مافكرت تبطل يعني اعراض الانسحاب عندها اقوي مما اي حد يتخيل ولازم ارداتها قبل اي حاجة دا غير ان المخدرات واضح انها ماثرة علي ردود الافعال وعلي الوجع يعني مش بتتالم بسهوله لكن اعراض الانسحاب هتقلب عليها كل الاوجاع
فارس انا معاها وهنقدر
ساهر مع الاسف مممنوع
فارس انت اتجننت هو ايه اللي ممنوع دا
ساهر افهم انت من شويه مكنتش هتضعف علي وجعها
فارس غمض عينه ب الم لانه فعلا كان هيضعف وينزل يجيب بنفسه ليها المخدر
ساهر شفت ضعفت يبقا هتبعد علي الاقل اسبوعين ولو مش واثق فيا يبقا من الاول
فارس مش قله ثقه بس مليكة متعرفكش وكمان انا وعدتها
ساهر صدقني دا شغلي وانا عارفه كويس من فضلك
فارس تمام
حبية انا جاهزة
فارس ل ايه
ساهر هنعمل اشعه نطمن علي المناطق اللي ف المخ بدات تنهار من الادمان وانت يلا بقا اتوزع خلينا نشوف شغلنا
فارس تمام قرب من مليكة انا جنبك كل ما اوحشك غمضي عينك وناديني هبقي جنبك
ساهر يلا يا فارس
فارس باس راسها وخرج بس فضل بره
شويه ومليكة فاقت
مليكة ااااااه ففارس وفتحت عيونها وشافت ساهر وحبيبه
ااااانتم مين فارس فين؟ ؟؟؟؟؟
ساهر انا دكتور ساهر اللي هفضل معاكي ولغاية لما نعدي من الانهيار ل بر الامان
مليكة بتعب ااابعد انا هخرج من هنا
حبيبه اهدي يا مدام
مليكة ملكيش دعووووة محدش يقرب مني انا هخرج ساهر رجع ل ورا اتفضلي
مليكة شدت المحاليل وقامت تفتح الباب بس الباب مقفول اااافتح الزفت دا افتتتتتتحه وفضلت تخبط فيه
فارس من بره كان هيموت علي وجعها
مليكة افتح الرفت دا
حبيبه جت من وراها حقنتها ب المهدئ ونامت مليكة
حبيبه وساهر شالوها علي السرير وفارس خرج قبل خروج ساهر علشان ميشفش دموعه
اول ما نزل سيف كلمه
فارس سيف مليكة انا ازاي كنت بالغباء دا
سيف مليكة مالها اهدي بس
سيف حكي ليه وعلاجها وامها ممكن كتقمش اصلا كن ادمانها
سيف فارس مليكة قويه بيك وبعيدة عنك ضعيفه طول ما انت جنبها هتخف انا واثق ف دا والاهم لازك تستعد للز فت اللي اسمه نصار مش هيسكت
فارس تقوم بس وانا بعدها هفرمه وحيات وجعها ل افرمه
سيف طيب ممكن تصالح نورا احسن هتموت علي زعلك
فارس ومليكة مفرقتش معاها ليه
سيف مش وقته انت وجنب مليكة وهتخف وتبقوا سوا ونورا خافت لازم نعترف ان عمتك ونورا ومليكة اللي وصلهم ل دا مرض الخوف دا اكبر مرض يصيب الانسان ويدمره صح
فارس خات اكلةها فارس كلم نورا شويه عتاب وشويه قلق واكد عليها ان امهم متعرفش حاجة
عند نصار
عماد باشا
نصار خير
عماد احم فارس خرج ومدام مليكه فضلت ومعاها اتنين ولما سالت عرفت انهم دكتور وممرضه
نصار دكتور ايه
عماد تاهيل نفسي وادمان
نصار ههههههه هههههههه حلو دا اللي كان ناقص علشان قرار مليكة اللي جاي لازم تكوم فايقه كويس مددخلش وكلم مجدي بلغه ان هطول ف سفري ونسيب بقا فارس يفسر غيابها
عماد امررررك
عماد خرج وهو طبعا مش فاهم اي حاجة
فارس رجع وش الفجر
زهرة فارس
فارس افندم
زهرة مليكة فين؟ ؟؟؟؟؟
فارس ليه ممكن تحني عليها وتساعديها
زهرة رجعتك علشان تساعدها
فاوس رجعتيني ومعرفتنيش حاجة سبتيني ادوس عليها معاكم ومع نصار مليكة حاليا مش من حق حد يعرف عنها حاجه وعموما هي بدات علاجها
زهرة الحمد لله ونصار كسافر ومطول ف سفره المره دي هقول ل مجدي ان مليكة معاه وبكدا ميسالش عليها
فارس اتصرفي انا لو حد سالني هتكلم ف الاحسن بلاش تخليني اتكلم
مجيدة وصلت فارس
فارس ولا كلمه ارجوكي انا حاليا مش عايز منكم حاجة غير انكم تدعوا ان انا استحمل وهي تقاوم وترجع مش عايز غير كدا
ملك نزلت اهلا فارس باشا اللي مختفي من امبارح
فارس ملك فعلا حاليا انا شبه القنبله بلاش انفجر فيكي ابعدي من وشي وسابهم وطلع
ملك عجبكم كلامه
مجيدة مطحون ف الشغل سبيه يرتاح وبعدين يكلمك
ملك اوك
عدا اسبوع مجدي مسالش علي مليكة اصلا زهرة ومجيدة مش عارفين اخبار عن مليكة لان فارس مش بيرجع البيت اصلا مقيم ف المستشفي
مليكة اعراض الانسحاب زادت عليها وبقت علي طول صريخ وتهديد وسب وشتايم
بتتحسن صحيح تحسن بطئ لكن ملحوظ
نورا وسيف رجعوا ةسيف بيحاول يعرف مكانها حتي يروح يطمن فارس عليها بس فارس رافض
نصار ييجهز خطته كويس ومستني مليكة تخف علشان ينفذ هجومه
ف شقه فارس
فارس قرر انه كدا كفاية وراح وفتح
ساهر برده جيت
فارس مش قادر لازم اطمن عليها اشوفها
ساهر اللي هتشوفها مش مليكة دي واحده تانيه
فارس مش مهم هطمن واخرج علي طول
حبيبه بعد اذنكم بس ممكن دخول. فارس يساعدها لانها لم بتهدي بتنادي عليه وكتير كمان
فارس دققتين تمام
ساهر ب استسلام اتفضل
حبيبه فتحت الباب دخل مليكة كانت علي الارض قاعدة وضامه رجلها وسندها خدها علي رجلها
فاوس مممليكة
مليكة قامت بسرعه فففففارس اااااخيرا فففارس خرجني من هنا ارووووجوك ااااانا بموت والحمار اللي بره مش بيعملي حاجة
فارس مصدوم من شكلها وشها بقا ابيض جدااااا كانه مفيش فيه نقطه دم تحت عيونها سواد شفايفها بتجيب دم واضح من كتر مابضغط عليهم ب اسنانها
فارس بتماسك مش اتفقنا انك تقاومي،وبعدين انت بقالك اسبووووع كملي،
مليكة بهستريا انت مبتفهمش انا انا بموووووت فااااارس انا هخرج خرجني
فارس حضنها مليكة اهدي
مليكة مش ههدا عرفت انا عرفت اااانت بتكرهني صح بتنتقم مني علي اللي عملته فيك زمان ااااانا بكررررر. رهك خرجني رجعني ل نصار انا بكرررررهك ساااااااتمع ابعد عني وبدات تضرب فيه وحبيبه وساهر دخلو وكتفوها التلاته وخدت المهدئ
مليكة بهزيان فااااارس تعالي خرجني اااانا محتاجك ففففارس ونامت مليكة وفارس نيمها مكانها وخرج من غير كلام
ومنظر مليكة وصله للانهيار سمح لدموعه تنزل نزلت ببطا وبعدين بقت شلال دموع وفضل يصرخ ااااااااااااه ملييييييييبكة ااااااااااااااه هقتلك يا نصار هقتلك
by Queen Mera esmil ✍✍✍✍✍
مليكة الفارس
تنفست عشقك
بقلمي ملكة الدراما ميرا اسماعيل
[٣٠/١٠, ١٢:٥٤ ص] نودي: البارت 13
رواية مليكة الفارس
تنفست عشقك
بقلمي ملكة الدراما ميرا اسماعيل
اعتذار مقدما انا الاسبوع دا هكون مشغوله علشان فرح سلفي معلش،هتاخدوا مني،اجازة شويه
عدا شهر من غير احداث قويه
نصار مختفي تماما
ملك بتحاول مع فارس لكن هو ولا هنا
عايدة بدات تقلق لان المفروض فارس يطور علاقته ب ملك
مجيدة وزهرة هيتجننوا علي،مليكة اللي مفيش،اخبار عنها
فارس من اخر زيارة مرحش،ليها لانه فعلا كان هيضعف ويضيع كل حاجة
مليكة بدات الي حد ما تهدي،ووجعها قل بس،عدم زيارة فارس مجنناها وخايفه يكون صدق كلامها
نورا وسيف عايشين حياتهم كويس،ومرتاحين
طارق مكتبه بيكبر والحياه مستمرة
عند فارس
سيف دخل عليه مكتبه كان نايم علي،الكرسي
سيف قرب منه بهدوء فارس،فارس
فارس قام مخضوض،مليكة
سيف اهدي دا ساهر بيسال عليك
فارس،ساهر! !! مليكة حصلها حاجة
سيف لا انا اطمنت منه هي كويسه والله
فارس نادي عليه
ساهر دخل ازيك يا هربان بقالي،شهر مش،عارف اوصلك
فارس،بتعب معلش مضغوط شويه
ساهر عموما انا قولت اطمنك علي،مليكة
فارس مليكة اخبارها ايه
ساهر مليكة بعد اخر زيارة منك اتحسنت كتير وبقت قويه اكتر بس،نفسيتها وحشه وانا مفسر دا سببه انك بطلت تزورها عموما دي،تحليل مليكة والاشعه شوفها بنفسك مفيش،حد مدمن وصل للمرحله المتطورة دي بنفس،سرعه مليكة
فارس،بفرحه بجد يا ساهر
ساهر ايوة وحاليا هي،ف مرحله تاهيل نفسي وانت لازم تبقي جنبها
فارس،اكيد ينفع اكلمها
ساهر ههه ينفع هكلم حبيبه واخليك تكلمها فيديو كمان
سيف مش قولت ليك موكا قويه
فارس،بغيرة اسمها مليكة تمام
سيف تمام سلميلي،عليها عندي عمليه حمد الله علي سلامتها
ساهر لا مش،قوي كدا نقدر نقول انها ف البدايه الصح بس اقل انتكاسه نفسيه هترجعها ولو اتعودت ترجع هيبقا طبع تتقدم وتتاخر
فارس لا متقلقش انا مش هسيبها
ساهر هكلم حبيبه تجهزها وتكلمها
عند مليكة كانت نايمه وفتحت عيونها واتاملت المكان شويه وبعدين هيصت جامد حبيبه دخلت علبها جري،
حبيبه خير ف ايه
مليكة بفرحه مفيش صداع اول مره من سنين اصحي،ومفيش،صداع
حبيبه الحمد لله عقبال ما تبقي،كويسه وعندي ليكي خبر كويس
مليكة ايه هو
حبيبه دكتور فارس
مليكة قامت بسرعه علشان تخرج بره
حبيبه لا
مليكة ب احباط امال ايه
حبيبه هيكلمني،كمان دقايق فيديو وانت تتكلمي،معاه
مليكة طيب تعالي،سعديني هاتي ليا لبس،وعايزة اعمل ميكب علشان شكلي،يبقا حلو حبيبه تفتكري،فارس،زعلان مني،
حبيبه اكيد لا انا واثقه من كدا
مليكة طب يلا بسرعه
جهزت مليكة وعملت ميكب خفيف وبقت تجنن
حبيبه فونها رن ادته ل مليكة ومليكة فتحت المكالمه
فارس. بشوووق واضح مليكة
مليكة وحشتني وحشتني قوووووي،
فارس مش قدي عامله ايه
مليكة انا كويسه جدا من سنين اول مره اصحي،من غير صداع ومبسوطة كدا
فارس علشان حبي انت قوي جدا ودا بكلام ساهر
مليكة بجد يعني كدا خفيت
فارس مش قوي كدا بس كدا انت بداني،صح المهم انا عندي ليكي،مفاجاه تجنن
مليكة ايه ها
فارس كمان ساعتين هكون عندك واعرفك
مليكة فارس بحبك
فارس مش اكتر مني يا مليكة الفارس،
مليكة بفرحه هستناك
فارس تاخدي علاجك وتاكلي كويس لغاية ما اوصل
مليكة اوك
فارس باي يا عمري
مليكة بااااي
وقفلت فضلت ترقص من الفرحه
حبيبه العلاج
مليكة هاتي بسرعه
حبيبه لا دا مكالمه عملت شغل عالي خدي العلاج وهجهز الفطار
مليكة اووك
عند فارس
ساهر اطمنت
فلرس جداااااا المهم ممكن تخرج معايا عادي النهاردة بس،
ساهر هدلعها بس،مش مهم موافق
فارس تمام هشتري شويه حاجات واروح ليها
ساهر اوووك
ساهر خرج وفارس بيستعد يخرج ملك دخلت عليه
ملك انت خارج
فارس عندي مشوار مهم
ملك انت بتكرهني ليه
فارس بكرهك! !!!! ليه بتقولي كدا
ملك انت مش ملاحظ من اليوم الخطوبه لا بتكلمني ولا بتعبرني حتي
فارس انت عارفه ان مشغول وان
ملك متكدبش انت خطبتني علشان تزلني علشان صاحبك طارق صح
فارس ملك انا مش طبعي اذل حد واظن انت عارفه من ايام الجامعه ثانيا انا بقف علي رجلي ف الشركة وسيف كان مسافر والمستشفي كانت عليا لوحدي
ملك وانا لوحدي فارس مليكة ومع جوزها عمتو طول عمرها مش بتكلمني،وعلاقتي ب مامي بايظه اصلا انت اللي مفروض جنبي حتي انت بعيد بعيد قووووي
