منوعات

انتقــ,ام تمارا ج 2

#روايه_انتقام_تمارا12
#بقلمي_رنا_سعيد
مازن بااعجب:أوووبا اي الصار..وخ اللي دخل علينا ده
ماندو بتوهان: ده بطل وصا..روخ وكل حاجه حلوه هو في جمال كده بس انا بعتقد اني شا..قط بنات الجامعه كلها ده شكلها جديده معانا هنا ولا اي
فهد عند فضول يشوف مين البت الجامده اللي لافته نظرهم بالشكل ده فهد اول ما لفه وشه وشافها قلب دق بعنف
فهد بتوهان وفي نفسه:تمارا
ساره بغيره وبغضب:فهد
فهد وفاق علي علي صوتها
فهد:اي يقلبي
ساره بضيق:اي عجبتك اوي كده
فهد بضيق:انا زهقت من ام الغيره الزياده دي عن اذنك
وسبها ومشي وطلع فوق ودخل المدرج وكانت تمارا قاعده في اول المدرج وحطه الهاند فري في ودنها وماسكه فونها وبتقلب فيه فهد وراح قاعد جمبيها يتأكد من ملامحها وأنها اكيد تمارا
فهد ببتسامه:ازيك ياتمارا
تمارا وحطه الهاند فري في ودنها ومش سامعه
فهد وشال الهاند فري من ودنها
تمارا بضيق وبتحسب خلود اللي عملت الحركه ديت تمارا
تمارا بضيق:خلود قولتلك مليون مره مبحبش الحركه ديت
وبتبص جمبيها ملقتش خلود ولاقيته فهد
فهد ببتسامه:وحشتيني
تمارا برفع حاجب:نعم
فهد ببتسامه:انتي صحيح اتغيرتي ياتمارا وبقيت بطل و قمر اوي بس متاكد انك لسه نضيفه وطيبه من جواكي وبضحكه تصدقي اني الشله بتاعتي معرفوكيش ومازن وماندو فضلوا يعاكسوا فيكي علي اساس انك بنت جديده معانا في الجامعه ومعرفوكيش وانا الوحيد اللي عرفتك وعارفه ليه انا الوحيد اللي عرفتك بس عارفه ليه
تمارا مردتش
فهد ورجع كمل وشاور علي قلبه
عشان قلبي ده بيحبك وعايزك متعرفيش قد اي اتعذب في بعد ه عنك الفتره دي ياتمارا طبعا مستغربه كلامي صح بس دي الحقيقه اللي انا كنت بتجاهلها ديما بس لما بعدتي عني الفتره دي اكتشفت اني مقدرش اعيش من غيرك لحظه وكنت مستني الجامعه تفتح عشان اشوفك بفروغ الصبر يقلبي
تمارا بضحكه بسخريه:حلوه التمثيليه الجديده دي وبغضب ممكن تتفضل تقوم من هنا عشان صحبتي جت وعايزه تعقد مكانها
فهد وبص لاقه خلود وقفه وعايزه تعقد مكانها
فهد وقام بحراج وسلم علي خلود وقعد في اخر المدرج جمب ساره والشله
ماندو بضحكه:شاقطها ولا لسه
فهد ومش بيرد وسرحان في تمارا اللي قاعده قدامه
ساره بضيق وغيره:مترد
فهد بضيق:عايزه اي ياساره
ساره بضيق:انا زهقت
فهد بضيق اكبر وقام من البنش:وانا تعبت
بقلمي رنا سعيد
وساب المدرج كله ونزل
وبعد فتره من الوقت خلصوا المحاضره ونزلوا تحت
وتمارا وخلود قاعدين في الكافتيريا وفهد قاعد هو والشله بتاعته
وفهد عينه علي تمارا وهي قاعده وتمارا وخدها بالها من نظراته بس متجاهلها
والشله وخده بالها من نظرات فهد لي تمارا
ماندو بخبث ودقق في ملامحه تمارا وعارف اللي هيا تمارا
ماندو بخبث وعينه علي تمارا:البت الجديده اللي قاعده مع خلود دي دي بطل يجدعان يالهوي هو في جمال كده وعض علي شفايفه
فهد بغيره وضيق:ماااندو احترم نفسك وملكش دعوه بيها ولا تجيب سيرتها علي لسانك تاني
ماندو برفع حاجب:وانت مالك هي تخصك انت خليك في اللي يخصك بس وبص علي ساره
فهد بحده وقام وقف:ايوه تخصني
فهد وراح عند تمارا
فهد بغيره وضيق:المحاضره قرب تبدء يلا اطلعي
تمارا برفع حاجب:وانت مالك اطلع ولا مطلعش حاجه متخصكش يلا شوف انت رايح فين بقا مش ناقصه قرف علي الصبح
فهد بغضب:تمارا انا مسك نفسي عنك من الصبح من طولت لسانك ده لمي دورك بقا ويلا زاي الشاطره بقا اسمعي الكلام واطلعي
ساره من وراه وبصدمه:ت تمارا اازي
فهد بضيق:اللي جابك ورايا يلا غوري قعدي مع الشله
ساره ببتسامه بسخريه:وانا بقول الشكل ده مش غريب عليا برضوا وبسخريه بس حلو عمليات التجميل ياتمارا
بقلمي رنا سعيد
تمارا ببتسامه مستفزه:عمليات التجميل دي للي زايك يقلبي
ساره بغضب:انتي نسيتي نفسك ولا اي يبت وببتسامه بسخريه لو ناسيه هفكرك حالا انتي مين
تمارا بنفس الابتسامه المستفزه:مش محتاجه امثالك تفكرني يقلبي لاني انا عارفه انا مين كويس زاي ماانا عارفه انتي مين برضوا كويس وبسخريه ياساره هانم بس الفرق بيني وبينك اني انا انسانه نضيفه من برا ومن جوه اومال انتي بقا وبسخريه ولا اقولك بلاش نكمل كل واحد عارف نفسه هو مين كويس وببتسامه مستفزه ولا اي ساره
ساره بغضب:انتي انسانه حقيره
تمارا ببتسامه مستفزه:وانتي لوكل اوي
ساره ولسه هترد بس فهد زعق فيها
فهد بغضب:ساره روحي يلا قعدي مكانك ومشفكيش ابدا تكلمي مع تمارا وحسابك معايا بعدين
ساره بغضب:ماشي يافهد ماشي
وسبيته وراحت قعدت مكانها
ساره بغيظ:انتوا عارفين مين البت اللي عاملين تكلموا عليه دي

ماندو بضحكه:تمارا بس فهد شكله كان بيزعقلك ليه
ساره بحراج:ابدا ده كان بيقولي روحي قعدي مكانك يقلبي وانا جاي عشان مش عايزيني اتخنق مع تمارا وانزل مستويا ليها بس مش اكتر
مازن بضحكه وبخبث:اها عشان كده احنا فكرنا بيزعقلك والله
هايدي بضحكه:بس البت بقيت قمر وبطل فشخ اوي يجدعان
بوسي ببتسامه خبث:بس فهد ماله ومال تمارا عينه منزلتش من عليها النهارده وطلع وراها المدرج ودلوقتي راح ليها بيكلمها هو مش المفروض بيحبك ياساره
ساره اضيقت وقامت من مكانها خالص
عند فهد وتمارا
فهد:انا اسف بنيابه عن ساره ياتمارا في كل كلمه قالتها ضايقتك
بقلمي رنا سعيد
تمارا ببرود:ممكن تمشي ومش عايزه اشوف وشك تاني قدامي لوسمحت عشان مبلغش عنك عميد الجامعه وقول انك بتتعرضلي و بضيقني

فهد ببتسامه:انتي بتهدديني بقا ماشي ياتمارا بس اقولك حاجه انا مش بخاف من حد واتقلي براحتك بس انتي ملكي انا فاهمه ملك فهد وبس فاهمه
تمارا ببتسامه مستفزا:ربنا يشفيك اتفضل امشي بقا ولا اقولك احنا اللي هنمشي
تمارا وقامت مشيت وخلود قامت وراها تمارا وهي ماشيه طالعه المدرج في شباب بيعاكسهم وفهد خد باله

الشاب الاول وعينه علي تمارا:هي الجامعه مالها بقيت حلو اوي كده ليه
الشاب التاني:اي يابطل ماتحن علينا وقول اي كلمه ولا احنا مش قد المقام
الشاب التالت:ولا هو حلو الضحك و الكلام مع فهد و وحش لينا يقطه
فهد وجه من وراهم وضـ,ـربه بالبوكس في وشه ووقعوا في الأرض
فهد بغيره وغضب كالجحيم وعروق وشه بارزه:وماله تعالها انا هوريك الكلام حلو معايا اوي ازي يابن ال********
#يتبع

#بقلمي_رنا_سعيد
#روايه_انتقام_تمارا
#البارت_الثاني_عشر

#روايه_انتقام_تمارا13
#بقلمي_رنا_سعيد
الشاب الاول وعينه علي تمارا:هي الجامعه مالها بقيت حلو اوي كده ليه
الشاب التاني:اي يابطل ماتحن علينا وقول اي كلمه ولا احنا مش قد المقام
الشاب التالت:ولا هو حلو الضحك و الكلام مع فهد و وحش لينا يقطه
فهد وجه من وراهم وضرـ,ـبه بالبوكس في وشه ووقعوا في الأرض
فهد بغيره وغضب كالجحيم وعروق وشه بارزه:وماله تعاله انا هوريك الكلام حلو معايا اوي ازي يابن ال********
بقلمي رنا سعيد
وفهد ضـ,ـربـ,ـ كل الشباب ومازن وماندا جم وبعده فهد من عليهم
والجامعه كلها اتجمعت حواليهم
ماندو بعصبيه:خلاص سبيهم هيموتوا في ايدك
فهد بغضب كالجحيم:اياك اشوف بس واحد فيكم بس يفكر يبصلها
لان لو ده حصل قوله علي نفسكم يارحمن يارحيم
شاب منهم:احنا اسفين يا فهد مكنش نعرف انها تخصك اسفين
والشباب خافت ومشيت لانهم عارفين مين فهد كويس ويقدر يعمل فيهم اي
ساره وجت عليه
ساره بخوف:فهد فهد مالك في أي
فهد وراح عند تمارا