فارس حس ان ف حاجة مالك يا ملك فيكي ايه
ملك عايز تعرف فيه ان اتخطبت ليك علشان امر مجدي باشا وبس لكن انا فعلا محتاجك انا محدش جنبي محدش بيحيني
فارس مش مصدوم ان عمي كان عايز كدا انا مصدوم انك لوحدك ومحدش بيحبك
ملك ايوة لوحدي من سنين وعلشان يبقا ليا حد قررت ابقي ف صف بابي وبس وانفذ اللي عايزه مني يا فارس حتي لو هضيع نفسي بس يبقا جنبي اي حد اي حد مش مهم
فارس ملك انت بنت عمي قبل اي حاجه بس فعلا انا مش قادر
ملك متكملش لان عارفه انك مش معايا ولا ليا بس ارجوك خليك جنبي ابن عم وبس،
فارس انت مش زعلانه
ملك عارف لو كنت كدبت كنت زعلت لانك هتبقي شبه بابي ودا وحش ليك
فارس وانا اوعدك ان معاكي بس سبيني انا امهد للكل تمام
ملك تمام
فارس ملك انت عمرك حبيتي طارق
ملك طارق! !!!! ليه
فارس لانه بيحبك لسه اديله وادي نفسك فرصه بعيد عن العشري وجحيمه تماما
ملك هفكر سلام
فارس استني دا عنوان مكتبه اكيد هتحتجيه باي
ملك خدت الكارت وسرحت شويه وبعدها خرجت
ف فيلا العشري
مجيدة هتجنن وفارس دماغه حجز
زهرة مين سمعك بس انا بقول مفيش اخبار وحشه يبقا خير
مجيدة عارفه بس تفتكري مليكة ونصار هيعملوا بعد كدا ايه
زهرة الصراحه مش خايفه منه فارس معاها ودا المهم حاليا وهيبقي جنبها
مجيدة وعايدة
زهرة عايدة دي مش هتفوق غير علي كارثه محترمه
مجيدة ربنا يستر
عايدة مش كفايه نم ف سيرة الناس
مجيدة نم مش هرد عليكي اصلا
زهرة انا مش فايقه ليكم موال كل يوم دا انا طالعه فوق
عايدة مجيدة فارس فيه ايه
مجيدة اساليه مش ابنك انت روحي اساليه واه متخافيش ابنك مش غبي ولا اتلعن بالفلوس زيك علشان كدا ميتخافش عليه عن اذنك
عايدة ماشي بس مسيري هعرف وياريت ميكنش اللي ف بالي
عند نصار ف فيلا الصحراوي
نصار فهمت يا عماد المطلوب
عماد بقلق ايوة يا باشا بس اللي بتطلبه دا صعب قوي
نصار هو ايه اللي صعب وبعدين دا امر سمعت
عماد امرك امتا التفيذ
نصلر خليك علي اتصال هعرفك
عماد امرك نصار باشا سابه وخرج
عماد لا كدا مشواري دا لازم يتم وبسرعه
وقام خرج هو كمان
عند مليكة جهزت وخدت العلاح واكلت ومستنيه فارس
شويه والباب خبط حبيبه فتحت
فارس كان معاه شنط كتير حبيبه خدتهم
فارس دخليهم ل مليكة بعد اذنك ودخل وقفل الباب
مليكة فارس
فارس وحشتيني قوووووي
مليكة جريت وحضنته انت كمان
فارس بس ايه الجمال دا
مليكة بجد انا فرحانه قومت من غير صداع وكلت من غير ممعدتي تتعب بقالي كتير محستش الاحساس دا
فارس ولسه ساهر فرحان بيكي قوي
مليكو بس انت مش،زعلان مني
فارس لا مش زعلان ومقدرش ازعل المهم تعالي شوفي الهديه
مليكة يلا وخدته وجريوا وبدات تفتح الشنط مليكة كانت زي الطفل الصغير اللي جاله هديه اولبس،جديد
مليكة بفرحه ففففارس دي الوان ولووح الله
فارس طبعا امال الرسامه العظيمه هترجع ل مكانها ازاي
مليكة بزعل بقالي سنين ممكسكتش فرشه اكيد مش هعرف
فارس انت فنانه وايدك عمرها ما تنسي تيجي نجرب
وفتح اسكيتش واداها قلم يلا عايز اشوف نفسي من ايدك هنا وشاور علي الورق
مليكة ارتبكت بس مدت ايدها وخدت القلم وبدات وفعلا لقت نفسها بترسم ملامح فارس بحرفيه زي زمان
فارس شقتي بس،انا احلي
مليكة انت احلي من اي حاجة ف الدنيا يا قلبي
فارس ودي اول هديه
مليكة ف هديه تانيه فين انا فتحت كل الشنط
فارس الهديه التانيه ايه راي مليكتي تقضي،معايا يوم كامل بره بعيد عن هنا
مليكو بتتكلم جد ولابتهزر
فارس جربي موافقه
مليكو طبعاااااا موافقه جدااااااا يلا
فارس يلا يا قلب فارس وخدها ونزلوا
ف مكان مجهول
عماد انت الوحيدة اللي تقدري تساعديني
مجهوله انا ممكن اعمل ايه نصار خلاص كدا اتجنن
عماد الورق دا يثبت كل بلاوي نصار وكمان مرضه النفسي وتاريخه وادويته كل حاجة
مجهوله اعمل بيه ايه
عماد لو نصار غدر بيا اكيد هتعرفي ووقتها تسلمي الورق دا ل فارس العشري هو الوحيد اليي هيخلص الناس من قرف نصار
مجهوله وليه متسلموش انت وترتاح ونرتاح من الرعب دا
عماذ صعب نصار خلاص اتجنن ولازم اسوف اخره طلباته
مجهوله حاضر بس انت هترجع لندن امتا
عماد وحشتك
مجهوله جداااااااااا وحشتنا قوووي
عماد دي اخر ماموريه ل اخوكي يا ارجع يا انت تسلمي الورق ل فارس اتفقنا يا نهله
نهله اتفقنا يا قلبي
عماد يلا امشي علشان تلحقي تسافري بسرعه
نهله خلي بالك من نفسك تمام
عماد متخافيش عليا سلام
نهله مع السلامه
عند مليكه وفارس كانوا ف مركب فالنيل بس لوحدهم وفارس طلب غدا والمركب اتحركت بيهم
مليكة ياااااااه مبسوطة قووووي يا فارس قوووووي،
فارس وانا تحت امر مليكة وطول ما بتصحك مش عايز حاجه من الدنيا ابداااا
مليكة خليك جنبي وهفضل طول الوقت بضحك يا قلب مليكة
فارس جنبك ومعنديش،استعداد اجرب ابعد تاني ابدااااا
مليكة وبابي،ومامتك والاهم نصار
فارس،مستعد اتحول عفريت واطلع عينهم اما نصار دا اخره عندي علقه من شويه عيال بلطجيه مليكة انسي اي حاجو ركزي بس فينا واننا هنبقي سوا ومع بعض تمام ونصار انا هتصرف معاه واوعي تخافي منه تاني تمام ولا اقلب واتحول عليكي زوميي
مليكة اه لو تعرف بحبك قد ايه اااااه فارس،
بتعرف تضحكني حتي وانا مهمومه ومخنوقه
فارس لما بتضحكي بتبقي اجمل بكتير
مليكة مش عارفه هتحمل ازاي فارس،نصار لو حس اننا متفقين عليه
فارس مليكة مالك زمان كنت اقوي،من كدا ايه غيرك
مليكة بوجع من اللي شفته. علي ايد نصار من بعدك ااااه انا تعبت بجد تعبت
فارس مليكة وووعد ان هشيل قلبه من صدره وارميه تحت رجلك و هنحاسبه علي وجعك طول السنين دي انت اللي،هتحاسبيه يا مليكة نصار نهايته علي ايدنا وبكرة افكرك خدها ف حضنه مليكة طول ما انا عايش،مش هسمح ان نصار ياذيكي تاني ابداااااا
مليكة بحبك
فارس وطول ما انت مليكتي انا هفضل فارسك
ف مكتب طارق ملك راحت هناك وهي مستغربه اصلا بتعمل ايه هنا
السكرتيرة دخلت استاذ طارق
طارق ها وكان مركز علي الورق اللي قدامه
السكرتيرة ف واحده بره مصممه تقابلك ومقلتش،اسمها
طارق دخليها
ملك دخلت وطارق كان لسه مركز ف الورق
ملك مبروك المكتب
طارق رفع عينه بصدمه وفرح ممملك
ملك كنت معديه قولت ابارك
طارق قام وقف اهلا وسهلا اتفضلي وقعدت وهو قعد قصادها وطلب،ليها عصير المانجا
ملك لسه فاكر
طارق مفيش حاجة ممكن انساها
ملك احم انا لازم امشي،
طارق مسكها استني،
ملك لازم امشي،بس،وعد هرجع تاني
طارق بفرحه بجد
ملك بجد طارق
طارق نعم
ملك مبروك مره تانيه
عدا اليوم مليكة وملك لاول مره يبقوا مبسوطين بجد
فارس،رجع
مجدي حمد الله علي،السلامه
فارس شكرا
مجدي تعالي،هنا هي خطبيتك دي،ملهاش عندك حقوق
فارس،اديك قولت خطبيتي انا وانت ملكش انك تتدخل تماااااام
ملك بابي،انا وفارس متفقين تمام
مجدي اتفلقوا
ملك فارس
فارس خير عينك بتلمع
ملك روحت ل طارق
فارس ليه
ملك معرفش بس مبسوطة قوووووي
فارس يبقا كملي وانا وراكي
ملك شكرا
عايدة بتضحكوا ايه مش،دي،اللي،هتتجوزها وتسحلها
فارس،امي،تعالي،عايزك معايا ثواني
ف غرفه عايدة
دخلوا وفارس مسك صورة والده كنت بتحبيه
عايدة اكيد
فارس يعني عارفه وجع القلب من بعد حبيبه عنه
عايدة بشك قصدك ايه
فارس مش هكمل مع ملك
عايدة نعم والتخطيط وانتقامك ايه نسيتهم ولا فاكر ان مش،واخده بالي هتقضيها مع مليكة وهي،بقا تستغلكم انتم الاتنين
فارس،امي مليكة هتطلق من نصار وهتجوزها وملك بنت عمي وبس
عايدة ااااااه مليكة انا قولت ان الموضوع برده كدا مليكة اللي زلتك وكسرتك زمان علشان فقرك
فارس بحبها بحبها يا امي تمام بحبهااااااا قلبي،دا بيدق بس علشانها هي،وبس،ارجوكي،افهمي انا مش،قادر ولا هقدر وبعدين مليكة مظلوووومه
عايدة دا بقا اللي ضحكت عليك بيه ماشي يا فارس،ماشي بس لازم تعرف ان مش،راضيه علي علاقتك ب مليكة ابدااااااااا
فارس حتي لو قلت ان ميت من غيرها مييييييت نفس،طالع مني،وبس،
عايدة علشان وقفت حياتك عليها ونسيت هروبنا وخوفي،وسهري عليكو بس،لا يا فااااارس والف لاااااااا ملك ممكن ارفضها تمام لكن مليكة لا تاخدك وتملكك انسي
فارس،وانا قولت اللي عندي وياريت تتستعدي وتدوري علي سعادتي ارجووووووكي
عايدة سكتت وفارس،خرج ودخل غرفته مجيدة دخلت وراه
مجيدة هتفضل واخد مني جنب كدا
فارس لا لان النهاردة مبسوط قوووووي
مجيدة مليكة اخبارها ايه
فارس كويسه هحكيلك وحكي ليها اللي حصل من اول ملك لغاية مليكة وتتطورها
مجيدة الحمد لله كدا بقا نصار
فارس هقف ليه مهم حاول انسي نصار مش هيلمس منها شعرها
مجيدة يارب ويفرح قلوبكم يارررررب
فارس ياااااارب ادعيلي،يا قلبي
مجيدة تصبح علي،خير وابقي،سلميلي،علي،مليكة
عند مليكة
ساهر دخل ليها يلا نعمل تحليل
مليكة كانت بترسم وسرحانه
ساهر مليييييكة
مليكة خضتني،نعم
ساهر رفع الحقنه التحليل
مليكة وحبيبه فين
ساهر مسك ايدها وبيسحب العينه نزلت خدت اجازه علشان خطوبه اخوها
مليكة تمام خلاص كدا
ساهر خلاص يلا نامي
مليكة لا هرسم شويه
ساهر اوك بس،فعلا انت فنانه بترسمي حلو قوووووي،
مليكة بجد مرسي،ممكن تقعد
ساهر اوك هبعت العينه واجي،اقعد واستمتع
مليكة بعد فتره دكتور
ساهر خير
مليكة حبيبه بتحبك
ساهر نعممممممم
مليكة انا بعرف العيون العاشقه كويس،وعيون حبيبه عيون عاشقه ليك
ساهر ممكن بس،انا مش بفكر
مليكة رجعت ترسم ابقي،فكر الحب دا احلي،شئ،ف الوجود وصدقني،مش هتندم
ساهر هقوم انااااااام
مليكة تصبح علي،خير
ساهر وانت من اهله
عدا كمان شهرين والدنيا هاديه ودا قلق فارس،من غياب،نصار بس،معلقش المهم مليكة مليكة خفت تمام وبقت مستعدة تواجه المهم تتاعب مع دكتور نفسي علشان تعدي،بالاذي،النفسي،من نصار
بالصدفه النهاردة عيد ميلادها وفارس،صمم يعمله ليها وكمان تبقي شكر للكل علي تعبهم معاها وزهرة ومجيدة ونورا وسيف كانوا موجودين
مليكة الحفله تجنن مرسي،
فارس اخيرا اخيرا رجعتي مليكة تاني وقريب هنرتاح من اي وجع
مليكة يارررررب
نورا حمد الله علي السلامه يا موكا
مليكة الله يسلمك مرسي
سيف ايوه بقا عارفين طارق فين
فارس،مع ملك
مليكة ملك وطارق؟ ؟؟؟؟!!!!!!
فارس اه ومستاذن،مني،واخوك لو مرجعهاش،ف ميعادها مفيش،جواز
مليكة تتجوز طارق انا مش،فاهمه اي حاجة
فارس،بعدين بعدين المهم نفرح بيكي يا مليكة
مليكة عايزة ارقص
فارس مليكتي تامر وانا انفذ
ساهر حبيبه مبروك نجاح مليكة
حبيبه بفضلك
ساهر بينا احنا الاتنين ترقصي،
حبيبه بتردد تمام
عند نصار
نصار جاهز
عماد جاهز واخدت الادويه
نصار مسك الفون وكلم مليكة
مليكة كانت ف حضن فارس،بيشوفوا القمر
فارس اخيرااااا
مليكة اخيرا وعندنا الاهم
فارس اوعي تخافي،منه
مليكة غصب عني اللي،شفته علي،ايده صعب صعب قووووووي
فارس مليكة قولنا ايه
مليكة تمام سكتت
الفون رن
مليكة ننننننصار
فارس اهدي،وردي،عادي،
مليكة ردت وفتحت الاسبيكر
نصلر زوجتي،العزيزة وحشتيني،
مليكة ننصار
نصار روح نصار قدامك ساعتين تكوني،انت وفارس،عندي،
مليكة فففارس
نصلر عارف ان فارس،معاكي،وجنبك كمان ساعتين سامعه ف فيلا الصحرواي،اكيد مش،نسياها
مليكة ااااه وقفلت
فارس،اهدي اهدي خوفك دا سبب جشعه
مليكة نصار فيلا الصحرواي وانت وحضنته هيقتلك هيقتلك زي اللي قبلك فففارس،
فارس مليكة مليكة اهدي انا معاكي،ومحدش يقدر ياذيكي لو مش عايزة نروح مش،هنروح تمام
مليكة لا لا هروح ممكن يتجنن لو عنيدت معاه
فارس بغيظ من خوفها وبيستحلف ل نصار طيب يلا
مليكة يلا
خرجوا وقالوا هيتمشوا سوا وراجعين
بعد ساعتين
ف فيلا الصحرواي،
دخلوا الاتنين
فارس ايه دا الفيلا دي شكلها كدا ليه
مليكة دي كدا بقت احسن من الاول
نصار نزل من علي السلم حبي حمد الله علي السلامه
مليكة نصار
نصار ايه يا روحي مش،بتردي،ليه بقولك حمد الله علي السلامه
مليكة من ايه؟ ؟؟؟؟؟
فارس،مسك ايدها خير يا نصار
نصار هرد علي السؤال الاول حمد الله علي السلامه من علاح الاادمان يا قلب نصار بس،شاطرة بقالي،سنين بخليكي،مدمنه علشان ف كام شهر تخفي
فارس تخليها ازاي قصدك ايه
نصار ابدا انا اللي عرغتها علي شذي،وانا كنت بعرف ايه كل نوع بتطربيها علشان تفضلي،جنبي
فارس مجنون انت محنون
نصار فااااارس انا ماسك نفسي بالعاقيه وشد مليكة من ايد قارس،ورجالته حوطوا فارس،
مليكة فاااارس،
نصار مسك شعرها اكمل كان يا مكان كان ف بنت غنيه حبت ولد فقير عاشوا ايام هبله وبعدها مجدي ادخل وفصلهم وانا اتجوزتها وبقت ملكي
فارس مجنوووووون نصار سيب مليكة
مليكة عايز ايه مني
نصار بسيطة عايز وررررررريث
مليكة ههههههه فارس عارف انك متقدرش،لعبه هبله
نصار انا عارف انك اتكلمتي،ولسانك الحلو دا غرد زي العصفور
عمااااااااد
عماد امرك يا باشا
نصار اعرفك يا قلب نصار عماد اللي هيجيب الوريث ليا منك
فارس بصدمه لا لا لا مجنوووووون مش،ممكن
وبيحاول يفلت من ايده اللي،مسكينه
مليكة لا مش،هيحصل
نصار لسه مسمعتيش،احسن جزء ف اللعبه
انك ل تجيبي ليا وريث لا اقتل فارررررس،
فارس مجنوووووون
مليكة مقدرش،حرام عليك انت بتعمل فيا كدا ليه
نصلر اختااااااري،
مليكة لا لا
فارس مليكة ملييييييكة اختريني،انا لكن اوعي توافقي،علي الجنان دا
مليكة بصت ل فارس بعحز مقدرش
نصار اختااااااري واه لو اخترتي فارس،يموت هيموت ب ايدك انت الحلوة دي
مليكة لا لااااااااا
فارس،اقتيليني بس اوعي توافقي علي جنانه ملييييييكة
مليكة لا مقدرش،ارجوووووك يا نصار
نصار اختااااااري
فارس اقتيليني
نصار اختااااااري
فارس اقتيليني،يا مليكة
مليكة تمااااام
نصار وفارس،سكتوا ومستنين تكمل
مليكة موافقه
فارس عينه عليها
نصلر علي ايه
مليكة علي علي
فارس مليكة اوعي اوعي يا قلبي انا موافق اموووت ب ايدك ولا انك تعملي دا
مليكة اسفه سامحني موافقه
فارس غمض عينه ونصار مستني
مليكة بقهر كملت علي علي ان اني علي الوريث
فارس مليييييييكة لااااااااااا
مليكة خرجوا الاول ارحوووك
نصار لما اطمن من انه حصل خدها يا عماد اه متحاوليش انك تستعطفيه لانه واخد منشتطات تخليه لا شايفك ولا سامعك خدهااااا
فارس مليييييكة نصار نصار هقتلك ساااااامع مليكة لاااااااا
عماد خد مليكة وهي تقريبا منتهيه من غير روح ودخلت مع عماد الغرفه
عند نصار وفارس
فارس هقتلك هقتلك
نصار فكوه وارموه بره
فارس الرجاله خرجوه وفضل يصرخ علي،مليكة ويهدد ف نصار
ف غرفه مليكة وعماد
مليكة عااااايزة اشرب ارجوووووك
عماد خرج يجيب مايه وقفل وراه مليكة من غير تفكير فتحت الباب البلكونه ووقفت علي السووووور
فارس كان بيخبط علي باي الفيلا
عماد دخل وشاف المنظر انها علي السور نادي علي نصار ونصار دخل جري
مصار ملييييييكة ابعدي تعالي،انا مش،هخلي،حد يلمسك صدقيني
مليكة بصت ليه انا بكرهك عمري ما كرهت حد قدك قلبي وانا ملك فارس،وبس،وهموت وانا كدا سااااااامع مش هسمح انك تاخد مني،عمر تاني خلاص يا نصار اللعبه لازم تخلص وانا هخلصها وحالا
نصار مليييييكة
بس،مليكة سابت ايدها ونطت فارس كان بيخبط علي الباب،وحس،بحاجة اترزعت علي الارض، لف وشاف مليكة
فارس،بصدمه ملييييييكة وجري عليها
لما قرب مليكة وقعت علي سيخ حديد ف بطنها وبتنزف مكانه ودماغها فارس قرب ايده برعشه وقهر عليها وشاف النبض وصرخ بصوت موجوووووع ملييييييييييييكة لاااااااااااااااا
نصار فوق مش،مصدق اللي حصل مليكة انا عملت ايه عملت ايه و بص ل عماد عملت ايه انت عملت اااااايه وضربه بالنار ف راسه ونزل جري ل مليكة
ونسمع سوا بقا لمين هعيش،علشان بحبها قوووووي،
اشوفكم بعد ما الفرح اللي عندنا يخلص علي خير
by Queen Mera esmil ✍✍✍✍
مليكة القارس،
تنفست عشقك
بقلمي ملكة الدراما ميرا اسماعيل
[٣٠/١٠, ١٢:٥٤ ص] نودي: البارت 14
روايه مليكة القارس
تنفست عشقك
بقلمي ملكة الدراما ميرا اسماعيل
عند فيلا نصار
فارس ملييييكة لا مش دلوقت متروحيش مني دلوقت ملييييييكة قومي قومي يا عشقي ملييييييكة
نصار نزل بس شكل مليكة وهي غرقانه ف دمها ثبته ف الارض تماما
فارس اسعااااااااف نصار اسعااااااف
مليييييكة انا جنبك ملييييييييكة اوعي تروحي لسه بدري الاسعااااااف فين؟ ؟؟؟
عند نورا وسيف
سيف دخل كان لسه راجع من المستشفي بعد الحفله جات حاله ليه مستعجله وخرج بسرعه والبيت كان هادي جدااااا لدرجه انه شك ان نورا مش ف البيت اصلا طلع فونه وبيتصل بيها وهو داخل غرفه نومهم اول ما فتح الباب نزل الفون وبصوت عالي
سيف ما شاااااء الله الجمال دا كله عندي هنا
نورا كانت لبسه فستان مغري جدااااا ومجهزة عشا يجنن وورد وشموع
نورا وحشتني قوووووي
سيف والله لو كل ما اوحشك هتعملي كدا يارب اوحشك علي طول
نورا قصدك ان انا كنت وحشة
سيف قطع لساني يا حبي بس المفاجاه تجنن بس بقولك الفستان دا مينفعش يعدي كدا
نورا ازاي يعني؟ !!!!!!