فهد بغضب:لو حد فكر يضيقيك هنا قوليلي وانا هنسفهولك من علي وش الأرض فاهمه
تمارا بعصبيه:اي اللي انت عملتوا ده انت فاكر نفسك كده راجل باللي عملتوا وفرجت علينا الجامعه ومين سامحلك تدخل في حياتي اصلا لتاني مره بقولها ليك ملكش دعوه بيه تاني فاهم وابعد عني بقا وعن حياتي وكفايه لحد كده مش ناقصه حد يكلم عليا من سببك فاهم
وتمارا مشيت هي وخلود
وفهد وقف مصدوم من كلامها وكان مش متوقع رد فعلها هيكون كده
ساره وكانت لسه هتكلم مع فهد بس فهد خرج من الجامعه خالص
في المساء
خلود ببتسامه حزن:تمارا وحشتني اوي يا كارما
كارما بدموع:وانا كمان انا مش هسيب حقها خالص انا هنتقم من كل واحد اتسبب في موت تمارا
وبعدها عننا وعد هخدلك حقك ياتؤام روحي وعد هندم اللي اسمها ساره دي هي وفهد علي اللي هعملوا معاكي يانن عيني
معلومه كارما اخت تمارا التؤام النسخه التانيه من تمارا بس كل واحد شخصيه غير التانيه
وهتعرفوا كارما اكتر مع الاحداث الجاي
في مكان آخر
في فيلة فهد

مازن؛تستاهل اللي بتعملوا فيك دلوقتي متنسش انت عملت فيها اي برضوا انت وساره
فهد:عارف بس انا ندمت وعايزها تسامحني
مازن بهدوء:مش بسهوله دي يافهد زاي ماانت فاكر
فهد بندم:عارف يامازن بس انا بحبها ومش طايق معملتها ليا بالشكل ده مش قادر بجد
مازن بهدوء:لازم تصبر يامازن لازم وانشاء الله هتكون من نصيبك
بقلمي رنا سعيد
فهد:يارب
فون فهد رن
مازن:مين بيرن
فهد بنفخ بضيق:ساره
ومرديش عليها وعمل الفون صمت
فهد:انا اتخنقت منها بجد
مازن:طب سبيها مش انت بتحب تمارا عايز من ساره اي بقا
فهد:ايوه بحب تمارا بس مش عارف اجيبها لي ساره ازي اني اسيبها مش عارف وانت عارف انا مع ساره بقالنا قد اي صحاب من أوله الجامعه لغيت السنه الاخيره اهيه يعني بقالنا خمس سنين مع بعض تلات سنين صحاب وسنتين ارتبط فامش قادر قولها اني مش بحبك وبحب واحده تانيه مش قادر

مازن:بس لازم تختار واحده بس لي ساره لي تمارا
فهد:تمارا طبعا بس في نفس الوقت مش عايز اخسر ساره كصديقه ليا وعارف اني هجرح مشاعر ساره فا مش عارف اعمل اي مش عارف بجد انا مخنوق اوي ياصحبي مخنوق اوي بجد انا كنت مع ساره ومرتاح ساره هي السبب هي اللي اخترعت عليا اللعبه دي اني أصحب تمارا وامثل عليها الحب عشان مصلحتنا وفي الاخر حبيتها فعلا هي السبب هي السبب هي اللي نهيت علاقتنا بايديها
مازن:ساره ملهش ذنب هي كانت واثقه فيك مش اكتر
فهد:صح صح بس قلبي طلع خاين ليها وحب غيرها يامازن
مازن:يبقا انت من الاول محبتش ساره اصلا دام حبيت غيرها
فهد:انا حساس بكده فعلا حساس اني اول مره اجرب الحب علي ايد تمارا بس بغباءي ضعيتها مني يامازن

وفجاء فون فهد رن وفهد شاف اسم المتصل وابتسم بحب
مازن برفع حاجب:مين اللي بيتصل واي سر الابتسامه اللي بطلع من عينيك قلوب دي
فهد ببتسامه حب وقام وقف:تمارا
مازن ببتسامه:الله يسهله بس غريبه بترن عليك ليه دلوقتي اصلا والمفروض أنها اصلا مش طايقك فابترن ليه بقا ياترا
فهد بمرح:عشان اكيد وحشتها زاي ماهي وحشتني
مازن:بلا خيبه رد وشوفها عايزه اي ربنا يستر
فهد بتنهيده:يارب
وفهد قام وقف بعيد عن مكان مازن
مازن بتمثيل الزعل وبصوت عالي:من هل احبابه نسي صحابه
فهد بضحكه:اسكت ياض
فهد وفتح الخط
فهد بحب:الو
تمارا:————————–
#يتبع

#بقلمي_رنا_سعيد
#روايه_انتقام_تمارا
#البارت_الثالث_عشر

#روايه_انتقام_تمارا14
#بقلمي_رنا_سعيد
فهد بحب:الو
تمارا ببتسامه خبث:ازيك يافهد
فهد ببتسامه حب:الحمدالله وانتي
تمارا:تمام وحشتني
فهد بحب:وانتي اكتر والله بس ممكن سؤال واحد بس
تمارا:اتفضل
فهد:هي دي تمارا بتاع الصبح اللي كانت بتكلمني ولا انتي واحده تانيه
تمارا بضحكه:لاء تمارا بتاع الصبح اللي بكلمك اصل قرارت بصراحه اسامحك لما شوفت الحب والخوف والغيره عليا الصبح لما االشباب كانوا بيعاكسوني بس بشرط
فهد بلفهه:اي هو
تمارا بجديه:تبعد عن ساره وعن اي بنت تعرفها غيري ولو لاقيتك وقف مع ساره أو بنت تانيه غيري هبعد ومش هسامحك خالص موافق علي شرطي ده خير وبركه مش موافق برضوا خير وبركه وانسي ساعتها انسانه اسمها تمارا
فهد بلفهه وخوف من أن تضيع منه تاني:موافق طبعا ياروحي
تمارا ببتسامه خوف:تمام روح نام بقا عشان عندنا جامعه بكرا
فهد ببتسامه:حاضر تصبحي علي خير ياحبيبتي
تمارا:وانت من اهله
وقفلت السكه
وبصيت لخلود
كارما بنظرات خوف وصوت مليء بالحقد من ناحيتهم:كده ابتدينا اول الخطه والهدف علي ساره الاول هخليها تتمناه الموت ومتلقهوش ومن بعديها فهد اللي من سببه اختي اتعذبت هكسر قلبك يافهد زاي ماكسرت قلب اختي وضحكت عليها بتمثيليه رخيص”ه وعد هندمك ياساره انت وفهد
خلود:وانا معاكي مش هنسيب حقها وخلاص اتاكدنا أنه فهد وقع فعلا بحبها يعني فهد سهل علينا الخطه جدا

كارما:ااامممممم
في مكان آخر
مازن:سامحتك وبالسهوله دي اكيد في حاجه
فهد:لاء لاء تمارا صحيح مظهرها الخارجي اتغير لكن اكيد من جواها نضيف وانا متاكد من كده
مازن ببتسامه خبث:بس البت بقيت بطل وجامدا اوي اوي يا فهد
فهد وضـ,ـربه في كتفه بالمخده وطلعوا يجروا وراه بعض
فهد بحده:وربي الكعبه مش هسيبك يامازن الكل”ب
مازن بضحكه:خلاص ياعم بقا بهزار ده هتكون مرات اخويا
فهد وقف وحضن المخده:امتا ياض يامازن تكون في حضني وبيتي يحححح والله مش بعيد هزغرط من الفرحه ساعتها بحبها اوي بحبها ياناس جوزهولي مليش دعوه
مازن:وانا والله نفسي اجوز البت خلود بقا بس تحن عليا الاول بس ده مجنني والله يختااااي
فهد:ماتهدي ياض وانت هتجوز علي نفسك كده
مازن وبيتعوج ببوقه وبيسقف في أيده:اصما الله عليك علي اساس كنت مش هتموت حالا عشان تجوز تمارا
فهد بضحكه:ههههههه اها والله
مازن:بس هتعمل اي مع ساره
فهد برفع حاجب:هبعد عنها طبعا هو انا عندي كام تمارا يبني
مازن وبتريقه عليه:اومال من شويه وانا بكلمك لاء مش هقدر ابعد عنها ومعرفش اي
فهد بضحكه:يبني ده تمارا اللي طلبت كده وتمارا تؤمر مش تطلب بس فاهم
مازن بضحكه وبصوت انوثي:اها يا واطي بتخوني وبتبعيني عشانها
وفضلوا يتكلموا و يضحكوا ويهزروا مع بعض لغيت ماناموا
بقلمي رنا سعيد
في الجامعه