سيف ترقصيلي
نورا نعععععععم
سيف ابدا مش هتنازل
نورا بخجل طيب نتعشي
شيف ابدا انسي ارقصي الاول
نورا سيف بس بتكسف
سيف انسي اتكسفي للصبح ابداااا
نورا وانا قولت لا
سيف وانا الراجل وقولت اه
نورا ولو قولت بتكسف
سيف هقول هرقص معاكي
نورا وسيف ضحكواااا ههههههههههه بس قطع ضحكهم صوت الفون
نورا مين؟ !!!!!!
سيف غريبه دا فارس عايز ايه مش خرج مع مليكة من بدري
نورا رد
سيف ارد مين انسي ابدااااااااا وبيقرب عليها
نورا بعدت لا قلبي مش مطمن رد وحياتي علشان خاطري
سيف امري لله ايوه يا سي ف سيف سكت قبل ما يكمل كلامه لان صريخ فارس رعبه
سيف فاررررس براحه فهمني اهدي
فارس سيف اسعاااااف ابعت اسعااااااف بسرعه
سيف انت فين؟ ؟؟؟؟؟؟؟
فارس مليكة بتموت مليكة يا سييييف
سيف فارس اهدي مش فاهم مليكة مالها وانتم فين اصلا
نورا في ايه فارس ماله؟ ؟؟؟؟؟؟،؟؟
سيف اصبري فارس ابعت ليا ليوكشن بتاعك وهجيب اسعاف
فارس تمام بسرعه وبعت اللوكشن ورمي فونه علي الارض
سيف غريبه المكان دا كلم المستشفي يجهزوا اسعاف ويتقابلوا عند اقرب مكان
نورا في ايه
سيف زي ما شفتي مفهمتش حاجة انا نازل
نورا هاجي معاك
سيف كدا بالفستان دا
نورا طيب اسبقني انت وانا هحصلك علي المستشفي
ونزل وقابل طارق
طارق كويس ان شفتك عايز منك خدمه
سيف لما ارجع مستعجل قووووي
طارق اوك
عند نصار
نصار برعب هههههي ععععايشه صح قول انها عايشة
فارس قام بغل ومسكه وخنقه هقتلك ساااامع هقتلك يا نصار انت ايه مريض دي كلمه قليله عليك
نصار هو بيتخنق عاييييييييشه صح صح
فارس وهلحقها من شرك وقرفك دا
فارس سمع صوت الاسعاف قرب علي مليكة هلحقك تمام ومش هسيبك يا قلبي،مليكتي،اوعي تتخلي،عن حلمنا بيتنا مستنينا و وحياه كبيرة وانا مستنيكي
سيف قرب وشاف المنظر وحس،ان ف حاجة غريبه حصلت بس قرب وبدا الاسعافات وشال،رجال الاسعاف مليكة بمهنيه ونصار قرب يركب معاها
فارس،شده انسي انت لايمكن تقرب من مليكة تاني مستحيل
نصار دي،مراتي انت تبقي،ليها ايه
سيف فارس،مليكة اهم دا مش وقت كلامكم
فارس،مش،هيبقي جنبها اتحرك انت والاسعاف اتحركت وفارس،وراهم بعربيته ونصار كمان
الكل خرج لكن كان ف حد مستني الكل يخرج ودخل دور ف كل مكان علي هدفه لغايه ما دخل غرفه وشافت عماد علي الارض غرقان ف دمه
نهله عمااااااد لااااااااا وشالته وفضلت تصرخ وبعدين سكتت هجيب حقك وحياتك حق هيرجع وحق خوفنا ايام وليالي،وبغل انا هبقي،نهاية نصار نهايته وسابت عماد وخرجت زي،ما دخلت
ف المستشفي،
الاسغاف وصلت ونزلوا مليكة وفارس،وراهم
ودخلت علي الاستقبال فورا علشان يحددوا بالضبط اللي حصل معاها من اضرار
سيف وصل ليه تقرير والخوف كله كان من مكان دخول السيخ كان ف منطقه الطحال كامله وكان اكيد هيستاصلوا الطحال فعليا ودخلت العمليات
نورا وصلت وفارس،ونصار كانوا عند العمليات
نورا ابيه
فارس نورا مليكة شفتي المجنون عمل ايه
نصار بغل انت السبب قربك منها غلط من الاساس
نورا مسكت فارس هو بيتستفزك متسمحلوش ب دا تمام
فارس سكت بس كل نظراته غيظ وقهر
بعد فترة سيف خرج نورا اجهزي عايزك معايا
فارس ف ايه
سيف العمليه صعبه دخول السيخ ووجوده فترة طويله ادي لاضرار كتير ف منطقه اللي حولين الطحال ومفيش دكاترة هنا جراحة تاني
فارس انا هجهز
سيف هتقدر
فارس هقدر
سيف دخل جهز ونورا كلمت مجيدة ومجيدة عرفت الكل وروحوا المستشفي
ف العمليات
فارس قرب طول عمره شايف ان وظيفته اسهل من كدا حاليا حاسس بحمل تقيييييل قووووي لدرجه انه مش قادر يتنفس
سيف فارس لو
فارس بمقاطعه مفيش لو انا جاهز وقرب وبدا يتصرف بمهنيه عاليه
ف مستشفي الادمان
حبيبه كدا انا تمام يا دكتور
ساهر حبيبه اقعدي عايزك
حبيبه خير ف حالات تانيه
ساهر اتنهد عارفه ليه انا اخترت المجال دا
حبيبه الطب ولا علاج الادمان
ساهر علاج الادمان
حبيبه لا لية
ساهر زمان كان عندي اخ تؤامي كان بيعشق الحياه وبيحب الضحك والهزار سافر رحله كامب ل لندن مع اصحابه ومن وقتها اتحول رجع واحد مش معروف لينا تمام عصبي وبيزعق ومدايق علي طول لغاية ف يوم دخلت عليه شفته وهو بيشم السم دا حاولت افهم السبب ليه ليه لانسان ممكن يوصل ان يبقا عبد للمادة قاتله زي دي
حبيبه ولقيت الاجابه
ساهر عند اخويا لا ملحقتش لانه مات من جرعه زيادة بس كنت عايز دايما تعرف السبب بعد ما كنت ناوي تخصص طب اطفال غيرت راي وبقيت دكتور للعلاج الادمان بس النهاردة عرفت ايه السبب اللي ممكن يخلي الانسان يبقا عبد للسم دا
حبيبه ايه؟ ؟؟
ساهر الخوف والحب
حبيبه ازاي
ساهر الخوف من شئ الخوف علي شئ انك تحب ومتتحبش وتتحب بس تحب حد تاني انا اكتشفت ان حياتنا تتلخص ف كلمتين الخوف والحب ومليكة كان عندها السبيبن اللي وصلوها لللانهيار وبرده خلوها تقاوم وتقوم اسرع من اي حد
حبيبة عندك حق مليكة هتفضل حاله بالنسبه ليا فريده من نوعها
ساهر وليا انا كمان خلتني اشوف حاجة مهمه وفتحت ليا طريق كمان
حبيبه ايه الحاجة دي؟ ؟؟؟
ساهر حبك وابطل اقاومه لانه صح وانا محتاجة موافقه
حبيبه بخجل موافقه علي ايه؟ ؟؟؟؟
ساهر تمشي معايا الطريق من اوله ونشوف نهايته ايه
حبيبه مش هتندم وتقول دي ممرضه و
ساهر هشش ابدا انت ممكن تندمي
حبيبه انا؟ !!!!!
ساهر لان معقد وهطلع عينك
حبيبه هطبق عليك كل نظريات اللي اتعلمتها منك واهم نظريه ان احبك بجد
ساهر يبقا هنوصل للنهاية صح يلا اوصلك
حبيبه يلا بينا
وبكدا دي بدايه جديدة لقصه حب جديدة اكيد هيقعوا ويقوموا بس الاكيد انهم هيوصلوا واتمني يوصلوا سوا
ف المستشفي
العمليه انتهت واتنقلت مليكة الرعاية المركزة
فارس خرج من العمليات علي مكتبه من غير كلام نهائي مع اي حد سيف شرح للكل حالتها وطبعا نصار مقلش السبب اللي حصل
سيف ل نصار اتفضل
نصار ايه دا؟ !!!!!
سيف دبلتها
نصار خدها وسكت وسيف اتحرك ونورا وراها
دخلوا لفارس
نورا ابيه
فارس لف ليهم سبتيها ليه خليكي جنبها
سيف فارس مليكة قويه وهتقوم منها
فارس بعصبيه لا مليكة مش قويه ولا زفت مليكة اضعف من اي حاجة عامله زي الورقه اللي اي شويه ريح بترميهم ونصار مش ريح لا دا طاعوووووون مليكة مقدرتش احميها راحت قدام عيني فضلتني عن نفسها كالعادة حمتني ورمت نفسها بس المرة دي قررت تخلص خالص قالت بدل ما تزل لنصار وجنانه ارتاح من القرف كله القرف اللي بدايته كانت من مجدي العشري اللي كان كل همه الفلوس وبس وعمتها اللي سبتها تغرق وامها اللي سكتت وانت يا نورا حتي انا عملت فيها عشر رجاله قولت ليها هحميكي هحاسب نصار وف الاخر مقدرتش عجزني واقتلها بطلبه
مجيدة وزهرة ومجدي. وملك وعايدة دخلوا علي صوته
فارس اهلا ب قبيله العشري ولا اقول زي ما مليكة بتقول جهنم العشري وقرب من مجدي كنت من الاول عارف ان ابن اخوك بس طمعك ف مال وسلطة نصار دوست عليها وعليا اقولك انت جوزت بنتك ل مين لمرررريض سيكوووو عذبها بكل شكل ولون وفوق دا عاجز جنسي عارفين مليكة انتحرت ليه؟ ؟؟؟؟
عارفين ليه مع انها فاقت من تعاطي الزفت المخدوات
ملك مخدرات؟ !!!!!