فهد داخل الجامعه هو ومازن
وكانوا جامدين ومززز اوي اوي
بنات الجامعه عنيهم مش نازله من عليهم وهما ماشيين
فهد كان يرتدي قميص أبيض وفتح اول زرارين وبارز عضلاته بشده بطريقه فاتنه وكان يرتدي بنطلون اسود ومصفف شعره الأسود لفوق وضع برفانه الرجولي الجذاب
بقلمي رنا سعيد
أما مازن كان يرتدي زاي فهد بالظبط ولا يقل وسامه عن فهد
فهد وراح الكافتيريا هو ومازن
وكانت الشله قاعده علي ترابيزه وتمارا وخلود قاعدين علي ترابيزه تانيه لكن فهد ومازن سلموا علي الشله من بعيد ورحوا وقعدوا مع خلود وتمارا من غير استأذن(اي البجاحه دي ياعم فهد انت و مازن
فهد ببتسامه:صباح الخير
تمارا ببتسامه:صباح النور بس اي الدخله دي ولا في احم ولا دستور حتي خضتوناا الله
مازن بضحكه:ضحكتني والله
عامله اي ياخلود
خلود ببتسامه:الحمدالله وانت اخبارك اي
مازن بتوهان في عينها:تعبان ومش تمام والله ارضي عني وحبيني وانا هبقا زاي الفل
خلود برفع حاجب:نعم
فهد وداس علي رجل مازن بقوه
مازن بوجع:اها الحمد الله تمام والله
وفضلوا يتكلموا مع بعض
وساره جت عليهم وكلها غضب
وغيره
ساره بغضب:فهد
فهد بنفخ بضيق وقام وقف

فهد:عايزه اي
ساره بغيره وغضب:اسمها عايزه اي يافهد
واي اسلوبك ده كلمني عدل شويه انا مش بشحت منك
فهد بهدوء:ساره احنا مينفعش نكمل مع بعض
ساره بصدمه ودموعها اتجمعت في عينها ووووووووو
#يبتع

#روايه_انتقام_تمارا
#البارت_الرابع_عشر
#بقلمي_رنا_سعيد

#انتقام_تمارا15
#بقلمي_رنا_سعيد
فهد بهدوء:ساره احنا مينفعش نكمل مع بعض
ساره بصدمه والدموع اتجمعت في عينها
ساره بدموع:ف فهد انت بتقول اي انت بتهزار صح
فهد ببرود:ساره انا اسف بس احنا مينفعش نكمل مع بعض
ساره بدموع:ليه انا عملت اي عشان تقول نسيب بعض مش انا بحبك وانت بتحبني ليه عايز تبعد عني
فهد بثقه:عشان انا محبتكيش ده كان مجرد اعجب بشكلك بس وانا بحب تمارا
ساره بصدمه:بتحب تمارا ومجرد اعجب بشكلي بس ساره وبتمسح دموعها يا انت قد كده إنسان انا”ني وحقي”ر
فهد بهدوء:ساره ماسمحلكيش
ساره بقوه:تصدق اقولك حاجه احسن اللي سيبنا بعض انا ميشرفنيش اعرف إنسان زايك حقي”ر بالشكل ده
وسبيته ومشيت
فهد ولف وشه لي تمارا وخلود
فهد:يلا نطلع المحاضره بدءت
فهد وتمارا وخلود طلعوا مع بعض
وبعد فتره خلصوا المحاضره
خلود:كارما رايحه فين
كارما بهدوء:هروح قعد علي البحر
خلود:هاجي معاكي
كارما:لاء عايزه اكون لوحدي
خلود:تمام
كارما ومشيت وبالفعل راحت علي البحر ولاقيت ساره قاعده بتعيط وصوت شقهات عاليه
كارما واقتربت منها
كارما بهدوء وبتمد ليها منديل تمسح دموعها:اتفضلي
ساره وبصيت ليها نظره كلها وجع وكره
ساره:عايزه اي مش كفايه خدتي فهد عايزه اي تاني مني

كارما وقعدت جمبيها
بقلمي رنا سعيد
كارما ببتسامه:اول حاجه امسحي دموعك دي عشان نعرف نتكلم ثانيا بقا انا مخدتش منك فهد وانتي عارفه كده كويس
ساره:ماانتي لو مش ظهرتي في حياته فهد كان هيكون ليا انا وبس
كارما ببتسامه وبهدوء:طبعا كلامك غلط بصي يحبيبتي فهد لو كان حبك بجد مستحيل كان حبيني لأن اللي بيحب بجد مستحيل لو مين قدامه يحب غيره فهمتي عشان ساعتها حبيبته بتكون مليا عينه هو وبس وانا مش ذنبي اني فهد حبيني عشان تيجي وتلومني انا ومتزعليش أنه سابك لان لو كان يستاهلك كان فضل معاكي واكيد ربنا شايلك حاجه احسن منه وانتي انسانه جميله وباين عليكي من جوه طيبه مشكلتي الوحيده انك متكبره وبتشوفي نفسك علي اللي اقل منك جمال وفلوس وده لوحده غلط بصي حواليكي كده شوفي كام واحد بيحبك هتلاقي عدد قليل اللي بيحبك ومعاكي وهتلاقي منهم اللي مصاحبك عشان فلوسك وقليل اوي اللي هتلاقي حبك بجد كلنا بشر ومينفعش نتكبر علي حد من تواضع لله رافعه عملي الناس زاي مابتحبي يعملوكي بلاش تتكبري عليهم الدنيا دي فانيه وكلنا هنسيبها والانسان سيره فا ليه نموت واحنا سيبنا ذكره وحشه بين الناس فيها اي لما تسيبي ذكره حلوه بين الناس يفتكروكي بيها

بدل ماتسيبي ذكره وحشه وكل اللي يفتكرك يكره اليوم اللي اتعامل وشافك فيه بدل مايدعيلك ويدعي لي باباك ومامتك علي تربيتك الكويسه والجميله بدل ما يدعوا عليكي من سبب اسلوبك الوحش معاهم وانا واثقه انك زاي ماجميله من برا اكيد جميله ونضيفه من جوه برضوا ياساره
ساره بستغرب:انتي ازي كده رغم اللي عملنا فيكي وجايه تكلمي معايا كده بدل ماتكوني فرحانه فيا دلوقتي علي اللي عملتوا معاكي
كارما ببتسامه:ربنا بيسامح احنا اللي عبيد عنده مش هنسامح
ساره بندم وببتسامه:انتي انسانه جميله اوي يا تمارا وقلبك ابيض جدا وانسانه تتحبي ومن حقه فهد يسبني ويحبك انتي انا اسفه ياتمارا بجد علي اي حاجه وحشه انا عملتها معاكي بتمنا تسامحني
كارما ببتسامه:بس بشرط

ساره:اتفضلي
كارما:تتغيري وتقريبي من ربنا وانسي اي حاجه حصلت خلاص وانا سامحتك
ساره ببتسامه:حاضر بجد انا حبيتك اوي ممكن نكون صحااب
ولو مش عايزه ارفضي انا صحيح هزعل بس ده من حقك بعد اللي عملتوا معاكي
بقلمي رنا سعيد
كارما ببتسامه:قولتلك مسامحكي ممكن ننسي اللي فات بقا ونفتح صفحه جديده
ساره ببتسامه:حاضر بجد شكرا ليكي متعرفيش كلامك فوقني وريحني اوي ازي
كارما ببتسامه:ربنا يخليكي يقمر
وفضلوا يكلموا مع بعض

في المساء
كارما:ساره دي طلعت بنت طيبه وكويسه علي فكره بس اظروف هي اللي خليتها بقيت كده
خلود:مالها
كارما بنعس:هحكيلك بكرا عشان نعسانه اوي بجد مش قادره وعايزه انام تصبحي علي خير
خلود ببتسامه:وانتي ومن أهله وانا كمان هنام
وفون كارما رن
خلود:فهد بيرن عليكي
كارما بنوم:سيبي مترديش عليه

خلود:ماشي
وفضل يرن وهما ميردوش وكارما اخر مازهقت عملت فوزها صمت ونمت
صباح جديد علي ابطالنا
في الجامعه
كارما وخلود قاعدين في المدرج لوحديهم والمدرج مفهوش حد
فجاء فهد دخل عليهم هو ومازن
فهد بعصبيه:ممكن افهم اي اللي عملتي امبارح ده معني اي وكمان مش بتردي علي الفون عشان خايفه توجهني ياست هانم
كارما برفع حاجب:عملت اي
فهد بضيق:علي اساس مش عارفه انتي عملت اي
كارما:لاء مش عارفه ممكن افهم بقا انا عملت اي
فهد:انتي هتهزاري
كارما بضيق:اي هتهزاري دي قولتلك معرفش مش عايز تقول براحتك
فهد بضيق ووووووو
#يتبع

#بقلمي_رنا_سعيد
#البارت_الخامس_عشر
#روايه_انتقام_تمارا

#روايه_انتقام_تمارا16
#بقلمي_رنا_سعيد
فهد:انتي هتهزاري
كارما بضيق:اي هتهزاري دي قولتلك معرفش مش عايز تقول براحتك
فهد بضيق:امبارح مرواحه السا”كن بليل ليه كنتي فين بعد الجامعه ياتمارا
كارما برفع حاجب:انت بترقبني بقا
فهد ببرود:حاجه زاي كده
كارما بتوتر:ك كنت كنت بزور واحده صحبتي تعبانه
فهد برفع حاجب:لغيت الساعه 12 بليل
كارما ببتسامه:مكنتش عايزه تسبني هي ومامتها يحبيبي
فهد:طب ومقولتليش ليه انك رايحه وانا كنت هاجي معاكي اوصلك
كارما:اسفه من لهفتي عليها نسيت ايم سوري
فهد بكسره:لدرجادي انا مش في بالك شكرا
بقلمي رنا سعيد
وسابها ومشي ومازن راح وراه
فهد وهو تحت شاف ساره وقفه وبنات وقفه حواليها
فهد وقرب عليهم يشوف اي اللي بيحصل
بنت:اي يا بت انتي فاكره نفسك حلوه ده انتي شبه المعز”ه
بنت تانيه:حرام عليكي ظلمت المعز”ه ده المعز”ه شكلها احسن منها
ساره بغضب:انتوا بنات مش متر”بيه وانا مش هرد علي اشكال بيئ”ه زايكم
بنات تالته:احنا بيئه يازبا”له يالو”كل هجوم يابنات عليها

والبنات اتلمت عليها ضـ,ـربوا
فهد ومازن قربوا منهم وبعدهم عن بعض في الوقت ده كارما وخلود نزلوا
كارما ببتسامه:وكده اول خطوه لانتقا..م اختي منك ياساره
فلاش باك
كارما وقاعده مع بنات معاها في نفس الصف بتاعها في الجامعه في كافيه قريب من الجامعه
كارما ببتسامه:ازيكم عاملين اي
البنات:الحمدالله تمام
بنت:خير ياتمارا في أي
كارما:عايزكم في خدمه كده
عايزكم بكرا تعلموا درس لي ساره عشان متتنمرش وتشوف نفسها علي حد تاني
:اقصدك نتريق عليها يعني ونضـ,ـربها
تمارا:اها وكل واحده فيكم ليها 500 جنيه مقابل كده
:عيب عليكي ياتمارا احنا صحاب وغير كده انا نفسي اعلم درس للي اسمها ساره دي عشان شايفها نفسها اوي علي خلق الله
كارما ببتسامه:تمام بالتوفيق

بقلمي رنا سعيد
بااااك
كارما وقربت منهم بتمثيل
كارما بخضه:اي اللي عمل فيكي كده ياساره
ساره كان وشها متشلفط وشعرها ولبسها متبهدل
بنت بقوه:احنا عشان البت دي مشفتش ر”يحه التر”بيه جايه وبتتنمر عليا عشان سمر”ا
بس احنا عملنا معاها الواجب
فهد بغضب:تاني ياساره مش هبطلي العاده دي
ساره بدموع:والله كدابين هما اللي
فهد بمقاطعه:اسكتي مش عايز اسمع منك كلمه عشان انا عارفاك كويس انا متاسف ليكم علي اللي حصل من ساره حقكم عليا انا
:عشان خاطرك بس هنسامحها المرادي لكن لو حاولت وعادتها تاني معايا واي مع اي بنت هنا في الجامعه هوديها لعميد الجامعه
والبنات مشيوا وسبيهم
فهد:امتا هتعقلي بقا ياساره امتا هتبطلي بقا تتريقي علي خلق الله ربنا يهديكي ياساره
وسبيها ومشي
ساره بدموع:وانتي كمان مش مصدقه
كارما بشفقه:لاء مصدقاكي
ساره وحضنت كارما وعيطت
كارما وبعدت عنها
كارما بهدوء:روحي يلا اغسلي وشك عشان المكيب بهدل وشك واطلعي المدرج عشان عندنا محاضره دلوقتي
ساره ببتسامه:ماشي عن اذنك
وسبتها ومشيت
كارما ولمحت فهد قاعد في الكافتيريا لوحده قرارات تروح لي
كارما ببتسامه:فهد ممكن اقعد
فهد ببرود:اتفضلي
كارما ببتسامه:عارفه انك زعلان مني بس مكنش قصدي والله
فهد ببرود:خلاص حصل خير
كارما:فهد قولتلك خلاص بقا
فهد ببرود:وانا قولتلك حصل خير
كارما وبتمثل الزعل:طب شكرا علي اسلوبك الحلو عن اذنك
وكارما كانت لسه هتقوم وتمشي بس فهد مسك أيدها
فهد:معرفش ليه انتي الوحيده اللي مقدرش ازعل منها خالص
كارما بضحكه:عشان انا اللي في الحته الشما”ل
فهد بضحكه:حصل بحبك
كارما و بصيت عليه وسكتت
فهد:مالك سكتي ليه
كارما:احم لاء ابدا يلا نطلع عشان عندنا محاضره
فهد:ماشي
في المساء
بقلمي رنا سعيد

في احد غرف المستشفي
بنت نايمه علي السرير ومحطوطه علي الاجهزه
بتبدء تفوق وتفتح عينها ببطيء
وبتبص حواليها وعايزه تحرك أيدها تشيل التنفس الصناعي من علي مناخيرها بس مش قادره
في بتبدء تاخد نفسها بالعافيه
فاالباب بيتفتح وبتظهر منه كارما
كارما بتصدام لما بتشوف المنظر ووووووووو
#يتبع

#روايه_انتقام_تمارا
#بقلمي_رنا_سعيد
#البارت_السادس_عشر

#روايه_انتقام_تمارا16
#بقلمي_رنا_سعيد
فهد:انتي هتهزاري
كارما بضيق:اي هتهزاري دي قولتلك معرفش مش عايز تقول براحتك
فهد بضيق:امبارح مرواحه السا”كن بليل ليه كنتي فين بعد الجامعه ياتمارا
كارما برفع حاجب:انت بترقبني بقا
فهد ببرود:حاجه زاي كده
كارما بتوتر:ك كنت كنت بزور واحده صحبتي تعبانه
فهد برفع حاجب:لغيت الساعه 12 بليل
كارما ببتسامه:مكنتش عايزه تسبني هي ومامتها يحبيبي
فهد:طب ومقولتليش ليه انك رايحه وانا كنت هاجي معاكي اوصلك
كارما:اسفه من لهفتي عليها نسيت ايم سوري
فهد بكسره:لدرجادي انا مش في بالك شكرا
بقلمي رنا سعيد
وسابها ومشي ومازن راح وراه
فهد وهو تحت شاف ساره وقفه وبنات وقفه حواليها
فهد وقرب عليهم يشوف اي اللي بيحصل

بنت:اي يا بت انتي فاكره نفسك حلوه ده انتي شبه المعز”ه
بنت تانيه:حرام عليكي ظلمت المعز”ه ده المعز”ه شكلها احسن منها
ساره بغضب:انتوا بنات مش متر”بيه وانا مش هرد علي اشكال بيئ”ه زايكم
بنات تالته:احنا بيئه يازبا”له يالو”كل هجوم يابنات عليها
والبنات اتلمت عليها ضـ,ـربوا
فهد ومازن قربوا منهم وبعدهم عن بعض في الوقت ده كارما وخلود نزلوا
كارما ببتسامه:وكده اول خطوه لانتقام اختي منك ياساره
فلاش باك
كارما وقاعده مع بنات معاها في نفس الصف بتاعها في الجامعه في كافيه قريب من الجامعه
كارما ببتسامه:ازيكم عاملين اي
البنات:الحمدالله تمام
بنت:خير ياتمارا في أي
كارما:عايزكم في خدمه كده

عايزكم بكرا تعلموا درس لي ساره عشان متتنمرش وتشوف نفسها علي حد تاني
:اقصدك نتريق عليها يعني ونضـ,ـربها
تمارا:اها وكل واحده فيكم ليها 500 جنيه مقابل كده
:عيب عليكي ياتمارا احنا صحاب وغير كده انا نفسي اعلم درس للي اسمها ساره دي عشان شايفها نفسها اوي علي خلق الله
كارما ببتسامه:تمام بالتوفيق
بقلمي رنا سعيد
بااااك
كارما وقربت منهم بتمثيل
كارما بخضه:اي اللي عمل فيكي كده ياساره
ساره كان وشها متشلفط وشعرها ولبسها متبهدل
بنت بقوه:احنا عشان البت دي مشفتش ر”يحه التر”بيه جايه وبتتنمر عليا عشان سمر”ا
بس احنا عملنا معاها الواجب
فهد بغضب:تاني ياساره مش هبطلي العاده دي
ساره بدموع:والله كدابين هما اللي
فهد بمقاطعه:اسكتي مش عايز اسمع منك كلمه عشان انا عارفاك كويس انا متاسف ليكم علي اللي حصل من ساره حقكم عليا انا
:عشان خاطرك بس هنسامحها المرادي لكن لو حاولت وعادتها تاني معايا واي مع اي بنت هنا في الجامعه هوديها لعميد الجامعه
والبنات مشيوا وسبيهم
فهد:امتا هتعقلي بقا ياساره امتا هتبطلي بقا تتريقي علي خلق الله ربنا يهديكي ياساره
وسبيها ومشي
ساره بدموع:وانتي كمان مش مصدقه
كارما بشفقه:لاء مصدقاكي
ساره وحضنت كارما وعيطت
كارما وبعدت عنها
كارما بهدوء:روحي يلا اغسلي وشك عشان المكيب بهدل وشك واطلعي المدرج عشان عندنا محاضره دلوقتي
ساره ببتسامه:ماشي عن اذنك
وسبتها ومشيت
كارما ولمحت فهد قاعد في الكافتيريا لوحده قرارات تروح لي
كارما ببتسامه:فهد ممكن اقعد
فهد ببرود:اتفضلي
كارما ببتسامه:عارفه انك زعلان مني بس مكنش قصدي والله
فهد ببرود:خلاص حصل خير
كارما:فهد قولتلك خلاص بقا
فهد ببرود:وانا قولتلك حصل خير
كارما وبتمثل الزعل:طب شكرا علي اسلوبك الحلو عن اذنك
وكارما كانت لسه هتقوم وتمشي بس فهد مسك أيدها
فهد:معرفش ليه انتي الوحيده اللي مقدرش ازعل منها خالص
كارما بضحكه:عشان انا اللي في الحته الشما”ل
فهد بضحكه:حصل بحبك
كارما و بصيت عليه وسكتت