فارس اه مخدرات كنت عايزة منها ايه حبيبها وبعدو عنها ب ابشع الطرق حبيبها دا اللي هو انا وابوكي العشري الكبير جوزها لنصار ومفكرش يسال عليها يعتذر ويندم مش مهم المهم الفلوس السلطة صح اقولكم المفاجاه نصار اللي زق ف طريقها المخدرات علشان تفضل مغيبه وتنسي انها تفكر اصلا تخرج بره سجنه نصار مكنش زوج نصار كان سجان وانت ونصار اللي وصلت مليكة دا انت دبحتها ونصار دفنها اتعالجت وقولت خلاص نص الكابوس راح وهتفوق ونبقي مع بعض نصار طلع عادد علينا النفس والنتيجة اليوم اللي قامت من تعاطي المخدرات يطلب منها طلب قصاد روحي وهي تختار روحي بس بدل ما تنفذ قرارات ليكم قررت لاول مره تنهي كل حاجة وتنهي مليكة للابد
ملك قربت من فارس ودموعها مش بتقف طلب منها ايه وصلها لدا
فارس طلب وريث الكل سكت
مجدي ااانت لسه قايل انه عااااجز
فارس بالظبط طلب،وريث من كلب من كلابه بنتك انتحرت علشان تحميني من غدر نصار وعلشان متعملش دا ابداااااااا شفت انت وصلت مليكة ل ايه وعلشان ايه علشان دا وطلع دفتر شيكات علشان شويه ورررررق شويه ورق
عايدة فارس
فارس ولا كلمه ارجوكي حتي انت لعنه الفلوس والسلطة طالتك مليكة بتدفع فاتورة كل واحد فيكم بتدفعها ودفعتها بس خلاص سامعين خلاااااااص لو وصلت ان اقتل نصار هقتله وافك اسر مليكة منه هعملها خلاص انا قررت ومن النهاردة هتشوفوا وش فارس العشري اللي داق جهنم العشري
الكل سكت مفيش كلام اصلا يتقال بعد اللي فارس قاله الكل حاليا ف انتظار مليكة تقاوم تاني يمكن يمكن المرة دي يصلحوا اللي مقدروش عليه
عند الرعاية
نصار واقف بيتابع مليكة من ورا الزجاج وماسك دبلتها دي دبلتك ف العادة بيدوا اهل المريض حاجته وقت موته وبس كان نفسي تفتحي ليا سم واحد جوا قلبك فتحت قلبك للكل وانا قفلتي بابه ف وشي ودي النتيجه عملت كل حاجة كل حاجة علشان تبقي جنبي ومعايا وملكي بس عمرك مكنتي ليا ولا ملكتك حتي قرار انك تخلفي كان علشان تفضلي جنبي بس انت قررتي الموت قبل اي شئ ليه ليه يا مليكة انا عشقتك من اول ما عيني وقعت عليكي عشقتك قررت تبقي ليا ليه سلمتي قلبك لغيري عمل ليكي ايه بس متخافيش هرجعك ليا ولحضني وتبقي معايا مش هسمح انك تختفي من قدام عيوني تاني
هتعالج بجد ونعيش هرجع لدكتور النفسي بتاعي واتعالج علشان ابطل اذيكي بس قومي قومي يا مليكة مش متعود عليكي كدا عايز اشوف نظرة تمردك حتي لو مخلوطة بخوف بس،بعشقها
ف مكان ف الصحرا
رجاله نصار دفنوا عماد ونهله كانت بتراقبهم وبعد ما خلصوا راحت لمكان القبر ودعت ليه وفضلت تعيط وتستحلف ل نصار وطلعت الفون واتصلت ب الرقم
عند فارس بعد خروج الكل فضل لوحده نفسه يصرخ يطلع الوجع اللي،جواه بس،لامتا هيفضل هو ومليكة بس،اللي،يتوجعوا لا لازم واقفه للكل واولهم نصار فونه رن بدل مره مرررات ف الاخر رد
فارس،افندم
نهلة انا نهله المغربي،
فارس،نعم مين
نهلة زي،ما سمعت وعايزة اقبلك ضروري جداااااا
فارس،انا مش،فاضي للهبل دا ودي لعبه نصار الجديدة
نهلة والله ابدا انا نهلة اخت نصار من الاب ومستعدة ابعتلك بطاقتي،وشهادة الميلاد علشان تتاكد ومعايا حاجة مهمه هتريح مليكة من نصار لاابد
فارس،بتركيز مليكة ونصار وانا يضمن ليا كلامك
نهلة حط الضمانات اللي،عايزها وانا موافقه
فارس،موافق
نهلة ممكن اشوفك كمان ساعه لان مسافرة لندن كمان ساعات
فارس،حاليا مقدرش،اخرج ومليكة هنا ولسه حالتها مستقرتش،
نهلة هاجي ليك بس،قولي علي مكان بعيد عن نصار ورجالته واقابلك
فارس،لما تقربي،هعرفك تقبليني،ازاي بس لو طلع مقلب،او كمين من نصار
نهلة مخاافش،دا تار ليا عند نصار من زمان تار حقي وتار جوزي وحب عمري كله
فارس،حس بالصدق ف كلامها هستناكي
وخرج من المكتب بتفأل من اللي،جاي هيكون احلي وراح ل مليكة
ملك اول ما شافته فارس،عايزه اشوفها ارجووووك
فارس،مش دلوقت تعالي عايزك ضروري
ملك مشيت معاه ووقفوا بعيد خير
فارس،نصار ليه اخوات اهل
ملك لا ملوش،بابا كان عايش،ف لندن وفتح شركه هنا ومات بعدها ونصار استلمها
فارس،متاكده
ملك ايوة
طارق كان وصل لان ملك كلمته
طمنوني،ايه الاخبار
فارس،انا وقعت وانت لحقتني،تعالي،معايا
ملك مش هتفهمني
فارس كل المطلوب منك تبعدي،نصار عن مليكة خليكي،اختخا الكبيرة بجد ممكن
ملك اكيد
فارس،خد طارق واتحركوا علي،مكان مطرف ف المستشفي
بعد ساعه نهلة وصلت
نهلة اهلا وسهلا
فارس،اهلا
نهلة مين دا
طارق مش مهم انا مين انت اللي،مين
نهلة واضح انك مش واثق فيا
فارس،اثق فيكي ازاي،وانت اصلا مش،موجودة ف حياه نصار
نهلة عندك حق انا اخت نصار الصغيرة بابي،اتجوز مامي وهي ماتت و هي بتولودني، بابي،كان بيخاف عليا جدااااا خصوصا من حاله نصار
فارس،بتركيز كملي،
نهلة بابي،حاول يفصل بينا ونجح فتح ليه شركه هنا وانا بعد دراستي قال هيفتح ليا شركة ويقسم الورث علينا بس،مع الاسف،ملحقش،ومات بعد شركة نصار غلي،طول ونصار بقا الوريث،الشرعي ازاي،معرفش ف يوم نزلت ليه وحاولت معاه بكل الطرق بس فشلت ف الوقت دا شفت جوزي عماد
فارس الكلب من كلاب نصار
نهلة هماد مش،كدا بس كان بيحاول يرجع حقي كان بيسمع كلامه ف كل حاحة بس والله مكنش هياذي ،مليكة ابدا بس نصار استعجل بعد انتحار مليكة قتله بس،عماد عارف ان قدام نصار ضعيفه علشان كدا اداني دا وطلعت كميه ورق
فارس خدها ايه دا
نهلة كل اللي عماد قاله ان دا هيفك اسر مليكة ويرجع حقي،وان انت بس اللي تقدر علي دا تقدر تقف لنصار
طارق مسك منه الورق وقلب فيه بذهول مش،ممكن ايه دا دي كوارث
نهلة انا مستعدة اشهد باللي اعرفه وانه فعلا كان بيجي،لندن يتعالج سوائ من حالته النفسيه او حالته التانيه
فارس ايه سبب حالته دي
نهلة معرفش،ف هنا اسم الدكتور اللي،بيتابعه واكيد عارف سبب حالته ايه
فارس وانت هتتصرفي،ازاي
نهلة انت هترجع حقي،وحق جوزي اللي،اتقتل صح
فارس اكيد
نهلة هستنا دا وطلعت ورقه دا عنواني وارقامي ف اي وقت تعوزني،هبقي،موجودة هنا
فارس،شكرا متعرفيش،انت عملتي ايه
نهلة ياريت كنا قدرنا بدري كان زمان حاجات كتير اتغيرت
طارق هتتغير متقلقيش،
نعلة انا واثقه فيك وعماد كان واثق فيك ارجوووك
فارس،وانا قد الثقه دي،
نهلة لازم امشي اشوف وشك بخير ومشيت
فارس هنعمل ايه
طارق انت تفضل جنب مليكة وعينك علي،نصار وانا بلكتير ساعه وهرجع معايا امر بالقبض،عليه ونبدا بشيل الهم اللي،اسمه نصار من حياتنا
فارس طارق مش حياه نهلة ولا تارها بس،دا تارنا كلنا
طارق متخافش،اديني ساعه هطلع للنائب العام حتي،لو وصلت للسريرة متخافش يلا اطلع ل مليكة طمنها ان خلاص ساعات مش،هيبقي،ف نصار ابدااااااا
فارس،تمام
طارق خرح وفارس،طلع ل مليكة
ولما وصل شاف نصار عندها جوا
هو وملك
دخل بتعمل ايه هنا
ملك فارس،تمام سيبه هو قاعد
فارس،حس،ان كدا احسن هو قدام عينه لغاية ما طارق يرجع
قرب من مليكة وباس راسها
نصار ابعد عنها
فارس هتقعد من غير نفس،انت فقدت الحق فيها او بمعني،اصح ملكش فيها حق اصلا وقعد فارس جنبها والاتنين قصاد بعض ومليكة نايمه ف احلامها
عند مجدي،ومجيدة
مجيدة انت هنا بدور عليك
مجدي ليه
مجيدة هو ايه ليه مالك
مجدي مالي،تعرفي اول مره حد يسالني السؤال دا مالي،كل اللي،انا فيه بسبب مالي،دا. زمان حب ابوكي،ل ماجد وتفضيله عليا مع انه كان فلاتي،وانا اللي،مطحون ومع ذلك هو الاحسن انا دمرت بناتي،واحدة بقت مصلحتها اولا والتانيه والف ااااااااه من التانيه عمري،محبتها وخدتها ف حضني بس اعمل دا ازاي وانا عمري ما حسيت الاحساس دا وان حد ياخدني ف حضنه غصب عني دمرتها بس،قولت عايشه طالما مش،بتشتكي مخترش ف بالي،ان نصار كدا ازاي،طول عمري اعرفه مش باين عليه ازاي كدا بنتي،لما كانت بتختفي،مكنش،من فرحتها بوجوده كان بوجعها ومن تعذبيها منه
مجيدة طالما ندمان تبقي،فوقت ولسه ف وقت نقدر ونكمل
محدي تفتكري هتسامحني
مجيدة دي،مليكة دي ممكن تسامح نصار نفسه مش،هتسامحك انت قوم اقف جنبها متسبهاش ابداااااا تاني خد بناتك ف حضنك حسسهم بالامان هيعيشوا تحت رجلك صحيح بابا كان قاسي،تعالي،نعوض ملك ومليكة وعيالهم بعد كدا الحب دا
مجدي عندك حق مش،هسيبهم ابدا وهخلصها من نصار ولو عايزة هجوزها ل فارس المهم ترجع لينا تاني،
مجيدة هو دا يلا قوم
زهرة كانت واقفه متابعه ومبسوطة ان مجدي،اخيرا فاق صحيح متاخر بس احسن من مفيش،
الكل اتجمع عند مليكة ولاول مره الكل عايزها تفوق لهدف واحد سعادتها هي وبس
فارس سيف مش،المفروض،تفوق
سيف ب استغراب المفروض بس،مش عارف السبب
الكل بدا يقلق
سيف فارس نادي عليها ممكن تكون عايزاك تنادي عليها صوتك امان
نصار برافوووووو بجد محدش يقرب
محدي انت اللي،اياك تقرب سااااااامع نادي عليها يا فارس رجع بنتي ليا
فارس قرب منها مليكة مليكتي انا قومي شايفه كل اللي،هنا عايزك وبيحبك بجد وحشتيني قوي فتحي عيونك دي وحشني لونهم لون الفارس،وبس،
ملك موكا قومي علشان تجهزي فرحي علي،طارق وانت تحققي،كل احلامك
فارس مليكتي،قومي كفايه بعد وتعب قوووووومي،
الباب اتفتح طارق دخل ووراها قوات امن
الضابط مين فيكم نصار المغربي،
نصار انا
الضابط هاتوه
نصار ياخدو مين انت مش،عارف انا مين ولا ايه فووووووق بدل متقلع بدلتك دي
الضابط اتفضل بهدوئ النائب العام بنفسه مستنيك للتحقيق هاتوه العساكر قربت من نصار حاول يقاوم بس،قدروا عليه وشدينه وخرجين والكل عينه علي،نصار
نصار متفرحوووووش انا نصاااااار المغربي وهرجع تاني ومليكة دي بتاعتي،لوحدي،سااااااامعين
فارس هنشوف هههههه
الكل يدوب هيتنفس،من الراحه انهم خلصوا من نصار سمعوا جهاز انذار القلب وقف الكل اتلفت شافوا السرير كله دم ونبض قلبها وقف تمام
فارس،مليييييييكة لا لا مش دلووووووقت لااااااااااا
by Queen Mera esmil ✍✍✍✍✍
مليكة الفارس
تنفست عشقك
بقلمي،ميرا اسماعيل
[٣٠/١٠, ١٢:٥٤ ص] نودي: البارت 15 نهاية الجزء الاول
رواية مليكة الفارس
تنفست عشقك
بقلمي،ملكة الدراما ميرا اسماعيل
ف المستشفي الكل اتصدم من خروج الدم بشكل كبير من فم مليكة سيف ادخل بسرعه ونزع جهاز الاكسجين بعد ما تلوث تمام من الدم وبدا اسعافاته وبعد مده. من حبس،الانفاس،للجميع رجعت مؤشرات الحياه ل مليكة والكل تنفس،بعدها
فارس،وهو ماسك ايدها مليكتي كدا ترعبيني،
نورا الحمد لله
ملك ليه حصل كدا
نورا السيخ دخل ف منطقه حساسه جداااا واكيد ترسابته هي،اللي،وصلت الحاله ل كدا عموما هي،كدا بخير وكلها ساعات وتفوق،متقلقوش،
مجيدة الحمد لله احسن خلاص الواحد مبقاش،قادر علي مصايب تاني
ف النيابه
نصار اتواجه بتهمه وهو سكت تماما مكنش،بينطق غير مليكة وبس،
وكيل االنيابه امر بتشريح جثمان البنات اللي،مدفونه علشان يتعرف سبب الموت وتم حبس،نصار 15يوم علي ذمه التحقيقات
ف لندن
نهلة وصل ليها خبر نصار واللي،حصله وارتاحت منه وجابت اخيرا طارها وطار عماد وقررت تروح للدكتور اللي،بيعالج نصار علشان ينزلوا مصر ويشهدوا ويقفلوا صفحه نصار للابد
ف القاهرة ف المستشفي
فارس مليكة كفايه كدا انا خلاص اعصابي،باظت بجد قومي يا عمري انا
مليكة بدات فعلا تفتح عيونها بثقل
فارس،مليكة مليكة قومي انا جنبك يا عمري،
مليكة ففففارس
فارس ااااااااه الحمد لله رجعتي ليا تاني ودنيتي بقا ليها معني اخيرا
ملك موكا حمد الله علي السلامه
مليكة الله يسلمك
مليكة بخوف نننصار
مجيدة يااااااه حصل حاجات كتير وانت نايمه اهمها ان خلاص نصار انتهي وللابد يا عمري،
مليكة ازاي؟ !!!!!