فهد:مالك سكتي ليه
كارما:احم لاء ابدا يلا نطلع عشان عندنا محاضره
فهد:ماشي
في المساء
بقلمي رنا سعيد
في احد غرف المستشفي
بنت نايمه علي السرير ومحطوطه علي الاجهزه
بتبدء تفوق وتفتح عينها ببطيء
وبتبص حواليها وعايزه تحرك أيدها تشيل التنفس الصناعي من علي مناخيرها بس مش قادره
في بتبدء تاخد نفسها بالعافيه
فاالباب بيتفتح وبتظهر منه كارما
كارما بتصدام لما بتشوف المنظر ووووووووو
#يتبع

#روايه_انتقام_تمارا
#بقلمي_رنا_سعيد

#البارت_السادس_عشر
#روايه_انتقام_تمارا17
#بقلمي_رنا_سعيد
كارما بصدمه وبتقرب منها
كارما بفرحه:ت تمارا انتي فوقتي الحمدالله يارب
كارما وبتجري تنادي علي الدكتور
الدكتور بيدخل يشوفها
ويكشف عليها
كارما بلفهه:طمني يادكتور هي عامله اي دلوقتي
الدكتور:الحمدالله هي دلوقتي حالتها بقيت مستقره انا اديتها حقنه مهداء ساعه كمان وهتفوق
كارما:تمام
دكتور خرج برا وكارما فضلت قاعده معاها لغيت ماعدا الساعه وتمارا بدءت تفوق وتبص حواليها
بقلمي رنا سعيد
تمارا بتعب:انا فين
كارما ببتسامه:تمارا حبييتي انتي في المستشفي الحمدالله لحقنكي علي اخر لحظه ودكتور عملك عمليه والحمد الله نجحت وبقيتي كويسه بس انا زعلانه منك من اللي عملتي كده عايزه تسبينا وتمشي ياتمارا
تمارا بزعل:انا اسفه
كارما بدموع:وحشتني اوي بجد تلات شهور دول وانتي في غيبوبه عده عليا كانهم سنين كل مااجي ليكي واشوفك كده كنت بموت وكنت بتمنا اكون انا اللي مكانك ياروحي وكنت بيجي
وافضفض و احكي ليك كل حاجه بتحصل معايا
عشان عارفه كويس انك بتكوني سامعني وعلي امل كل يوم انك هتصحي وتخدني في حضنك وتواسيني وتردي عليا
تمارا:بعيد الشر عليكي وانا كنت بالفعل سامعكي ومعاكي ياروحي ديما يا بس انا فضلت نايمه تلات شهور بحالهم
كارما:ايوه ومفيش نوم تاني هنفضل انا وانتي مع بعض صاحيين ليل ونهار نضحك ونهزار احنا والبت خلود
تمارا:خلود عامله اي وحشتني بنت الجز”مه
كارما:الحمدالله
تمارا:مجتش معاكي ليه
كارما:كانت عايزه تيجي معايا بس انا مراضتيش عشان فهد ميشكش في حاجه وكده اسكتي مش البت ساره خليتها تاكل علقه النهارده وكده
تمارا بضحكه:ازي
كارما:انا امبارح حكتيلك اني هخلي بنات تعلمها الادب وكده عشان تحرم تتنمر علي خلق الله تاني وكمان عشان انتقاملك منها
تمارا:اها
كارما:البنات بالفعل بدء تنفذ الخطه النهارده
وبدءت تحكي ليها كل الحصل
تمارا: تستاهل المهم انا نجحت بتقدير اي
كارما:امتياز ياروحي وطلعتي الاوله علي الدفعه كمان الف مبروك ياروحي
تمارا:الحمدالله الله يبارك فيكي
كارما:بس فهد طلع بيحبك بجد عايزكي تشدي حالك وتقومي بقا كده وتخدي حقك من ساره وفهد علي اللي عملوا معاكي ومش عايزكي تضعفي تاني عايزه اشوف تمارا القويه بقا اللي ولا حب ولا اي حاجه في دنيا ممكن تهزها تاني فاهمه
تمارا ببتسامه:حاضر
وهنا الباب خبط
كارما:ادخل
بقلمي رنا سعيد
والباب اتفتح
وتمارا وكارما اتصدموا لما شافوا فهد وقف اقصدهم ووشه باين عليه الغضب
تمارا بشوق:فهد
فهد وقف مصدوم من اللي شايفوا واللي سامعوا وهو وقف برا علي الباب وبيحاول يستوعب اللي بيحصل

فهد بهدوء قبل العاصفه:يعني انتوا استغفلو”تنا وتمارا مش هي تمارا واختها التؤام جاي الترم ده تنتقام لأختها المريضه مني ومن ساره عشان اي عشان تمثيليه سخيفه عملتها عليها
طب راعي انك كنت بين الحيا والموت بدال ماتسامحي بعتها اختك لينا تنتقم مننا ولسه كمان رغم انك عرفتي اني بحبك عايزه تكملي انتقام فيا
وبص لتمارا بااحتقا”ر تصدقي انا كنت بحبك وبحترمك وبعزك اوي لكن من اللحظه دي نزلت من نظري وميشر”فنيش احب واحده زايك ومش عايز اعرفك تاني ولا انتي ولا اختك ولا اي حد يخصك من اساسه
تمارا فجاء قامت ووقفت بتعب

وراحت وقفت قصده وضـ,ـربته بالقلم بااقص قوه عندها
تمارا بغضب:انت بالذات متكلمش عارف ليه عشان أنت احقر إنسان شوفته في حياتي تعرف اللي انا فيه ده من سببكم انتوا
انا حاولت انتحر من سببكم
فلاش باك
تمارا خلصت الامتحانات وهي خارجه من الجامعه في بنت خبطت فيها و بنات اتلموا
حواليها وفضلوا يتنمروا عليها
:اي ياأم نضاره لبسه نضاره وكمان مش شايفه
تمارا:انتي اللي خبطتي فيا علي فكره مش انا
:وكمان بتردي عليا هجوم عليها يابنات
وفضلوا يضـ,ــ,ـربوها بوحـ,ـشيه
وتمارا وهي بتضـ,ـرب شافت ساره وفهد واقفين مع بعض من بعيد وبيضحكوا عليها وساره مره واحد غمزت لبنت وعملت ليها اشاره بايدها بااعجاب ليهم
وتمارا فهمت أنه ساره وفهد هما اللي متفقين مع البنات عشان يضـ,ـربوها
وناس جم وبعدتوا تمارا عنهم
تمارا مشيت وهي بتعيط

تمارا وصلت الساكن
وخلود شافتها اتخضيت وفضلت تكلم معاها وتمارا حكيت ليها الحصل معاها
وخلود فضلت معاها لغيت ماتمارا ماهديت وفضلوا يضحكوا ويهزروا مع بعض
في المساء
بقلمي رنا سعيد
رساله وصلت علي فون تمارا من ساره
تمارا وفتحتها
مبروك العلقه كنت زاي القمر
وانتي بتضرـ,ـبي وياحراام كنت بتعيطي ياعيني عشان حد يجي ينقظك وفين وفين لما الناس جم وانقظوكي منهم لما بقا وشك شبه الشورجعيه
بس دي ولا حاجه من
المفاجاه اللي مستنيكي في الصعيد
صورك انتي وفهد بعتها انا وفهد لي اهلك يشوفه بنتهم المحتر”مه كانت مقضي”ه ازي مع فهد طول الترم ياحرام هتنزلي من نظراهم ياعينييبقا بلغني اهلك عملوا فيكي اي ده إذا كنت عايشه اصلا اجازه سعيده يقطه باي
تمارا اول ما خلصت الرساله
لقيت ابوها بيرن عليها

تمارا بخوف: اكيد شاف الصور وبيتصل بيا عشان كده وبهستريا اكيد هيتقلو”ني لما اروح ليهم البلد ومش بعيد بابا بعت ناس دلوقتي  انا انا لازم امو”ت نفسي انا انا انسانه ضعيفه جدا انا مستحقش اني اعيش وبجنو”ن تمارا انسانه ضعيفه ومش حلو”ها ولازم تمو”ت لازم تمو”ت
وتمارا كانت مشغله فيلم وعينها فجاء جت علي الشاشه وشافت بنت وهي ماسكه سكين”ه وضر”بت السكي”نه في قلبها ونز”فت دم وقعت في الارض وما”تت
تمارا وجتلها فكره قامت جبت ورقه وقلم وبقا بتكتب فيها كلام وهي بتعيط وخلصت وطبقت الورقه وحطتها علي الكومدينو وقلعت الساعه من ايدها وحطتها فوقيها
تمارا و قربت من السكين”ه ومسكتها وهي أيدها بتترعش وبتقول تمارا لازم تمو”ت تمارا انسانه ضعيفه متستحقش أنها تعيش ومره واحده ضر”بتها في قلبها ووووووووو و
#يتبع

#روايه_انتقام_تمارا
#بقلمي_رنا_سعيد
#البارت_السابع_عشر
لو في تفاعل حلو و كومنتات كتيرررره
هنزلكم واحد تاني