فارس،خفي،وانا هحكي كل حاجة ليكي
مليكة وعماد؟؟؟؟؟؟
فارس،نصار قتله انسي اللي،حصل تمام
مليكة تمام
عدا يومين مليكة بتتحسن والكل بيعوضها
نصار ملتزم الصمت تقرير الطب الشرعي،بين ان البنات كلهم عذروات ولكن موتهم بنفس،طرق التعذيب حرق وكهربا وضرب الخ
نهلة وصلت القاهرة هي والدكتور واعترفوا والقضيه،اتحولت رسمي للمحكمة
فارس،مش،بيسيب مليكة ابدااااااااا
مليكة فارس
فارس،عيوني،
مليكة عايزة اخرح
فارس،كشر نعم احنا لسه يدوب بنتقدم لا طبعا
مليكة كفايه الوقت اللي ضاع انا تعبت بجد
فارس انسي واللي جاي كله لينا تمام وعلي،فكرة نصار خلاص،اتكول للمحكمة وبعدها طلاقك سهل وهعملك بعدها فرح ونعيش،ف تبات ونبات
مليكة يااااااه بجد نصار هخلص منه
فارس،هنخلص منه ونرتاح للابد يا عمري،
مليكة عارف انا نفسي،ف ايه
فارس،انت تؤمري
مليكة نفسي نتجوز واخلف منك ولاد كتييييييير شبهك
فارس،مش قدي،يا عمري انا وهيحصل متخافيش،
مجدي دخل صباح الخير
فارس،صباح النور
مليكة بابي،وحشتني،
مجدي،وانت يا قلبي،فارس لازم تنزل المجموعه شويه عدم وجود نصار وخبر القبض،عليه بهدل الدنيا والاسهم بدات تنزل
فارس،حاضر بكرة
مجدي ابن عمك هيجنني،كل يوم يقول بكرة يا ابني،لازم
فارس،بمقاطعه حاضر بكرة
مليكة ههههههه
مجدي بتضحكي ليه
مليكة اللي يشوفكم كدا ميشفكمش،زمان
مجدي ليه تقليب المواجع بس عموما حبكم فوقني،وانك متبقيش،موجودة ممكن ينهيني،فعلا
مليكة ملك فين؟؟؟؟؟
مجدي،مع طارق بيوضبوا بيتهم
فارس،نورا وملك هيبقوا سلايف الستر يا ستير
مليكة لا ملك اتغيرت خالص
مجدي فعلا حب طارق ليها حولها لحد تاني
مليكة بابي هي اصلا كانت كدا بس احساسها انها هتبقي لوحدها هو اللي وصلها تداري اللي جواها
مجدي وانا؟ ؟؟؟
مليكة انت بابي هتفضل اجمل اب ف العالم مهما كنت قاسي كفايه انك رجعت ليا وحسستني ب حنيتك عليا
فارس تيرار راررر
مليكة. بجد دي حقيقه
فارس حبي انا اللي قلبه كبير وبس
مليكة بابي هطلق من نصار بسهوله معقول تصدق دا
مجدي اه المحامي بدا الاجراءات ومن اول جلسه كمان
قطع كلامهم دخول طارق وملك
مليكة لوكا وحشتيني
ملك وانت يا حبي الفستان يجنن والفرح قررت انا وطارق يبقا زي سيف ونورا ونسافر نلف العالم كله
مليكة امتا الفرح
طارق اول ما تخرجي لينا بالسلامه
فارس مالك؟
طارق دا امر من المحكمة ل مليكة
مليكة بخوف ليه
فارس اهدي يا قلبي اتكلم علي طول يا طارق
طارق علشان تشهد ان نصار فعلا غير سوي نفسيا
فارس وانت ايه مدايقك طبيعي
طارق المحامي بتاعه بيلعب علي انه غير سوي ودا عقابه لا سجن ولا اعدام للبنات اللي ماتت
مليكة. برعب هيخرج نصار ممكن يخرج
ملك اكيد لا ازاي يا طارق يخرج يعني وقتله ل عماد وطلبه منه ايه امال قانون ازاي
طارق نصار غير سوي نفسيا كل اللي عمله كان بسبب مرضه ودا هيكون حكمه السجن داخل مصحة نفسيه الخانكة يعني
مليكة مش ممكن ازاي
فارس بس طلاقه ل مليكة
طارق لا دا امر مفروغ منه اصلا هتطلق
مليكة مش مهم اي حاجة المهم انه يبعد عني يروح الخانكة يروح جهنم مش فارقه كتير
ملك صح دا المهم هتشهدي
مليكة اكيد طبعا
عدا اسبوع مليكة اتحسنت واتحدد فرح ملك وطارق
امام فيلا العشري
فارس ساعد مليكة تنزل حمد الله علي سلامه روحي وعمري كله
مليكة الله يسلمك عارف متخيلتش يجي يوم ارجع البيت دا وانا فرحانه
فارس ولسه لما نروح بيتنا
مليكة عارف يا فارس
فارس خدها ف حضنه عارف ايه يا عيون فارس
مليكة البيت دا اتبني من ايه
فارس من ايه؟ ؟؟؟!!!!!!
مليكة من الخوووووف
فارس خوف؟ !!!! خوف ايه؟
مليكة بابي خاف يخسر المال وعلشان خوفه خسر حاجات كتير
عمو ماجد خاف علي الحب. والمال وخوفه وصلكم انكم تبعدوا سنين
عمتي خافت علينا واتحولت من مجيدة هانم ل داده
ملك خافت تبقي لوحدها فقررت تساير بابا وتخسر
مامي خافت علي سركم ف اتربينا بعيد عنها حتي نورا خافت عليك وسكتت وطنط عايدة خافت تخسر تاني اللي وصلت ليه خافت ترجع تحسبها بالورقه والقلم
فارس ومليكة
مليكة خافت عليك علي انها تخسر وجودك ف الدنيا كل واحد ف البيت دا اللي حركة الخوف الخوف دا اكبر عدو للانسان يهلكه يدمره ينهيه ودا اللي حصل لينا بس عارف
نحاربه ازاي
فارس ازاي؟؟؟؟؟؟
مليكة بالحب يا فارس انا هزمت خوفي بالحب والكل هزم خوفه بالحب الحب دا نعمه حب الحبيب والصديق والاب والام والعم والعمه والخاله والولاد
فارس ايه التحليل الرائع دا
مليكة ايه غلط
فارس بالعكس جبتي الصح الصح جدا اهزم خوفك بالحب بحبك يا قلبي
مليكة مش قدي يا فارس مش قدي
يلا ندخل الكل وحشني وحشني قوي
فارس يلا بينا
دخلوا والكل استقابلهم حتي عايدة عرفت انها مهما تحارب خلاص مليكة منتصره بحبها ل فارس
ملك وطارق اتجوزوا وسافروا وسيف ونورا هما كمان سافروا
وصلنا ليوم سماع الشاهد الاساسي اللي هيحدد ان فعلا نصار كان بيعمل كل دا بوعي ولا هو مريض فعلا
الكل ف المحكمة والصحافه والاعلام نصار عينه علي مليكة وبس نهله قربت
فارس مدام نهله اخت نصار ودي مليكة
الدكتور مش ممكن
مليكة ف حاجة
نهلة عرفت ليه انت بالذات اللي كان مصمم عليكي ومش بينطق غير اسمك وبس
مليكة مش فاهمه
نهلة كلنا حالا هنفهم
الحاجب محكممممممه الكل قعد والتزموا الصمت
القاضي نادي علي شاهد الاثبات
الحاجب دكتور عمر السكري
عمر افندم
القاضي انت من لندن وبتتكلم عربس
عمر انا اصلي مصري بس عايش ف لندن
القاضي بطاقتك او بسبورك
عمر قدم الباسبور وحلف والله العظيم اشهد بالحق
القاضي نصار المغربي معلوماتك عنه
عمر انا اعرف نصار من اكتر من 10 سنين
القاضي تعرفه ازاي
عمر انا طبيب وهو مريض جالي بيعاني من نوبات صرع وكوابيس ومع الايام اكتشفت الاهم ف حالته انه باللغه الدارجه سيكو يقدر كويس يقنعك انه ملاك وهو شيطان رجل اعمال ناجح لكن نفسيا غسر سوي
القاضي كمل
عمر حالته من بدايتها تعلقه الشديد ب امه امه اتقتلت قدام عينه علي ايد والده
الكل ف القاعه بدا يهمس
القاضي سكوووووت والا هخلي،القاعه كمل
عمر ايوة والده ضربها ضرب افضي للموت
القاضي فسر
عمر احم لانها خنته نصار شهد علي الخيانه وشهد علي قتلها بس القضيه اتقفلت وهو حاول يعوض نصار بس نصار متكلمش وفضل ينتقم من اي ست خصوصا انه اصلا سليم مش عاجز
مليكة ل فارس لا عاجز
فارس اهدي
عمر كمل لا دا من تاثير مرضه النفسي وانه شهد علي خيانه امه هو شافها ف وضع مخل كامل
بعدها والده اتجوز وخلف نهلة اللي كانت ل والده كل شئ خصوصا ان نصار كان ابن الست اللي خانته لغايه ما والده اكتشف انه غريب فقرر يبعده عن نهله وفعلا حصل نزلوا مصر وعمل ليه شركة وقبل ما يرجع كان مات ودي كانت تاني صدمه ليه خلته قفل علي نفسه تماما
القاضي ف ورق يثبت ان نهله اخته لكن الاهم هو لغي وجودها ازاي
عمر حكي ليا مره انه شال اسمها من اي ورق وبكدا بقا هو الوريث وكله بالرشوه عدي
القاضي يعني انت عايز تقول ان كل اللي المتهم نصار المغربي عمله كان بسبب مرضه واللي كل التقرير دي والادويه دي مطورتش حالته
عمر صعب كانت تطور لانه اكتشف انه غير قادر جنسيا مع ان هاكد هو جنسيا سليم لكن نفسيا كان صعب ايوة كل الاشياء المذكورة وممكن افظع كمان عملها تحت ضغط مرضه لانه انقطع عن العلاج النفسي من فتره وكان تركيزة علي العلاج الجنسي واللي البنات دفعوا تمنوا واهمهم مليكة مراته وف سبب كمان
القاضي ايه هو
عمر مليكة لما شفتها حاليا عرفت ليه نصار بقا كدا عدواني اكتر مليكة نسخه كامله من ام نصار مفيش اي فرق ودا سبب اقوي ل تملك نصار بيها
نصار لاااااااا انا بحبها صدقيني يا مليكة حبيتك عشقتك من اول ثانيه شفتك فيها الكل سكت لانه اخيرا اتكلم
نصار ايوة عشقتك عارف انك محبتنيش نهائي بس اعمل ايه انت صحيح نسخه منها لكن قلبي ملكك قبل عقلي قتلت ايوة قتلت بنات كنت بقول انهم مش انت كنت بشوف نظرة شفقه عليا ف عينهم تعبتك جرححتك بس حبيتك انت مراتي ساااااااامعه مراتي هتفضلي مليكة المغربي لااابد
فارس بتحلم
نصار هقتلك هقتلكم كلكم هقتلك لو بقيتي ليه ساااااامعه
القاضي خلاص سكووووووت
بعد شويه نهلة شهدت ب كلام عماد وطلب نصار منه و مليكة شهدت بكل حاجة تعرفها
القاضي بعد الاطلاع علي التقارير الطبيه وسماع اقوال الشهود قررت الهيئة الموقرة الاتي الحكم علي المتهم نصار المغربي بتحويله الي مصحه النفسيه للاشراف الطبي وذلك بعد ان اطمئنت المحكمة ان المتهم نصار كان ف حاله اللاوعي عند ارتكابه كل الجرائم وحبسه داخل المصحه ل رحم البشريه من اذاه رفعت الجلسه
مليكة حرام لازم يموت
فارس المهم انه انزاح الخانكة حبل المشنقه مش فارقه
نصار مكسبتيش يا مليكة هفضل ضلك هفضل دماااااارك هقتلك لو بقيتي ملكة هقتلك يا فارس
الكل خرج
نصار اتحول للخانكة فعلا مليكة وفارس بيجهزوا للفرح والكل معاهم