#روايه_انتقام_تمارا18
#بقلمي_رنا_سعيد
تمارا وقربت من السكين”ه ومسكتها وهي ايدها بتترعش
وبتقول تمارا لازم تمو”ت تمارا انسانه ضعيفه متستحقش أنها تعيش ومره واحده ضر”بتها في قلبها
تمارا بألم وبصوت عالي:اااااااااااااااهااااااااااا
ومره واحده ارتمت علي السرير بدون ولا حركه
خلود وسمعت صوت صرخها وهي جاي عندها خلود فتحت الباب بقوه واتصدامت لما شافت المنظر
خلود وقربت منها وبتعيط
خلود بصريخ:تمارااااااااااا لاااااء
خلود وقفه متنحه مش عارفه تعمل اي فجاء جتلها فكره رنت علي رقم من عندها
خلود بخوف وعيط:ك كارما الحقني بسرعه
كارما بخوف:ف في أي اهدي تمارا كويسه
خلود بعيط:تمارا حاولت تنتح”ر وو
ملحقتش تكمل كلامها لاقيت الخط فصل في وشها
خلود بخوف وعياط:اعمل اي دلوقتي يارب اعمل اي اي اللي انتي عملتي في نفسك ده وفينا يا تمارا
خلود ورنت علي الإسعاف وبعد شويه الإسعاف اقتحمت المكان وخده تمارا تحت نظرات زملاءها اللي معاها في السكن
خلود وقاعده قدام اوضه العمليات بتعيط تتدخل عليها كارما تؤام تمارا في الشكل وكل حاجه بس اللي اختلف بين كارما وتمارا العيون والشخصيه كارما عينها خضرا وشخصيه قويه عندها ثقه في نفسها عاليه محدش يقدر يهز ثقتها في نفسها
ووخده لون عيونها من مامتها
أما تمارا عينها لونها عسلي وخدها من ابوها تمارا شخصيه ضعيفه معندهش ثقه في نفسها
سهل اي حد يضحك عليها من طبيتها الزياده وانعدام الثقه في نفسها
كارما بخوف:تمارا فين ومالها احكي
خلود بعياط:حاولت تنتح”ر ضر”بت السكين”ه في قلبها وهي دلوقتي في اوضه العمليات وكملت عياط
كارما بدموع:ليه عملت كده
خلود ساكته مش بترد بس بتعيط
كارما بصريخ:انطقي ليه عملت كده
خلود وطلعت ورقه من جيب البنطلون بتاعها واديتها لي كارما
كارما بستغرب ورفع حاجب:اي ده
خلود بدموع:اقريء وانتي هتعرفي ليه تمارا عملت كده
كارما وخدت منها الورقه وقاعدت جمبيها وفتحتها وبدءت تقرأها ودموعها نازله علي خدها
كارما خلود انا بحبكم اوي انا عارفه انكم زعلانين وبتعيطوا عليا دلوقتي كارما خلود ممكن تبطلوا عياط عشان تمارا كده هتزعل منكم يراضيكم تشوفوني زعلانه
كارما حبيبتي انا اسفه عشان عملت كده
بس كان لازم اعمل كده عشان كده كده كنت ميته بس انا امو”ت نفسي احسن ماادخل بابا من سببي السجن لما يمو”تني
بقلمي رنا سعيد

انا كده كده حياتي ملهش لازمه انا مفيش حد بيحبني ياكارما انا انسانه ضعيفه جدا معنديش ثقه في نفسي والناس وانا من صغري كانوا بيحبوكي انتي عشان انتي جميله وشخصيتك احسن مني مع اني انا وانتي نفس الشبه بس ديما الناس بتعير”ني عشان بلبس نضاره وبيقولولي اني وحشه وعامله زاي جدتهم بس تعرفي اللي انا فيه ده من سبب بابا بابا ديما كان حبسني في البيت مش بيخلني اخرج برا ابدا ديما كان بيضـ,ـربني من سبب مراته كانت تعقد تشتكي عليا من غير مااعملها حاجه وبابا كان بيصدقها ويعقد يحبسني في اوضه لوحدي ويضـ,ـربني لغيت ماروحت الجامعه وانا بضـ,ـرب بسبب بدون سبب من سبب مراته الحربايه ويعقد يدعي عليا ويقولي يارب تمو”تي عشان ارتح منك ومن قر”فكشوفتي محدش بيحبني ولا عايزيني ازي
انا عارفه اني محدش هيزعل عليا غيرك انتي وخلود وماما بس
طبعا انتي مستغربه من الكلام اللي قولته أن اي علاقه بابا بمو”تي وحبسه هو
هقولك يقلبي اصل انا متعودتش اخبي حاجه عليكي

انتي عارفه اني بحب فهد وعارفه كل حاجه بتحصل معايا
فهد النهارده هو وساره اتقفوا مع بنات عشان يضـ,ـربوني والبنات بالفعل اول ماخرجت من الجامعه وماشيه اتلموا عليا وضـ,ـربوني جااامد اوي ياكارما المهم روحت السكن حكيت لخلود كل حاجه وخلود كالعاده هديتني وحكيت لخلود علي الخطه اللي هنعملها انا وانتي بعد مرواح من السكن علي طول عشان اغير من شخصيتي ونفسي وابقي شبهك في كل حاجه خلال الشهرين الاجازه وارجع ليهم الجامعه قويه بس للاسف مفيش نصيب اعيش لليوم ده
المهم دخلت جو الاوضه عشان انام لاقيت ساره بعتلي مسدج وبتقولي اني هي بعتت الصور لي ابويا في البلد بتاعتي انا وفهد في نفس اللحظه لاقيت ابويا بيتصل عليا اكيد عشان يقولي علي موضوع الصور
وهيني فانا خوفت جدا
وقرارات امو”ت نفسي بنفسي بدل ابويا مايتحبس من سببي
هو اها مش بيحبني وعايزين امو”ت بس مهما كان ده ابويا ورغم اللي بيعملوا معايا انا بحبه وهيفضل ابونا اللي من لحمنا ودمنا يا كارما خلي بالك منه ياكارما ويبقا زوري ديما ماشي يقلبي

بقلمي رنا سعيد
المهم يحبيبتي
انا اسفه عشان عملت كده انا اسفه جدا انا اسفه انا بحبكم جدا متزعلوش مني ولا تعيطوا عليا عشان متزعلش منكم
كارما اوعدني انك تعلمي درس لي فهد وساره و امثالهم أنهم ميضحكوش علي حد ولا يتنمروا
عليه عشان ساعتها هتكون نهاية الشخص اللي بيتنمروا عليه هتكون زايي كده بالظبط وانا مش حبه حد يعيش نفس اللي عيشتوا ياكارما انا مش عايزه حقي منهم خلاص حقي عند ربنا بس مش عايزهم يعملوا مع حد نفس اللي عملوا معايا ياكارما
وانا عارفه انك شخصيه قويه وقادره تقف قصاد اي حد بيجي علي شخص ضعيف كنت نفسي اكون زايك بالظبط ياكارما بس للااسف معرفتش
سلام ياكارما انتوا وخلود هتوحشوني يبقا افتكروني ديما في دعواتكم اوعوا اتنسوني ماشي بحبكم
تمارا
كارما قراءت الجواب وانهارت في العياط
بااااااااااك
تمارا بدموع:من اليوم ده ساعتها وانا اكتبلي عمره جديد لما العمليه نجحت بس للاسف سبتلي اثر اني انام تلات شهور وانا مش حاسه باللي بيحصل حواليا رغم اللي عملتوا فيا وانتوا السبب في انتحاري بس مفكرتش انتقام منكم كل اللي كنت عايزه اختي تعلمكم درس عشان متعملوش مع حد كده تاني ويعيش نفس اللي عيشتوا من سببكمتعرف انا حبيتك بجد وكنت نفسي تكون بتحبني بجد ومتبصش لشكل والمظهر وتكون سند ليا وتعوضني عن اللي شافته في حياتي بس لاء انت التاني جيت وكملت عليا يافهد

وجاي بتقول اني بنتقم منك و مشر”فكش تعرف انا اللي ندمانه عشان حبيت واحد حقي”ر وزبا”له زايك انا اللي ميشر”فنيش اعرف واحد زايك براااااااااااا براااااااااااا
فهد بندم:انا انا اسف بس صدقني انا مكنتش اعرف اني تمارا بعتت صورنا انا وانتي لي اهلك وحكايه البنات اللي ضـ,ـربوكي انا متفقتش مع حد وكنت وقف مع ساره بضحك علي موقف حصل لكن مش عليكي والله مش شفتك وانتي بتتخانقي معاهم لو كنت شفتك كنت روحتلك ازي اشوفك بتتاذي وانا بحبك واسيبك ازي قوليلي تمارا انا صحيح عملت عليكي انا بمثل عليكي الحب عشان مصلحتي وكده بس التمثيليه اتقلبت جد حبيتك فعلا حبيت فيك برائتك وجدعنتك وطبيتك وقد اي انتي انسانه نضيفه من جوه والحب فعلا مش بالشكل لان الشكل مش هيدوم اومال الروح الحلوه هي اللي هيدوم وكنت بحاول اقنع نفسي ديما اني مش بحبك وده مجرد تعود عليكي مش اكتر لكن لما جيت اجازه الترم اكتشفت في اليومين دول أن غيابك مااثر عليا جامد وعايزه اشوفك بأي طريقه وعايزه الجامعه تفتح عشان اشوفك واكتشفت فعلا في اليومين دول اني بحبك ومقدرش اعيش من غيرك و أول ما الاجازه خلصت فرحت عشان اشوفك و أول يوم في الجامعه كنت منتظرك اشوفك بفروغ الصبر واعترفلك اني بحبك وعايز اجوزك عشان حبيتك بجد