ف الاتليه
فارس مليكة انا رجلي ورمت ايه ولا فستان عجبك
مليكة بحيره لا مفيش كلهم عادي
فارس ب استنكار عادي ازاي يعني دول يجننوا
مليكة فارس حبيبي انا عايزة حاجة مميزة تكون قنبله لحد قبلي ولا بعدي لبسه فهمت
فارس ودا نجيبه منين حضرتك
كليكة ادينا بندور
ملك هههههه لسه ملقتيش
ملبكة لا
ملك طيب ايه رايك نسافر باريس
فارس ايه تسافروا فين الفرح كمان اسبوع هتجننوني
ملك ايوة دا فستان ليله العمر لازم يبقا مميز ولا ايه موكا موكا ايه دا مليكة فين فارس اتلفت مليكة مش جنبه وملك قلقت وبيدورا عليها
لقوها واقفه قدام فستان اقل كلمه انه يجنن
ملك انت هنا حرام عليكي
فاوس ميه مره اقولك متتحركيش من جنبي
مليكة وهي مش سامعه اصلا هو دا
فارس شافه واووو يجنن
ملك تحفه يا مليكة
الفستان كان شبيه بفستان سيندريلا والاهم مطعم بالفيروز الازرق لون عينها وعين فارس
ملك يلا نقيسه وانت خليك هنا فال وحش تشوفها بيه
وطبعا مليكة كانت فعلا سيندريلا فيه واشترواه وبدله فارس ف ربع ساعه كانوا اشترواها وطبعا طلعت عين الكل علشان اللوك بتاعها سواء شعر او ميكب او القاعه
مجيدة لااااااا انت ايه مصدقتي يا بنتي حرام دماغنا ورمت وعينا زغللت من كتر الافكار
زهرة الصراحه انا مش تعبت لا انا انهارت
ملك شوفي بالرغم انه مش طبعك بس بجد انت كنت سمبل احلي ارجعي زي مكنتي
نورا ههههههه الكل بايعك حتي فارس بقاله يومين مختفي عنده حق
عايدة الواد طفش يا قلب امه
الكل ضحك
مليكة دمعت والله غلسين بس
وقامت تخرج بره دخلت المرسم فضلت ترسم وهي بتكلم نفسها ايه المشكلة شهر لفيت علي الفستان واللوك بتاعي مش من حقي افرح حتي فارس سبني ليهم يقطعوا فيا ويتريقوا عليا والله والله لخصمه بس اوووةةف اخلصي انت كمان رسمه رخمه
فارس ههههههههههه حبي وصل للمرحلة دي
مليكة فارس انت هنا من امتا
فارس من وقت ماعادي تدوري برحتك وتطلعي عينا براحتك
مليكة الكل بيتريق عليا هو غلط ان افرح
فارس ابدا يا عمري براحتك. طبعا
مليكة امال انت زهقت ومش بترجع الفيلا خالص
فارس لان يا قلبي،لازم اظبط شغل المستشفي والمجموعه علشان شهر العسل
مليكة يااااااه يا فارس معقول بجد هنتجوز ونقضي اجازة سوا انا من كتر الفرحه مش مصدقه
فارس واقولك خبر احلي
مليكة احلي من كدا ايه
قارس طنط زهرة وافقت تدي مجدي باشا فرصه
مليكة بجد انت حبيبي وكل اخبارك تجنن فارس
فارس عيون فارس
مليكة هو دا طبيعي
فارس ازاي يا عمري
مليكة كل حاجة ماشيه طبيعي قوي لدرجه تخوف
فارس متخافيش يا قلبي انا جنبك هنفضل سوا لاخر العمر
مليكة للابد
فارس للابد بقولك صحيح هو لون الفارس فين
مليكة ايه دا انت لسه فاكره
فارس فاكرة بس دا انا هموت عليه بس واحنا لوحدنا ف اوضتنا بقولك ايه تعالي نطلع من المرسم احسن الجو بقا حر وهفرهد منك
مليكة حر؟ !!!!! احنا ف الشتا حر ايه
فارس مليكة انا لو شرحت سبب ارتفاع درجه الحرارة هتندمي يلا يا قلبي،نخرج
خرجوا ونورا جايه تجري انتم هنا شفتم اللي حصل
مليكة خير؟
فارس لو حلو قولي،وحش خليه ليكي
نورا معرفش بالنسبه ليا حلو
مليكة ايه هو اللي حصل
نورا المستشفي اللي فيها نصار اتحرقت اتفحمت كلها وكل الناس ماتوا لان الحريق كان قوي ولما وصلت المطافي كل حاجة كانت رماد وانتهت
مليكة مش ممكن
فارس عرفتي منين
نورا فتح الفون اهو الخبر وبالصور كمان
فارس ومليكة شافوا الخبر
ملبكة تفتكر نصار معاهم
فارس الاخبار بتقول محدش اتلحق
ملك جت عليهم
فارس اه طارق فين
ملك ف مكتبه ليه
فارس ابدا عن اذنكم
مليكة فارس انت قلقان ليه
فارس ابدا عايز اطمن بس لو نصار من ضمنهم لازم ندفنه ولا ايه
مليكة اوك
فارس دخل كلم طارق وطارق قاله انه هناك فعلا اول ما يتاكد من خبر اليقين هيعرفوا
بعد ساعه طارق وصل والكل متحفز
طارق ملكم في ايه
مليكة مات؟
طارق ايوة مع الاسف والمفروض كمان اننا ندفنه
مجدي تدفنوا مين الله لا يرحمه
مليكة لا يا بابي حرام عليك ف الاول والاخر دا مريض كلم نهله
فارس نهلة من وقت ما استلمت ورثها اختفت تماما هدفنه ف مقابر عايلتهم وخلاص
مليكة مش مهم المهم ان كابوس نصار انتهي
نورا بس مات موته بشعه
مليكة اكيد دا حق البنات اللي بهدلهم ايه ركزوا معايا عندما فرح انتم نسيتوا ولا ايه
نورا احنا نقدر دا الفرح المنتظر
الكل ضحك تاني يوم فارس استلم نصار واندفن فعلا وانتهت صفحه نصار
يوم الفرح
ملك قمر يا موووووكا قمر
مليكة بجد شكلي حلو
نورا حلو بس تجنني اخويا هيهرب بيكي قبل الفرح
مليكة ابدا انا عايزة احضر الفرح وانبسط
عايدة بنات سبوني مع مليكة شويه
نورا ماما
عايدة متخافوش الكل خرج
مليكة بقلق خير
عايدة عارفه انك زعلانه مني ومن طر يقتي معاكي بس انا فعلا كنت خايفه علي فارس من نصار وخايفه منك
مليكة من نصار ماشي لكن مني ازاي
عايدة مليكة انا ف فيلا العشري مشفتش حد كويس غير ماجد الله يرحمه حتي مجيدة وزهرة كانوا بردوا هوانم كدا افتكرت زيهم تملكي فارس ويضيع تعب السنين
مليكة بس انا بحبه
عايدة عرفت دا واطمنت عليه السعادة اللي ف عيونه دي مش من فراغ عارفه فارس كيانه اتقلب من اول مره شافك ف الجامعه يومها عرفت ان وقع ف العشق بس خوفي عليه بعد كدا طبيعي وعد يا مليكة ان مش هزعلك ولا اجرحك ابدا مهما حصل اتفقنا
مليكة اتفقنا يا ماما عايدة
عايدة روح ماما كمان هنادي مجدي علشان ينزلك تمام
مليكة اوك
مجدي بعد شويه دخل
مايكة مالك يا بابي شكلي وحش ولت ايه
مجدي وحش مش هرد انت مليكة عارفه ليه سميتك مليكة
مليكة لا ليه
مجدي لما اتولدتي كنتي احلي من ملك بكتييييير ملاك دورت علي اسم مشتق من الملايكة علشان كنتي شبهم قووووووي
مليكة كنت بتحبني
محدي كنت ومازلت وهفضل احبك واعوضك انت وبعدين ولادك من فارس دول بقا هيبقوا مدد العشري الاول
مليكو حبيبي يا بابي انا بحبك قوي ومبسوطة انك هترجع علاقتك ب مامي
مجدي اقولك سر
مليكة ف بير
مجدي انا بعشق امك
مليكة هههههههه
مجدي مش مصدقه بس دي الحقيقه بحبها فعلا يا مليكة عمري ما سمحت لوحدها تدخل مكانها ابدا وانا مبسوط انها وافقت تديني فرصه الكلام خدنا وفارس زمانه هيتجنن تحت يلا
مليكة يلا بينا
محدي مبروك يا بنتي
مليكة الله يبارك فيك
مجدي نزل ب مليكة ل فارس واللي كل ما تقرب خطوة فارس قلبه بيقف من الفرحه والسعادة ودخلوا القاعه وكل العيون متعلقه بيهم وكان حبهم غطا علي المكان بعدها رقصوا اول رقصه ليهم سوا علي اغنيه حبه جنه
فارس ليه حبه جنه
مليكة علشان دي بتاعتنا انا وانت وبس
فارس بحبك بحبك يا عمري ومليكتي اخيرا بقيتي مليكة الفارس
مليكة اخيرا
الفرح بدا وكله رقص وهيصه وفرحه والاهم حب
الفرح خلص ومليكة وفارس استعدوا ليبدا حياه جديدة حياه خاصه ب مليكة الفارس
ف جناح فارس ومليكة
فارس اخيرا
مليكة اخيرا بحبك
فارس لا انا عديت المرحله دي من زماااااااان
مليكة برده بحبك ومعنديش حاجة اقدمها ليك غير قلبي وحبي
فارس وانا مش عايز غيرهم
ادخلي غيري علشان نصلي وانا هغير بره
مليكة تمام
فارس موكا
مليكة نعم اساعدك
مليكة شششكرا عامله حسابي والفستان سهل انه يتقلع وطلعت لسانها ليه ودخلت تغير
غيرت ولبست قميص يجنن وعليه اسدال علشان الصلاه
وصلوا الاتنين وفارس قال الدعاء وهي رددت وراه
وبدات حياتهم فعلا فارس قدر ينسي مليكة كل انواع العذاب اللي علي ايد نصاو وخدها لعالمه هو بس عالم الفارس
بعد مده مليكة ف حضنه
فارس تعبانه
مليكة وانت معايا مستحيل بس عايزة انام هغمض دقايق ممكن
فارس باسها من شعرها ممكن وفعلا مليكة استسلمت ونامت وفارس كان عايز يصحيها بس صعبت عليه واكتفي انها ف حضنه وخدها ف حضنه وناموا الاتنين لاول مره متحدين وسعداء
تاني يوم استعدوا للسفر فارس كام عايز يلف معاها العالم وفعلا هبدات رحلتهم هيسافروا كل مكان سمعوا عنه ومسمعوش عنه كمان
ف المطار قبل السفر الكل كان بيسلم عليهم وفرحان
نورا ابيه ف عندي خبر انت اول حد تعرفه
ملك ايه دا وانا كمان
نورا والله طيب دا اخويا حاشرة روحك ليه
مليكة بس ايه الخبر انتم الاتنين
نورا انا احم انا يعني حامل
ملك واو ايه دا وانا كمان
فارس وانت كمان ايه
ملك انا كمان حامل
مليكة مبروك عليكم انتم الاتنين
نورا ارتحتي وبعدين عرفتي امتا
ملك امبارح
نورا اوووووف منك بجد المهم اقول ل سيف ازاي
ملك وانا ابلغ طارق ازاي
مليكة قبل ما تتخنقوا والطيارة تفوتنا قولي الخبر كدا مباشرة لان اي مظاهر احتفال ملاهش لازمه الخبر لوحده مفرح
ملك يعني اعمل بصي،تخيلي ان انت بتقولي،ل فارس،الخبر دا هتقوليه ازاي
مليكة ههههه لا انا حاجة تانيه بس،عموما هعمل كدا ووقفت قصاد فارس وحطت ايدها علي،كتفه وبصت ف عينه فارس،
فارس عيون فارس،من جوا
مليكة انا حاااااامل