تمارا انا بحبك
تمارا بضحكه وبسخريه:كلامك ملهوش لازوم خلاص فات الاوان
كلامك ده كان هيفرق مع تمارا الضعيفه اللي كانت دايبه في هواك وتمارا دي خلاص ما”تت من يوم ما حاولت تنتح”ر وهي ما”تت خلاص ياريت انت تعتبرها ماتت برضوا وتبعد عني بقا عشان الشخصيه اللي واقفه قدامك دي شخصيه مختلفه عن تمارا الضعيفه اللي تعرفها وخدت نفس عميق اظن كلامنا خلص اتفضل اطلع برا بقا عشان ارتحه
فهد:حاضر ياتمارا انا هطلع بس اعرفي اني عمري ماهسيبك ومش هتكوني لحد غير فهد فاهمه حطيها حلقه في ودانك بقا
بقلمي رنا سعيد
وسابها وخرج وقفل الباب وراه بغضب وعنف
كارما ببتسامه:عجبتني
تمارا بضحكه:هو لسه شاف مني حاجه هههه المهم عايزه أخرج من هنا عشان زهقت
كارما:حاضر وهتيجي تعيشي معانا انا لسه مبلغتش ماما انك فوقتي تعرفي كل يوم كانت بتيجي تعقد معاكي من الصبح لغيت العصر وكانت خايفه عليكي اوي دموعها كانت مش بتنشف من علي وشها وهي شايفكي كده هي كانت بتيجي الصبح وانا كنت بجيلك بليل انا والبت خلود

تمارا ببتسامه:عارفه ماما وحشتني اوي هي والبت خلود بابا هو اللي مجش زراني غير مره واحده وبس ومجش تاني انا كنت حاسه بيكم بس انا مش هرجع اعيش معه تاني خلاص وهيعش معاكم بس الحمدالله لما جيتي وقولتلي ان ساره كانت بتكدب عليا ومش بعتت الصور لي بابا فرحت من جوايا اوي كان زمانه ماسكها عليا ذله دلوقتي وكان مش بعيد ين”ي لما افوق والله انا مش عارفه عجبه اي في الست اللي مجوزها علي ماما دي ده وليه شريره زايه فعلا الطيور علي أشكالها تقع ماما عشان جميله وطيبه فاربنا رحمها منه واطلقت منه بس انا اللي اتظلمت بنتهم بس يلا الحمدالله هرجع اعيش معاكم تاني ومستحيل ارجع اعيش مع بابا والوليه مراته الشريره دي

كارما:هههههههه وانا فرحانه انك هتعيشي معانا والله كنت نفسي من زمان تيجي تعيشي معانا وماما حاولت كذا مره تاخدك منه بس هو كان مش بيراضها خالص
تمارا ببتسامه:خلاص الحصل حصل بقا واحنا في النهارده نحمد ربنا علي كل شيء حصل
كارما ببتسامه:الحمدالله علي كل اللي يجيبوا ربنا
والدكتور خبط وهما سامحوا لي بالدخول

الدكتور كشف علي تمارا تاني عشان يطمن اني مفهاش اي حاجه
الدكتور ببتسامه:الحمدالله بقيتي كويسه بس عايزينك بقا تأكلي كويس ماشي ياتمارا
تمارا ببتسامه:طب اقدر أخرج كده امتا
الدكتور:بكرا باذن الله هكتبلك تصريح بالخروج وتخرجي بكرا الصبح باذن الله
تمارا ببتسامه:ماشي شكرا
الدكتور ببتسامه:علي اي ده واجبنا
والدكتور خرج
كارما ببتسامه:الدكتور ده مز اوي
وعسليه كده في نفسه
تمارا بضحكه:هنجوزهولك
كارما بضحكه:هههههههه ماشي وانا موافقه
تمارا ببتسامه:واخيرا هخرج
وفجاء الباب خبط عليهم
كارما:ادخل
والباب اتفتح وظهر منه فهد
تمارا ببرود:عايز اي
فهد ببرود:*************
تمارا بغضب وقامت وقفت وووووو
#يتبع

#بقلمي_رنا_سعيد
#روايه_انتقام_تمارا
#البارت_الثامن_عشر

#روايه_انتقام_تمارا19
#بقلمي_رنا_سعيد
تمارا ببرود:عايز اي
فهد ماشي ببرود ناحيه التربيزا اللي جمب السرير
كان جايب ليهم اكل سابوا علي الترابيز ومشي وكان لسه هيطلع من الباب بس صوت تمارا وقفه
تمارا بغضب وقامت وقفت:اتفضل خد اللي انت جايبه ده مش محتاجين منك حاجه
فهد بص ليها من فوق لتحت ومشي
تمارا اضيقت من حركاته وخدت شنطة الاكل وطلعت وراه
تمارا بضيق:استنا عندك
وهو ماشي ولا كأنه سامعها
تمارا ومسكت ايده وهو وقف ولف ليها
تمارا بضيق:مش بكلمك
فهد ببرود:عايزه اي
تمارا بضيق:اتفضل خد الاكل ده مش عايزين منك حاجه
فهد ونفخ بضيق:تمارا بطلي جنان
تمارا بغضب:اقصدك انا مجنونه
فهد ببتسامه:واحلي مجنونه كمان يلا باي اشوفك وشك بخير
تمارا:مجنونه مجنونه اتفضل خد الاكل ده عشان احنا مش عايزين منك حاجه بقولك
فهد:اعتبري الاكل ده هديه من حد غيري والنبي عليه الصلاة والسلام قابل الهدايه
تمارا:عليه افضل الصلاة والسلام

فهد ببتسامه:يلا تصبحي علي خير
وفهد سابها ومشي وتمارا فضلت باصه عليه لغيت ماغاب عن عينها
بقلمي رنا سعيد
كارما من وراها
كارما بضحكه:هتفضل واقفين كده كتيرر نبص علي حبيب القلب كتييررررر
تمارا ولفت ليها وضـ,ـربتها في كتفها
تمارا بضحكه:بس ياـ,ـبت
كارما:طب يلا ناكل عشان انا ميته من الجووووع
تمارا بضحكه:وانا والله
في الصباح
تمارا خرجت من المستشفي
وراحت عند مامتها في القاهره
فاتن مامتهم حضن تمارا وكارما:وحشتوني اوي ياعيال حمدالله علي سلامتكم
عامله اي دلوقتي ياتمارا الحمدالله انك فوقتي انا شويه كمان وكنت هموت من خوفي عليكي
تمارا وكارما:بعيد الشر عليكي ياست الكل
فاتن:يلا كل واحده فيكم تاخد شاور عشان تتغدوا
كارما ببتسامه:ماشي
في مكان آخر
في المستشفي
الاستقبال:ايوه خرجت الصبح يافهد بيه
فهد بحزن أنه مش شافها قبل ماتمشي ومش عارف كمان هي راحت البلد عند ابوها ولا راحت فين وكمان مش عارف هترجع الجامعه امتا
فهد بحزن:ماشي
في مكان آخر
في الجامعه
خلود بقلق وبترن علي كارما
والخط اتفتح
خلود بلفهه:الو ياكارما عامله اي فينك مجتشي من امبارح الساكن ليه وتمارا عامله اي طمنيني عليكم
بقلمي رنا سعيد
كارما:الحمد الله احنا بخير وتمارا الحمد الله فاقت امبارح وبقيت كويسه واحنا اهو في القاهره عند ماما
خلود بفرحه:تمارا فاقت الحمدالله طب كويس هخلص الجامعه وهعد عليكم
معلومه
فيلا مامت كارما قريبه من الجامعه ديما تمارا كانت بتروح ليهم
كارما ببتسامه:ماشي
وقفلت معاها السكه
وساره جايه علي خلود
ساره ببتسامه:ازيك ياخلود
خلود:الحمدالله وانتي
ساره:تمام هي تمارا مجتش النهارده ليه
خلود بكدب:ابوها تعب امبارح فاسافرت لي

ساره:الف سلامه عليه طب ممكن رقمها عشان اكلمها طمن عليها وعلي باباها
خلود:اها طبعا اكتبي عندك 011
ساره وبدءت تكتب وراها
ساره ببتسامه:شكرا
خلود:العفو
ساره ومشيت ومازن لمحه خلود قاعده في الكافتيريا لوحديها
مازن وقرار يروح ليها
مازن ببتسامه:الجميل قاعد لوحده ليه
خلود ببتسامه:ازيك يامازن اخبارك اي
مازن ببتسامه:الحمدالله وانتي
خلود:الحمدالله بخير
مازن:طب تسمحلي قعد معاكي ولا اي
خلود:اها اها طبعا اتفضل
مازن ببتسامه:خلود بصراحه انا عايزك في موضوع حياه او موت
خلود بقلق:خيرر
مازن بتوتر:خلود بصراحه انا انا
خلود بقلق:انت اي اي انطق
مازن بتوتر:خلود انا
خلود بقلق:في اي يبني وترتني معاك
مازن بتفكير:غبي ماتقولها واخلص بقا انك بتحبها بدل مايجي واحد تاني ويجي ياخدها منك يلا قولها بحبك يلا
مازن بتسرع:خلود بصراحه انا بحبك
بقلمي رنا سعيد
خلود اتصدامت واتنحت وشها جاب الوان واتكسفت
مازن بهدوء:انا عارفه انك مصدومه بس دي حقيقه انا بحبك من اول يوم شفتك فيه في الجامعه بقالي خمس سنين وانا بحبك في السر ومش قادر اقولك خايف من فكرت انك ترفضني بس خلاص مش قادر اخبي اكتر من كده عليكي وخصوصا ان اخر سنه دي لينا في الجامعه واخر ترم ومش هشوفك تاني فاكنت لازم اعترفلك عشان كنت هحس بالذنب لو مقولتلكيش وكنت هظلم قلبي ونفسي من فكرت خايف انك ترفضني بس في الاول والاخر القرار ليكي انتي
وانا راضي بأي قرار هتقولي بس هكون اسعد انسان في الدنيا لوافقتي انك تبقي شريكة حياتي
قولتي اي
خلود ودمعه نزلت منها

مازن بستغرب:خلود مالك في أي انتي بتعيطي ليه
خلود بدموع:يخساره يامازن يخساره بجد
مازن بستغرب:خلود في أي فهمني
خلود ومسحت دموعها:عن اذنك
خلود وقامت وكانت لسه هتمشي
بس مازن قام ووقف وقرب منها ومسك أيدها
مازن:خلود برضوا انا معرفتش لسه رايك اي إذا كنتي موافقه ترتبطي بيه ولا لاء
خلود وهي مديلوا ضهرها لسه:عايز تعرف رأي اي صح
مازن:اكيد بس احنا هنتكلم وانتي مديني ضهرك كده
خلود ببتسامه ومسحت دمعها نازله منها:اكيد لاء
وخلود مره واحده لفت لي وضـ,ـربته بالقلم باااقص قوه عندها
#يتبع

#روايه_انتقام_تمارا
#بقلمي_رنا_سعيد
#البارت_التاسع_عشر
#روايه_انتقام_تمارا20
#بقلمي_رنا_سعيد
خلود ببتسامه ومسحت دمعه نازله منها:اكيد لاء
خلود مره واحده لفت لي وضـ,ـربته بالقلم بااقص قوه عندها
مازن وحط أيده علي وشه بغضب واتصدام هي ليه عملت كده
خلود بغضب:لاء مش موافقه عارف ليه عشان أنت اانسان قذ”ر وكد”ب وغشا”ش وخا”ين
وياريت تبعد عني بقا وملكش دعوه بيه تاني فاهم
وخلود مشيت خطوه ووقفت وقلبت في فونها ورجعت بصت لي تاني
خلود ببتسامه وسخريه:اها صحيح مبروك الارتباط من بوسي متنسش تعزمنا علي الخطوبه بقا
ومره واحده رفعت الفون قدام وشه مازن شاف الصوره اتصدام
وكان هو وبوسي علي يخت وبوسي بتبوسه من خده
اها صحيح بس الصوره دي حلوه اوي بصراحه لايقين علي بعض مووت فعلا الطيور علي أشكالها تقع مش كده ولا اي
وسبيته ومشيت ومازن وقف مصدوم من اللي بيحصل قدامه
بقلمي رنا سعيد
في مكان آخر
كارما وتمارا وفاتن امهم قاعدين في جنينه الفيلا
تمارا بخوف:ماما هو ممكن بابا يجي ياخدني من هنا بالعافيه
فاتن ببتسامه:ميقدرش وغير كده متخافيش انا كلمته النهارده وقولتله انك طلعتي من المستشفي وعندي وهتعيشي معايا علي طول وهو وافق
تمارا بفرحه:بجد
فاتن ببتسامه:اها والله يحبيبتي انتي هتفضلي عايشه معايا هنا خلاص علي طول

كارما بضحكه:يبنتي ده هتلاقي مصدق اصلا انك مشيتي عشان البيت يفضا عليه هو والسنيوره بتاعته
:خيانه بتضحكوا من غيري لاء انا كده زعلانه بقا
وبص كلهم علي الصوت وكان خلود جايه عليهم
خلود وسلمت عليهم كلهم
خلود ببتسامه ودمعه نزلت منها:وحشتني اوي ياتمارا
تمارا ببتسامه:وانتي اكتر وبهزار بس ليه الدموع دي طيب انتي مش فرحانه عشان شوفتني
خلود ببتسامه ومسحت دموعها:ياعبيطه دي دموع الفرح
ازيك ياطنط اخبارك اي
فاتن ببتسامه:الحمد الله يحبيبتي تشربي اي بقا
خلود:لاء متتعبش نفسك ياطنط
كارما:ماما اعملي لينا قهوه كلنا
فاتن ببتسامه:ماشي
فاتن وقامت وخلود قاعدت
خلود:النهارده حصل معايا حاجه يابنات ولازم اقولكم عليها عشان مش هرتاح غير لما اقولها ليكم
تمارا:قولي سامعينك
خلود وبدءت تحكي ليهم كل الحصل بينها وبين مازن
خلود بضيق:ده كل اللي حصل
تمارا:طب رافضتي ليه دام بتحبي
خلود:ما ياذكيه هو مارتبط بي بوسي انتي ناسيه اليوم اللي بوسي جيت وكلمتني فيه
فلاش باك
خلود وتمارا قاعدين في الكافتيريا
بوسي:ممكن قعد
خلود:اها اتفضلي
بوسي:بصي ياخلود انا جايه اقولك كلمتين وهمشي علي طول
خلود بقلق:م ماشي اتفضلي
بوسي:انا شايفه اليومين دول انتوا ومازن علي طول مع بعض
وملاحظه نظرات الحب اللي طالعه من عنيكي لي مازن وهو معاكي ولما بتشوفي
خلود بخجل وتوتر:ل لاء الموضوع مش كده
بوسي بحده:انا ومازن مرتبطين ببعض وبنحب بعض بقالنا سنتين بمعني اصح ابعدي عن مازن عشان مازن مش ليكي
بوسي وقامت وقفت
بوسي بتكبر:باي
بقلمي رنا سعيد
بااااك
كارما بتفكير:طب ممكن بوسي تكون بتضحك عليكي وهي مازن مش مرتبطين ولا حاجه وتلاقيها عملت كده عشان بتحب مازن واكيد لما حسيت اني مازن بيحبك جيت وقالتلك كده عشان توقع بينك وبين مازن
خلود:طب والصور اللي بوسي بتنزلها استوريهات هي ومازن مع بعض اللي انتوا شافته دي
تمارا:ممكن يكون صور عاديه بنتهم كااصدقاء يعني وكده

خلود:لدرجادت أنها تبوسه من خده وتكتب عليها انت حبي الاول والاخير وربنا يخلينا لبعض يحبيبي
كارما:حكايتك غريبه منين جاي يقولك بحبك ومنين مرتبط بي بوسي
خلود:المهم فكك منه المهم احكولي اي الحصل بقا من امبارح لغيت النهارده وهتعملوا اي مع فهد
تمارا وكارما بدء يحكوا ليها كل حاجه حصلت معاهم
تمارا:ده يستي كل الحصل
خلود:امممممم بس فهد النهارده مجش الجامعه اصلا وانتي هترجعي الجامعه امتا ياتمارا
تمارا:هاجي من بدايه الاسبوع الجاي انشاء الله
خلود:طبعا خلاص بقا مش هتيجي السكن تاني بقا
تمارا:ايوه هاجي اخده هدومي وحاجتي من السكن وهخد هدومك برضوا
خلود برفع حاجب:طب هدومك وهتخديها هتخدي هدومي انا ليه هتمشيني يعني من غير هدوم ناويه تفضحني يابنت خالتي
فاتن وجايه بالقهوه عليهم وسمعت تمارا وهي بتقولها علي الهدوم
فاتن:لا ياحبيبت خالتوا انتي هتيجي تعقدي معانا هنا ومفيش سكن تاني يعني هتروحوا انتوا التلاته كده النهارده زاي الشاطرين تجيبوا هدومكم وتيجوا ماشي
بقلمي رنا سعيد

خلود:بس انا مش حبه اتقل عليكم
فاتن:انتي عبيطه بجد انا زعلت منك انتي بنتي التلاته ينفع بنت تقول لي مامتها الكلام ده
خلود بندم وقامت وباست ايد فاتن ورأسها:اسفه ياخالتي والله مااقصد خلاص ولاتزعلي نفسك هروح اجيب هدومي فوراً بس اهم حاجه متزعليش مني
فاتن:مقدرش ازعل منك يقلب خالتك من جوه
كارما وتمارا:تيرارررررر تيراارررر
فاتن بضحكه:بس يابت انتي وهي
كارما بضحكه:حاضرر
بدؤ يشربوا القهوه
بعد ماخلصوا القهوه
كارما وتمارا طلعوا غيره هدومهم
تمارا:يلا ياخلود
خلود:ماشي
وسلموا علي فاتن ومشيوا
كارما هي اللي بقت بتسوق العربيه وشغلت اغنيه مخصماك
البنات مع الاغنيه بصوت عالي:مخصماك وابعد عني أنا مش طايقك سبني مش عايزه ابقي معاك متورنيش وشك تاني
كارما وبتسوق بااقص سرعه
تمارا:سوقي براحتك مش كده قلبي هيقف من السرعه دي
كارما بضحك:بس يابت يانايتي خلي قلبك جامد
وفجاء شاب بيعدي الطريق باالموتسيكل بتاعه
وهوب مره واحده كارما جايه بالعربيه وكانت هتخبط الشاب بس فراملت علي اخر لحظه
الشاب مره واحده خلع القناع من علي وشه ووووووو
#يتبع

#روايه_انتقام_تمارا
#بقلمي_رنا_سعيد
#البارت_العشرون
تفاعل حلو وكومنتات كتيرررره بقا
عشان انزل الباقي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
4

أنت تستخدم إضافة Adblock

انت تستخدم اضافة حجب الاعلانات من فضلك تصفح الموقع من متصفح اخر من موبايلك حتي تقوم بتصفح الموقع بشكل كامل