فارس،يارب. هههههه
مليكة سهله صح
ملك ونورا جدا
ملك طارق
نورا سيف
مليكة عايزة اتفرج وحياتي
فارس،تعالي،يا عمري
ملك ونورا عملوا زي،مليكة ما قالت
سيف انت قولتي ايه
نورا حامل هنا ف نونو كمان 7شهور هيقولك بابا
طارق ملك الموضوع دا مفهوش،هزار
ملك وربنا ما بهزر حااااامل لسه عمره ايام كمان
طارق شال ملك لا انت رجلك متلمس الارض لغاية ما ولي العهد ينور الدنيا
ملك فرحان
طارق فرحان دي كلمه قليله
بحبك وخدها وخرجوا من المطار
نورا سيف انت مش،فرحان
سيف قصدك مش،مصدق مش،ممكن احلفي
نورا وحياه سيف حامل ف ابن سيف
سيف اللللله بحبك يا نوراه حياتي،
مليكة الله يا فارس،انا عايزة من دا
فارس،عايزة ايه اشيلك
مليكة لا عايزة نونو شبهك نسخه منك
فارس،وانا عايز بنوته نسخه من نورا
مليكة نورا؟ !!!! ازاي
فارس اصل الكره الارضيه متستحملش،اتنين مليكة كفايه واحده ونورا قريبه ل قلبي تبقي،بنتي،شبها
مليكة ماشي اتفقنا الولد شبهك والبنت شبه نورا
فارس،وسيبي،عليا طريقه مجيهم
مليكة انت رخم وسافروا الاتنين ورجعوا بعد 3 شهور
ف فيلا العشري
عايدة يا نورا مش،كدا لازم تاكلي شايفه سلفتك مسبتش حاجة الا وكلتها
ملك وهي،ماسكة طبق الاكل ايه دا نق دا ولا ايه
عايدة لا يا حبيبتي،بس،عمري،ما شفت حامل كدا
مجيدة دي ملك لازم تبقي،مختلفه حتي ف حملها
نورا اه والله طارق صعبان عليا كل يوم نازل شايل وطالع شايل
ملك ملكيش،دعوة خليكي كدا لغاية ما تولدي،لينا برص بقله اكلك دي
زهرة يا تري حمل مليكة هيبقا شبه مين فيكم
مليكة وفارس،دخلوا ومليكة ردت ل شبه ملك ولا شبه نورا اه علشان نبقي،متفقين
الكل سلم عليهم وبعد عتاب علي،تاخيرهم بس،الكل كان فرحان اخيرا فارس،ومليكة اتجمعوا
مجدي اهلا باللي،مصدق وهرب بقولك ايه انا عايز اخد اجازة زيكم اشمعنا انتم
مليكة هتروح فين يا بابي
مجدي زهرة ملهاش،حق تنبسط زيكم
زهرة بجد هنسافر
مجدي ودول سافروا 3شهور انا هسافر سنه
فعلا الحياه استقرت بالكل والدنيا بقت اهدي،واجمل والحب هو المسيطر علي،ال العشري،واخيرا مبقوش،جحيم العشري
ف المستشفي
فارس سيف قولت لا
سيف الله اختك مصممه علشان خاطري
مليكة دخلت حبيبي،
فارس وحشتيني،
سيف حلو اهي،مليكة جت هي تشهد بقا علشان انا تعبت منكم
مليكة خير
فارس سيبك منه دا دماغه فلتت من عمايل نورا
سيف كدا طيب بصي نورا مصممه تولد ف الاوضه بتاعتك عايزة ابننا يبقا مميز وفارس،مش راضي
مليكة ايوة بس الاوضه دي،مدمرة
سيف مين قالك كدا دا الباب بس لكن هي من جوا زي الاول واحسن
مليكة ل فارس،بجد
فارس هو ممكن افرط ف حلم من احلامك مبقاش فارس وقولت لا يا سيف نورا انا هعمل ليها اوضه الكل يخكي عنها هي،وملك لكن الاوضه دي بتاعه مليكة وبس وولادي،من مليكة
سيف وعد
فارس،وعد
مليكة فففارس
فارس عيوني وبص علي،مليكة كان بيغمي،عليها
مليييييكة اغمي،عليها فارس،شالها
سيف فارس،ايه دا دم
فارس شاف دم علي رجل مليكة طلع بيها ل دكتورة النسا وبعد الكشف
الدكتورة اهدي يا دكتور
فارس،مليكة اخبارها ايه
الدكتورة مدام مليكة حامل بس هي ضعيفه والدم دا كان انذار ب الاجهاض بس،سيطرنا علي الموقف المهم الراحه والادويه اللي هكتب ليها
فارس،مسمعش غير كلمه واحدة مليكة حامل انت قولتي،مليكة حامل حامل حامل يعني
الدكتورة ايوة وف تؤام كمان علشان كدا لازم الراحه التامه
فارس،هي عرفت
الدكتورة ايوة مستنياك جوا
فارس دخل ليها مليكة كانت قاعدة علي السرير وايدها علي بطنها
فاوس،مليكتي
مليكة فارس،عرفت انا حامل حامل يا فارس،
فارس،قرب منها وباس،ايدها عرفت يا روح فارس،مبروك علينا ولادنا
مليكة مش،مصدقه ان حامل منك بجد دي حقيقه مش،حلم
فارس،علم مش حلم وهيبقا عندنا ولاد وهنربيهم ويبكبروا قدام عيونا
مليكة يارب يا فارس نفسك ف ايه
فارس اللي يجيبه ربنا كويس المهم انك انت وهم تفوموا ليا بالسلامه
مليكة ياررررب
الكل عرف وفرح جدااااا بخبر حملها والكل معاها بس مليكة حملها كان اغرب من ملك ونورا مليكة عايزة تنام طول الوقت ممكن تنام بالايام لومحدش صحها مش هتصحي بس الكل كان فرحان
نورا طلعت حامل ف ولد وملك ف بنت
نورا صممت علي اسم فارس بس اخوها رفض وقال لا يسموا اسم تاني وملك قالت لما تولد هتسميها عدت شهور حمل نورا ولدت وتقريبا مليكة نايمه ملك بقت ف اخر السابع ومليكة كانت ف الرابع
فارس رجع متاخر
مجيدة ايه اخرك كدا
فارس عادي المستشفي،والمجموعه مليكة اخبارها ايه
زهرة نايمه
عايدة علي فكرة بقا انا كنت كدا ف فارس،مستغربين ليه دا غصب عنها
فارس بس دي هتبدا الخامس كفايه بقا نوم وربنا حرام كدا
عايدة المهم كلمت اختك اطمنت علي ابنها
فارس اه كلمتها استاذ عدي عنده برد عادي بس بنتك اللي انجننت
عايدة ابنها بكرة نشوف ولادك
فارس يارب يجوا علشان مليكة تصحي الكل ضحك عليه
عايدة بنتك جننت الواد
زهرة بصراحه عنده حق دا انا نسيت شكلها
مجيدة بكرة تقرفنا هي وعيالها
مليكة وصلت الشهر السادس، واتعرف انها حامل بنت وولد ف ليله فارس،دخل ومليكة نايمه كالعادة دخل غير واخد شاور ونام جنبها هي قلقت ودخلت جوا حضنه
فارس باس راسها حبيبي ممكن يفوق ليا شويه وحشني
مليكة ابتسمت وانت كمان وحشتني قوي،قوي،معرفش،ليه وحشني،كدا
فارس يمكن لان من 6شهور مش طايلك ولاد العشري خدوكي مني
مليكة محدش يقدر يخدني منك ابداااااا يا عمري
فارس الدكتور طمني حالتهم كويسه وانت كمان
مليكة فارس انا بحبك
فارس استغرب وانا كمان بحبك يا قلبي
مليكة ااه
فارس مالك
مليكة ولادك بيلعبوا جوا ومسكت ايده وحطتها علي بطنها وفارس،حس،بحركتهم ودي كانت قمه السعادة
مليكة فضلت متابعه عيونه وفرحته اول ما رفع عينه
فارس،بتبصيلي كدا ليه
مليكة مردتش عليه كلام بس باسته ودي كانت بدايه ملحمه بينهم فارس ومليكة كانوا مستغربين احساسهم بس فسرواه انهم علشان بعاد عن بعض،من فترة تاني يوم صحي فارس علي صوت فونه ملك بتولد حاول يصحي مليكة بس،طبعا مليكة كانت نايمه جدااااا قام خد شاور وصلي،واخد الكل وراحوا المستشفي
ف فيلا مليكة نايمه بس شافت كابوس،وحش صحيت مخضوضه قامت تشرب شربت ورفعت عينها شافت صورته ف المرايا الكوبايه وقعت منها
مليكة نننننصار
نصار وحشتيني،
مليكة ااانت ميت انا بحلم صح
نصار وقف قدامها لا انا علم انا هفضل ضلك قولت ليكي مصدقتيش
مليكة جت تجري نصار كتفها وشالها علي السرير وايده علي فمها علشان مطلعش نفس
نصار قولت هرجع ليكي هقتلك لو بقيتي،ليه وملكة مصدقتيش افتكرتي ان بكدب صح وحط ايده علي،بطنها ولادك دول ولادكم
مليكة بتحاول تهرب منه امممممممم
نصار متخافيش يا عمري انا معاكي،وجنبك ههههههههههه ومسك سكينه اقتلك ولا اقتلهم
مليكة امممممممم اممممممممم
نصار اقتلهم هما مليكة عينها علي السكينه برعب وهي رايحه علي بطنها وبتحاول تفك ايده نصار غرس سكينته ف بطنها بدل المره اتنين
وشال ايده مليكة بتجيب نفسها بالعافيه انتهت وولادها كمان انتهوا
نصار قولت ليكي بس عيبك انك مش،بتصدقي مليكة غمضت عيونها هي،ف سرها بتنادي،فارس
نصار خرج زي،ما دخل
ف الطريق فارس حس،بمليكة لف ورجع الكل استغرب ويساله بس،مش،بيرد وصل كل حاجة طبيعيه امال ليه الوجع دا اللي،هو حسه طلع جري،وفتح الباب،وكانت الصدمه مليكة غرقانه ف دمها ملييييييييييييكة لااااااااااااااااااا
بعد 6 سنين قصاد قبر مليكة
فارس،واقف ف ايده بنت بشعر اسود وعيون عسلي،وخمريه
فارس،وحشتيني يا موكا النهاردة اول يوم ل مليكة بنتنا ف المدرسه 6سنين عدوا عليا 600سنه بس اللي،صبرني مليكة الصغيرة كان نفسي احافظ عليكي وعلي ابننا بس مع الاسف ملحقتش
مليكة الصغيرة مامي،انا هبقي شاطرة قوي،وهطلع دكتورة زي بابي،علشان مخليش،اي ام تموت ابدا بحبك
فارس،شال بنته وخرجوا ونصار كان مراقبهم
نصار انا اللي،كسبت انا وبس،
ف المطار نصار وصل
اتاخرت عليكم
مليكة لا فين الولاد ؟؟؟؟؟؟؟
نصار شاور لبادي جارد جاب الولدين ولد نسخه من فارس والولد التاني نسخه من مليكة الصغيرة نصار طالما عقلتي ولادنا اهم اسد المغربي،وفهد المغربي،
مليكة مردتش،شالت الولدين وحضنتهم وركبت مع نصار ف سرها سامحني،يا فارس،انت ومليكة بس،انا كمان لازم احمي ولادي زي ما انت بتحمي،بنتنا بس،وعد هرجع ليك ب اولادنا ول بنتنا بحبك هفضل ل اخر نفس،فيا مليكة الفارس،وبس،
by Queen Mera,esmil ✍✍✍✍✍
كدا خلص الجزء الاول من مليكة الفارس،وهنكمل بقا مع مليكة بنت الفارس،واسد وفهد ودا طبعا بعد ما اولد وارجع ليكم من تاني،هتوحشوني،جدااااااااا
هنتقابل قريب مع مليكة الفارس 2
ونكمل ف فتح اسرار ولاد مليكة وفارس،
ريفيوهات بقا وتفاعل يرعب والاهم تدعو ليا اقوم بالسلامه ويشفي ليا بنتي
#مليكة الفارس،
#تنفست عشقك
#بقلمي ملكة الدراما ميرا اسماعيل